abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79953071
Ik meld mij hier ook maar weer. Ik heb echt een akelig gevoel, maar probeer mij deze keer groot te houden. Mijn ex had het uitgemaakt, maar wilde me daarna weer terug. Een tweede kans, ze stuurde me cadeautjes, brieven. Ze zou moeite doen etc. etc. Ze had een grote fout begaan en hield opeens toch wel weer van me. Twee weken duurde de moeite die ze er in stak, daarna draaiden de rollen langzaam weer om. Sorry dat ik je niet gebeld heb. Sorry dat ik dit of dat vergeten ben. Tevens was ze stikjaloers doordat ze dacht dat ik mijn gevoelens voor haar had verloren aan een ander meisje. Toch hield ze vol dat ze helemaal niet jaloers was.

Eerst maximaal aandacht trekken op de momenten dat ze het moeilijk had en daarna mij weer compleet de afgrond in werken. Ik had al genoeg ervaring met soortgelijke spelletjes, het rare is dat je er toch langzaam weer inrolt. Deze keer ben ik er gelukkig maar half ingetuind. Nadat ze wederom weer begon te zeiken over iets kleins en dat ze geen zin had om verder te gaan kon ik alleen maar droog en vrolijk antwoorden. Ze verwachte waarschijnlijk dat ik boos of verdrietig zou zijn en snapte niet waarom ik zo reageerde. Later in het gesprek moest ze toch weer janken.

Ben natuurlijk nog steeds wel half kapot.
  maandag 5 april 2010 @ 01:02:12 #277
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_79955152
Je bevestigt hier dus dat als je de relatie een tweede kans geeft, in eerste instantie beide moeite doet om te veranderen en aan de slechte punten te werken, maar dat je eenmaal in het oude patroon vervalt waarna het dus niet de moeite is je relatie voort te zetten?

Ik ben van mening dat het wel kan, maar dat je elkaar moet los laten. Missen in één ding, tot inkeer komen is het tweede en daadwerkelijk veranderen is het laatste. Of het daarna nog goed komt is altijd maar de vraag maar veelal niet realistisch, omdat er een hele tijd over gaat waarbij je op den duur toch een ander tegen het lijf loopt, zeg maar.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_79955483
That's it. Vandaag weer verraden door mijn ex. Hier houdt het op. Ik wilde al geen contact meer, maar had toch eenmalig een goed gesprek woensdag waardoor ik hoop kreeg voor beter. Maar na een paar dagen is het toch weer niet goed genoeg voor mevrouw..... Ze heeft haar kans gehad. Ik heb nu zelfs een nieuw emailadres, kan ze me ook niet meer bereiken. Als ze eens wist wat ze had...
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  maandag 5 april 2010 @ 01:18:58 #279
25878 MOD
pi_79955622
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de inhoudelijke lading van je verhaal. Maar goed, ik snap je furie en woede.. Ik las zo iets als een ultimatum. Dat kan je niet van iemand vragen omdat je iemand dan in een hoek drukt waar ze niet willen zijn. Ik ken het fijne niet van jouw relatie, maar laat het nu maar even voor wat het is en uit al je gevoelens tegen over wat anders. Het is niet nodig om zwaar lang boos te zijn en met verwijten te komen. Je hebt er niks aan, dus geef het de tijd.
pi_79955746
Ik ben teleurgesteld, niet echt boos ofzo.

Het ultimatum ging over reageren op een mail van mij. Over het feit dat ik steeds open en eerlijk was en dat zij dat niet scheen te zijn. Ach, ik heb het geprobeerd.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79958498
Anders heb ik even 4 leuke stapavonden op rij gehad...kom ik thuis, is het stil, leeg etc. Eerste waar ik aan denk is zij. Waarom in godsnaam. Heb morgen nota bene een date met een van haar beste vriendinnen. Stelt in haar geval niks voor want mevrouw kan nog niet eens een vriendschap langer volhouden dan pakweg 2 jaar, laat staan een relatie langer dan 1 jaar.

Ik vlucht verdomme helemaal nergens heen, ik doe gewoon wat ik leuk vind. Die afspraak van morgen staat zelfs nog van voor mijn relatie met m'n ex. Daarom heb ik er mee ingestemd toen dat meisje het voorstelde. Maar het gaat een rare avond worden, zij neemt alle spullen die van mij nog bij mijn ex stonden mee naar mij. Mevrouw had de ballen niet om dat zelf een keer te doen.

Moet het even van me afschrijven, maar ik weet gewoon zeker, en dat is niet eens op harde feiten gebaseerd maar puur op een gevoel, dat mevrouw allang weer een ander heeft. Als ze nou eens voor één keer in haar leven volwassen zou zijn zou ze me dat zelf vertellen, en ik weet nu al dat ik het morgen van die vriendin van d'r te horen ga krijgen.

Laf als ze is, ik hoef haar niet eens meer terug. Maar aan de andere kant heeft ze mij door een behoorlijk moeilijke periode heen gesleept. En daar ben ik haar dankbaar voor. Ik hield verdomme echt van d'r, terwijl haar liefde voor mij alleen maar kon bestaan aan de hand van een aantal voorwaarden waarmee je de handleiding van 8 dvd-spelers mee vol kan schrijven.

Kennelijk is m'n verstand verder dan mijn gevoel. Want juist na alleen maar leuke dagen/avonden, voel ik me ineens rot over iets dat al 2 maanden niet meer bestaat.

Welterusten allemaal
There are three ways of running this place, the wrong way, the right way, or my way
pi_79958636
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik meld mij hier ook maar weer. Ik heb echt een akelig gevoel, maar probeer mij deze keer groot te houden. Mijn ex had het uitgemaakt, maar wilde me daarna weer terug. Een tweede kans, ze stuurde me cadeautjes, brieven. Ze zou moeite doen etc. etc. Ze had een grote fout begaan en hield opeens toch wel weer van me. Twee weken duurde de moeite die ze er in stak, daarna draaiden de rollen langzaam weer om. Sorry dat ik je niet gebeld heb. Sorry dat ik dit of dat vergeten ben. Tevens was ze stikjaloers doordat ze dacht dat ik mijn gevoelens voor haar had verloren aan een ander meisje. Toch hield ze vol dat ze helemaal niet jaloers was.

Eerst maximaal aandacht trekken op de momenten dat ze het moeilijk had en daarna mij weer compleet de afgrond in werken. Ik had al genoeg ervaring met soortgelijke spelletjes, het rare is dat je er toch langzaam weer inrolt. Deze keer ben ik er gelukkig maar half ingetuind. Nadat ze wederom weer begon te zeiken over iets kleins en dat ze geen zin had om verder te gaan kon ik alleen maar droog en vrolijk antwoorden. Ze verwachte waarschijnlijk dat ik boos of verdrietig zou zijn en snapte niet waarom ik zo reageerde. Later in het gesprek moest ze toch weer janken.

Ben natuurlijk nog steeds wel half kapot.
Klinkt bekend. Ik was ook helemaal murw geslagen door die rare acties van mijn ex. Het interesseerde me op een gegeven moment gewoon niet meer of het uit of aan was. Dus toen heb ik zelf maar de knoop doorgehakt. Ik wilde gewoon rust aan mijn hoofd en geen jaloers wijf die steeds allerlei insinuaties maakte naar wat ik allemaal zou hebben uitgespookt achter haar rug.

Ik heb nu een leuke spontane meid ontmoet die precies het tegenovergestelde is van mijn ex. Eentje die stevig in haar schoenen staat, niet er omheen lult, down to earth is en geen vertrouwensprobleem heeft. Na een periode van domme acties en toen zelfreflectie ben ik nu op een punt dat het alleen maar beter kan worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mint_Clansell op 05-04-2010 05:10:36 ]
pi_79962286
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 02:39 schreef Friek_ het volgende:
Vandaag ben ik gedumpt omdat ik voor mezelf drugs had gekocht (recreatief gebruik). Blijkbaar was mijn vriendinnetje het er niet mee eens en bestempelde het als 'onvolwassen' en 'onnodig'.

Werkelijk waar, sommige mensen.
Ja maar, wiet is eng want het is drugs
*neemt nog een biertje*
Doe eens lief!
pi_79962617
heerlijk weekend gehad en veel momenten gehad van wow ik denk niet aan haar!
maar op de terugweg was het wel weer heel ontnuchterend, dacht dat ze thuis zou zijn (bleek niet het geval te zijn) dus heb mij een groot gedeelte van de reis op zitten vreten en mijzelf gek lopen maken.
hoop echt dat ik op dat soort momenten mijn dubbele gedachten de baas kan worden want het is erg vermoeiend en slopend, aan de ene kant probeer ik hoop te zoeken en houden en bevestiging te krijgen maar aan de andere kant weet ik heel goed dat het voor altijd over moet zijn omdat het vertrouwen er echt niet meer is. Heel pijnlijke gewaarwording dat mij uit elkaar trekt en mijn gedachten domineren.
ik moet mij er echt overheen gaan zetten en ik moet zeggen dat het lezen van deze topics (ook de oudere) erg rustgevend zijn om alle adviezen te lezen en op te nemen.
gadver ik mis die trut waarom.............
pi_79962864
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:08 schreef Lallend het volgende:
heerlijk weekend gehad en veel momenten gehad van wow ik denk niet aan haar!
maar op de terugweg was het wel weer heel ontnuchterend, dacht dat ze thuis zou zijn (bleek niet het geval te zijn) dus heb mij een groot gedeelte van de reis op zitten vreten en mijzelf gek lopen maken.
hoop echt dat ik op dat soort momenten mijn dubbele gedachten de baas kan worden want het is erg vermoeiend en slopend, aan de ene kant probeer ik hoop te zoeken en houden en bevestiging te krijgen maar aan de andere kant weet ik heel goed dat het voor altijd over moet zijn omdat het vertrouwen er echt niet meer is. Heel pijnlijke gewaarwording dat mij uit elkaar trekt en mijn gedachten domineren.
ik moet mij er echt overheen gaan zetten en ik moet zeggen dat het lezen van deze topics (ook de oudere) erg rustgevend zijn om alle adviezen te lezen en op te nemen.
gadver ik mis die trut waarom.............
Hoe herkenbaar...
There are three ways of running this place, the wrong way, the right way, or my way
  maandag 5 april 2010 @ 18:09:01 #286
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_79973520
Voor mij staat er straks een bezoek aan de vader van mijn ex op het programma.
Zal ook wel een hele emotionele avond worden.
Dit is allemaal nog n.a.v. het overleden van zijn vrouw (mijn ex schoonmoeder).
Komt alles weer naar boven ... heerlijk .... NOT
Maargoed ik besef dat het allemaal gebeuren moet en dan hebben we het maar achter de rug.
Op haar sterfbed heb ik haar een belofte gemaakt en die kom ik na.......
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_79974439
quote:
Op maandag 5 april 2010 18:09 schreef Sjechov het volgende:
Voor mij staat er straks een bezoek aan de vader van mijn ex op het programma.
Zal ook wel een hele emotionele avond worden.
Dit is allemaal nog n.a.v. het overleden van zijn vrouw (mijn ex schoonmoeder).
Komt alles weer naar boven ... heerlijk .... NOT
Maargoed ik besef dat het allemaal gebeuren moet en dan hebben we het maar achter de rug.
Op haar sterfbed heb ik haar een belofte gemaakt en die kom ik na.......
Veel sterkte!
  maandag 5 april 2010 @ 18:55:52 #288
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_79975225
quote:
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Veel sterkte!
Bedankt, zal het nodig hebben ...
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_79976953
veel succes en sterkte! getuigt van veel moed om het door te zetten, bekijk het dus positief!

Ik heb nu meer dan ooit zoveel moeite om mijn ex niet te bellen/sms-en
ze zit nu bij d'r ouders en ik vind het allemaal zo klote gaan, ze zei altijd dat ze vrienden wou blijven maar ze laat zelf ook totaal niks van zich horen... ugh weer zo'n avond dat ik mij te pletter verveel
vanmiddag nog wel een stuk gelopen en kwam een bekende tegen en daar een stuk mee gelopen en gepraat en was erg gezellig, toen zag ik het allemaal nog zo positief in en zag ik zo duidelijk dat ze voor ons beiden eigenlijk wel de juiste beslissing heeft gemaakt maar nu mis ik haar aanwezigheid toch wel weer hevig.. wat een klote situatie zo en terwijl ik er juist zo positief naar probeer te kijken helpt dit niks aan het feit dat ik super onrustig ben en mij stierlijk verveel. Ik ben met van alles en nog wat bezig maar het voldoet gewoon helemaal niet.. ik mis mijn maatje die naast mij stond gewoon zo erg en waarmee ik gezellig kon kletsen en mij kon troosten...
pi_79977192
Sjechov, veel sterkte vanavond als je dit nog leest.
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:45 schreef Lallend het volgende:
veel succes en sterkte! getuigt van veel moed om het door te zetten, bekijk het dus positief!

ze zit nu bij d'r ouders en ik vind het allemaal zo klote gaan, ze zei altijd dat ze vrienden wou blijven maar ze laat zelf ook totaal niks van zich horen... ugh weer zo'n avond dat ik mij te pletter verveel
vanmiddag nog wel een stuk gelopen en kwam een bekende tegen en daar een stuk mee gelopen en gepraat en was erg gezellig, toen zag ik het allemaal nog zo positief in en zag ik zo duidelijk dat ze voor ons beiden eigenlijk wel de juiste beslissing heeft gemaakt maar nu mis ik haar aanwezigheid toch wel weer hevig.. wat een klote situatie zo en terwijl ik er juist zo positief naar probeer te kijken helpt dit niks aan het feit dat ik super onrustig ben en mij stierlijk verveel. Ik ben met van alles en nog wat bezig maar het voldoet gewoon helemaal niet.. ik mis mijn maatje die naast mij stond gewoon zo erg en waarmee ik gezellig kon kletsen en mij kon troosten...

Gek hè, hoe je het ene moment totaal positief kunt zijn over de genomen beslissing en hoe de situatie nu is en hoe het met je gaat, en hoe je je het volgende moment weer zo rot kunt voelen?

Ik heb vandaag ook veel moeite om mijn ex niet te SMSen. Mijn ouders zijn sinds eergister op vakantie en aangezien ik nog thuis woon mis ik hen nu wel in de vorm van afleiding. Het is nu wel erg stil thuis, zegmaar.. Helemaal nu het Pasen is en ik dus niet hoef te werken. Gelukkig morgen weer werken en dus afleiding, dan zal het wel weer wat beter gaan. Tot vandaag gaat het eigenlijk prima met me, dus ik mag niet klagen. Heb sinds 10 dagen geen contact met hem (eigen beslissing, wil gewoon even rust en kijken hoe het eigenlijk met me gaat zónder hem), maar mis hem toch best wel. Voel me ook gewoon totaaaal niet lekker lichamelijk, dus dat speelt ook wel mee denk ik.
  maandag 5 april 2010 @ 19:59:25 #291
25878 MOD
pi_79977481
quote:
Ik ben met van alles en nog wat bezig maar het voldoet gewoon helemaal niet.. ik mis mijn maatje die naast mij stond gewoon zo erg en waarmee ik gezellig kon kletsen en mij kon troosten...
Herkenbaarrrrrrr
Ik heb een nieuwe kamer, krijg binnenkort bezoek van de televisie, het is vet mooi weer buiten dus ik kan gaan skaten, er staat een boem vet concert op de planning, nieuwe baan, nieuwe school, zoveel te doen dus.

Maar het heeft allemaal geen zin en geen nut omdat je het niet kan delen of omdat haar aanwezigheid boven al het andere plezier uitspringt. Maar waarom blijven hangen. Ik lees oude mails terug en dan denk ik "jah, het was toch gezellig dat kan toch nog " en doe moeite om niet op dr blog of site te kijken omdat ik dan zie dat ze helemaal niet bezig is met mij en verder gaat met haar leven.

Dus jah. Dan kan ik beter maar gewoon leuke dingen doen en daar de waarde van proberen in te zien en niet lopen mijmeren de hele tijd maar gewoon de stoute schoenen aan trekken en er lekker op los gaan. Right?
  maandag 5 april 2010 @ 20:00:27 #292
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_79977518
quote:

sterkte sjechov, wel sterk dat je dat doet. Denk zelf dat het goed is voor jou maar ook voor de familie waar je het mee deelt ook al is het moeilijk.

Lijkt wel alsof ik het zelf geschreven heb, bovenstaand stukje :s Ik had een beetje net zo'n dag op dat hardlopen na. Ik ben voor het eerst is gaan meelopen en op m'n vrije dag naar de Ikea geweest. We zijn dus beide uit ons oude huis weg en ik ben dit weekend over gegaan. Had nog het 1 en ander nodig dus even naar de Ikea. Toen ik daar liep zag ik het zo voor me met z'n 2-en alles uit te zoeken en lekker in te richten.

Nu heb ik het dus alleen moeten doen al verschillen de smaken niet zoveel vind ik het toch jammer want je kan niet overleggen en bij twijfel mis je inderdaad je maatje...nu weer thuis, gezellig alleen. Het zal wel een kwestie van tijd en gewenning zijn maar tot dusver vind ik het waardeloos.De dagelijkse spelletjes doen alleen al...:P op z'n vroegst eind april zal haar weer zien denk ik. Ik mis onze kat ook wel

Soms zijn de gevoelens ook wel tegenstrijdig want om sommige dingen heb ik best is boos kunnen worden maar toch...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_79977586
Ik heb dit weekend 5 weken geen contact met haar en is best moeilijk. Maar zo lang ik niets van haar hoor heeft zij de behoefte ook niet en heeft het voor mij geen zin om contact op te nemen.
pi_79977972
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:02 schreef fokvragen het volgende:
Ik heb dit weekend 5 weken geen contact met haar en is best moeilijk. Maar zo lang ik niets van haar hoor heeft zij de behoefte ook niet en heeft het voor mij geen zin om contact op te nemen.
Ja precies.
pi_79978230
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:02 schreef fokvragen het volgende:
Goh, ik denk dat ik deze post in ga lijsten omdat dit eigenlijk toch wel de harde waarheid zal zijn. Dit zal echt een motivatie moeten zijn om geen contact op te gaan nemen!

Maar inderdaad ik heb op sommige momenten er ook echt schijt aan en wil dingen gaan doen en los gaan. Ik heb nu vreemd genoeg veel meer energie om dingen te ondernemen en 's avonds te gaan doen dan 3 week geleden aan het eind van de relatie. Ik was mentaal gewoon stuk gemaakt.. Altijd maar aan moeten passen aan de wensen en eisen van de ex. Altijd tegen mij gezegd dat ze mijn hobby niet begreep en er helemaal NIKS voor voelde terwijl het zowel een hobby als uitlaatklep is voor mij (gamen en internetten maar verder niet op een nerd manier) maar ik moest mij wel altijd aanpassen aan haar hobby's! Altijd maar haar dingetjes gaan doen en niet dingen voorstellen dat ONZE dingetjes zijn. Dat heeft mij zo boos gemaakt en ik kom nu tot de conclusie dat ik mijzelf zo ontzettend kwijt ben geraakt.. Ik ben gewoon in een neerwaartse spiraal terecht gekomen waardoor de relatie nog slechter werd. Tot uiteindelijk het punt aan was gekomen waarin het echt niet langer meer liep... ik was (en ben het nog steeds) zo moe hoe ik eigenlijk behandeld ben.. Ik was gewoon niet opgewassen tegen deze dominantie en heb mij zo laten behandelen.... helaas, zag ik dit maar eerder, dan hadden we tot een oplossing kunnen komen...

----------------------------
nu ik dit zo type kan ik ook weer niet die laatste zin begrijpen... waarom wil ik nog steeds bij haar zijn.. het ligt niet aan mij! waarom wil ik dan toch voor haar veranderen!
pi_79979015
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:17 schreef Lallend het volgende:

[..]

nu ik dit zo type kan ik ook weer niet die laatste zin begrijpen... waarom wil ik nog steeds bij haar zijn.. het ligt niet aan mij! waarom wil ik dan toch voor haar veranderen!
zo zal je je nog wel even blijven voelen maar probeer er niet aan toe te geven, ik heb een vergelijkende situatie meegemaakt met een ex en deed alles voor hem, ik was niet meer wie ik was, slaat helemaal nergens op! in het begin wilde ik hem ook alleen maar terug en dacht ik aan wat ik beter had kunnen doen (niet doen!) maar mettertijd ga je zien hoe veel beter af je bent zonder die persoon, je verdient iemand waar je jezelf bij kan zijn en waar je je niet continu aanpast aan de ander.. nu wil je natuurlijk alleen bij die persoon zijn want de gevoelens en de leuke herinneringen zijn er.. maar geef het wat tijd en je zal het inzien, bovendien zijn er genoeg vissen in de zee en er is altijd een betere sterkte in ieder geval!!
  maandag 5 april 2010 @ 20:41:58 #297
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_79979158
De schuld ligt nooit bij alleen maar 1 iemand denk ik...

Dat veranderen, wat je zegt lallend is zoals ik dat eigenlijk ook "moest" of wou doen voor haar ontzettend moeilijk. Je verandert niet zo maar even want daar gaan voor hele kleine dingen al weken zo niet maanden overheen.

Ik werd denk ik achteraf ook niet met alles gewaardeerd of gerespecteerd in wat ik deed wat zeg maar mijn dingen waren en wat ik dus juist wel of niet leuk vond. We deden veel samen en deed ook veel wat zij aandroeg om dingen anders te doen en ik deed niks met tegenzin...ik doe nu nog dingen die ik voorheen nooit deed en zelfs niet eens leuk vond.

Feit is dat het nooit meer hetzelfde zal zijn of het nou ooit nog goed gaat komen of niet. Er zijn toch dingen anders of zelfs beschadigd wat voor beiden altijd een ander gevoel met zich mee zal brengen. Wel heb ik ook nu te vaak het gevoel wat lallend ook zegt....waarom denk ik nog zo vaak aan haar?! o.o.o
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_79979615
Ik ben een soort van 'vrienden' aan het worden met mijn ex. Maar soms op eenzame vrijdag- en zaterdagavonden wil ik gewoon nog steeds meer/hem terug, en andere keren vind ik het wel goed en fijn dat we zo met elkaar om kunnen blijven gaan. Het gaat nu redelijk goed tussen ons, ik waardeer alle tijd die we doorbrengen, en probeer niet te veel van te verwachten of de pushen van mijn kant. Vertel mezelf dat alles wat we doen puur uit vriendschap is en niet dat er nog hoop is als hij weer iets zegt of doet ofzo, en dat werkt wel goed . Als je mijn reacties terugleest had ik dit gevoel echt nooit verwacht te krijgen.

Misschien komt het ook een beetje omdat er nu wel zoals jullie dat zeggen 'geniet van de aandacht van andere jongens'. Ik heb nog niet met iemand anders gezoend (of meer), maar ik geniet van de aandacht van geinteresseerden, terwijl ik daar eerder niets om gaf. Het doet me goed om te weten dat ik iig nog wel leuk ben en een catch, ookal hoef ik nu eigenlijk nog lang niet een nieuwe vriend ofzo.
pi_79980424
Wat goed Tegan! Super toch dat je zo in balans bent met jezelf, dat is uiteindelijk het belangrijkste en waar het uiteindelijk allemaal om draait. Ik kan niet wachten tot ik op hetzelfde punt beland ben.
pi_79987339
Iedereen succes met het verwerken van deze onplezierige nieuwe levenservaringen!! Ik volg dit forum nu ook al een poosje omdat ik een 2 maanden geleden ook een relatiebreuk heb meegemaakt ... nu krijg ik toch ook langzaam de behoefte om wat dingen van me af te schrijven...

Na anderhalf jaar waarvan de laatste 3 maanden samenwonend waren schenen een aantal negatieve kanten van mij bij m'n ex toch diep te zitten waardoor het voor haar niet langer mogelijk was om samen te blijven,.. althans, ze had wat tijd nodig voor haarzelf. Dit vertelde ze me toen ik haar weer voor het eerst dit jaar zag (ik was bij familie rond oud en nieuw, en zij bij die van haar). Omdat ik al aanvoelde dat er de afgelopen weken ervoor dingen niet lekker liepen van mij als zowel haar kant kwamen er bij mij niet direct emoties los, en bij haar wel ... ik vertelde haar dat ik beloofde mezelf te beteren omdat ik haar gewoonweg niet kwijt wilde.

De paar dagen die erop volgde kreeg ik langzaam de emotionele klap te verwerken, ik bleef maar denken aan wat ze tegen mij vertelde, en ik kon me gewoon nergens meer op concentreren op school/werk, en dus kon ik haar ook niet in korte tijd laten zien wat ik voor iemand ik wél kon zijn voor haar.

Nog geen 2 weken na oud en nieuw wist ze me te vertellen dat ze voorlopig onze relatie wilde stopzetten, maar ik hoefde niet perse op zoek te gaan naar een andere woning, ze wilde haar school en gedachten even op een rijtje zetten ... begrijpelijk. Hoewel het de periode erna als vanouds leek te worden, bleef het aan me vreten dat we eigenlijk 'geen' relatie hadden met elkaar. Toen kreeg ik op een dag de genadeklap in m'n gezicht toen ik zag dat zij met schijnbaar 'onbekenden' op MSN zat te flikflooien, voor het eerst schoot ik gewoon uit m'n slof tegen haar. Ze schrok er zelf ook van en vroeg me wat ze kon doen om het goed te maken, maar ik kon het haar niet vertellen :S... De dagen erna was ik echt compleet van slag, ik leefde in een droomwereld leek het.

Vanaf toen ben ik me onbewust wat gaan afzonderen om mezelf wat tijd te gunnen, maar helaas deed zij hetzelfde. Ik ben een aantal weekenden terug naar huis gegaan en heb mezelf bedenktijd gegeven over alles. Eenmaal teruggekomen bij haar thuis werd zij ook steeds afstandelijker tegenover mij, ze wist me ook te vertellen of ik niet eens naar een andere woonplaats zou gaan zoeken... Haar hele gedrag tegenover mij was gewoon 180 graden omgeslagen , niks meer emoties, geen enkel gevoel van haat of missen ... ik was met stomheid geslagen en het heeft me heel veel verdriet gedaan. Een aantal dagen later wist ze me te melden dat ze een ander leuk vond ... en ironisch genoeg kregen zij rond mijn verjaardag 'officieel' wat.

Mijn hele leven in 1 maand volledig naar de klote, en zij heeft binnen no-time een nieuwe gozer,... en ik woonde notabene nog gewoon bij haar in huis! Ik kan het zelf nog steeds niet bevatten..

Die hele periode is gaande gegaan met heel veel emotionele stress, huilen, boos zijn, proberen het te vergeten, en mezelf groot houden. Sindsdien zit ik met dezelfde symptonen als die jullie allemaal hier hebben beschreven. Ik heb nog af en toe contact met haar gehad, ik heb nadat het uit was mailtjes gestuurd, gesms't, tegen haar gepraat maar ik kon maar geen emoties te zien krijgen van haar, hoe kan dat in godsnaam na anderhalf jaar? Ik heb ook weken gehad dat ik alsmaar haar Hyves bleef checken, maar inmiddels heb ik me daar ook van afgezonderd, nooit meer doen! Het ergste was nog dat ik in deze hele fase haar e-mailtjes heb lopen lezen tussen haar en haar nieuwe vriend. Kan het nu nog steeds doen, maar de drang is weg gelukkig ..

Inmiddels heb ik al 2 maanden een nieuwe verblijfplaats voor de tijd dat ik hier nog moet zijn voor m'n opleiding. Ik heb haar slechts een paar keer gezien sindsdien maar het gaat steeds beter gelukkig, ze heeft me in de tijd nog wel een paar keer laten weten dat ze me soms wel mist, en dat als ze nu geen vriend had dat ze het wel weer met mij zou willen proberen ... maarja wat schiet je daar nou mee op, het geeft me alleen maar valse hoop. Daarnaast is het ook bizar om te wachten totdat het misschien op korte termijn over zou gaan tussen hun 2 . Verleden week nodigde ze me uit om bij haar even wat te komen eten, leek mij wel oké. Ik merkte gelukkig dat ik deze keer veel minder gevoelens over had dan de vorige keer dat ik haar zag, maar op de terugweg naar huis heb ik toch lopen janken ... Waarom besef ik het nog niet wat zij mij heeft aangedaan! Ik miste haar zo vreselijk veel, en doe dat nog steeds een beetje, zelfs weer over haar gedroomd een aantal keer...

Zo toch weer een aardig verhaal, meerendeel van m'n emoties heb ik al verwerkt gelukkig vandaar dat het een wat droge lap text is misschien, maar ik ben even m'n ei kwijt op deze manier ! Ik hoef haar gelukkig nog maar 1 keer te zien (wat spulletjes nog ophalen). Maar mijngod, wat een kut begin van 2010 was dit ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')