morgen is Lentequote:Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef i2Them2 het volgende:
Hier dan maar verder? Vandaag begon lekker, maar nu gewoon vies grijs.
Lol, idd, zo net na pasen best een lekker weertje...quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:27 schreef Schuifpui het volgende:
Nieuwe pluim geeft tot mid-volgende week prachtig lente weer. Droog, redelijk wat zon en de temperaturen zijn ook wel aardig.
Ja, daar is nu ook echt al iets zinnigs over te zeggenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:21 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
lol, die duikt lekker naar beneden op 20 april
[ afbeelding ]
En alweer!quote:
Én strakblauwe lucht, nog sneller dan verwacht.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Schuifpui het volgende:
Westen krijgt zo als eerste zon.![]()
Over een half uur strak blauwe lucht hier.
Zie ook Hitterecord in New York - 33 gradenquote:Hitterecord in New York
NEW YORK - New York heeft te maken met extreme warmte. Nog nooit eerder was het zo vroeg in het jaar zo warm in de metropool. De temperaturen liepen woensdag zelfs op tot 33 graden.
Het vorige record stamde uit 1929, toen het ruim 31 graden Celsius werd.
Airconditioners draaiden dan ook al vroeg in het seizoen overuren. Normaal gesproken is het rond deze tijd van het jaar zo'n 15 graden in de metropool.
Komende dagen wordt het iets minder heet, maar is het met 26 graden Celsius nog steeds extreem warm.
Hier vooral wolkenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We vallen wel van het ene extreme in het andere dit jaar he!
In Den Haag strakblauwe lucht en heerlijke temperatuur met een warm zonnetje![]()
![]()
![]()
![]()
!
Ik vermoed eind juni een weekjequote:
Heb je geen schuifpuiquote:Op maandag 12 april 2010 14:28 schreef Schuifpui het volgende:
Ik vind die wind net wel weer irritant. Met de zon op m'n raam is het behoorlijk warm, maar de balkondeuren open zorgt er voor dat al m'n papieren de hele tijd wegwaaien.
Ik gok op koninginnedagquote:Op woensdag 14 april 2010 10:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft de 20 graden
's nachts trouwens erg fris nog...
De buren hebben hebben wel vaker hogere temperaturen. Terwijl je hier zit te vernikkelenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:26 schreef INViCTuS het volgende:
Iedereen kan wel een beetje duits en begrijpt onderstaande text wel he![]()
goed nieuws maar wel onzeker...
Zur Wochenmitte deutet sich dann mit der Ostverlagerung des Hochs die Umstellung zu einer südlichen bis südwestlichen Luftströmung an. Damit könnte sich in weiten Landesteilen erstmals in diesem Jahr schwülwarme Luft durchsetzen und bei rascher Erwärmung auf 16 bis 25 Grad zum Trendende von Frankreich her kräftige Gewittergüsse mitbringen. Diese Entwicklung ist allerdings noch nicht sicher.
Het gaat om die zwarte veeg in dat witte?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
@BuienradarNL:
We hebben een aparte uitsnede gemaakt van de satelliet met aswolk vanuit IJsland
http://www.sat24.nl/Eyjafjallajokull-volcano.aspx
Dat heeft wel de vorm van het kaartje van Kapt-Ruigbaard:quote:Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is die donkere pluk nu dan de aswolk en zie je dat in het wit?
genoeg geregend hierquote:
Ik heb het idee dat april/mei de laatste jaren elke keer heel droog is. Ik vind het wel lekker eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:40 schreef knep het volgende:
Wel kurkdroog btw, da's niet echt goed.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:40 schreef marcel-o het volgende:
en snachts ook niet meer zo'n grafkou
[..]
genoeg geregend hier
Mooi zo, dan ben ik namelijk vrijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |