Zwemluiers houden ook geen plas tegen, daar zijn ze niet voorquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:40 schreef Stiemie het volgende:
O je onderpiezen gaat ook heel goed door zo'n zembroekje heen hoor weet ik uit ervaring. Lig je lekker op je handdoekje, kind ernaast en ineens voel je zo'n warme vochtige plek onstaan
Zonnebrand trekt er toch helemaal in?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:37 schreef Stiemie het volgende:
Tsja bloot vind ik toch geen fijn idee. Je weet nooit wat voor gekken er zitten mee te kijken en ik hoorde laatst weer zo'n eng verhaal van iemand die allemaal foto's had gemaakt op het strandDaarom een broekje
En ik moet er ook niet aan denken hoe het voelt als die billetjes verbrandenKijk je smeert kinderen de hele dag goed in, maar van zitten op de grond gaat de zonnebrand er toch sneller af lijkt me...
Ze adviseren na het afdrogen na bv zwemmen toch ook altijd weer te smeren? Dus het kan er ook afgeveegd worden lijkt mequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zonnebrand trekt er toch helemaal in?
Als je een half uur voor je de zon of het water in gaat wel ja. Maar vaak beginnen mensen te laat met smeren... Bijvoorbeeld als je bij het strand of het zwembad aankomt..quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zonnebrand trekt er toch helemaal in?
Was zonder zwemluier, alleen een gewoon zwembroekje met zo'n speciale binnenlaag. Gewoon op het strand dus een luier leek me niet nodig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zwemluiers houden ook geen plas tegen, daar zijn ze niet voor
Dat heb ik echt nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:42 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ze adviseren na het afdrogen na bv zwemmen toch ook altijd weer te smeren? Dus het kan er ook afgeveegd worden lijkt me
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:48 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoord.![]()
Ik smeer meestal om de 2 uur in met factor 40 van kidspal? ofzoiets.
Wel waterproof.
En dan helemaal van top tot teen en daarna doe 'k bikinitje aan.
Bronquote:U kunt na het aanbrengen van anti-zonnebrand volop van de zon genieten. Om goed beschermd te zijn is het belangrijk voldoende van het anti-zonnebrandmiddel aan te brengen en dat regelmatig te herhalen, met name na zwemmen, afdrogen en bij veel transpireren.
Dat zelfde vind ik met broekjes die dan tot half 7 hangen... Trek dan niets aan... Of dat er een kuub zand in zo'n broekje zit... brrrrrrr. Zand in je broekquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
badpakje als e gaan rondlopen is omdat ze dan niet meer stil onder de parasol zitten en dus meer blootstaan aan de zon.
En zo`n kind bukt nogal wat af op een dag, en dat vind ik een raar gezicht als ze bloot zijn
Ik vind : binnen ok, buiten niet. Ik zou me dan niet prettig voelen, en ik vind niet dat ik Thijs daarmee onnodig preuts maak ofzo. Bloot is natuurlijk, maar ook privé vind ik.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:36 schreef pinquit het volgende:
nee bloot vind ik ook niet echt nodig.. thuis ok, maar buiten, nah.
Daar denkt Jen heel anders over... Die zondag op een verjaardag een drama maakte omdat ze haar kleding uit wilde trekken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vind : binnen ok, buiten niet. Ik zou me dan niet prettig voelen, en ik vind niet dat ik Thijs daarmee onnodig preuts maak ofzo. Bloot is natuurlijk, maar ook privé vind ik.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Teneinde bovenstaande vier met flair te kunnen dragen ga ik nu ff sporten.![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:15 schreef Estrys het volgende:
ik ben nog geen 30dat duurt nog heeeeeeeeeeeeel lang
Ik mag bij de assistente. Denk dat onze huisarts geen uitstrijkjes doet voor 11 uur in de ochtendquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik moet nog bellen voor een afspraak. Ben wel benieuwd of mijn huisarts dat wel doet eigk onder de 30. Lijkt me niet zoveel op tegen toch?
moet ook nog bellen, zie er tegenop....heb zo'n hekel aan dat soort dingenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik moet nog bellen voor een afspraak. Ben wel benieuwd of mijn huisarts dat wel doet eigk onder de 30. Lijkt me niet zoveel op tegen toch?
ik nog niet maar ik was er wel al over aan het nadenken. Iemand nog tips voor de meest hypo-allergene sunblock?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Linda2205 het volgende:
Smeren jullie je kids nu wel al in? Lotte lag net in de wagen met best wat zon in d'r gezichtje, maar wist niet zo goed of ik nou al moest smeren/zonnehoedje/wat dan ook...
Daarom heb ik het meteen gedaan. Ik stel altijd alles uit tot sint juttemis, maar ik dacht nu eens een keer niet. Kan niet zeggen dat ik er nou echt om zit te springen om om negen uur in de ochtend met mn benen in de beugels te gaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
moet ook nog bellen, zie er tegenop....heb zo'n hekel aan dat soort dingen
dat ik 2 keer ben bevallen mag een wonder heten
Ja, Cas heeft vorig jaar rond deze tijd een zonnesteek opgelopenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Linda2205 het volgende:
Smeren jullie je kids nu wel al in? Lotte lag net in de wagen met best wat zon in d'r gezichtje, maar wist niet zo goed of ik nou al moest smeren/zonnehoedje/wat dan ook...
Is Amelie erg blank? Seb heeft echt een indo huidje.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik nog niet maar ik was er wel al over aan het nadenken. Iemand nog tips voor de meest hypo-allergene sunblock?
Ik ben zelf gillend allergisch voor verschillende merken, als ik weer een verkeerde te pakken heb dan krijg k er brandwondjes van. Needless to say dat ik daar dus extra voorzichtig mee ben bij mn kind.
Ik gebruik volgens mij zo'n witte fles met oranje dop. De kindervariant 50+. Er staat volgens mij op de fles dat het hypoallergeen is. (quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik nog niet maar ik was er wel al over aan het nadenken. Iemand nog tips voor de meest hypo-allergene sunblock?
Ik ben zelf gillend allergisch voor verschillende merken, als ik weer een verkeerde te pakken heb dan krijg k er brandwondjes van. Needless to say dat ik daar dus extra voorzichtig mee ben bij mn kind.
Ja ze is echt see-thru zeg maar. Dat heeft ze dan wel weer van mijquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Is Amelie erg blank? Seb heeft echt een indo huidje.
Die is handig idd, maar factor 20 vind ik zo weinig....quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik gebruik volgens mij zo'n witte fles met oranje dop. De kindervariant 50+. Er staat volgens mij op de fles dat het hypoallergeen is. (daar heb ik altijd zo mn twijfels over )
Een fles mag/kan je een jaar gebruiken na openen, dus ik moet even een nieuwe halen, ik ga nu denk voor P20.
Ik smeer m'n dochtertje al wel vrij vroeg in het jaar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef Linda2205 het volgende:
Moet je eens bij de apotheek langs m'm moeder heeft daar ook iets vandaan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja ze is echt see-thru zeg maar. Dat heeft ze dan wel weer van mij
Heeeel lang, maar vast niet nog een jaarquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:15 schreef Estrys het volgende:
ik ben nog geen 30dat duurt nog heeeeeeeeeeeeel lang
Ja dat klopt, maar vroeg het me af hoe Amelie haar huid is. Seb is in de zomer heel bruin en verbranden doet hij denk ik niet zo snel. Maar een kennis van ons is een volle indo en zijn kind een halfbloed en dat grietje is ook zo enorm blank en snel rood in de zomer. Vind die verschillen echt groot.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:38 schreef McLaura het volgende:
Maar dan nòg Estrys.... beter te voorzichtig, toch?
hm ja das wel een goeie. Even bij de apotheek kijken. Bij mezelf probeer ik het meestal op mn arm ofzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Moet je eens bij de apotheek langs m'm moeder heeft daar ook iets vandaan.
Die kan ook niet tegen de 'normale' en dan vooral zwitsal & nivea niet.
Dat is ook zo, de verschillen zijn enorm. Amélie heeft echt mijn huid. Hoewel B. ook niet het toppunt van getint is ofzoquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar vroeg het me af hoe Amelie haar huid is. Seb is in de zomer heel bruin en verbranden doet hij denk ik niet zo snel. Maar een kennis van ons is een volle indo en zijn kind een halfbloed en dat grietje is ook zo enorm blank en snel rood in de zomer. Vind die verschillen echt groot.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:51 schreef Memmel het volgende:
Ik mag dit jaar al voor mijn tweede uitstrijkje! Yeaaah!
En als ze dan toch bezig zijn, mogen ze gelijk dat spiraaltje op de schroothoop gooien.
Ik ben er eigenlijk wel weer klaar mee. Heb inmiddels een eigen parkeerplaats bij de libressefabrieken, omdat ik grootverbruiker ben!
Ik blijf maar gewoon uit de zon en smeer mezelf in met dezelfde factor als Seb. Wat ik ook doe, ik steek toch wit af tegen die 'zwarte' mannen van mij in de zomerquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:48 schreef McLaura het volgende:
@ Estrys: dat is inderdaad zo, die verschillen kunnen groot zijn. Maar dat zie je ook aan mij. Ik lijk met mijn donkere haar een 'snelbruiner', maar niks is minder waar. Ik heb blijkbaar een zweempje rood in mijn haar, want ik verbrand als een rooie. Gelukkig word ik daarna alsnog heel erg bruin, maar die eerste dagen in de zon sla ik liever over!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Ja klopt ik gebruik voor mezelf ook altijd Kruidvat merk omdat ik daar geen rode bultjes van krijg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hm ja das wel een goeie. Even bij de apotheek kijken. Bij mezelf probeer ik het meestal op mn arm ofzo.
Ambre Solair daar krijg k echt de blaren van op mn lijf, Garnier ook, Zwitsal heb ik zelf nooit geprobeerd en Nivea verschilt heel erg per type zonnebrand jammer genoeg.
Stom genoeg gaat tot nu toe bij mij zelf het huismerk van Etos of Kruidvat over het algemeen het beste maar ik twijfel of ik er niet beter aan doe om voor Amélie gewoon een hypoallergene te kopen.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik blijf maar gewoon uit de zon en smeer mezelf in met dezelfde factor als Seb. Wat ik ook doe, ik steek toch wit af tegen die 'zwarte' mannen van mij in de zomer
ter illustratiedit zijn de mijne:
Mijn vriend is ook ietsjes meer getint als ik ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet nog wel vorig jaar toen hij zich niet meer als èèn keertje wilde insmeren.
En ik er maar op aandringen, smeer je nou in a.u.b.
HE-LE-MAAL verbrand vooral z'n gezicht.
De arme had de hele week pijn en ik kon lekker zeggen 'ik zei het toch'![]()
Leuk een aparte naamquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:58 schreef tessie het volgende:
Oh ja ik moet voor Graeme ook nog sunblock (lijkt me niet overbodig met dat rode haar en witte huid) zonder parfum vinden. Volgens mij kan hij, net als ik, niet zo goed tegen geparfumeerde zwitsal dingetjes enzo. Hij had een soort uitslag eerst steeds, en nu we alles van neutral gebruiken voor hem heeft hij nergens meer last van.
Zelf verbrand ik gelukkig nooit, smeer meestal ook niet eens. Doe ik veel moeite om een parfumvrije zonnebrand te vinden, gebruik ik hem nooit
Dat lijkt me echt vervelend.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb elk jaar blaren..zelfs als ik me insmeer met babyfactormiljoentriljoen
3 jaar terug was mijn kuit 1 blaar en toen kon ik niet lopen
Je spreek het net zo uit als Graham, alleen is dit de Schotse schrijfwijze.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:01 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Leuk een aparte naam![]()
Hoe spreek je dat eigenlijk uit?
Ja ik ben nog nieuw hier hé
Griem toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef tessie het volgende:
[..]
Je spreek het net zo uit als Graham, alleen is dit de Schotse schrijfwijze.
net als tabak!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:04 schreef Chell het volgende:
Ik neem niet aan dat het nog verkocht zou mogen worden als het echt bewezen kankerverwekkend is. En verbranden is ongezonder denk ik.
Ik vind dat één keer smeren spul echt ideaal, want het werkt echt supergoed. Overigens smeer ik het ook wel alleen als ik écht een hele dag buiten ben. Voor een paar uurtjes pak ik toch vaak gewone zonnebrand en een minder hoge factor, want met die ultrasun blijf ik ook echt gewoon spierwitMaar op festivals waar ik fotografeer, gaat er altijd standaard Ultrasun op, want daar vergeet ik geheid tussendoor te smeren.
*pets*quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:Elin heet dus geen "EE-lin"?????
maar ee-lien?
dat wist ik nou nooit!
Ja maar daar staat het ook op de verpakking, dat je langzame, pijnlijk, eenzame, vroegtijdige, gruwelijke dood sterft als je rookt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:07 schreef Linda2205 het volgende:Dat is fijn toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |