Slecht in welke zin?quote:Op maandag 12 april 2010 19:36 schreef Miesjel het volgende:
Is er ook een "ik ben een kansloze lul, omdat ik na een jaar nog steeds niet inzie dat ze echt slecht voor me is en nooit meer mijn vriendin gaat worden" topic?
Slecht als in rondje bezoeken aan een psycholoog. Daar zat ook een veel verwerking van mijn pa in.. maar toch. Ik ben vooral heel erg teleurgesteld in mezelf dat ik er nu nog niet echt over heen ben. Al gaat het wel een heel stuk beter en sneller weer goed. Maar dipjes blijven er dus.quote:
Misschien>>>quote:Op maandag 12 april 2010 22:42 schreef MOD het volgende:
Ik heb sterk het idee dat ik er in blijf hangen. Hoe herken je dat? Iemand een idee?
Is ook wel afhankelijk van de fase waar je in bent denk ik. Ik denk dat wat je beschrijft iets is wat bij de verwerking hoort. Uiteraard moet dat na verloop van tijd wel minder worden, anders blijf je er dus wel in hangenquote:Op maandag 12 april 2010 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Misschien>>>
Als je er steeds aan blijft denken... ook op momenten die niks te maken kunnen hebben met je ex...
bijvoorbeeld onbekend terrein, andere mensen (ander type ook) kortom geheel nieuwe ervaringen....
nee doe ik ook niet maar leuk om te lezen is het ook nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:01 schreef vosss het volgende:
Dan niet te veel aandacht aan schenken lijkt me
Misschien een idee om gewoon niet meer zn hyves te lezen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:02 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee doe ik ook niet maar leuk om te lezen is het ook niet
haha ja dat lijkt me idd niet zo leuk maar maakt t misschien juist wel makkelijker om los te latenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien een idee om gewoon niet meer zn hyves te lezen.
Voor hetzelfde geld lees je daar dat hij met een of ander grietje van alles uit spookt, dat lijkt me ook niet leuk om te lezen voor jou wel?
Dus gewoon niet meer lezen. Ik doe dat bij mijn ex ook niet meer
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:11 schreef vosss het volgende:
Dat lijkt me wel het beste. Maargoed, van de zijlijn is het makkelijk lullen en zeker over iemand anders zijn of haar situatie.
Ik zit zelf ook nogal met de handen in het haar hier
wil best een beetje lawaai voor je maken hoor, maar ik snap wat je bedoeldquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik raak zo langzamerhand weer een beetje gewend aan de stilte, maar toch heb ik nog momenten dat ik 's ochtends wakker word en denk: ' kut.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |