Laatste bericht uit het vorige topic:Op maandag 5 april 2010 23:20 schreef Hank- het volgende:Iedereen succes met het verwerken van deze onplezierige nieuwe levenservaringen!! Ik volg dit forum nu ook al een poosje omdat ik een 2 maanden geleden ook een relatiebreuk heb meegemaakt ... nu krijg ik toch ook langzaam de behoefte om wat dingen van me af te schrijven...
Na anderhalf jaar waarvan de laatste 3 maanden samenwonend waren schenen een aantal negatieve kanten van mij bij m'n ex toch diep te zitten waardoor het voor haar niet langer mogelijk was om samen te blijven,.. althans, ze had wat tijd nodig voor haarzelf. Dit vertelde ze me toen ik haar weer voor het eerst dit jaar zag (ik was bij familie rond oud en nieuw, en zij bij die van haar). Omdat ik al aanvoelde dat er de afgelopen weken ervoor dingen niet lekker liepen van mij als zowel haar kant kwamen er bij mij niet direct emoties los, en bij haar wel ... ik vertelde haar dat ik beloofde mezelf te beteren omdat ik haar gewoonweg niet kwijt wilde.
De paar dagen die erop volgde kreeg ik langzaam de emotionele klap te verwerken, ik bleef maar denken aan wat ze tegen mij vertelde, en ik kon me gewoon nergens meer op concentreren op school/werk, en dus kon ik haar ook niet in korte tijd laten zien wat ik voor iemand ik wél kon zijn voor haar.
Nog geen 2 weken na oud en nieuw wist ze me te vertellen dat ze voorlopig onze relatie wilde stopzetten, maar ik hoefde niet perse op zoek te gaan naar een andere woning, ze wilde haar school en gedachten even op een rijtje zetten ... begrijpelijk. Hoewel het de periode erna als vanouds leek te worden, bleef het aan me vreten dat we eigenlijk 'geen' relatie hadden met elkaar. Toen kreeg ik op een dag de genadeklap in m'n gezicht toen ik zag dat zij met schijnbaar 'onbekenden' op MSN zat te flikflooien, voor het eerst schoot ik gewoon uit m'n slof tegen haar. Ze schrok er zelf ook van en vroeg me wat ze kon doen om het goed te maken, maar ik kon het haar niet vertellen :S... De dagen erna was ik echt compleet van slag, ik leefde in een droomwereld leek het.
Vanaf toen ben ik me onbewust wat gaan afzonderen om mezelf wat tijd te gunnen, maar helaas deed zij hetzelfde. Ik ben een aantal weekenden terug naar huis gegaan en heb mezelf bedenktijd gegeven over alles. Eenmaal teruggekomen bij haar thuis werd zij ook steeds afstandelijker tegenover mij, ze wist me ook te vertellen of ik niet eens naar een andere woonplaats zou gaan zoeken... Haar hele gedrag tegenover mij was gewoon 180 graden omgeslagen

, niks meer emoties, geen enkel gevoel van haat of missen ... ik was met stomheid geslagen en het heeft me heel veel verdriet gedaan. Een aantal dagen later wist ze me te melden dat ze een ander leuk vond ... en ironisch genoeg kregen zij rond mijn verjaardag 'officieel' wat.
Mijn hele leven in 1 maand volledig naar de klote, en zij heeft binnen no-time een nieuwe gozer,... en ik woonde notabene nog gewoon bij haar in huis! Ik kan het zelf nog steeds niet bevatten..
Die hele periode is gaande gegaan met heel veel emotionele stress, huilen, boos zijn, proberen het te vergeten, en mezelf groot houden. Sindsdien zit ik met dezelfde symptonen als die jullie allemaal hier hebben beschreven. Ik heb nog af en toe contact met haar gehad, ik heb nadat het uit was mailtjes gestuurd, gesms't, tegen haar gepraat maar ik kon maar geen emoties te zien krijgen van haar, hoe kan dat in godsnaam na anderhalf jaar? Ik heb ook weken gehad dat ik alsmaar haar Hyves bleef checken, maar inmiddels heb ik me daar ook van afgezonderd, nooit meer doen! Het ergste was nog dat ik in deze hele fase haar e-mailtjes heb lopen lezen tussen haar en haar nieuwe vriend. Kan het nu nog steeds doen, maar de drang is weg gelukkig ..
Inmiddels heb ik al 2 maanden een nieuwe verblijfplaats voor de tijd dat ik hier nog moet zijn voor m'n opleiding. Ik heb haar slechts een paar keer gezien sindsdien maar het gaat steeds beter gelukkig, ze heeft me in de tijd nog wel een paar keer laten weten dat ze me soms wel mist, en dat als ze nu geen vriend had dat ze het wel weer met mij zou willen proberen ... maarja wat schiet je daar nou mee op, het geeft me alleen maar valse hoop. Daarnaast is het ook bizar om te wachten totdat het misschien op korte termijn over zou gaan tussen hun 2

. Verleden week nodigde ze me uit om bij haar even wat te komen eten, leek mij wel oké. Ik merkte gelukkig dat ik deze keer veel minder gevoelens over had dan de vorige keer dat ik haar zag, maar op de terugweg naar huis heb ik toch lopen janken ... Waarom besef ik het nog niet wat zij mij heeft aangedaan! Ik miste haar zo vreselijk veel, en doe dat nog steeds een beetje, zelfs weer over haar gedroomd een aantal keer...
Zo toch weer een aardig verhaal, meerendeel van m'n emoties heb ik al verwerkt gelukkig vandaar dat het een wat droge lap text is misschien, maar ik ben even m'n ei kwijt op deze manier

! Ik hoef haar gelukkig nog maar 1 keer te zien (wat spulletjes nog ophalen). Maar mijngod, wat een kut begin van 2010 was dit ...