abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2010 @ 20:10:03 #101
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_80238957
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:36 schreef Miesjel het volgende:
Is er ook een "ik ben een kansloze lul, omdat ik na een jaar nog steeds niet inzie dat ze echt slecht voor me is en nooit meer mijn vriendin gaat worden" topic?

Slecht in welke zin?

Ik dub nog steeds over bepaalde dingen en snap er ook niet altijd wat van...wel het gevoel dat ik altijd moet klaarstaan maar als ik wat wil of vraag staat de negeermodus weer aan.

Afgelopen zaterdag sprak ze me aan op msn maar ik was er even niet en was ze offline toen ik er weer was. Ze vroeg of alles goed was en of ik nog post had voor haar en die dan even door de bus wou doen...Dus ik stuurde s'middags een sms dat dat er nog is en vroeg ook hoe het is en tevens dat ik nog 5 kledingstukken, een jas en 2 jurken heb. Wat daar de bedoeling van is.... en dan ook nog is die bank en tv wat ik al eerder zei in dit topic, wat ik overigens niet in het smsje heb gezet. Goed, geen reactie gehad. dus zoiets van speel jij even postbode en aju.

Daar krijg ik toch vaak dubbele gevoelens bij.. soms kan ik er wel boos om worden maar eigenlijk wil ik dat niet. Maar echt fair vind ik het niet en soms ook een beetje respectloos aangezien we aardig goed uit elkaar zijn dus het ook samen kunnen oplossen met al die dingen groot of klein. Denk er met vlagen nog veel aan terug..pfffff alle foto's e.d staan op de computer maar gebruik nu nieuwe laptop
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_80241204
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:10 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Slecht in welke zin?
Slecht als in rondje bezoeken aan een psycholoog. Daar zat ook een veel verwerking van mijn pa in.. maar toch. Ik ben vooral heel erg teleurgesteld in mezelf dat ik er nu nog niet echt over heen ben. Al gaat het wel een heel stuk beter en sneller weer goed. Maar dipjes blijven er dus.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 12 april 2010 @ 22:42:06 #103
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_80245989
Ik heb sterk het idee dat ik er in blijf hangen. Hoe herken je dat? Iemand een idee?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_80247836
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:42 schreef MOD het volgende:
Ik heb sterk het idee dat ik er in blijf hangen. Hoe herken je dat? Iemand een idee?
Misschien>>>
Als je er steeds aan blijft denken... ook op momenten die niks te maken kunnen hebben met je ex...
bijvoorbeeld onbekend terrein, andere mensen (ander type ook) kortom geheel nieuwe ervaringen....
pi_80247988
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:20 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Misschien>>>
Als je er steeds aan blijft denken... ook op momenten die niks te maken kunnen hebben met je ex...
bijvoorbeeld onbekend terrein, andere mensen (ander type ook) kortom geheel nieuwe ervaringen....
Is ook wel afhankelijk van de fase waar je in bent denk ik. Ik denk dat wat je beschrijft iets is wat bij de verwerking hoort. Uiteraard moet dat na verloop van tijd wel minder worden, anders blijf je er dus wel in hangen
pi_80257720
Ik wil geen contact onderhouden met mijn ex. Maar toch kom ik haar soms tegen op de universiteit tegen. En keer op keer ga ik te ver. Ik ben veel te open en eerlijk. En dat zit me nu weer dwars.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_80264501
Ik raak zo langzamerhand weer een beetje gewend aan de stilte, maar toch heb ik nog momenten dat ik 's ochtends wakker word en denk: ' kut.'
pi_80264918
Ik mis hem ook. Het opvrolijken als ik me down voel. Het weten wat hij doet en kunnen vertellen wat mijn plannen zijn. En ook nu ik ziek ben, bij hem zeuren daarover. Ookal hebben we nu wel contact. Ik probeer toch zo min mogelijk van zijn leventje te weten te komen, want het doet me alleen pijn als ik hoor met wie hij allemaal date. Toch vertelt hij altijd als ik hem zie wat hij allemaal doet, zo van, ik had geen date hoor, maar met dat groepje afgesproken enzo. Ik weet het ook allemaal niet, ene moment wil ik alles van hem weten, andere moment wil ik me juist daarbuiten houden zodat ik mezelf niet kwets. Net als dat ik hem het ene moment zo graag terug wil, en het andere moment hem echt alleen maar zo wil hebben zoals we nu contact hebben. Wanneer zal ik nu eindelijk eens een keuze hebben gemaakt, ik wil niet altijd blijven twijfelen over alles wat er is met ons.
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:43:49 #109
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80269633
enorm dipje hier..zaterdagnacht een sms van hem gekregen:heb honger en ik haat je...hij wil geen contact meer heeft me op alle fronten geblokkeerd en verwijderd maar dat moest ie me blijkbaar toch nog een x inwrijven. heb ook nog gereageerd domme doos:dank je dat had je me al duidelijk gemaakt.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_80269783
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:53:20 #111
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80270124
dit liedje op zn hyves word ik ook niet vrolijk van, als dat over mij zou gaan dan, ben niet vreemdgegaan ofzo maar lijkt me ook geen toeval

you're always on my back
i'm never alone
everytime that i wake up
your fucken home
what started out as love
soon turned to hate
can't save it now girl
it's to fucken late

i can't take it anymore
your just a fucken whore
all these voices in my head
get out now before your dead
x2

so just pack your bags
and get your shit
it's finally over
i fucken quit
i've should've known
you'd be a front
i should've known
you were a cunt

i can't take it anymore
your just a fucken whore
all these voices in my head
get out now before your dead
x2

there's just one more chance
that i'll give you
stay out of my face
and away from my crew
so don't talk no shit
or come around
cause if you do bitch
you won't be found

word er bijna bang van
pi_80270209
Heb je nog spullen bij hem staan?

Indien ja dan zou ik die iig niet in je eentje gaan ophalen.
vosss is de naam,
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:58:13 #113
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80270384
volgens mij niet nee
pi_80270554
Dan niet te veel aandacht aan schenken lijkt me
vosss is de naam,
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:02:42 #115
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80270598
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:01 schreef vosss het volgende:
Dan niet te veel aandacht aan schenken lijkt me
nee doe ik ook niet maar leuk om te lezen is het ook niet
pi_80270780
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:02 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

nee doe ik ook niet maar leuk om te lezen is het ook niet
Misschien een idee om gewoon niet meer zn hyves te lezen.
Voor hetzelfde geld lees je daar dat hij met een of ander grietje van alles uit spookt, dat lijkt me ook niet leuk om te lezen voor jou wel?

Dus gewoon niet meer lezen. Ik doe dat bij mijn ex ook niet meer
vosss is de naam,
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:09:57 #117
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80270945
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Misschien een idee om gewoon niet meer zn hyves te lezen.
Voor hetzelfde geld lees je daar dat hij met een of ander grietje van alles uit spookt, dat lijkt me ook niet leuk om te lezen voor jou wel?

Dus gewoon niet meer lezen. Ik doe dat bij mijn ex ook niet meer
haha ja dat lijkt me idd niet zo leuk maar maakt t misschien juist wel makkelijker om los te laten kijk er ook maar zelden op maar vandaag dus wel, stom idd...zie hem ook hele tijd bij mij kijken, misschien maar helemaal ermee stoppen zelfkwelling
pi_80270997
Dat lijkt me wel het beste. Maargoed, van de zijlijn is het makkelijk lullen en zeker over iemand anders zijn of haar situatie.

Ik zit zelf ook nogal met de handen in het haar hier
vosss is de naam,
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:17:11 #119
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80271225
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:11 schreef vosss het volgende:
Dat lijkt me wel het beste. Maargoed, van de zijlijn is het makkelijk lullen en zeker over iemand anders zijn of haar situatie.

Ik zit zelf ook nogal met de handen in het haar hier
pi_80271549
Bah, ik heb echt weer dip vandaag. Ik ga zo maar eens een stukje wandelen, want dit schiet niet op.

Ze wil geen contact meer omdat ik hier mijn verhaal heb gehouden over onze break-up. Dat heeft ze vernomen van een 'vriend' van haar die zelf overduidelijk een oogje heeft op haar en mij in de gaten houdt over wat ik hier, op mijn hyves en twitter allemaal schrijf, zodat hij er zelf beter van kan worden dmv het doorspelen van de sappigste details en er een eigen draai aan te geven.

Het ergste is nog wel dat ze die zielepiet gelooft.
pi_80271603
Oefff, dat klinkt ook lullig om het zo maar even te zeggen
vosss is de naam,
pi_80271770
Ik ging ook steeds de hyves lezen terwijl ik dat niet wilde. Dus heb ik haar uit mijn vriendenlijst gehaald en kan ik haar krabbels niet meer lezen.
pi_80272094
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik raak zo langzamerhand weer een beetje gewend aan de stilte, maar toch heb ik nog momenten dat ik 's ochtends wakker word en denk: ' kut.'
wil best een beetje lawaai voor je maken hoor, maar ik snap wat je bedoeld
pi_80272277
Heb hier hetzelfde probleem. Ik was zo gewend aan een maatje met wie ik alle lief en leed kon delen. Nu moet ik slechts aanzien hoe mijn ex dit doet met iemand anders...Wat is het leven toch oneerlijk.
pi_80273825
Oh trouwens een tip voor een ieder, de drie l's:
Lezen, lopen en lijstjes maken. Dat helpt tegen depressies. Het is dan wel handig een boek te hebben wat echt meteen pakt. Anders is lezen moeilijk vol te houden.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')