abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80350924
Weer gesproken met mijn ex (ik kan haar niet negeren, vier uur, dan reageer ik toch op een smsje...). Gister wilde ze wat van me, vandaag is het weer klaar.... Ik snap het gewoon niet. Ik baal ervan dat ik op dezelfde plek als haar studeer, ik zou haar graag willen vergeten. Niet meer ontmoeten, doorgaan met mijn leven. Want ik ben gelukkig zolang zij er niet in voorkomt.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_80351035
Dan weet je wat je te doen staat, ook al is dat lastig.
  donderdag 15 april 2010 @ 17:32:40 #203
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_80351065
Dude, ik hoop dat jouw situatie geen garantie is voor wat mij te wachten staat. Ik denk gewoon dat je je relaxed moet houden en even duidelijk moet zijn tegen over haar. Vragen wat ze precies wilt. Dingen op een rijtje zetten en door gaan met je leven. Boven haar staan en je niet laten imponeren.

Ik heb zo het idee dat zij weet dat zij jou in haar macht heeft dus kan doen wat ze wilt.
Niet dat ik er zo veel van af weet, maar toch, sta er boven en laat je niet kennen.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_80351117
Ik heb al 1 studie voor haar opgegeven, nu hoef ik niet meer met haar in de klas te zitten. Verder dan dat durf ik niet te gaan, daarvoor ben ik te labiel. Ik moet bezig zijn, anders ben ik bang dat ik domme dingen ga doen.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_80351170
quote:
Op donderdag 15 april 2010 17:32 schreef MOD het volgende:
Dude, ik hoop dat jouw situatie geen garantie is voor wat mij te wachten staat.
Ik heb me gewoon te erg te grazen laten nemen door haar in de relatie. Aan wat ik las in jouw verhalen, sta jij steviger.

Ik wil ook niets meer (mijn hoofd dan), maar ik kan haar niet negeren.
  donderdag 15 april 2010 @ 17:43:34 #206
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_80351374
Het is een illusie die je je zelf aan praat waar je in gaat geloven. Ik heb net zo veel pijn als alle andere en ik heb de meest bizarre acties overwogen en heb nog dagelijks mijn momenten dat ik redelijk doorflip. Maar het gaat beter en beter.

Denk aan het goede, geloof er in en je zal er naar gaan handelen en je beter voelen.
Iets met self-fullfilling prophecy.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_80351542
Ik begin me nu een beetje te beseffen dat ik nooit specialer ben geweest dan anderen voor mijn ex, ook al zei ze dat regelmatig toen we nog close waren. Dat is gewoon bullshit geweest. Mooie woordjes om me tevreden te houden. Al die mails, kaartjes, sms'jes en msn-gesprekken waarin de eeuwige liefde werd verklaard betekenen uiteindelijk niks wanneer ze ermee wordt geconfronteerd.

Onze relatie was zoals een wegwerpaansteker of wegwerpcamera. Het is leuk zolang het ding het doet maar wanneer het op is hoef je het ook niet meer te zien en flikker je het weg, om er nooit meer naar om te kijken of aan te denken.

Aangezien al haar vorige relaties met fikse ruzies zijn uitgegaan (en waarbij de mannelijke helft compleet werd genegeerd) had ik beter moeten weten dat ik wellicht het verschil kon maken. Dat ons ' samenzijn' wel iets had betekend. Maar er is altijd wel een drogreden te vinden om niet meer met diegene te hoeven praten. Kun je makkelijker naar het volgende 'slachtoffer'. Ik wens haar veel succes daarmee.

Gelukkig is mijn date niet zo jaloers en onzeker aangelegd. Scheelt een hoop gezeik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mint_Clansell op 15-04-2010 17:55:21 ]
pi_80351749
Is je date een rebound of the real deal? (heb niet alles gelezen, soms is het beter voor me om hier niet te zijn)
pi_80351815
quote:
Op donderdag 15 april 2010 17:55 schreef Xanthas het volgende:
Is je date een rebound of the real deal?
Ik weet het niet. Dat merken we snel genoeg. We hebben wel veel gemeenschappelijke interesses en ik kijk er ook echt naar uit om haar te zien, dus wat dat betreft... Maar ik denk dat het nog te vroeg is om te spreken over 'the real deal'.
  donderdag 15 april 2010 @ 19:51:17 #210
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80355967
Bah heb echt n dipje sinds dat smsje, ik hou van je, ik haat je, natuurlijk haat ik je niet ik hou van je, en nu weer ik haat je
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_80356264
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:51 schreef zwartedoos het volgende:
Bah heb echt n dipje sinds dat smsje, ik hou van je, ik haat je, natuurlijk haat ik je niet ik hou van je, en nu weer ik haat je
ik durf bijna niks meer te typen... maar is best verwarrend toch
  donderdag 15 april 2010 @ 20:25:16 #212
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80357467
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:59 schreef -Engel- het volgende:

[..]

ik durf bijna niks meer te typen... maar is best verwarrend toch
jah en kwetsend
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_80359982
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:25 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

jah en kwetsend
Laat die kerel lekker opbokken dan... sorrie hoor maar daar heb ik echt geen respect voor. Hij probeert jou moedwillig te kwetsen en aan het lijntje te houden. Laat je daar toch alsjeblieft niet mee in... Geef dan tenminste bij hem aan dat hij te ver gaat en dat hij dit niet moet zeggen/doen. En wees daar ook consequent in want blijkbaar is hij erg aan het aftasten wat hij wel of niet kan doen.
pi_80362790
quote:
Op donderdag 15 april 2010 01:23 schreef Mint_Clansell het volgende:
Na wat ik vanavond heb gelezen is het misschien maar het beste dat ik doe alsof ze nooit heeft bestaan. Gaat alleen moeilijk als je nog steeds, ondanks alles wat er gezegd en geschreven is, van iemand houdt.

Kutzooi, niets gaat op dit moment zoals het zou moeten gaan. Ik voel me zoals Tom uit (500) Days of Summer. (Ook zo'n fijne film ook te kijken wanneer het uit is)
Ook hier heel herkenbaar. En ook al is het einde ontzettend Hollywood, er zit een kern in. Die film heeft me stiekem best geholpen
pi_80363405
Goede film idd, behalve het einde .
pi_80365987
Ik ga 'm zo maar weer kijken. En dan lekker janken.
pi_80373433
Bah, vannacht gedroomd over m'n ex. Was vanochtend gelijk uit m'n hum.
pi_80375827
Hoi allemaal, ik ben nieuw geregistreerd op FOK, maar ik lees al heel lang mee. Dit topic helpt altijd wel, op de een of andere manier is het fijn om te weten dat je niet alleen staat. Nou, dan zal ik mijn verhaal hier ook maar spuien...

Nadat vorig jaar mijn relatie na 6 jaar uitging, ben ik sinds kort weer aan het daten geslagen. Via via een heel leuke jongen leren kennen, waarmee ik nu zo'n 4 maanden 'iets' heb. Alleen dat 'iets', dat is nogal vaag. Hij heeft namelijk vrijwel nooit tijd. Hij is pas voor zichzelf begonnen, en is erg ambitieus. Wat ik op zich prima vind, maar het komt er wel op neer dat ik hem maar 1 keer in de twee weken zie ofzo. Dit vreet een beetje aan me, want eigenlijk vind ik dit veel te weinig. Zo kun je toch niks opbouwen? Dat vind ik meer iets voor een scharrel ofzo. Wanneer we elkaar dan wel zien is het super, hij is heel knuffelig en van het handje vasthouden enzo. Dat maakt het voor mij verwarrend, want dat doe je niet met een scharrel waar je eigenlijk niet zo gek op bent lijkt me.

Maarrrr... gisteren trok ik het niet meer. Ik kreeg het zoveelste smsje waarin een hoop klets staat, maar niks over wanneer we elkaar weer zouden zien (is inmiddels alweer een week geleden) of iets dergelijks. Toen heb ik hem gebeld, en uitgelegd hoe de situatie er voor mij uitziet. Ik was eigenlijk erop voorbereid dat dit 'het' gesprek zou worden, waarna ik in ieder geval zou weten of hij er of wel brood in ziet, of er geen zin in heeft. Alleen dat is dus niet gebeurd. Hij zei dat ik hem ermee overviel en dat hij erover na moest denken. En dat hij me morgen terug zou bellen. Doe je dat ook als je eigenlijk van iemand af wil? Want ik heb hem in principe een open deur gegeven door te bellen en te zeggen dat het wat mij betreft niet goed zat. Alles wat hij had hoeven doen, was dat beamen...

En nu zit ik dus op mijn werk, waar ik me uiteraard niet kan concentreren en de klok een beetje vooruit aan het kijken ben. Maar ik vrees wel dat ik vanavond officieel weer bij de exen-club hoor, hoewel ik ergens toch wel, misschien stom, een beetje hoop heb. Dit even van me af schrijven lucht in ieder geval wel op

Liefs en sterkte voor jullie ook allemaal!
Champagne for my real friends, real pain for my sham friends
pi_80375982
quote:
Alles wat hij had hoeven doen, was dat beamen...
Als hij het alleen beaamt had dat het niet goed zat was het toch ook niet opgelost?
Misschien had hij het wel beaamt en direct gezegd, inderdaad, dan lijkt het me beter dat we er een punt achter zetten.

Mij klinkt het in de oren dat die knakker gewoon eik helemaal niet op zoek is naar een vaste relatie eerlijk gezegd.

Maargoed, hij zou nog bellen, dus wacht dat eerst maar eens af
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:52:52 #220
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_80376128
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:45 schreef Laulilar het volgende:

...

Klinkt net of hij niet zit te wachten op een relatie.
Het is helemaal het omgekeerde van mij destijds.
Ik bestede al mijn vrije tijd aan mijn (nu ex) vriendin, dat ging ten koste van alles er omheen!
Sterkte!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_80376351
Een beetje een verkeerde periode voor hem om te gaan daten, maar hij kan natuurlijk niet verwachten van jou dat je er braaf achteraan blijft lopen en wachten. Als hij zou willen dat het gaat werken dan moet hij er rekening mee houden en er tijd voor vrijmaken, en eens in de twee weken..? Zoals je zelf al zegt: dat gaat dus niet lukken. Ik zou het niet van hem af laten hangen en de eer aan jezelf laten. Die drukte kan je niet als excuus gebruiken.
pi_80376466
Klopt, ik denk ook dat hij er niet op zit te wachten. Wat op zich ok is, dat is natuurlijk zijn beslissing. Wat ik wel echt vervelend vindt, is dat hij dat niet aangegeven heeft. En gisteren dus ook niet, terwijl ik het hem recht op de man af vroeg, dat vind ik gewoon lafjes.

Maar goed, hij moet dus eerst inderdaad maar eens bellen. Ik houd jullie op de hoogte!
pi_80376566
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Een beetje een verkeerde periode voor hem om te gaan daten, maar hij kan natuurlijk niet verwachten van jou dat je er braaf achteraan blijft lopen en wachten. Als hij zou willen dat het gaat werken dan moet hij er rekening mee houden en er tijd voor vrijmaken, en eens in de twee weken..? Zoals je zelf al zegt: dat gaat dus niet lukken. Ik zou het niet van hem af laten hangen en de eer aan jezelf laten. Die drukte kan je niet als excuus gebruiken.
Precies! Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het zou werken mocht hij nu toch ineens besluiten er wel voor te gaan. Het is eigenlijk gewoon nu al stuk.
pi_80376642
quote:
Wat ik wel echt vervelend vindt, is dat hij dat niet aangegeven heeft. En gisteren dus ook niet, terwijl ik het hem recht op de man af vroeg, dat vind ik gewoon lafjes.
Niet over nagedacht dat jij misschien heel anders tegen de situatie aankijkt als hij?
Hij zit volgens mij zoals gezegd helemaal niet op een relatie te wachten en jij overvalt hem daarmee.

Dat heeft niks te maken met niet eerlijk of lafjes reageren. Sterker nog, hij is gewoon eerlijk en geeft aan er even over te willen nadenken. Dus waarom jij het als lafjes afschildert is mij eik een raadsel
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:06:44 #225
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_80376644
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef Laulilar het volgende:
Klopt, ik denk ook dat hij er niet op zit te wachten. Wat op zich ok is, dat is natuurlijk zijn beslissing. Wat ik wel echt vervelend vindt, is dat hij dat niet aangegeven heeft. En gisteren dus ook niet, terwijl ik het hem recht op de man af vroeg, dat vind ik gewoon lafjes.

Maar goed, hij moet dus eerst inderdaad maar eens bellen. Ik houd jullie op de hoogte!
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:04 schreef Laulilar het volgende:

[..]

Precies! Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het zou werken mocht hij nu toch ineens besluiten er wel voor te gaan. Het is eigenlijk gewoon nu al stuk.
Ik denk dat dat een goede conclusie is.
Het lijkt al over voordat het goed en wel begonnen is ....
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')