abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:20:34 #1
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_79989887
Laatste bericht uit het vorige topic:

Op maandag 5 april 2010 23:20 schreef Hank- het volgende:

Iedereen succes met het verwerken van deze onplezierige nieuwe levenservaringen!! Ik volg dit forum nu ook al een poosje omdat ik een 2 maanden geleden ook een relatiebreuk heb meegemaakt ... nu krijg ik toch ook langzaam de behoefte om wat dingen van me af te schrijven...

Na anderhalf jaar waarvan de laatste 3 maanden samenwonend waren schenen een aantal negatieve kanten van mij bij m'n ex toch diep te zitten waardoor het voor haar niet langer mogelijk was om samen te blijven,.. althans, ze had wat tijd nodig voor haarzelf. Dit vertelde ze me toen ik haar weer voor het eerst dit jaar zag (ik was bij familie rond oud en nieuw, en zij bij die van haar). Omdat ik al aanvoelde dat er de afgelopen weken ervoor dingen niet lekker liepen van mij als zowel haar kant kwamen er bij mij niet direct emoties los, en bij haar wel ... ik vertelde haar dat ik beloofde mezelf te beteren omdat ik haar gewoonweg niet kwijt wilde.

De paar dagen die erop volgde kreeg ik langzaam de emotionele klap te verwerken, ik bleef maar denken aan wat ze tegen mij vertelde, en ik kon me gewoon nergens meer op concentreren op school/werk, en dus kon ik haar ook niet in korte tijd laten zien wat ik voor iemand ik wél kon zijn voor haar.

Nog geen 2 weken na oud en nieuw wist ze me te vertellen dat ze voorlopig onze relatie wilde stopzetten, maar ik hoefde niet perse op zoek te gaan naar een andere woning, ze wilde haar school en gedachten even op een rijtje zetten ... begrijpelijk. Hoewel het de periode erna als vanouds leek te worden, bleef het aan me vreten dat we eigenlijk 'geen' relatie hadden met elkaar. Toen kreeg ik op een dag de genadeklap in m'n gezicht toen ik zag dat zij met schijnbaar 'onbekenden' op MSN zat te flikflooien, voor het eerst schoot ik gewoon uit m'n slof tegen haar. Ze schrok er zelf ook van en vroeg me wat ze kon doen om het goed te maken, maar ik kon het haar niet vertellen :S... De dagen erna was ik echt compleet van slag, ik leefde in een droomwereld leek het.

Vanaf toen ben ik me onbewust wat gaan afzonderen om mezelf wat tijd te gunnen, maar helaas deed zij hetzelfde. Ik ben een aantal weekenden terug naar huis gegaan en heb mezelf bedenktijd gegeven over alles. Eenmaal teruggekomen bij haar thuis werd zij ook steeds afstandelijker tegenover mij, ze wist me ook te vertellen of ik niet eens naar een andere woonplaats zou gaan zoeken... Haar hele gedrag tegenover mij was gewoon 180 graden omgeslagen , niks meer emoties, geen enkel gevoel van haat of missen ... ik was met stomheid geslagen en het heeft me heel veel verdriet gedaan. Een aantal dagen later wist ze me te melden dat ze een ander leuk vond ... en ironisch genoeg kregen zij rond mijn verjaardag 'officieel' wat.

Mijn hele leven in 1 maand volledig naar de klote, en zij heeft binnen no-time een nieuwe gozer,... en ik woonde notabene nog gewoon bij haar in huis! Ik kan het zelf nog steeds niet bevatten..

Die hele periode is gaande gegaan met heel veel emotionele stress, huilen, boos zijn, proberen het te vergeten, en mezelf groot houden. Sindsdien zit ik met dezelfde symptonen als die jullie allemaal hier hebben beschreven. Ik heb nog af en toe contact met haar gehad, ik heb nadat het uit was mailtjes gestuurd, gesms't, tegen haar gepraat maar ik kon maar geen emoties te zien krijgen van haar, hoe kan dat in godsnaam na anderhalf jaar? Ik heb ook weken gehad dat ik alsmaar haar Hyves bleef checken, maar inmiddels heb ik me daar ook van afgezonderd, nooit meer doen! Het ergste was nog dat ik in deze hele fase haar e-mailtjes heb lopen lezen tussen haar en haar nieuwe vriend. Kan het nu nog steeds doen, maar de drang is weg gelukkig ..

Inmiddels heb ik al 2 maanden een nieuwe verblijfplaats voor de tijd dat ik hier nog moet zijn voor m'n opleiding. Ik heb haar slechts een paar keer gezien sindsdien maar het gaat steeds beter gelukkig, ze heeft me in de tijd nog wel een paar keer laten weten dat ze me soms wel mist, en dat als ze nu geen vriend had dat ze het wel weer met mij zou willen proberen ... maarja wat schiet je daar nou mee op, het geeft me alleen maar valse hoop. Daarnaast is het ook bizar om te wachten totdat het misschien op korte termijn over zou gaan tussen hun 2 . Verleden week nodigde ze me uit om bij haar even wat te komen eten, leek mij wel oké. Ik merkte gelukkig dat ik deze keer veel minder gevoelens over had dan de vorige keer dat ik haar zag, maar op de terugweg naar huis heb ik toch lopen janken ... Waarom besef ik het nog niet wat zij mij heeft aangedaan! Ik miste haar zo vreselijk veel, en doe dat nog steeds een beetje, zelfs weer over haar gedroomd een aantal keer...

Zo toch weer een aardig verhaal, meerendeel van m'n emoties heb ik al verwerkt gelukkig vandaar dat het een wat droge lap text is misschien, maar ik ben even m'n ei kwijt op deze manier ! Ik hoef haar gelukkig nog maar 1 keer te zien (wat spulletjes nog ophalen). Maar mijngod, wat een kut begin van 2010 was dit ...
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_79990084
Oh, ik had niet door dat hij bijna vol was.
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:28:21 #3
25878 MOD
pi_79990141
Dat emotieloze is zo een bitch. Ik snapte het ook niet dat je na zo een lange tijd zo tegen over iemand kan zijn. Achteraf valt het wel te verklaren, maar op dat moment is het zo wrang en klopt het gewoon niet. En dat maakt mij dan ook weer boos.

Dat je ziet hoe ze verder gaat met haar leven zonder jou als of het haar niks doet. Het is zo gemeen maar wat doe je er tegen. Dan is het inderdaad maar afwachten tot je zelf weer tot rust gekomen ben, kan je later nog eens kijken wat ze uitspookt. Maar nu heb je er niks aan en doet het pijn.

Maar wat is dat voor een opmerking? "als ze nu geen vriend had dat ze het wel weer met mij zou willen proberen" Ik zou keihard de deur dicht smijten en haar vertellen dat ze het maar moet laten weten als het er op aankomt. En dan is het nog maar de vraag of ik er zelf op zou wachten. Het zou voor mij slechts een dooddoener zijn. Als of je op de tweede plaats komt.

Maar ja ik schuif dat gedrag altijd maar af op de manier waarop zij met haar emoties om gaat. Er is geen goede weg om te laten weten dat je niet meer verliefd bent. Het blijft altijd een bitch.

Nog even blijven volhouden en het komt wel weer goed..
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:29:14 #4
25878 MOD
pi_79990170
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:26 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik had niet door dat hij bijna vol was.
gaat hard he.. raak niet uitgesproken over dit onderwerp...
  dinsdag 6 april 2010 @ 07:42:26 #5
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_79993144
IK volg ook maar mee....
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_80001426
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:28 schreef MOD het volgende:
Maar wat is dat voor een opmerking? "als ze nu geen vriend had dat ze het wel weer met mij zou willen proberen" Ik zou keihard de deur dicht smijten en haar vertellen dat ze het maar moet laten weten als het er op aankomt. En dan is het nog maar de vraag of ik er zelf op zou wachten. Het zou voor mij slechts een dooddoener zijn. Als of je op de tweede plaats komt.
Dan kon ze er van mij blijven. Nadat je jaren op de eerste plaats staat en alles voor haar doet ben je nu iemand die maar even moet wachten tot de ander uitgespeeld is. Ben je gek, denk aan je eigenwaarde! Met zo iemand ga je jezelf meer pijn doen dan waar je nu even door heen moet.
  dinsdag 6 april 2010 @ 15:35:30 #7
25878 MOD
pi_80006733
Wat naar..

De ontkenning, onderhandelingen, smeekbedes, symbolisme, boosheid, furie, wanhoop, etc. zijn min of meer op zijn eind. Ik kan geen actie bedenken waarbij ik haar duidelijk kan maken en over de streep kan trekken om toch weer bij mij te komen en tevens is dat voor mijn gevoel ook niet meer nodig of heb ik er geen gevoel van genoegdoening bij.

Ik weet dat ik met dit meisje leuk en gelukkig kan zijn, maar voor als nog kan ik niets anders dan verder leven door het me zelf naar mijn zin te maken zonder haar aanwezigheid.

Ik lees mailtjes van toen en bekijk foto's en zie wel degelijk het zelfde meisje dat ik altijd al zag en nu nog steeds zie. Het gevoel van blijdschap is er maar ik kan er niks mee, het zijn slechts herinneringen en ze zijn mooi.

Het enige waar ik nu mee zit is de leegte. Het is niet anders. Ik heb het geaccepteerd en kan niet langer mijn gevoelens, ervaringen en andere dingen met haar delen.

Het is niet dat ik haar persé terug wil als mijn partner. Ik merk gewoon dat er slechts een paar mensen op aarde zijn bij wie ik het gevoel heb dat ik daar terecht kan, mij op mijn gemak voel en waar het gevoel van saamhorigheid bevestigd wordt zonder het letterlijk uit te spreken.

En dat was tussen mij en mijn ex meer dan aanwezig en wederzijds. Uiteindelijk heb ik het kapot gemaakt door bepaalde acties. Waardoor zij nu een metershoge muur gebouwd heeft tegen mij. En dat is de rede dat ze afstand wilt. Afstand zo ver mogelijk van mij vandaan, Afkeer en kattig doen, laten zien dat ze het met andere beter kan hebben en zich zelf vooral niet kwetsbaar opstellen. Want alleen dan voelt ze zich weer veilig met mij in haar omgeving.

Ik verwacht dat ik dit topic binnenkort niet meer hoef te bezoeken omdat ik merk dat ik het meer en meer aan het afsluiten ben. Ik dacht dat ik er al was, maar voor het eerst heb ik ook het gevoel dat het echt klaar is. Ik mis haar nog enorm, maar daar doe ik niks tegen.

Ik hoop dat ik in de toekomst een goede vriendschap met haar kan opbouwen.
pi_80007053
Ik moet nodig bij lezen blijkt.

Ik zit nu in het zonnetje in het vondelpark. Nu mis ik mijn ex pas. Samen op het gras, vorige zomer nog de grootste lol. Ik weet dat het nooit meer goed komt, maar zo alleen in de zon voelt gewoon bagger.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_80007116
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 15:35 schreef MOD het volgende:
De ontkenning, onderhandelingen, smeekbedes, symbolisme, boosheid, furie, wanhoop, etc. zijn min of meer op zijn eind. Ik kan geen actie bedenken waarbij ik haar duidelijk kan maken en over de streep kan trekken om toch weer bij mij te komen en tevens is dat voor mijn gevoel ook niet meer nodig of heb ik er geen gevoel van genoegdoening bij.
Hier heb je inderdaad meer kapot meegemaakt dan je lief is. Je kan namelijk niet iemand overtuigen om van je te houden. Dat moet diegene uit zichzelf doen. Een relatie die meer van 1 kant komt is trouwens ook niets aan hoor, dan kan je nog beter alleen af zijn. Vroeg of laat zou dat toch stuk lopen met veel verdriet en frustratie als gevolg.

Je had haar gewoon volledig met rust moeten laten zoals ik nu ook al 5 weken doe en als ze dan uit zichzelf bij je terugkomt is dat mooi. Maar probeer haar zeker niet over te halen.

Ik heb nadat het uit ging ook nog 2 maanden contact met haar gehad. Dit kwam van 2 kanten en ik heb me totaal niet aan haar opgedrongen. Altijd gezegd dat ze moet doen waar ze zich goed bij voelt en dat ik het wel jammer vind maar dat het haar eigen keuze is. Dat werkt veel beter dan jouw gevoel aan haar opdringen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:13:42 #10
25878 MOD
pi_80008200
Ja dat is iets waar ik het wel mee eens kan zijn, maar ze heeft mij zelf in die tijd nooit de indruk gegeven dat ze niks meer met me wilde. Ergo, ze gaf mij alle kansen om te laten zien wat ik voor haar voelde en zelfs op momenten waarbij ik zelf het gevoel had dat het toch niks meer uitmaakte gaf ze als antwoord "dus je wilt dat het stopt? "

Dus ik kan wel stellen dat ik me als een aars gedragen heb en een complete lul van me zelf gemaakt heb, ik weet dat ik op meerdere vlakken enorm fout bezig ben geweest, maar het is niet altijd mijn "schuld" geweest. Het is gegaan zoals het is gegaan. Door haar gedrag heeft ze min of meer bevestigd dat ik wel degelijk enorm belangrijk voor haar ben.

Ik heb ook geen zin meer om mijn acties te analyseren of ergens een rede toe te schuiven. Het is gegaan zoals het is gegaan en ja, ik kan zelf wel stellen dat ik haar terug wil en de wereld met haar wil delen, maar ze moet het zelf ook willen en dat laten blijken. Ik weet waar mijn fouten liggen, het is aan haar om in te zien dat ik dat besef heb en daar naast ook dat zij de stap zet om een goede vriendschappelijke relatie met mij aan te gaan.

Zoals het nu is slaat het kant noch wal en dat weet ze zelf ook, het is alleen dat ze waarschijnlijk genoeg vrienden, werk, hobby's, school en ander afleiding heeft waarbij ze niet het gevoel, de behoefte of drang heeft contact met mij op te nemen en het te laten voor wat het is. Ze is veilig en hecht daar waarde aan, meer dan aan de persoon die haar veilige wereldje om zeep heeft geholpen.

Treffen doe ik haar binnenkort sowieso en ik zie wel hoe het gaat. Ik hoop dat we weer samen kunnen lachen en dat er geen sprake is van aanstellerij en dat er weer oude koeien uit de sloot gehaald worden. Want waar het uiteindelijk op neer komt is dat er naast een hoop drama, ook enorm veel leuke dingen gebeurd zijn en er dus ook de wetenschap zit dat je met elkaar kan lachen.

Maar dat is mijn kant van het verhaal en ik weet niet op wat voor manier zij er tegen aan kijkt, dus ja, ik zie het wel.
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:44:19 #11
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_80016096
Iedereen nogmaals bedankt voor de lieve reacties van gister, deed me echt goed.

Achteraf heb ik me druk gemaakt om niets.
Ik heb een heel goed gesprek gehad over vanalles en nog wat.
Er is mijn leven de afgelopen 6 maand heel veel gebeurt en helaas loop ik elke dag wel weer ergens tegen aan.
Echter heb ik nu wel dingen aangereikt gekregen waar ik iets mee kan.
Ik weet waar ik nu sta en nog belangerijker ... waar ik naartoe wil (of moet).
Er is ook meer inzicht gekomen in het feit waarom mijn relatie op de klippen is gelopen, want dat snapte ik ook nog niet allemaal.
Nu is het zaak mezelf op pad te tillen dat ik voor me hebben en daar van te gaan genieten.

Ik heb een oude jeugdvriend weer terug gevonden en we hebben vrijdag afgesproken.
Zelf probeer ik leuke dingnen te doen en ik leef van leuke dingen, naar leuke dingen (athans probeer ik).
Wel loop ik nog een poosje in dit topic rond denk ik zomaar, want ergens heb ik het gevoel (idee) dat mijn relatie gestopt is, omdat mijn ex het traject dat ze koos alleen wou doen (ze vond al jaren dat ze een blok was aan mijn been).
Nu kijk ik met andere ogen naar haar.

Ik sta nu open voor alles, zowel voor haar, maar ook voor anderen.
En dat voelt erg goed!
(pfff volgens mij ben ik weer eens onsamenhangend?)
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_80017209
Haha geeft niet Sjechov, als het voor je eigen maar helder en duidelijk is. That's what it's all about eventually!
Denk dat het voor iedereen geldt dat er wel dingen zijn die moeten veranderen aan de eigen persoon (bedoel ik niet specifiek zaken waarop de relatie stuk is gegaan) maar je leert gewoon veel over jezelf, anderen en het hebben van een relatie. Dit geeft simpelweg inzichten die je anders niet tegen was gekomen of in had gezien.
Aan iedereen die dit leest, put hoop en rust uit het feit dat je hier sterker uit zult gaan komen! Je zult het nu nog niet zo zien maar uiteindelijk zul je een sterker persoon zijn die juist door dit soort ongelukkige zaken meer van het leven zal kunnen genieten.

Ik voel mij goed, vandaar mijn inspiratie hierboven. Het is nu denk ik bijna 3 week uit maar ben een echte doorzetter en probeer te gaan genieten. Ben echt iemand die uit praktijk ervaringen leert. Zowel als het werk als persoon en sta altijd open om mijzelf te ontwikkelen. Zie dat zelf ook als uitgangspunt waarbij ik mijzelf in de toekomst kan zien als iemand die nog meer liefde te geven heeft en ontvangen kan door gebeurtenissen als dit.

Zo! Voelt goed om met zo'n insteek te kijken. Natuurlijk heeft mijn hart momenten dat het minder zal gaan.. Heb net nog lopen janken door een goed gesprek met de moeder van mijn ex via msn, heb daar nog enigszins contact mee omdat het zulke fijne mensen zijn. Maar begin toch het gevoel te krijgen dat het niet lang meer gaat duren dat ik mij vaker gelukkig zal voelen dan verdrietig, in de war of vermoeid door de tweestrijd.

Trouwens, mocht je je echt heerlijk relaxed voelen ga dan onder de zonnebank. Dubbel en dwars het geld waard, je ontspant nog meer en je krijgt de geweldige vitamine D'tjes binnen. Ook voel ik mij nu helemaal in de zomer fibe door dit heerlijke weer van vandaag en de heerlijke zomerse muziek die ik draai.

Zo sorry voor het offtopic gaan maar deze gevoelens moest ik ook gewoon delen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:04:23 #13
25878 MOD
pi_80019312
Ja dat is wel lekker. Afleiding zoeken en lekker in de zon chillen. Nu de zon weer begint te schijnen word ik zelf ook energieker en krijg meer zin om dingen te doen. En dan ook de hele tijd de behoefte om haar te bellen van "zullen we wat doen" maar ja.
Bla. Ik zie het een beetje als of al die afleiding nep is met het doel je ex te vergeten maar het werkt niet, maar wat moet je anders. Was ik vanmiddag nog op en top blij en had ik hoop dat het wel goed zou komen tussen ons qua vriendschap en dergelijk, ben ik nu weer depri dat ik haar mis en bemerk dat ik steeds minder het gevoel begin te krijgen dat ik boeiende dingen aan haar te melden heb. Ik haat het maar het moet maar. Fucking downers.
pi_80020077
tvp
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:46:16 #15
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_80021454
Het is al fijn als je het contact hebt met de mensen waarmee het kan en lukt.
Met mijn ex kan het nog niet ivm haar behandeling, maar ik krijg gewoon de signalen dat ook dat weer gaat komen.
Het zou me goed als we gewoon weer als goede vrienden over straat kunnen.
Voor de rest geniet ik van het contact met leden van haar familie en zolang dat haar niet stoort spreek ik af wanneer het mij uitkomt.
Het is ook een soort van therapie, want de meesten (zo niet allemaal) kennen mijn situatie heel goed en dat praat makkelijk(er).
Mijn eigen moeder weet het ook wel, maar echt snappen kan ze het gewoon niet.
Heeft niet het contact gehad met die familie als ik.
Zodoende staat ze er veel negatiever in als ik.
Ik wordt er nu heel sterk van en contact verbreken zou meer kwaad doen dan goed.
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:52:14 #16
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_80021726
Boh...ik heb ook wel aardig wat weg van MOD. Vaak genoeg vind ik dat ook jammer en helaas dat ik nu nog met die gevoelens zit en in dit schuitje. Ik weet verder ook niet hoe zij er nu eigenlijk voor staat met alles...Ik doe juist niet m'n best om haar terug te winnen. Deed dat eerst wel maar op het moment zie ik als loslaten als beste voor haar, mij en ons. Ik kan later ook nog aantonen en laten zien dat het anders kan en dat ik er nog voor wil vechten als het ware. Op een goede manier dat dan wel. Wel kan het op den duur natuurlijk heel anders zijn.

Ik heb ook het idee dat alles naar mij toe en mijn kant zeg maar wordt genegeerd en de laatste tijd ook niet echt gewaardeerd.Ik zit ook erg in dubio over de volgende situatie; ons vorige huis was deels gemeubileerd en we hebben er deels gebruik van gemaakt. Er stonden bijvoorbeeld 2 banken ( hele oude en slechtzittende ) waarvan we er 1 in gebruik hebben genomen en de ander op zolder hebben gezet. We hebben 1 ( geen nieuwe ) bank van haar in gebruik genomen om op te zitten en 1 bank van haar gestalt bij een oom van mij die 3 straten verder woont en tevens een tv uit 1970 ofzo. Heel veel ander oud prut hebben we allemaal op zolder gezet. Nu is zij iets meer dan een week eerder verhuist dan ik en heeft verder in het huis niks gedaan behalve 1 bank van het zolder gehaald zodat ik er op kon gaan zitten en haar eigen bank meegenomen. Schoonmaken e.d deed ze al een maand niet meer en nadat ik eruit ging heb ik alles zelf kunnen schoonmaken en de spullen weer terug kunnen zetten van de zolder.

Goed, punt is nu dat zij haar oude bank en tv niet meer op wilt ruimen bij mijn oom en zegt dat ik dat maar moet doen...nu vind ik dat niet echt fair. Dat ding pas zeker niet in een auto en moet naar de stort wat ook weer geld kost.Zij schuift het gewoon af op mij terwijl ik vind dat of zij dat moet of wij dat moeten doen. Mocht ze het alsnog niet doen dat zit ik dus met dat ding wat weg MOET. Enige voorwaarde dat ik het wel wil doen is dat ik dan de kat terug neem die zij meegenomen heeft. Dat tolereert ze niet dat weet ik nu al.Op die manier zal de onderlinge relatie in ieder geval niet beter worden terwijl ik juist nog met die gevoelens zit. Allemaal erg dubbel en moeilijk. Wat vinden jullie of zouden jullie doen...
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:31:29 #17
25878 MOD
pi_80023680
Dit klinkt meer naar een manier om iets uit te spelen dan een issue over een oude tv. Als ze er lak aan heeft wat er met die spullen gebeurd zou ik het heft in eigen handen nemen en dan maar een paar centen neer tellen om dat ding de deur uit te gooien. Dit zijn van die standaard dingen die ik ook bleef doen. Een reden zoeken om contact op te nemen en daar maak je alleen maar meer bonje mee.

Zo spraken wij vrijdag af geen contact meer te hebben voor onbepaalde tijd waarbij ik zaterdag ging mailen om een stompzinnige reden als het overmaken van 5 euro. Het slaat nergens op maar ik snap je idee.

Maar zo herken ik ook weer dingen in jouw post. Het is raar maar ik heb het al eerder aangegeven. Iedere relatie is anders, maar de gevoelens die er bij komen kijken zijn het zelfde. Het is universeel en iedereen praat over precies het zelfde alleen dan met andere woorden. Sommige zitten verder in het proces en daar putten "beginnelingen" weer hoop uit.

Maar ja. Ik had vandaag dus een openbaring. Of zo.
Ik heb me de laatste tijd als een malloot gestort op dingen ondernemen, plannetjes maken en dergelijk. En het helpt om mijn ex uit mijn hoofd te krijgen. Maar mijn gevoel en de verlangens blijven het zelfde. En dat moet ik ook kwijt. Maar dat gaat niet gebeuren en dat wil ik niet.

Ik wil niet vergeten, niet ontnemen, niets laten verwateren of niks meer voelen voor mijn ex. Ik ben verliefd op haar. Ik voel compassie en heb interesse in haar. Mijn gevoel voor haar is meer dan positief en ik hou echt van dat mens. De mooie herinneringen en ervaringen. Het is er niet meer, niet meer wederzijds. Maar het is wel mijn gevoel. Ik voel me lekker met mijn ex in mijn gedachte, dan heb ik iets waar ik warm van wordt. Zij was mijn alles en ik ben haar dankbaar voor alles. Maar het is niet meer. Dus verder leven.

Dat mijn liefde voor haar niet wordt beantwoord.. Jammer dan, maar ik voel wat ik voel en ik blijf voelen wat ik voel en dat hou ik bij mij zelf. Ze mag het hebben, maar wilt ze het niet, dan krijgt ze het niet. Ik ben er blij mee dat ik in ieder geval uberhaupt zo iets voor iemand kan voelen.

Ik ga ook niks meer ondernemen om haar uit mijn hoofd te zetten, het zit er en zolang als dat het er zit zit het er. Dus ik leef verder en ik zie het wel.
pi_80023893
Sterkte, en ik kan alleen maar zeggen: hulde dat je voor jezelf duidelijk hebt hoe je het wilt doen en niet laat leiden door anderen. Let er alleen wel op dat je tips van anderen van harte neemt en niet simpelweg wegwuift. We zitten hier met z'n allen en proberen elkaar er doorheen te helpen. Heerlijk zo'n groepsgevoel

Doe het op je eigen manier, daar leer je het meeste van!
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:45:13 #19
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_80024329
Het is een tv en een dikke 2-zits. Gaat mij erom dat zij er totaal de moeite niet voor doet terwijl het haar oude bank is/was.Ik heb nog kleding van haar en moest maar op de mail zetten wat het is, ik heb nog post van haar en ik kan het brengen of op de bus doen. Zij mag ook wel wat doen...zoiets mag je best samen oplossen terwijl zij alles op mij afschuift heb ik het idee.

Zij is weggegaan met de kat en denkt volgens mij een beetje van zo ik zit hier lekker en niet helemaal alleen en spreek hem over een tijd wel weer is. Ik zit er gewoon over te denken om haar maar is te vragen wanneer ze die bank en tv bij mijn oom gaat ophalen en daar wil ik haar best bij helpen.Het is nou eenmaal een beetje de nasleep die je hebt. Anders werk ik het weg en neem ik dat beesje gelijk mee.. ( kan daar best over doorgaan want die mis ik ook )

Goed, het is natuurlijk ook zo dat ik geen mot wil en zij ook nog steeds in m'n hoofd zit en dat gaat er ook echt de komende tijd nog niet uit. Hoe moeilijk dat ook allemaal is maar vind wel dat het fair moet...
Never Stop Exploring!
pi_80024460
Heel kort door de bocht zou ik persoonlijk zoiets hebben van: het is het niet waard om ruzie over te maken, deal with it en zie verder maar. Je moet er voor jezelf ook geen probleem van maken want dan blijf je er alleen maar langer in hangen. Ik zou die paar euro's wel overhebben om rust te hebben in plaats van er over een bitchfight te houden.
Maar that's just me
pi_80024480
Op sommige momenten zou ik willen dat onze relatie nooit verder was gegaan dan alleen vriendschap. Dan had ik nu nog van haar kunnen genieten op MSN of aan de telefoon. Zelfs nu ik een nieuwe meid heb ontmoet moet ik nog aan mijn ex denken. Het is allemaal zo dubbel. Ik heb haar al 5 weken niet meer gesproken maar toch denk ik elke dag aan d'r. Ik zou zo graag willen weten hoe zij zich voelt... wat ze doet op een dag... maar ik ben bang om weer contact op te nemen en dan een ongeinteresseerde reply te krijgen, dus dat doe ik maar niet... En ik ben bang om oude wonden weer open te rijten. Ik hoop ooit nog wel op vriendschap, maar zoals het nu gaat heb ik er een hard hoofd in. Meh.
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:09:09 #22
25878 MOD
pi_80025469
Vijf weken is ook wel wat vroeg, niet waar? Ik denk dat je nog wel even moet wachten en na verloop van tijd zal dat missen en afvragen ook wel vervagen denk ik. En dan kan je na een tijd zelf het heft in handen nemen als jij eenmaal over je gevoel heen bent, dat je contact kan opnemen. Dan kan je haar bellen of smsen of mailen en hoor of zie je wel aan haar reactie hoe ze doet. En tegen die tijd doet het geen pijn meer denk ik. Maar het klopt wel. Dat je liever vrienden had kunnen blijven in eerste instantie, maar wat dat betreft hou ik mijn hoofd hoog. Als je echt vrienden wilt blijven komt dat later ooit wel terug. Angst is een slechte raadgever en ik heb ervaren dat je best over het verleden kan praten als je dit alles eenmaal achter de rug heb.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:50:58 #23
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_80053250
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef Lallend het volgende:
Heel kort door de bocht zou ik persoonlijk zoiets hebben van: het is het niet waard om ruzie over te maken, deal with it en zie verder maar. Je moet er voor jezelf ook geen probleem van maken want dan blijf je er alleen maar langer in hangen. Ik zou die paar euro's wel overhebben om rust te hebben in plaats van er over een bitchfight te houden.
Maar that's just me
Dat klopt ook wel...zo zit ik eigenlijk ook niet in elkaar maar wil haar wel even wijzen op het feit dat ze dat allemaal maar even van zich afschuift en nergens rekening mee houdt.

Ik wil haar ook graag te vriend houden en vooral geen mot krijgen ook met die gevoelens die ik nu nog heb want dan kan ik dat helemaal uit m'n hoofd gaan zetten Toch nog wel vaak de neiging om haar aan te spreken als ik weet dat ze online is.Tot nu toe nog niet gedaan in ieder geval dus dat is al heel wat
Never Stop Exploring!
  donderdag 8 april 2010 @ 00:56:41 #24
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_80069664
Vandaag mijn eerste irl encounter gehad met mijn ex en het ging goed, misschien een heel klein beetje awkward. Met een wederzijdse vriend naar de bios geweest en eigenlijk een beetje gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is (wat het ook is eigenlijk). Niet zoveel gezegd tegen elkaar eigenlijk, had ook het idee dat ze niet zoveel te zeggen had, misschien niet wist wat ze moest zeggen of misschien mij zelfs een beetje negeerde (geld ook voor mij trouwens). Meer met die vriend gepraat over de standaard dingen waar we het meestal over hebben. Het kletsen met haar komt ook wel weer, het was toch eerst een beetje kijken en aftasten hoe het zou gaan zo'n 'eerste' ontmoeting.

Dus heb er totaal geen spijt van, vond het allemaal wel positief. Ook totaal geen gevoelens gehad vond het gewoon leuk om haar weer eens te zien. En ik denk dat we ook wel zonder problemen als vrienden kunnen blijven afspreken. Ik had me al over de relatie heen gezet maar het heeft ook wel geholpen dat ik sinds vorige week weet dat zei het er ook niet makkelijk mee heeft gehad, dat is iets wat me toch wel dwars heeft gezeten dat zei mij het idee gaf (of dat maakte ik mijzelf wijs) dat het haar niks deed en gewoon vrolijk verder ging met haar leven.

Al met al ben ik tevreden en kan ik weer rustig verder leven en daarbij, ga ik van uit iig, gewoon weer vrienden met haar kan zijn
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_80102394
Rustig hier. Iedereen is over zijn/haar ex heen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')