Bel hem nu op met die mededeling. Bespaar je hem ook weer denkwerk en gepieker of hij zich op dit moment wel in een relatie wil storten.quote:Precies! Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het zou werken mocht hij nu toch ineens besluiten er wel voor te gaan. Het is eigenlijk gewoon nu al stuk.
Inderdaad. Jammer wel, ik krijg steeds meer het idee dat mensen dingen te snel opgeven. Voor mij is het best zeldzaam dat ik iemand vind waar het mee klikt, voor iedereen wel trouwens denk ik. Als dan door de ander al heel snel de handdoek in de ring wordt gegooid, is dat pijnlijk. En zonde, want wie weet hoe leuk je het had kunnen hebben als je er wel wat meer tijd in geinvesteerd had.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:06 schreef Sjechov het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dat een goede conclusie is.
Het lijkt al over voordat het goed en wel begonnen is ....
Haha oh nee! En ik vond mezelf gisterenavond al zo dapperquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Bel hem nu op met die mededeling. Bespaar je hem ook weer denkwerk en gepieker of hij zich op dit moment wel in een relatie wil storten.
Als je dat nu al weet moet je hem nu bellen, anders is het niet eerlijk en nogal lafjes van je
Ja vertel mij wat. Als mn ex de handdoek niet in de ring gegooid had dan hadden we het ook zeker nog heel leuk gehad.quote:Als dan door de ander al heel snel de handdoek in de ring wordt gegooid, is dat pijnlijk. En zonde, want wie weet hoe leuk je het had kunnen hebben als je er wel wat meer tijd in geinvesteerd had.
Vrienden blijven geloof ik ook niet echt in, althans, niet direct na de relatie. Dat zou pas weer heel voorzichtig kunnen na een lange tijd denk ik. Degene die het uitgemaakt heeft, heeft in die zogenaamde vriendschap namelijk altijd de overhand, en de ander raakt gekwetst. Hoe hard je ook probeert je gevoelens uit te schakelen omdat je hem/haar nou eenmaal nog wil zien, dat gaat nooit lukken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Als mn ex de handdoek niet in de ring gegooid had dan hadden we het ook zeker nog heel leuk gehad.
En dat hele vrienden blijven daarna snap ik eik ook niet echt.
Wel de lasten, maar niet de lusten.
Met andere woorden, ik vind je wel aardig, maar tegenwoordig laat ik me liever volblaffen door iemand anders, loser dat je er bent.
Dat gevoel heb ik met mijn ex ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:14 schreef Laulilar het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer wel, ik krijg steeds meer het idee dat mensen dingen te snel opgeven. Voor mij is het best zeldzaam dat ik iemand vind waar het mee klikt, voor iedereen wel trouwens denk ik. Als dan door de ander al heel snel de handdoek in de ring wordt gegooid, is dat pijnlijk. En zonde, want wie weet hoe leuk je het had kunnen hebben als je er wel wat meer tijd in geinvesteerd had.
Ja. Eigenlijk gaat het steeds een stukje beter met me, maar dat weekend-dipje blijft er een beetje inzitten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hebben jullie nou ook dat naarmate het weekend dichterbij komt je je wat slechter gaat voelen?
ja tenzij ik echt wat gepland heb (en ik hoop zo dat het niet wordt afgezegd...want dat ga ik zo niet trekken)quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hebben jullie nou ook dat naarmate het weekend dichterbij komt je je wat slechter gaat voelen?
vanuit mijn gevoel.... nee... je hebt toch wel iets met elkaar gedeeld...quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
Onze relatie heeft niet gewerkt en dat is kut, maar moet je elkaar daarom maar vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee juist niet eigenlijk. Misschien is het uit zelfbescherming, maar ik plan mijn weekenden eigenlijk ruim van te voren bomvol met alleen maar leuke dingen. Dit wordt mijn eerste weekend waarin ik niet alle dagen iets te doen heb dus ben benieuwd hoe dat me afgaat. Misschien post ik nog wel een leuk verhaaltje hier over m'n ex...quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
dat ruim van te voren...gaat meestal een beetje fout bij mij.....quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:36 schreef SRF het volgende:
[..]
Nee juist niet eigenlijk. Misschien is het uit zelfbescherming, maar ik plan mijn weekenden eigenlijk ruim van te voren bomvol met alleen maar leuke dingen. Dit wordt mijn eerste weekend waarin ik niet alle dagen iets te doen heb dus ben benieuwd hoe dat me afgaat. Misschien post ik nog wel een leuk verhaaltje hier over m'n ex...
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vanuit mijn gevoel.... nee... je hebt toch wel iets met elkaar gedeeld...Dat dus. Maar voor mij zou dat naarmate het contact weer terug komt misschien weer valse hoop maken of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zou ik haar ook dolgraag willen bellen om af te spreken, alleen maar omdat dat leuk is. Maar zij maakt een afstand en sluit me buiten, wat me inderdaad meer lijkt te doen dan dat ze een ander heeft.
Ik vind trouwens die film van 500 days of summer wel een hele goede weerspiegeling over hoe het zou gaan, maar het is in mijn inzien nogal gedramatiseerd. Niet dat het hoeft te spreken over elk willekeurig geval, maar waar handel je uit als je nog hoop hebt dat het goed komt zeg maar.Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
Ik wilde hier eigenlijk een reactie plaatsen op de vele geplaatste berichten maar omdat ik bijna weg moet en zin heb in bier wacht ik daar maar mee....quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
De hoop dat het nog goed komt qua relatie heb ik al laten varen, dat wil ik ook niet eens gezien onze historie. Het interesseert me verder ook niet als ze zich elke dag door iemand anders zou laten uitwonen, om het maar grof te zeggen. Maar dat ze mij nu helemaal uit haar leven wil hebben, alsof er niets is gebeurd en terwijl we altijd zo goed met elkaar konden opschieten, dat stuit me nogal tegen de borst. Dat is voor mij onbegrijpelijk.
Eigenlijk maakt dit voor mij niet uit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:56 schreef Laulilar het volgende:
Yup, maar het scheelt wel dat het mooi weer is. Ik moet er niet aan denken dat het nu ook nog grijs en regenachtig weer zou zijn *brrr*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |