abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80376692
quote:
Precies! Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het zou werken mocht hij nu toch ineens besluiten er wel voor te gaan. Het is eigenlijk gewoon nu al stuk.
Bel hem nu op met die mededeling. Bespaar je hem ook weer denkwerk en gepieker of hij zich op dit moment wel in een relatie wil storten.

Als je dat nu al weet moet je hem nu bellen, anders is het niet eerlijk en nogal lafjes van je
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80376897
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:06 schreef Sjechov het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat dat een goede conclusie is.
Het lijkt al over voordat het goed en wel begonnen is ....
Inderdaad. Jammer wel, ik krijg steeds meer het idee dat mensen dingen te snel opgeven. Voor mij is het best zeldzaam dat ik iemand vind waar het mee klikt, voor iedereen wel trouwens denk ik. Als dan door de ander al heel snel de handdoek in de ring wordt gegooid, is dat pijnlijk. En zonde, want wie weet hoe leuk je het had kunnen hebben als je er wel wat meer tijd in geinvesteerd had.
Champagne for my real friends, real pain for my sham friends
pi_80376977
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Bel hem nu op met die mededeling. Bespaar je hem ook weer denkwerk en gepieker of hij zich op dit moment wel in een relatie wil storten.

Als je dat nu al weet moet je hem nu bellen, anders is het niet eerlijk en nogal lafjes van je
Haha oh nee! En ik vond mezelf gisterenavond al zo dapper . Maar goed, ik weet het gewoon nog niet 100 procent zeker. Ik wil graag nog horen wat hij erover te zeggen heeft.
pi_80377116
quote:
Als dan door de ander al heel snel de handdoek in de ring wordt gegooid, is dat pijnlijk. En zonde, want wie weet hoe leuk je het had kunnen hebben als je er wel wat meer tijd in geinvesteerd had.
Ja vertel mij wat. Als mn ex de handdoek niet in de ring gegooid had dan hadden we het ook zeker nog heel leuk gehad.

En dat hele vrienden blijven daarna snap ik eik ook niet echt.
Wel de lasten, maar niet de lusten.

Met andere woorden, ik vind je wel aardig, maar tegenwoordig laat ik me liever volblaffen door iemand anders, loser dat je er bent.

vosss is de naam,
pi_80377531
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja vertel mij wat. Als mn ex de handdoek niet in de ring gegooid had dan hadden we het ook zeker nog heel leuk gehad.

En dat hele vrienden blijven daarna snap ik eik ook niet echt.
Wel de lasten, maar niet de lusten.

Met andere woorden, ik vind je wel aardig, maar tegenwoordig laat ik me liever volblaffen door iemand anders, loser dat je er bent.

Vrienden blijven geloof ik ook niet echt in, althans, niet direct na de relatie. Dat zou pas weer heel voorzichtig kunnen na een lange tijd denk ik. Degene die het uitgemaakt heeft, heeft in die zogenaamde vriendschap namelijk altijd de overhand, en de ander raakt gekwetst. Hoe hard je ook probeert je gevoelens uit te schakelen omdat je hem/haar nou eenmaal nog wil zien, dat gaat nooit lukken.
pi_80377607
Aan 'wie weet hoe leuk jullie het hadden kunnen hebben' heb je in dit geval niks.
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:27:01 #232
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_80379682
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:14 schreef Laulilar het volgende:

[..]

Inderdaad. Jammer wel, ik krijg steeds meer het idee dat mensen dingen te snel opgeven. Voor mij is het best zeldzaam dat ik iemand vind waar het mee klikt, voor iedereen wel trouwens denk ik. Als dan door de ander al heel snel de handdoek in de ring wordt gegooid, is dat pijnlijk. En zonde, want wie weet hoe leuk je het had kunnen hebben als je er wel wat meer tijd in geinvesteerd had.
Dat gevoel heb ik met mijn ex ook.
Zij gaf het op (probleem lag ook aan haar kant) terwijl ik ervoor wou gaan.
Raakt je diep zoiets!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_80387311
Hebben jullie nou ook dat naarmate het weekend dichterbij komt je je wat slechter gaat voelen?
pi_80387458
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hebben jullie nou ook dat naarmate het weekend dichterbij komt je je wat slechter gaat voelen?
Ja. Eigenlijk gaat het steeds een stukje beter met me, maar dat weekend-dipje blijft er een beetje inzitten.
pi_80388255
Yup, maar het scheelt wel dat het mooi weer is. Ik moet er niet aan denken dat het nu ook nog grijs en regenachtig weer zou zijn *brrr*
pi_80388651
quote:
ja tenzij ik echt wat gepland heb (en ik hoop zo dat het niet wordt afgezegd...want dat ga ik zo niet trekken)
pi_80389446
Waar ik nogal moeite mee blijf hebben is de gedachte dat ze helemaal geen contact meer wil en dat we op zo'n vervelende manier uit elkaar zijn gegaan. Dat we uit boosheid en verdriet vervelende dingen hebben gezegd tegen en over elkaar en over de relatie.

Voor mij is het echt vreselijk dat ze zich helemaal voor me afsluit en zich er zo makkelijk overheen lijkt te kunnen zetten, alsof het allemaal niets heeft betekend. Dat al die lieve dingen die we tegen elkaar hebben gezegd en voor elkaar hebben gedaan slechts flauwekul waren. Het feit dat ze zo koud doet naar me en flipt wanneer ik haar een mail stuur (alleen omdat ik haar mis) doet me meer pijn dan dat ze een nieuwe kerel zou hebben.

Onze relatie heeft niet gewerkt en dat is voor allebei kut, maar moet je elkaar daarom maar vergeten? Ik wil haar helemaal niet vergeten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mint_Clansell op 16-04-2010 17:18:44 ]
pi_80390323
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
Onze relatie heeft niet gewerkt en dat is kut, maar moet je elkaar daarom maar vergeten?
vanuit mijn gevoel.... nee... je hebt toch wel iets met elkaar gedeeld...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80392104
quote:
Nee juist niet eigenlijk. Misschien is het uit zelfbescherming, maar ik plan mijn weekenden eigenlijk ruim van te voren bomvol met alleen maar leuke dingen. Dit wordt mijn eerste weekend waarin ik niet alle dagen iets te doen heb dus ben benieuwd hoe dat me afgaat. Misschien post ik nog wel een leuk verhaaltje hier over m'n ex...
There are three ways of running this place, the wrong way, the right way, or my way
pi_80392835
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:36 schreef SRF het volgende:

[..]

Nee juist niet eigenlijk. Misschien is het uit zelfbescherming, maar ik plan mijn weekenden eigenlijk ruim van te voren bomvol met alleen maar leuke dingen. Dit wordt mijn eerste weekend waarin ik niet alle dagen iets te doen heb dus ben benieuwd hoe dat me afgaat. Misschien post ik nog wel een leuk verhaaltje hier over m'n ex...
dat ruim van te voren...gaat meestal een beetje fout bij mij.....
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:03:48 #241
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_80392904
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:48 schreef -Engel- het volgende:

[..]

vanuit mijn gevoel.... nee... je hebt toch wel iets met elkaar gedeeld...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus. Maar voor mij zou dat naarmate het contact weer terug komt misschien weer valse hoop maken of zo.
Nu zou ik haar ook dolgraag willen bellen om af te spreken, alleen maar omdat dat leuk is. Maar zij maakt een afstand en sluit me buiten, wat me inderdaad meer lijkt te doen dan dat ze een ander heeft.

Ik vind trouwens die film van 500 days of summer wel een hele goede weerspiegeling over hoe het zou gaan, maar het is in mijn inzien nogal gedramatiseerd. Niet dat het hoeft te spreken over elk willekeurig geval, maar waar handel je uit als je nog hoop hebt dat het goed komt zeg maar.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_80393560
De hoop dat het nog goed komt qua relatie heb ik al laten varen, dat wil ik ook niet eens gezien onze historie. Het interesseert me verder ook niet als ze zich elke dag door iemand anders zou laten uitwonen, om het maar grof te zeggen. Maar dat ze mij nu helemaal uit haar leven wil hebben, alsof er niets is gebeurd en terwijl we altijd zo goed met elkaar konden opschieten, dat stuit me nogal tegen de borst. Dat is voor mij onbegrijpelijk.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mint_Clansell op 16-04-2010 18:31:53 ]
pi_80393683
Wat wel erg frappant is, is dat mijn date haar naam wordt genoemd in een nummer wat gebaseerd is op de naam van mijn ex. (wel in een andere context, maar toch best grappig)
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:44:53 #244
25878 MOD
pi_80394210
Met die wetenschap zal mijn volgende date Caroline heten
pi_80403692
huh.... dus de naam van je date raden door middel van muziek.....
tjeemie dan gaat mijn date Lola heten

ik heb het vast verkeerd begrepen dat moet wel
  vrijdag 16 april 2010 @ 23:12:20 #246
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_80405345
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
De hoop dat het nog goed komt qua relatie heb ik al laten varen, dat wil ik ook niet eens gezien onze historie. Het interesseert me verder ook niet als ze zich elke dag door iemand anders zou laten uitwonen, om het maar grof te zeggen. Maar dat ze mij nu helemaal uit haar leven wil hebben, alsof er niets is gebeurd en terwijl we altijd zo goed met elkaar konden opschieten, dat stuit me nogal tegen de borst. Dat is voor mij onbegrijpelijk.
Ik wilde hier eigenlijk een reactie plaatsen op de vele geplaatste berichten maar omdat ik bijna weg moet en zin heb in bier wacht ik daar maar mee....

De quote staat er omdat ik onwijs hard moest lachen om wat je zegt met het uitwonen... ghahaha
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 16 april 2010 @ 23:59:48 #247
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_80407638
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:56 schreef Laulilar het volgende:
Yup, maar het scheelt wel dat het mooi weer is. Ik moet er niet aan denken dat het nu ook nog grijs en regenachtig weer zou zijn *brrr*
Eigenlijk maakt dit voor mij niet uit.
Bij mij maakt alleen uit wat er rond die tijd gebeurt is.
Heb ik contact gehad met iemand specifiek.
Kwam ze veel ten sprake, dat soort zaken meer.
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  zaterdag 17 april 2010 @ 02:31:46 #248
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_80410187
Het is weer is veel te laat geworden... ik zei nog zo tegen mezelf ik ga niet naar de stad. Toch weer doen en hoe langer je daar bent hoe minder prettig dat is.

Soms lijk ik m'n ex wel uit te kunnen zetten maar soms ook helemaal niet en juist op dat moment zoals vanavond kom je haar tegen in de kroeg. Nou, even een hoi kon eraf in het begin maar hoe later het werd hoe beroerder ik me ging voelen. Niet echt spraakzaam en toen ze wegging kon er geen gedag vanaf...

Ik weet niet wat er nu in me omgaat maar ff douchen en dan lekker slapen is denk ik verstandig. Veel gevoelens botsen nu tegen elkaar. Heb haar nog wel een sms gestuurd net en ben beniewd of er nog reactie komt.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_80410425
Was je niet beter af geweest als je naar een andere kroeg was gegaan toen je zag dat zij daar was?

Ik bedoel je moet het toch overal zelf gezellig maken, dus de ene kroeg voor de andere moet dan niet uit maken.

Nu heb je je de halve avond kut gevoeld en met een beetje pech slaap je er ook nog slecht van
vosss is de naam,
  zaterdag 17 april 2010 @ 03:11:25 #250
25878 MOD
pi_80410509
Ik heb zelf een beetje het idee dat.. Zolang er nog gevoelens zijn tegen over je ex en het dus je gemoedstoestand beïnvloed zodra je bij die persoon in de buurt bent, zal het altijd wel resulteren in een bepaalde afkeer vanaf de andere partij.

Ik weet niet waarom. Dat denk ik gewoon. Je stelt je dan onderdanig op of zo.

Als je je op stelt met een houding van "I don't give a shit" dan kunnen er twee dingen gebeuren.. Of zij denkt het zelfde, of het wekt een bepaalde interesse..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')