abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80102620
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Tegan het volgende:
Rustig hier. Iedereen is over zijn/haar ex heen?
Nee hoor...
There are three ways of running this place, the wrong way, the right way, or my way
pi_80102789
Vandaag toch de stoute schoenen aangetrokken en mijn ex gebeld na 6 weken radiostilte. Ik weet nu dat het nooit meer wat gaat worden in de toekomst en op één of andere manier vind ik dat wel prima zo. Ik hoef dan niet meer te hopen en kan me richten op andere dingen.

Ik wist wel dat het niets meer zou worden maar onbewust blijft het toch in je achterhoofd hangen. Nu kan ik verder.
pi_80102846
Hoe was het gesprek?
  donderdag 8 april 2010 @ 22:10:30 #29
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_80103017
quote:
Overheen wel, over, nee!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_80103284
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef Tegan het volgende:
Hoe was het gesprek?
Wel goed, beetje koetjes en kalfjes..hoe het is enzo... Toen het net uit was, twijfelde ze nog of het in de toekomst nog wat zou worden, maar ze was er nu wel uit dat ze zich beter voelde nu en dat het voor later geen toekomst meer heeft. Ik heb haar gezegd dat ik blij voor haar ben dat ze zich nu beter voelt.

Toch wel raar om te beseffen dat je altijd je best hebt gedaan om het haar naar haar zin te maken en dat ze dan nu nog gelukkiger is . Maar iemand zijn geluk heb je geen controle op.

Ik merk dat het me nu rust geeft en dat ik niet meer hoef te denken over hoe zij zich zal voelen.
pi_80103402
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Wel goed, beetje koetjes en kalfjes..hoe het is enzo... Toen het net uit was, twijfelde ze nog of het in de toekomst nog wat zou worden, maar ze was er nu wel uit dat ze zich beter voelde nu en dat het voor later geen toekomst meer heeft. Ik heb haar gezegd dat ik blij voor haar ben dat ze zich nu beter voelt.

Toch wel raar om te beseffen dat je altijd je best hebt gedaan om het haar naar haar zin te maken en dat ze dan nu nog gelukkiger is . Maar iemand zijn geluk heb je geen controle op.

Ik merk dat het me nu rust geeft en dat ik niet meer hoef te denken over hoe zij zich zal voelen.
Klinkt tot mij als juist echt een klotegesprek .
pi_80103497
Ik heb echt een raar/klote gevoel momenteel. Ik mis de persoon die me altijd kan opvrolijken.

Ookal heb ik 'genoeg' vrienden, en redelijk goed contact met mijn ex, ik heb het nu nodig, en daar is niemand voor .
  donderdag 8 april 2010 @ 22:27:08 #33
158518 Sjechov
pi_80103897
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt een raar/klote gevoel momenteel. Ik mis de persoon die me altijd kan opvrolijken.

Ookal heb ik 'genoeg' vrienden, en redelijk goed contact met mijn ex, ik heb het nu nodig, en daar is niemand voor .
Virtuele knufffel!
pi_80104116
quote:
Ik heb eindelijk voldoende afleiding. Ik ben niet over haar heen, maar ben lekker druk bezig. Helaas schijnt ze het niet te begrijpen: geen contact is voor haar weer willen praten met mij. Ik vraag me af waarom ze mij niet los kan/wil laten.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_80104288
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:27 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Virtuele knufffel!
Thanks . Niet genoeg, maar toch, fijn . Hoe is het met jou? *virtuele knuffel terug*
  donderdag 8 april 2010 @ 23:07:27 #36
158518 Sjechov
pi_80105716
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef Tegan het volgende:

[..]

Thanks . Niet genoeg, maar toch, fijn . Hoe is het met jou? *virtuele knuffel terug*
Ik ben toe aan een echte knuffel ... een oprechte, maargoed.
Voor de rest aardig (denk ik).
Met jou voor de rest?
pi_80108585
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Klinkt tot mij als juist echt een klotegesprek .
Valt mee. Ik heb er begrip voor en weet nu waar ik aan toe ben. Kan en wil niemand iets verplichten. Steek mijn energie liever in een meisje die het wel kan waarderen dat ik voor haar door het vuur ga en leuke/lieve dingen voor terug krijg

Het gemis wat er nu nog is, is het leuke dingen doen en de familie/zaken er om heen. Dat krijg ik bij een ander meisje ook wel terug, daar heb ik haar niet persé voor nodig.

Welterusten allemaal.
pi_80108790
quote:
Jep ik ben er over heen . Andersom nog niet helemaal het geval. Komende donderdag nog weer een babbel met een ex-vriendin na 6 maand met haar te hebben gesproken. Nu ik er zo over na denk heb ik nog met alle exen wel contact op 1tje na. Ook geen problemen, geen gezeik. Ik hoop nooit in 1 van de situaties die hier wel eens gepost worden terecht te komen. Ook al heb ik daar niet echt het karakter voor. Uit is uit bijv.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_80111445
ik doe heel even weer mee.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_80111509
Goedemorgen
Ik wil ook graag aanschuiven.....

in 't kort... ong. 5 weken geleden ging het uit (was bijna 7 jaar)
Daar ik ongeveer twee jaar geleden al heb aangegeven dat ik somige dingen zo zat was... heb ik het toen gelaten voor wat het was... toen " 't gesprek " eenmaal kwam, bleef ik rustig maar nu heb ik zo'n onbestemd gevoel....net of er iets niet klopt...
Wat ik het meeste mis ....is het feit dat ik niet zo ff kan bellen... om mijn blunders van de dag te vertellen....dat we niet meer automatisch met een groep richting stad ofzo gaan...en vooral de knuffels is wat ik nu mis....
pi_80132635
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef Tegan het volgende:

Dat had ik geschreven kunnen hebben. Pff. Gister ruzie met mijn ex gehad. Ik zat er compleet doorheen, te horen gekregen dat iemand in mijn directe omgeving kanker heeft, en mijn ouders zitten in Italië en dus had ik niemand om me op te vangen op dat moment. Ik had 'm zó hard nodig en hij belde me 3 uur later pas.

Ik weet nu in ieder geval dat ik door moet, zonder hem. Heb hem gezegd dat het me speet dat ik me zó vergist heb in hem, omdat ik meteen bij hem op de stoep had gestaan als hij in deze situatie had gezeten. Daarop sprak hij voor het eerst echt DUIDELIJk uit dat hij het echt erg vind hoe ik nu 'over hem denk' en dat 'ie zich daar rot om voelt. En dat 'ie niet wil dat ik een andere jongen dan hem zie.

Mijn reactie daarop; 'Weet je waarom ik een andere jongen zie? ÉÉN andere jongen?! Omdat JIJ me steeds zegt dat het 'toch niets meer word'. Maar je hebt gelijk, het word inderdaad niets meer tussen jou en mij. Dus je weet wat jij moet doen.'

(Dat laatste bedoelde ik dus mee dat hij maar één ding voor mij kan doen als hij écht om me geeft, en dat is mij met rust laten, zodat ik verder kan met m'n leven.)
pi_80132828
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:38 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat had ik geschreven kunnen hebben. Pff. Gister ruzie met mijn ex gehad. Ik zat er compleet doorheen, te horen gekregen dat iemand in mijn directe omgeving kanker heeft, en mijn ouders zitten in Italië en dus had ik niemand om me op te vangen op dat moment. Ik had 'm zó hard nodig en hij belde me 3 uur later pas.

Ik weet nu in ieder geval dat ik door moet, zonder hem. Heb hem gezegd dat het me speet dat ik me zó vergist heb in hem, omdat ik meteen bij hem op de stoep had gestaan als hij in deze situatie had gezeten. Daarop sprak hij voor het eerst echt DUIDELIJk uit dat hij het echt erg vind hoe ik nu 'over hem denk' en dat 'ie zich daar rot om voelt. En dat 'ie niet wil dat ik een andere jongen dan hem zie.

Mijn reactie daarop; 'Weet je waarom ik een andere jongen zie? ÉÉN andere jongen?! Omdat JIJ me steeds zegt dat het 'toch niets meer word'. Maar je hebt gelijk, het word inderdaad niets meer tussen jou en mij. Dus je weet wat jij moet doen.'

(Dat laatste bedoelde ik dus mee dat hij maar één ding voor mij kan doen als hij écht om me geeft, en dat is mij met rust laten, zodat ik verder kan met m'n leven.)
Dat is altijd zo misselijk he. Wel er niet voor mij willen zijn als ik je nodig heb, en niet teveel contact willen hebben omdat hij ook wat ademruimte wil nu het uit is, maar dan zegt hij er wel even bij dat hij niet wil dat je een ander hebt. Verwachten ze dan echt dat je als een hondje achter ze aan blijft gaan, en nu gewoon ff rustig aan doet ? voor jou. Ik weet niet of je er behoefte aan hebt, maar als je ooit iets kwijt wilt kan je me altijd PMen .
pi_80132852
quote:
Op donderdag 8 april 2010 23:07 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Ik ben toe aan een echte knuffel ... een oprechte, maargoed.
Voor de rest aardig (denk ik).
Met jou voor de rest?
Volgens mij is het contact met mijn ex het leukste wat me momenteel overkomt .
pi_80133275
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:43 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat is altijd zo misselijk he. Wel er niet voor mij willen zijn als ik je nodig heb, en niet teveel contact willen hebben omdat hij ook wat ademruimte wil nu het uit is, maar dan zegt hij er wel even bij dat hij niet wil dat je een ander hebt. Verwachten ze dan echt dat je als een hondje achter ze aan blijft gaan, en nu gewoon ff rustig aan doet ? voor jou. Ik weet niet of je er behoefte aan hebt, maar als je ooit iets kwijt wilt kan je me altijd PMen .
Dat vraag ik me dus ook af. Wilde hem net bellen om te vragen of we even konden praten, maar toen bedacht ik me dat als hij echt om me gaf hij ondanks onze ruzie nu BIJ MIJ zou zijn aangezien hij wéét dat ik er doorheen zit na dat slechte nieuws en het lichamelijk ook niet goed met me gaat. Nouja ik zoek gewoon redenen om mezelf tegen te houden hem te SMSen want ik weet dat het uiteindelijk beter gaat worden.

Je bent een lieverd Tegan! Dankjewel!
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:44 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja, heel herkenbaar. Kun je nagaan hoe triest m'n dagen momenteel zijn.
pi_80133498
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:55 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af. Wilde hem net bellen om te vragen of we even konden praten, maar toen bedacht ik me dat als hij echt om me gaf hij ondanks onze ruzie nu BIJ MIJ zou zijn aangezien hij wéét dat ik er doorheen zit na dat slechte nieuws en het lichamelijk ook niet goed met me gaat. Nouja ik zoek gewoon redenen om mezelf tegen te houden hem te SMSen want ik weet dat het uiteindelijk beter gaat worden.

Je bent een lieverd Tegan! Dankjewel!
Ik weet dat ik het in die situatie zo hard nodig had, maar er nooit iemand was, dus nu probeer ik anderen te helpen .
quote:
[..]

Ja, heel herkenbaar. Kun je nagaan hoe triest m'n dagen momenteel zijn.
Ja, en vooral omdat het contact met mijn ex al zo weinig is momenteel, ik leef toch nog naar de momenten toe dat ik hem zie. Gelukkig nog geen ruzie gehad.
pi_80134077
Ik besef nu pas dat ik zo graag bevestiging wil dat hij om me geeft.. Hoe zielig is dat na alles..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:37:05 #47
158518 Sjechov
pi_80134852
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:44 schreef Tegan het volgende:

[..]

Bij mij niet.
Maar ik weet dat ze me nodig heeft, maar het simpelweg niet kan.
Dus ik zorg dat ik op een vriendschappelijke manier "beschikbaar" ben.
Mocht voor haar de tijd rijp zijn, dan weet ze mij echt wel te vinden.
Maar ze kan momenteel met niemand spreken.
Zelfs haar zus en haar vader is al teveel.
Ergens vind ik het dan logisch dat ook ik nog buitenspel sta.
Dat deel vind ik persoonlijk erg moeilijk, maar weer op een andere manier dan in/uit de relatie.
pi_80135816
Heb het ook met vlagen erg zwaar. We hebben al een tijd geen contact en ja dat geeft wel rust. Maar ik wil zo graag naar hem toe en bijkletsen. Ik ben erg trots dat ik daar nog niet aan toe gegeven heb. Ik hou het eigenlijk vooral vol omdat ik niet wil dat hij weet dat ik me zo rot voel. Hij heeft er vast allemaal veel minder last van en ik heb geen zin om daar mee geconfronteerd te worden. Soms voel ik me zo alleen..
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:43:59 #49
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_80137711
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef Everlong het volgende:
Heb het ook met vlagen erg zwaar. We hebben al een tijd geen contact en ja dat geeft wel rust. Maar ik wil zo graag naar hem toe en bijkletsen. Ik ben erg trots dat ik daar nog niet aan toe gegeven heb. Ik hou het eigenlijk vooral vol omdat ik niet wil dat hij weet dat ik me zo rot voel. Hij heeft er vast allemaal veel minder last van en ik heb geen zin om daar mee geconfronteerd te worden. Soms voel ik me zo alleen..
Dat heb ik met haar exact hetzelfde...:P gelukkig is het weer weekend dat wel. Dat is altijd beter dan alleen doordeweeks. In het weekend is het ook soms erg dubbel maar dan is er meer afleiding. Morgen maar is naar Tivoli..
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_80139293
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef Everlong het volgende:
Wel erg herkenbaar en heb ik de afgelopen 4 maanden ook regelmatig gehad. Gelukkig heeft ze nu aangegeven dat het niets meer zal worden in de toekomst en kan ik mij weer richten op mezelf. Ongewild blijf je anders toch een beetje hoop houden en blijft de ander in je hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')