Ik woon 15 minuten lopen daarvanquote:Op maandag 5 april 2010 22:10 schreef Hetiszover het volgende:
Waarom parkeer je je auto niet in Amstelveen en ga je met de metro?
Dan is je klacht niet helemaal terechtquote:Op maandag 5 april 2010 22:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik woon 15 minuten lopen daarvanmaar ik had geen zin om te lopen. En ik dacht ach, die ene euro.
mwah, bezoek kreeg je toch al nooitquote:Op maandag 5 april 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
Ja, bij mij in de straat is het tegenwoordig ook al 3 euro per uurleuk als je bezoek krijgt.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:12 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dan is je klacht niet helemaal terecht
Nee, dat komt door dat dure parkerenquote:Op maandag 5 april 2010 22:14 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
mwah, bezoek kreeg je toch al nooit
Bij mij gelukkig nog blauwe zone, dat zal denk ik ook niet meer lang duren.quote:Op maandag 5 april 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
Ja, bij mij in de straat is het tegenwoordig ook al 3 euro per uurleuk als je bezoek krijgt.
Blauwe zone is ook niet handig, dan mag je maar 1 of 2 uur (ligt eraan) parkeren. Moet je elke keer naar buiten om die schijf te draaien.quote:Op maandag 5 april 2010 22:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig nog blauwe zone, dat zal denk ik ook niet meer lang duren.
Zeker als ik op 4 hoog woonquote:Op maandag 5 april 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Blauwe zone is ook niet handig, dan mag je maar 1 of 2 uur (ligt eraan) parkeren. Moet je elke keer naar buiten om die schijf te draaien.
of in de buurt van Reigersbos...quote:Op maandag 5 april 2010 22:10 schreef Hetiszover het volgende:
De metro reed gisteren vanaf A'dam CS niet verder dan Uilenstede.quote:Op maandag 5 april 2010 22:10 schreef Hetiszover het volgende:
Kerel dat is Amstelveenquote:Op maandag 5 april 2010 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De metro reed gisteren vanaf A'dam CS niet verder dan Uilenstede.
Voor zover ik weet, is Uilenstede niet vrij parkeren.quote:
Voor zover ik weet wel.quote:Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, is Uilenstede niet vrij parkeren.
Jawel, dat is vlak bij mijn werk en heel veel mensen die niet in de parkeergarage mogen, zetten hun auto daar neer.quote:Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, is Uilenstede niet vrij parkeren.
Okee, dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 5 april 2010 22:43 schreef Karina het volgende:
Jawel, dat is vlak bij mijn werk en heel veel mensen die niet in de parkeergarage mogen, zetten hun auto daar neer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |