Bedanktquote:
Trusten HaJeequote:Op woensdag 7 april 2010 00:22 schreef HaJee het volgende:
Ik wilde nu nog wat maken omdat ik morgen moet werken mar de ogen vallen me dicht en ik heb weinig inspiratie. Hopelijk zijn er morgen wat deelnemers. Doe zelf morgenavond wel weer mee.
Slaap lekker allemaal
Nee, eigen veiligheid eerst hèquote:Op woensdag 7 april 2010 00:22 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Trusten HaJeemorgen niet te hard sjeezen door rood licht met zwaailichten!
No problem.quote:
quote:
Hehe, nou het ging om het rijden. Voor de rest duiken we overal blindelings bovenopquote:Op woensdag 7 april 2010 09:24 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Haha zie het nu al voor me
* in de ambu *
OH bah !! nee laat die maar liggen , die naaien we straks wel dicht , eerst koffie
Rijd maar door , doen net alsof we dat losliggende been niet zien
hehehe
Hehehe , nou ik hoor wel van dat soort verhalen van een kennis , die ook op een ambu zit. Nouuu echt waar die allemaal mee aankomt onder het eten. "Ja vandaag waren we een been kwijt, lag in de sloot. "quote:Op woensdag 7 april 2010 09:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hehe, nou het ging om het rijden. Voor de rest duiken we overal blindelings bovenop
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:10 schreef cod2lord het volgende:
Tja ik ook maar proberen dan he -K03N- ....tis wel een rl foto van jouw
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:10 schreef cod2lord het volgende:
Tja ik ook maar proberen dan he -K03N- ....tis wel een rl foto van jouw
Ja, het is verbazingwekkend om te horen hoeveel sommige collega's al meegemaakt terwijl ze net een jaar ofzo op die auto zittenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:54 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Hehehe , nou ik hoor wel van dat soort verhalen van een kennis , die ook op een ambu zit. Nouuu echt waar die allemaal mee aankomt onder het eten. "Ja vandaag waren we een been kwijt, lag in de sloot. "
Misschien ligt het er ook wel aan hoe je er tegen aankijkt. Een beetje zwarte humor hebben lijkt me op een ambulance niet onhandigquote:Op woensdag 7 april 2010 11:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, het is verbazingwekkend om te horen hoeveel sommige collega's al meegemaakt terwijl ze net een jaar ofzo op die auto zittenIk doe het nou al ruim 14 jaar en ik heb nog steeds niet "alles al gezien" zoals sommige anderen wel als je ze hoort praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |