Jij bent geen biermeisje want je bent anti-Grolsch.quote:Op maandag 5 april 2010 19:42 schreef Biermeisje het volgende:
Ik heet al Jill...en ik hou van echt bier!
fak dan ben ik verdoemdquote:Op maandag 5 april 2010 18:13 schreef TNA het volgende:
Blijkbaar zie je eruit als een Jillz-drinker.
Waarop de barman zei "Ja godver, jij en bier? Het is dat ik geen Breezer heb hier, dus Jillz leek me een prima substituut voor een homo als jij."quote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef Pascallio het volgende:
[..]
hehe ik gaf t ook terug en zei: wat moet ik met dit, geef me 3 bier !
Ik ben een biermeisje met smaak, dus inderdaad anti Grolsch.quote:Op maandag 5 april 2010 19:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij bent geen biermeisje want je bent anti-Grolsch.
Ik zou jou ook alleen maar mixjes voorschotelen. Grolsch is bier, het andere is bocht.quote:Op maandag 5 april 2010 19:45 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Ik ben een biermeisje met smaak, dus inderdaad anti Grolsch.
dude.. ga toch weg met je fantasiequote:Op maandag 5 april 2010 19:44 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Waarop de barman zei "Ja godver, jij en bier? Het is dat ik geen Breezer heb hier, dus Jillz leek me een prima substituut voor een homo als jij."
grolsch is geen bierquote:Op maandag 5 april 2010 19:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij bent geen biermeisje want je bent anti-Grolsch.
~quote:Op maandag 5 april 2010 19:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zou jou ook alleen maar mixjes voorschotelen. Grolsch is bier, het andere is bocht.
Dat is wel waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 april 2010 19:48 schreef mirved het volgende:
hahaa TS ziet eruit als een jillz drinkende fag
Als de barman TS ervoor aanziet om Jillz te bestellen, ziet hij TS er ook wel voor aan of "3 Jillzsjes" te bestellenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |