Maar dan win ik!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:57 schreef Dottey het volgende:
ik verlaat de deadline wel gewoon naar 17:00 dan kunnen er meer mensen mee doen.
En ik zelf ook nog even denken. Want anders heb ik straks maar 1 inzending van Maringo
Dan krijgen we hetzelfde als gisteren met HaJee..quote:
ja maar... dan win ik!quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan krijgen we hetzelfde als gisteren met HaJee..
D'r valt niet veel te zien hierquote:
sc mag niet echtquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
D'r valt niet veel te zien hier![]()
Waar zijn toch de tijden gebleven dat we per dag twee topics volplempten ?
Dank je, ze hoeft alleen nog maar ja te zeggen. Niemand weet hoe lang dat nog gaat durenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:53 schreef eucalyptus het volgende:
Geweldige TT, gefeliciteerd HaJee en & Dottey
Nee, da's waar. maar de battles volgden elkaar wel een stuk sneller op in ieder geval.quote:
die schot.. die voeren we gewoon door tot 20:00! heb je dan tijd zat?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:03 schreef BillsGate het volgende:
Hebben we nu een nieuwe deadline?
Ben net thuis en heb een aardig ideetje...
Nou, dan ga ik ook nog eens even kijken of ik wat kan bedenkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
die schot.. die voeren we gewoon door tot 20:00! heb je dan tijd zat?
Natuurlijk, ik sta voor je klaar tot de dood ons scheidt (zie topictitel)quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:44 schreef Dottey het volgende:
mijn pc valt steeds uit... dus ik geef de battle opdrachten effekes door aan HaJee :p
kan jij ze posten HaJee?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:09 schreef Dottey het volgende:
maar goed dat jij het hebt gebattle post HaJee, want ondertussen is de mijne al 5keer uitgevallen
Die eerste wat mij betreft. En mocht er voor 22.30 geen tegengeluid komen dan maak ik er een nieuwe battle van.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:59 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
????
[ afbeelding ]
????
[ afbeelding ]
????
Thanksquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vond 5 anders ook redelijk briljant.
Moest hele dag werkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oeh, net 2,5 uur te laat anders had je de uitslag misschien wel beïnvloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |