abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79995877
Bloot, broekje, bikini of badpak?
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:37:21 #2
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79995941
Teneinde bovenstaande vier met flair te kunnen dragen ga ik nu ff sporten.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_79995948
Tsja bloot vind ik toch geen fijn idee. Je weet nooit wat voor gekken er zitten mee te kijken en ik hoorde laatst weer zo'n eng verhaal van iemand die allemaal foto's had gemaakt op het strand Daarom een broekje

En ik moet er ook niet aan denken hoe het voelt als die billetjes verbranden Kijk je smeert kinderen de hele dag goed in, maar van zitten op de grond gaat de zonnebrand er toch sneller af lijkt me...
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:37:57 #4
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_79995954
Ligt aan de omstandigheden.
Besides bloot dan.. en badpakje blijft zolang koud.
pi_79995966
Bloot vind ik zelf niet erg handig ivm ontlasting enzo zit ze zeker net bij me op mn matje en piest ze me onder

anders had ik r echt wel nakend laten lopen hoor.
Er lopen vast wel viezerikken rond, maar zolang ik r in het oog heb zal er niets gebeuren dus ik ga me niet druk maken om zoiets.
pi_79996005
Ik vind het fijn dat mijn kind gewoon goed beschermt is tegen de zon.. Met water en zon gaat het hard en insmeren is al zo'n gevecht met Jen... ik heb al spul wat je 1x zou moeten smeren en dan waterproof is enzo... Maar liever gewoon sunblock.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79996036
O je onderpiezen gaat ook heel goed door zo'n zwembroekje heen hoor weet ik uit ervaring. Lig je lekker op je handdoekje, kind ernaast en ineens voel je zo'n warme vochtige plek onstaan
pi_79996045
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:40 schreef Stiemie het volgende:
O je onderpiezen gaat ook heel goed door zo'n zembroekje heen hoor weet ik uit ervaring. Lig je lekker op je handdoekje, kind ernaast en ineens voel je zo'n warme vochtige plek onstaan
Zwemluiers houden ook geen plas tegen, daar zijn ze niet voor
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:41:36 #9
298315 SacreCoeur
pi_79996064
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:37 schreef Stiemie het volgende:
Tsja bloot vind ik toch geen fijn idee. Je weet nooit wat voor gekken er zitten mee te kijken en ik hoorde laatst weer zo'n eng verhaal van iemand die allemaal foto's had gemaakt op het strand Daarom een broekje

En ik moet er ook niet aan denken hoe het voelt als die billetjes verbranden Kijk je smeert kinderen de hele dag goed in, maar van zitten op de grond gaat de zonnebrand er toch sneller af lijkt me...
Zonnebrand trekt er toch helemaal in?
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:42:49 #10
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79996108
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ze adviseren na het afdrogen na bv zwemmen toch ook altijd weer te smeren? Dus het kan er ook afgeveegd worden lijkt me
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:42:54 #11
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79996111
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Als je een half uur voor je de zon of het water in gaat wel ja. Maar vaak beginnen mensen te laat met smeren... Bijvoorbeeld als je bij het strand of het zwembad aankomt..
pi_79996127
Voor zindelijkheidstraining is bloot wel handig. Zo'n wetsuit lijkt me ook wel wat, die kleintjes zijn zo wit en duj van huid.
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:43:43 #13
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79996142
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zwemluiers houden ook geen plas tegen, daar zijn ze niet voor
Was zonder zwemluier, alleen een gewoon zwembroekje met zo'n speciale binnenlaag. Gewoon op het strand dus een luier leek me niet nodig.
pi_79996192
Ik vind een bikini voor kleine kindjes zo gek.. Vaak zit het scheef zie je alsnog de tietjes en het benadrukt zo erg iets wat er niet zit. Ik vind een broekje de eerste jaren voldoende of een badpak/zwemsuit.. maar een bikini nee sorry ik vind dat echt niet kunnen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:46:54 #15
62233 Jelief
ikke lief!
pi_79996222
Emma mag als ze wil alleen een broekje aan, maar dan wat mij betreft wel een met pijpjes, dan is er iig geen inkijk. Een bikini heeft ze ook maar dan geen 'sexy'model, het bovenstukje is zo'n haltertopachtig ding.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:48:27 #16
298315 SacreCoeur
pi_79996254
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:42 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ze adviseren na het afdrogen na bv zwemmen toch ook altijd weer te smeren? Dus het kan er ook afgeveegd worden lijkt me
Dat heb ik echt nog nooit gehoord.
Ik smeer meestal om de 2 uur in met factor 40 van kidspal? ofzoiets.
Wel waterproof.
En dan helemaal van top tot teen en daarna doe 'k bikinitje aan.
pi_79996315
Seb gaat in een zwemluier en een broekje zodat de zwemluier niet van zijn kont zakt. Zo'n wetsuit heb ik ook nog even overwogen maar hij kan goed in de zon met factor 50 dus lijkt het me voor hem met zijn getinte huid niet nodig. Binnen een uur is hij twee keer zo bruin als ik en steek ik weer lekker fel af tegen mijn mannen

Ik liep tot mijn 7de ook nog in een zwembroekje Maar dat was vroeger en ik had ook een kort opgeschoren jongenskoppie, dat was toen in... volgens mijn moeder

[ Bericht 0% gewijzigd door Estrys op 06-04-2010 11:06:11 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_79996596
Als baby of dreumes bloot vind ik prima, ik weet nog dat mijn zusje toen ze klein was, steeds haar zwembroekje uittrok als ze uit het water kwam, omdat het nat was, en dus niet prettig.
Voor Wolf heb ik meerdere zwemshorts voor de zomer. Zo'n heel pak vind ik wel wat overdreven en totaal niet leuk.

Bikini vind ik bij een baby/dreumes/peuter echt geen gezicht, zo'n bovenstukje is dan toch nergens voor.
Zwembroekje bij een meisje vind ik heel lang kunnen, tot een jaar of 7/8 ofzo en dan geven ze vast zelf wel aan dat ze er een bovenstukje bij willen of een badpakje.
Ik vind een badpakje bij een baby/dreumes trouwens ook niet zo leuk, zo'n zwembroekje staat toch het aller liefst
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79996706
Ik zwom zelf met 12 jaar nog in een broekje.... en toen vroeg een - wèl van voorgevel voorziene - leeftijdgenote of ik dat normaal vond als meisje zijnde. Waarop ik (eindelijk eens adrem) antwoordde : wat moet ik bedekken dan?

Een jaar later dacht ik er anders over
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:04:05 #20
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79996711
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:48 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Dat heb ik echt nog nooit gehoord.
Ik smeer meestal om de 2 uur in met factor 40 van kidspal? ofzoiets.
Wel waterproof.
En dan helemaal van top tot teen en daarna doe 'k bikinitje aan.
quote:
U kunt na het aanbrengen van anti-zonnebrand volop van de zon genieten. Om goed beschermd te zijn is het belangrijk voldoende van het anti-zonnebrandmiddel aan te brengen en dat regelmatig te herhalen, met name na zwemmen, afdrogen en bij veel transpireren.
Bron

Gelukkig nog net op tijd voor de zomer
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:09:15 #21
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79996885
badpakje als e gaan rondlopen is omdat ze dan niet meer stil onder de parasol zitten en dus meer blootstaan aan de zon.
En zo`n kind bukt nogal wat af op een dag, en dat vind ik een raar gezicht als ze bloot zijn
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:11:03 #22
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79996954
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
badpakje als e gaan rondlopen is omdat ze dan niet meer stil onder de parasol zitten en dus meer blootstaan aan de zon.
En zo`n kind bukt nogal wat af op een dag, en dat vind ik een raar gezicht als ze bloot zijn
Dat zelfde vind ik met broekjes die dan tot half 7 hangen... Trek dan niets aan... Of dat er een kuub zand in zo'n broekje zit... brrrrrrr. Zand in je broek
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 11:15:33 #23
5428 crew  miss_sly
pi_79997145
Ik vind het voor nu in het zwembad een keer ook weer anders dan dadelijk op vakantie in de volle zon. Dan lijkt me zo'n zwemsuit wel fijn tegen de zon. Senna is neit van het smeren, dus dat wordt waarschijnlijk drama iedere keer. Dan is dat wel een uitkomst.

Het kind heeft nu 3 dingetjes om te zwemmen (alledrie gekregen): een broekje, een Nijntje bikini (meer een hemdje als bovenstukje dan zo'n ding met driehoekjes) en een badpakje. Ik denk dat ze op vakantie alledrie passen. Voor de foto zullen ze wel alledrie een keer aan gaan, maar verder zie ik wel.

Wat mij betreft wordt een een badpakje als ze rondloopt, maar als ze zelf wensen gaat hebben, dan zie ik wel verder
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79997219
In onze eigen achtertuin gingen ze eigenlijk altijd bloot, of in hun onderbroek. Maar in het openbaar altijd een zwembroek aan, vind ik toch prettiger.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 11:17:27 #25
5428 crew  miss_sly
pi_79997235
Toch leuk om de verschillende meningen te lezen. Ook dingen waar ik nog niet aan gedacht had

En het grappige is: andere jaren maak ik me altijd druk over wat ik zelf aan moet en of er wel iets is dat me een beetje staat, maar daar had ik nu nog niet over nagedacht...dat komt nu ineens pas
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')