Nee hoor...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Tegan het volgende:
Rustig hier. Iedereen is over zijn/haar ex heen?
Overheen wel, over, nee!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Tegan het volgende:
Wel goed, beetje koetjes en kalfjes..hoe het is enzo... Toen het net uit was, twijfelde ze nog of het in de toekomst nog wat zou worden, maar ze was er nu wel uit dat ze zich beter voelde nu en dat het voor later geen toekomst meer heeft. Ik heb haar gezegd dat ik blij voor haar ben dat ze zich nu beter voelt.quote:
Klinkt tot mij als juist echt een klotegesprekquote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Wel goed, beetje koetjes en kalfjes..hoe het is enzo... Toen het net uit was, twijfelde ze nog of het in de toekomst nog wat zou worden, maar ze was er nu wel uit dat ze zich beter voelde nu en dat het voor later geen toekomst meer heeft. Ik heb haar gezegd dat ik blij voor haar ben dat ze zich nu beter voelt.
Toch wel raar om te beseffen dat je altijd je best hebt gedaan om het haar naar haar zin te maken en dat ze dan nu nog gelukkiger is. Maar iemand zijn geluk heb je geen controle op.
Ik merk dat het me nu rust geeft en dat ik niet meer hoef te denken over hoe zij zich zal voelen.
Virtuele knufffel!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt een raar/klote gevoel momenteel. Ik mis de persoon die me altijd kan opvrolijken.
Ookal heb ik 'genoeg' vrienden, en redelijk goed contact met mijn ex, ik heb het nu nodig, en daar is niemand voor.
Ik heb eindelijk voldoende afleiding. Ik ben niet over haar heen, maar ben lekker druk bezig. Helaas schijnt ze het niet te begrijpen: geen contact is voor haar weer willen praten met mij. Ik vraag me af waarom ze mij niet los kan/wil laten.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Tegan het volgende:
Ik ben toe aan een echte knuffel ... een oprechte, maargoed.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Niet genoeg, maar toch, fijn
. Hoe is het met jou? *virtuele knuffel terug*
Valt mee. Ik heb er begrip voor en weet nu waar ik aan toe ben. Kan en wil niemand iets verplichten. Steek mijn energie liever in een meisje die het wel kan waarderen dat ik voor haar door het vuur ga en leuke/lieve dingen voor terug krijgquote:Op donderdag 8 april 2010 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt tot mij als juist echt een klotegesprek![]()
.
Jep ik ben er over heenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef Tegan het volgende:
Dat had ik geschreven kunnen hebben. Pff. Gister ruzie met mijn ex gehad. Ik zat er compleet doorheen, te horen gekregen dat iemand in mijn directe omgeving kanker heeft, en mijn ouders zitten in Italië en dus had ik niemand om me op te vangen op dat moment. Ik had 'm zó hard nodig en hij belde me 3 uur later pas.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt een raar/klote gevoel momenteel. Ik mis de persoon die me altijd kan opvrolijken.
Ookal heb ik 'genoeg' vrienden, en redelijk goed contact met mijn ex, ik heb het nu nodig, en daar is niemand voor.
Dat is altijd zo misselijk he. Wel er niet voor mij willen zijn als ik je nodig heb, en niet teveel contact willen hebben omdat hij ook wat ademruimte wil nu het uit is, maar dan zegt hij er wel even bij dat hij niet wil dat je een ander hebt. Verwachten ze dan echt dat je als een hondje achter ze aan blijft gaan, en nu gewoon ff rustig aan doetquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:38 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat had ik geschreven kunnen hebben. Pff. Gister ruzie met mijn ex gehad. Ik zat er compleet doorheen, te horen gekregen dat iemand in mijn directe omgeving kanker heeft, en mijn ouders zitten in Italië en dus had ik niemand om me op te vangen op dat moment. Ik had 'm zó hard nodig en hij belde me 3 uur later pas.
Ik weet nu in ieder geval dat ik door moet, zonder hem. Heb hem gezegd dat het me speet dat ik me zó vergist heb in hem, omdat ik meteen bij hem op de stoep had gestaan als hij in deze situatie had gezeten. Daarop sprak hij voor het eerst echt DUIDELIJk uit dat hij het echt erg vind hoe ik nu 'over hem denk' en dat 'ie zich daar rot om voelt. En dat 'ie niet wil dat ik een andere jongen dan hem zie.
Mijn reactie daarop; 'Weet je waarom ik een andere jongen zie? ÉÉN andere jongen?! Omdat JIJ me steeds zegt dat het 'toch niets meer word'. Maar je hebt gelijk, het word inderdaad niets meer tussen jou en mij. Dus je weet wat jij moet doen.'
(Dat laatste bedoelde ik dus mee dat hij maar één ding voor mij kan doen als hij écht om me geeft, en dat is mij met rust laten, zodat ik verder kan met m'n leven.)
Volgens mij is het contact met mijn ex het leukste wat me momenteel overkomtquote:Op donderdag 8 april 2010 23:07 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik ben toe aan een echte knuffel ... een oprechte, maargoed.
Voor de rest aardig (denk ik).
Met jou voor de rest?
Dat vraag ik me dus ook af. Wilde hem net bellen om te vragen of we even konden praten, maar toen bedacht ik me dat als hij echt om me gaf hij ondanks onze ruzie nu BIJ MIJ zou zijn aangezien hij wéét dat ik er doorheen zit na dat slechte nieuws en het lichamelijk ook niet goed met me gaat. Nouja ik zoek gewoon redenen om mezelf tegen te houden hem te SMSen want ik weet dat het uiteindelijk beter gaat worden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is altijd zo misselijk he. Wel er niet voor mij willen zijn als ik je nodig heb, en niet teveel contact willen hebben omdat hij ook wat ademruimte wil nu het uit is, maar dan zegt hij er wel even bij dat hij niet wil dat je een ander hebt. Verwachten ze dan echt dat je als een hondje achter ze aan blijft gaan, en nu gewoon ff rustig aan doet![]()
![]()
?
voor jou. Ik weet niet of je er behoefte aan hebt, maar als je ooit iets kwijt wilt kan je me altijd PMen
![]()
.
Ja, heel herkenbaar. Kun je nagaan hoe triest m'n dagen momenteel zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij is het contact met mijn ex het leukste wat me momenteel overkomt.
Ik weet dat ik het in die situatie zo hard nodig had, maar er nooit iemand was, dus nu probeer ik anderen te helpenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Wilde hem net bellen om te vragen of we even konden praten, maar toen bedacht ik me dat als hij echt om me gaf hij ondanks onze ruzie nu BIJ MIJ zou zijn aangezien hij wéét dat ik er doorheen zit na dat slechte nieuws en het lichamelijk ook niet goed met me gaat. Nouja ik zoek gewoon redenen om mezelf tegen te houden hem te SMSen want ik weet dat het uiteindelijk beter gaat worden.
Je bent een lieverd Tegan! Dankjewel!![]()
Ja, en vooral omdat het contact met mijn ex al zo weinig is momenteel, ik leef toch nog naar de momenten toe dat ik hem zie. Gelukkig nog geen ruzie gehad.quote:[..]
Ja, heel herkenbaar. Kun je nagaan hoe triest m'n dagen momenteel zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij is het contact met mijn ex het leukste wat me momenteel overkomt.
Dat heb ik met haar exact hetzelfde...:P gelukkig is het weer weekend dat wel. Dat is altijd beter dan alleen doordeweeks. In het weekend is het ook soms erg dubbel maar dan is er meer afleiding. Morgen maar is naar Tivoli..quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef Everlong het volgende:
Heb het ook met vlagen erg zwaar. We hebben al een tijd geen contact en ja dat geeft wel rust. Maar ik wil zo graag naar hem toe en bijkletsen. Ik ben erg trots dat ik daar nog niet aan toe gegeven heb. Ik hou het eigenlijk vooral vol omdat ik niet wil dat hij weet dat ik me zo rot voel. Hij heeft er vast allemaal veel minder last van en ik heb geen zin om daar mee geconfronteerd te worden. Soms voel ik me zo alleen..
Wel erg herkenbaar en heb ik de afgelopen 4 maanden ook regelmatig gehad. Gelukkig heeft ze nu aangegeven dat het niets meer zal worden in de toekomst en kan ik mij weer richten op mezelf. Ongewild blijf je anders toch een beetje hoop houden en blijft de ander in je hoofd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef Everlong het volgende:
Heb het ook met vlagen erg zwaar. We hebben al een tijd geen contact en ja dat geeft wel rust. Maar ik wil zo graag naar hem toe en bijkletsen. Ik ben erg trots dat ik daar nog niet aan toe gegeven heb. Ik hou het eigenlijk vooral vol omdat ik niet wil dat hij weet dat ik me zo rot voel. Hij heeft er vast allemaal veel minder last van en ik heb geen zin om daar mee geconfronteerd te worden. Soms voel ik me zo alleen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |