ow maar die vind ik als vrouw ook vreselijk hoorquote:
Iddquote:Op maandag 5 april 2010 18:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of gewoon 3 vingers opsteken, bij de meeste betekent dat: BIER
QFTquote:Op maandag 5 april 2010 18:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je het ze gezegd? Of heb je geglimlacht en "Bedankt" geroepen, om vervolgens met je vrienden te genieten van een lekker fris, fruitig glaasje Jillz, om er de volgende dag op internet moord en brand over te schreeuwen?quote:Op maandag 5 april 2010 18:09 schreef Pascallio het volgende:
Ik ging afgelopen weekend naar de plaatselijke club en wou wat bestellen voor mij een paar maten.
dus ik naar de bar: mag ik 3 pils?
krijg ik verdomme jillz![]()
![]()
waarom heet dat drankje zo![]()
![]()
en in een glas ziet er het bijna hetzelfde uit ook![]()
klacht 1: mensen die jillz verstaan als je pils zegt![]()
klacht 2: jillz lijkt teveel op pils![]()
anti-klacht: Pils
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jillzquote:Heineken mikt met dit drankje op mensen die regelmatig uitgaan maar wie het aanbod alcoholische dranken niet aanspreekt. Uit een door Heineken uitgevoerde studie blijkt dat 63% van de vrouwen de smaak van bier te bitter vindt. In tegenstelling tot bier bevat Jillz geen hop. Hop zorgt in bier voor een bittere smaak.
lol pwndquote:Op maandag 5 april 2010 18:13 schreef TNA het volgende:
Blijkbaar zie je eruit als een Jillz-drinker.
Jij bent geen biermeisje want je bent anti-Grolsch.quote:Op maandag 5 april 2010 19:42 schreef Biermeisje het volgende:
Ik heet al Jill...en ik hou van echt bier!
fak dan ben ik verdoemdquote:Op maandag 5 april 2010 18:13 schreef TNA het volgende:
Blijkbaar zie je eruit als een Jillz-drinker.
Waarop de barman zei "Ja godver, jij en bier? Het is dat ik geen Breezer heb hier, dus Jillz leek me een prima substituut voor een homo als jij."quote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef Pascallio het volgende:
[..]
hehe ik gaf t ook terug en zei: wat moet ik met dit, geef me 3 bier !
Ik ben een biermeisje met smaak, dus inderdaad anti Grolsch.quote:Op maandag 5 april 2010 19:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij bent geen biermeisje want je bent anti-Grolsch.
Ik zou jou ook alleen maar mixjes voorschotelen. Grolsch is bier, het andere is bocht.quote:Op maandag 5 april 2010 19:45 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Ik ben een biermeisje met smaak, dus inderdaad anti Grolsch.
dude.. ga toch weg met je fantasiequote:Op maandag 5 april 2010 19:44 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Waarop de barman zei "Ja godver, jij en bier? Het is dat ik geen Breezer heb hier, dus Jillz leek me een prima substituut voor een homo als jij."
grolsch is geen bierquote:Op maandag 5 april 2010 19:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij bent geen biermeisje want je bent anti-Grolsch.
~quote:Op maandag 5 april 2010 19:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zou jou ook alleen maar mixjes voorschotelen. Grolsch is bier, het andere is bocht.
Dat is wel waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 april 2010 19:48 schreef mirved het volgende:
hahaa TS ziet eruit als een jillz drinkende fag
Als de barman TS ervoor aanziet om Jillz te bestellen, ziet hij TS er ook wel voor aan of "3 Jillzsjes" te bestellenquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 18:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |