Oiquote:Op maandag 5 april 2010 20:52 schreef rubbereend het volgende:oi
heerlijk altijd, maandagavond is VI tijd
ja knap vervelend dat dat tegenwoordig tegelijk valtquote:Op maandag 5 april 2010 21:06 schreef borisz het volgende:
Ja neem ik op. Straks even kijken. Ben nu holland sport kijken.
Klote iddquote:Op maandag 5 april 2010 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja knap vervelend dat dat tegenwoordig tegelijk valt
Eigenlijk volg ik momenteel alleen X-factor En af en toe kijk ik nog wel naar Eredivisie live hier in een van de centrale keukensquote:
Maar met het gemiddelde spelniveau is dat ook geen plezier meerquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk volg ik momenteel alleen X-factor En af en toe kijk ik nog wel naar Eredivisie live hier in een van de centrale keukens
Nee inderdaad. Gelukkig zit ik ca 13 van de 34 zaterdagen in het stadion.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar met het gemiddelde spelniveau is dat ook geen plezier meer
okquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk volg ik momenteel alleen X-factor En af en toe kijk ik nog wel naar Eredivisie live hier in een van de centrale keukens
Het is dat het voor mij gratis is, anders had ik het ook nooit genomen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:25 schreef borisz het volgende:
[..]
ok
EL wil ik eigenlijk alleen maar nemen in een aanbieding of bij sport 1. Sport 1 is nog wel het geld waard maar de eredivisie niet.
Ga ik pissen en lees dit Rubbereend.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:44 schreef rubbereend het volgende:
gisteren sinds tijden weer eens döner op na een avondje zuipen
Goed hoor..quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:19 schreef borisz het volgende:
Hoe is het met de kleine Sien?
Ja dat filmpje is grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |