Hoi allemaal, ik ben nieuw geregistreerd op FOK, maar ik lees al heel lang mee. Dit topic helpt altijd wel, op de een of andere manier is het fijn om te weten dat je niet alleen staat. Nou, dan zal ik mijn verhaal hier ook maar spuien...
Nadat vorig jaar mijn relatie na 6 jaar uitging, ben ik sinds kort weer aan het daten geslagen. Via via een heel leuke jongen leren kennen, waarmee ik nu zo'n 4 maanden 'iets' heb. Alleen dat 'iets', dat is nogal vaag. Hij heeft namelijk vrijwel nooit tijd. Hij is pas voor zichzelf begonnen, en is erg ambitieus. Wat ik op zich prima vind, maar het komt er wel op neer dat ik hem maar 1 keer in de twee weken zie ofzo. Dit vreet een beetje aan me, want eigenlijk vind ik dit veel te weinig. Zo kun je toch niks opbouwen? Dat vind ik meer iets voor een scharrel ofzo. Wanneer we elkaar dan wel zien is het super, hij is heel knuffelig en van het handje vasthouden enzo. Dat maakt het voor mij verwarrend, want dat doe je niet met een scharrel waar je eigenlijk niet zo gek op bent lijkt me.
Maarrrr... gisteren trok ik het niet meer. Ik kreeg het zoveelste smsje waarin een hoop klets staat, maar niks over wanneer we elkaar weer zouden zien (is inmiddels alweer een week geleden) of iets dergelijks. Toen heb ik hem gebeld, en uitgelegd hoe de situatie er voor mij uitziet. Ik was eigenlijk erop voorbereid dat dit 'het' gesprek zou worden, waarna ik in ieder geval zou weten of hij er of wel brood in ziet, of er geen zin in heeft. Alleen dat is dus niet gebeurd. Hij zei dat ik hem ermee overviel en dat hij erover na moest denken. En dat hij me morgen terug zou bellen. Doe je dat ook als je eigenlijk van iemand af wil? Want ik heb hem in principe een open deur gegeven door te bellen en te zeggen dat het wat mij betreft niet goed zat. Alles wat hij had hoeven doen, was dat beamen...
En nu zit ik dus op mijn werk, waar ik me uiteraard niet kan concentreren en de klok een beetje vooruit aan het kijken ben. Maar ik vrees wel dat ik vanavond officieel weer bij de exen-club hoor, hoewel ik ergens toch wel, misschien stom, een beetje hoop heb. Dit even van me af schrijven lucht in ieder geval wel op

Liefs en sterkte voor jullie ook allemaal!