Helaas past zo'n ding gewoon niet in een normaal parkeervak. De invalidenvakken zijn wat ruimerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:22 schreef Barcaconia het volgende:
Gave hotrod gespot:
[ afbeelding ]
En ik heb een Rolls-Royce Phantom, dus ik mag overal parkeren. Zelfs scheef in het invalidenvak
[ afbeelding ]
Daar kom ik elke 3 jaar?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:13 schreef Den_Haag het volgende:
Maar wat moest jij op de Bauma? en nog een betaalbaar hotel kunnen vinden?
Dat heb ik een verlaagde bmw wel eens zien doen, met redelijk vlotte zoniet stoere snelheid.... ...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:25 schreef Dimitri_ het volgende:
Die heeft vertrouwen in de hoogte van zijn bumper.
Aan Alexxxxxxxxx vragen wat 'ie op de Bauma moetquote:
Die dingen werden toch in Belgie gebouwd? Ondanks dat toch best een bijzondere spot, dat zie je niet vaak.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
'65 Chevelle 300 met ORIGINEEL NL kenteken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juni 2010 00:38 schreef Sounddragon het volgende:
Jep.. en ik denk dat het nog een PTA'er is ook
Hey, dat is zo te zien parkeergarage Markenhoven (ik herken die Jag)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:36 schreef chufi het volgende:
Nog 2 uit de parkeergarage bij mn werk centrum Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter laat dan nooit - er heeft een paar jaar geleden zo'n auto met belgische platen rondgereden in Maastricht. Stond regelmatig in de wijk De Heeg geparkeerd. Helaas nooit aan gedacht om er foto's van te maken...quote:Op zondag 9 mei 2010 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen in Maleisië, Engeland en een paar zuid-oost aziatische landen geleverd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Perodua Kelisa GXi
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Groot-Brittannië
Locatie: York
Datum: 27 april 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen tijdens vakantie van Alex en Odette in Engeland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, die bus ben ik ook al eens tegengekomen, in Gent.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:54 schreef JK1982 het volgende:
Ik weet niet zo goed of deze hier ook thuishoort, maar dit kwam ik vanmiddag tegen op de A1![]()
[ afbeelding ]
ik vind het geen mooi modelquote:Op woensdag 9 juni 2010 02:52 schreef Type-R het volgende:
Vandaag een paar uurtjes deze meegekregen om in te scheuren proefrijden, of telt dat niet?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Conclusie: Gave bak om te hebben, sportief zat
Tuurlijk zien we liever een K20 Type-R blok erin, maar om te zeggen omdat het 124 pk / 9.9s heeft, de hele auto niet sportief is, is te makkelijk. Rij hem eens zelf zou ik zeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 06:36 schreef Faxie het volgende:
9,9 sec naar de honderd met 124 pk, ja lekker sportief
Het uiterlijk van dat ding vraagt om een veel zwaardere motor imo
Zegt natuurlijk ook alles hequote:Op woensdag 9 juni 2010 06:36 schreef Faxie het volgende:
9,9 sec naar de honderd met 124 pk, ja lekker sportief
Het uiterlijk van dat ding vraagt om een veel zwaardere motor imo
quote:Sport!
Tenminste, zo lang de eco-modus is gekozen. Want met een druk op de "sport"-knop wordt het karakter van de auto compleet veranderd. In de sport-stand wordt de besturing zwaarder, wat meteen meer gevoel geeft met de auto. De reactie op het gaspedaal is veel alerter en in plaats dat de CR-Z aanmoedigt om zuinig te rijden, hitst de auto de bestuurder op er het maximale uit te halen!
Honda CR-Z
Nu is het doel van de hybride-aandrijving niet om de CR-Z zuiniger te maken. In plaats daarvan werken beide motoren samen om beter te presteren. Honda is zonder enige twijfel in de opzet geslaagd: de CR-Z biedt veel meer rijplezier dan de bestaande hybrides.
Dat plezier komt vooral van het gevoel van snelheid, niet van absolute prestaties. De sprint van 0 naar 100 km/u kost 9.9 seconden en de topsnelheid bedraagt 200 km/u. Daarmee is de CR-Z vlot, maar niet uitgesproken snel. Dankzij de lage zit, de sportieve ambiance en de gretige reactie op het gaspedaal is de sensatie er niet minder om. De grootste verdienste van de CR-Z is dat deze sportcoupé ook bij stevig doorrijden zuinig blijft. Ook na een haastige rit noteerde de boordcomputer een beschaafde 6 liter per 100 km.
Bij een plotselinge stuurbeweging breekt de achterkant gemakkelijk uit. De CR-Z is standaard voorzien van een elektronisch stabiliteitssysteem, maar dat grijpt laat in. Het advies is daarom de CR-Z voorzichtig te leren kennen, dan is het uitdagende karakter geen nadeel maar zorgt het uiteindelijk voor nog meer plezier.
Conclusie
Is Honda er in geslaagd om een hybrideauto te maken die niet alleen zuinig, maar ook nog eens spannend is? Zeker! Dat is te danken aan een concept dat van begin tot einde perfect is bedacht en uitgevoerd.
De belevenis begint met de spannende vormgeving, de lage zit, het kleine stuurwiel en de vele elektronische gadgets. De hooggespannen verwachtingen worden waargemaakt door de directe besturing en het levendige karakter. Daarbij zorgt de hybride aandrijving voor prima prestaties, maar dat was zeker niet het belangrijkste doel. In plaats daarvan heeft Honda een unieke balans gevonden tussen prestaties en verbruik. Daarom is de CR-Z niet bijzonder snel, maar wel degelijk heel leuk.
't Is jammer dat die M geen M is. Volgens mij een kitquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef KipSiam het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdje geleden al eens elders gepost, stond in de file voor Brussel.
[ afbeelding ]
En deze stond in Maastricht voor me in de file...
Jij bent duidelijk niets gewendquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk ook alles heMisschien rijdt hij wel heel goed en zit er een lekker sportief geluid in. Het sportieve uiterlijk heeft ie al.
http://www.autozine.nl/text/845.html
[..]
![]()
quote:Tenminste, zo lang de eco-modus is gekozen. Want met een druk op de "sport"-knop wordt het karakter van de auto compleet veranderd. In de sport-stand wordt de besturing zwaarder, wat meteen meer gevoel geeft met de auto.(automatische stuurbekrachtiging uitschakelaar, oh nee, wacht, sport modus
)De reactie op het gaspedaal is veel alerter en in plaats dat de CR-Z aanmoedigt om zuinig te rijden, hitst de auto de bestuurder op er het maximale uit te halen!
Honda CR-Z
Nu is het doel van de hybride-aandrijving niet om de CR-Z zuiniger te maken. In plaats daarvan werken beide motoren samen om beter te presteren. Honda is zonder enige twijfel in de opzet geslaagd: de CR-Z biedt veel meer rijplezier dan de bestaande hybrides. (want alle vorige hybrides hadden al zo enorm veel rijplezier)
Dat plezier komt vooral van het gevoel van snelheid, niet van absolute prestaties. De sprint van 0 naar 100 km/u kost 9.9 seconden en de topsnelheid bedraagt 200 km/u. Daarmee is de CR-Z vlot, maar niet uitgesproken snel. Dankzij de lage zit, de sportieve ambiance (dat kun je nog van een Suzuki Wagon R+ zeggen als je voldoende paddo's op hebt) en de gretige reactie op het gaspedaal is de sensatie er niet minder om. De grootste verdienste van de CR-Z is dat deze sportcoupé ook bij stevig doorrijden zuinig blijft. Ook na een haastige rit noteerde de boordcomputer een beschaafde 6 liter per 100 km.
Bij een plotselinge stuurbeweging breekt de achterkant gemakkelijk uit. De CR-Z is standaard voorzien van een elektronisch stabiliteitssysteem, maar dat grijpt laat in. Het advies is daarom de CR-Z voorzichtig te leren kennen, dan is het uitdagende karakter geen nadeel maar zorgt het uiteindelijk voor nog meer plezier.
Conclusie
Is Honda er in geslaagd om een hybrideauto te maken die niet alleen zuinig, maar ook nog eens spannend is? Zeker! Dat is te danken aan een concept dat van begin tot einde perfect is bedacht en uitgevoerd.(spannend?..... apart ja.....maar niet in de positieve zin van het woord)
De belevenis begint met de spannende vormgeving, de lage zit, het kleine stuurwiel en de vele elektronische gadgets. De hooggespannen verwachtingen worden waargemaakt door de directe besturing en het levendige karakter. Daarbij zorgt de hybride aandrijving voor prima prestaties, maar dat was zeker niet het belangrijkste doel. In plaats daarvan heeft Honda een unieke balans gevonden tussen prestaties en verbruik. Daarom is de CR-Z niet bijzonder snel, maar wel degelijk heel leuk.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef Qebbel het volgende:
[..]
't Is jammer dat die M geen M is. Volgens mij een kit
Nice Lambo though
Dat is klote hè? Had ik van het weekend ook met een zwarte Nissan GT-R en een Ferrari F430 op de M-zoveel bij Londen, e.o.a. Aston Martin in de stad etc. En oh ja, kwam ook nog een aantal Bentley's tegen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef willempjewever het volgende:
Vanochtend een vw phaeton v10 5 liter voor mijn auto, maar ik reed bijna onder een vrachtwagen met mijn eigen auto toen ik het fototoestel zocht om een foto te maken voor hier
Vanaf nu leg ik hem weer voor het grijpen, echt zonde dat dit niet gelukt is. Nieuwprijs van die bak is 140.000 euro (damn!)
Wat een onzin zeg. Wel knap van je dat je hard rechtuit kunt rijden! Zeer sportief!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niets gewend
Het uiterlijk is dus het enige wat deze auto heeft. Wat mij betreft is het een mislukte poging om de hybrides een beter imago te geven. Traag is traag, en zal nooit sportief zijn, maakt niet uit hoe het klinkt of stuurt.
Ik vind die dingen zo overrated. Je hebt er zo een geimporteerd voor zo'n 28/29 k.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef willempjewever het volgende:
Vanochtend een vw phaeton v10 5 liter voor mijn auto, maar ik reed bijna onder een vrachtwagen met mijn eigen auto toen ik het fototoestel zocht om een foto te maken voor hier
Vanaf nu leg ik hem weer voor het grijpen, echt zonde dat dit niet gelukt is. Nieuwprijs van die bak is 140.000 euro (damn!)
Tot nu toe hoor ik alleen maar onzin van jouw kant uit komenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Wel knap van je dat je hard rechtuit kunt rijden! Zeer sportief!
Nooit geweten, maar met ff nazoeken moet ik zeggen dat jullie gelijk hebben... Mocht ik deze piepersnijder nogmaals tegenkomen dan zal ik 'm heel hard uitlachen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
![]()
Deze heeft een 3.0 met 170Kw/231pk, een echte M heeft volgens mij nog iets meer cylinderinhoud en 325pk.
[..]
Dat is klote hè? Had ik van het weekend ook met een zwarte Nissan GT-R en een Ferrari F430 op de M-zoveel bij Londen, e.o.a. Aston Martin in de stad etc. En oh ja, kwam ook nog een aantal Bentley's tegen..
Dan hebben wij toch écht een andere meningquote:Op donderdag 10 juni 2010 06:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tot nu toe hoor ik alleen maar onzin van jouw kant uit komen![]()
Als een auto de kwalificatie 'sportief' wil hebben, dan zullen daar prestaties tegenover moeten staan, en dat is met de CRZ niet het geval, tenzij ze er een grotere motor in gooien. Alleen strak sturen is niet genoeg.
Je hebt ze in Nederland zelf al voor minder dan 20k...quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:00 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik vind die dingen zo overrated. Je hebt er zo een geimporteerd voor zo'n 28/29 k.
http://www.roadandtrack.c(...)11-spoon-sports-cr-zquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan hebben wij toch écht een andere mening
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
http://www.roadandtrack.c(...)11-spoon-sports-cr-z
Zo is ie nog een beetje de moeite.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[undercovermodmodus]
Kan het gekibbel in een ander topic worden voortgezet? Spots willen we zien!
[/undercovermodmodus]
Lijkt n btje n Noble M15, achterkant klopt dan niet, maar qua lijnen.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:29 schreef HaerdenC het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee wat het is maar het is snelreed op de e40 in brussel ter hoogte van sterrebeek
zozo dat was dan best iets exclusiefs dat ik gespot hadquote:Op maandag 21 juni 2010 20:15 schreef Faxie het volgende:
Het is een Farboud GTS volgens mij
http://www.diseno-art.com(...)ars/farboud_gts.html
edit: Nee wacht, een Ginetta f400 (hoewel dat zo goed als hetzelfde is, bedrijf heeft nogal wat namen gehad.... )
http://www.evo.co.uk/news/evonews/249589/ginetta_buys_farbio.html
een SZquote:Op maandag 21 juni 2010 22:16 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
zozo dat was dan best iets exclusiefs dat ik gespot hadik post hier ook eens wat ... heb nog paar andere dingen maar weet niet of dat echt post waardig is ...
Alfa Romeo ... dat speciale sportding en er cvoor een testarossa of zo ... dit was in frankrijk op verlof hoge alpen.
[ afbeelding ]
quote:
We hebben de zelfde gezien, 2 bobos met ferrari petje op?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:37 schreef HansvanOchten het volgende:
Ferrari 458 italie op de a2, daarstraks rond 17:45
Waarom? Rij jij in iets stoerders dan een Z3 3.0i Coupe?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:46 schreef KipSiam het volgende:
[..]
Nooit geweten, maar met ff nazoeken moet ik zeggen dat jullie gelijk hebben... Mocht ik deze piepersnijder nogmaals tegenkomen dan zal ik 'm heel hard uitlachen...
lol, whut?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef k_man het volgende:
Yeah right. En meteen die foto even gemaakt zeker?...
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:56 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit weekend was ik in san fransisco, en tot mijn grote verbazing zie ik ineens een spijker.
Hele vette auto!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:28 schreef Anne het volgende:
Ik kwam Bumblebee net tegen:
[ afbeelding ]
Zo te zien kwam ie net van Mars af:
[ afbeelding ]
Daar moet toch iets veel mooiers van te maken zijn?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:54 schreef Mariovr6 het volgende:
Ik heb er niet veel verstand van,maar deze ben ik verder nooit tegen gekomen,
Morgan......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat open dak is wel handig als je een paar conifeertjes mee moet nemen..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bij de Intratuin een glimmende California:
[ afbeelding ]
Zweden, is een gepersonaliseerde plaat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vage foto, maar beter heb ik niet. Wie weet uit welk land Harry komt?
Die Lancer is toch niks bijzonders? Verder wel een leuk lijstje!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:52 schreef HaerdenC het volgende:
ik zal ook nog eens met een lijstje komenik doe dagelijks behoorlijk wat kilometers als zelfstandige en dan kom je wel eens wat tegen
[ afbeelding ]
Nieuwe Lancer staat heel dikwijls ook nog een identieke zwarte bij ... is iemand die dagelijks carpooled in bekkevoort
mochten deze dingen niet postwaardig zijn laat het dan aub weten !!!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:13 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
Dodge Ram SRT10
500 pk op de achterwielen, waar natuurlijk geen gewicht op rust...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:52 schreef HaerdenC het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee wat er in stond maar veel meer paarden krijg je niet op een vrachtwagen denk ik
mochten deze dingen niet postwaardig zijn laat het dan aub weten !!!
Maar dit was een volledig witte plaat, zonder het blauwe balkje met EU-sterren en landletter ...quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:23 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Zweden, is een gepersonaliseerde plaat.
Zo rijden er wel meer leuke nummerplaten daar rond:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |