Zwemluiers houden ook geen plas tegen, daar zijn ze niet voorquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:40 schreef Stiemie het volgende:
O je onderpiezen gaat ook heel goed door zo'n zembroekje heen hoor weet ik uit ervaring. Lig je lekker op je handdoekje, kind ernaast en ineens voel je zo'n warme vochtige plek onstaan
Zonnebrand trekt er toch helemaal in?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:37 schreef Stiemie het volgende:
Tsja bloot vind ik toch geen fijn idee. Je weet nooit wat voor gekken er zitten mee te kijken en ik hoorde laatst weer zo'n eng verhaal van iemand die allemaal foto's had gemaakt op het strandDaarom een broekje
En ik moet er ook niet aan denken hoe het voelt als die billetjes verbrandenKijk je smeert kinderen de hele dag goed in, maar van zitten op de grond gaat de zonnebrand er toch sneller af lijkt me...
Ze adviseren na het afdrogen na bv zwemmen toch ook altijd weer te smeren? Dus het kan er ook afgeveegd worden lijkt mequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zonnebrand trekt er toch helemaal in?
Als je een half uur voor je de zon of het water in gaat wel ja. Maar vaak beginnen mensen te laat met smeren... Bijvoorbeeld als je bij het strand of het zwembad aankomt..quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zonnebrand trekt er toch helemaal in?
Was zonder zwemluier, alleen een gewoon zwembroekje met zo'n speciale binnenlaag. Gewoon op het strand dus een luier leek me niet nodig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zwemluiers houden ook geen plas tegen, daar zijn ze niet voor
Dat heb ik echt nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:42 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ze adviseren na het afdrogen na bv zwemmen toch ook altijd weer te smeren? Dus het kan er ook afgeveegd worden lijkt me
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:48 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoord.![]()
Ik smeer meestal om de 2 uur in met factor 40 van kidspal? ofzoiets.
Wel waterproof.
En dan helemaal van top tot teen en daarna doe 'k bikinitje aan.
Bronquote:U kunt na het aanbrengen van anti-zonnebrand volop van de zon genieten. Om goed beschermd te zijn is het belangrijk voldoende van het anti-zonnebrandmiddel aan te brengen en dat regelmatig te herhalen, met name na zwemmen, afdrogen en bij veel transpireren.
Dat zelfde vind ik met broekjes die dan tot half 7 hangen... Trek dan niets aan... Of dat er een kuub zand in zo'n broekje zit... brrrrrrr. Zand in je broekquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
badpakje als e gaan rondlopen is omdat ze dan niet meer stil onder de parasol zitten en dus meer blootstaan aan de zon.
En zo`n kind bukt nogal wat af op een dag, en dat vind ik een raar gezicht als ze bloot zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |