Whehequote:Op woensdag 7 april 2010 14:08 schreef Meesteroog het volgende:
Ik ging vanmorgen naar het politiebureau om een klacht in te dienen tegen die agent.
Nu werd ik zojuist teruggebeld en werd mij gemeld dat zij van mening waren dat de manier van waarnemen niet volgens de richtlijnen was en dat ze daarom bij wijze van uitzondering geen vervolg zullen geven aan de overtreding. Zij vroegen tevens of daarmee de klacht was afgedaan. Nu heb ik gezegd dat ze dit eerst maar op papier mogen zetten.
Persoonlijk ben ik nog niet tevreden, dus ik vroeg me af. Als ik zometeen die brief ontvang, kan ik dan vervolgens nog steeds mijn klacht doorzetten en het document tevens gebruiken als zij toch tot vervolging overgaan?
In de vierwielert ben ik altijd heul braaf! Heb trouwens een nieuwe fiets heujquote:
Eyquote:Op woensdag 7 april 2010 14:45 schreef Meesteroog het volgende:
[..]
Beste karr-1,
Zou je uit m'n topic kunnen gaan. Het enige dat je doet (samen met anderen weliswaar) is het volspammen. Als je niets inhoudelijks te melden heb en je wil toch graag in discussie, open dan een eigen topic elders.
Alvast bedankt.
Groet,
Meesteroog
Nee, ik heb 'm net 't topic uitgebonjourdquote:Op woensdag 7 april 2010 15:13 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ey![]()
Karr-1 heeft net per pm aangeboden om een chickie voor me te hosselen als hij in dit topic mag blijven, en dus blijft ie
Welleke?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:12 schreef Isdatzo het volgende:
In de vierwielert ben ik altijd heul braaf! Heb trouwens een nieuwe fiets heuj.
Kan ik me nog geen oordeel over vormen, ik wacht eerst de bronnen en jurisprudentie af die hier voorbij gaan komenquote:Vorige week wel een bekeuring voor 7 (!) km/h overschrijding met de auto. Mooiste was nog dat die knul vroeg wat ik als verklaring op wilde geven waarom ik ZO HARD reed
. Zei dat 'ie maar een mooi verhaaltje op moest schrijven alleen dat weigerde hij. Kan ik 'm daarvoor sue-en
?
Ik denk dat 'ie bang is dat je dat verhaal gaat gebruiken om onder die boete uit te komenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:12 schreef Isdatzo het volgende:
In de vierwielert ben ik altijd heul braaf! Heb trouwens een nieuwe fiets heuj.
Vorige week wel een bekeuring voor 7 (!) km/h overschrijding met de auto. Mooiste was nog dat die knul vroeg wat ik als verklaring op wilde geven waarom ik ZO HARD reed
. Zei dat 'ie maar een mooi verhaaltje op moest schrijven alleen dat weigerde hij. Kan ik 'm daarvoor sue-en
?
Wel binnen de bebouwde kom.. maar 't was een lange, rechte, 'afgebakende' weg met bomen erlangs. Zonder zijstraten.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie bang is dat je dat verhaal gaat gebruiken om onder die boete uit te komen
Maar dat ze je aanhouden voor 7km te hard. Of was dat ergens in de bebouwde kom ofzo?
Dan heb je dat geluidje nog niet gehoordquote:Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Welleke?Nog van geloof veranderd?
* checkt fobo
Ubergeyle fiets man2
Je bedoelt "geroep dat niet onderbouwd kan worden", toch?quote:[..]
Kan ik me nog geen oordeel over vormen, ik wacht eerst de bronnen en jurisprudentie af die hier voorbij gaan komen![]()
Ik geloof je op je woordquote:Op woensdag 7 april 2010 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
Dan heb je dat geluidje nog niet gehoord! Of het gas open getrokken.. noh, niet normaal
. Mogen wel nieuwe bandjes onder want deze dunlop's zijn poep. Bij 't uitaccelereren glijd je alle kanten op. Warm waren ze wel, kon goed zwarte strepen trekken bij het uitkomen van de bocht
.
Hey, gaan we weer 'bashen'quote:Je bedoelt "geroep dat niet onderbouwd kan worden", toch?
Zouden meer mensen moeten doenquote:
Ieder kan voor zich bepalen om zich al dan niet aangesproken te voelenquote:[..]
Hey, gaan we weer 'bashen'
Daar is 't vast niet zo gezellig als hierquote:Op woensdag 7 april 2010 15:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Jullie kunnen ook naar PTA, he?
Tja. Maar ze gaan ook controleren op plekken waar mensen vaak te hard rijden. En dat zijn logischerwijs de plekken die er toe uitnodigen. Lange rechte stukken met gescheiden fietspaden enzo. Zo ook wel eens een boete voor 70 in de bebouwde kom gehad. Balen, maarja.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
Wel binnen de bebouwde kom.. maar 't was een lange, rechte, 'afgebakende' weg met bomen erlangs. Zonder zijstraten.
Vond 't nogal kansloos.. was ook niet de enige, ik kon achteraan aansluiten in de rij.
Ook de SC kan momenteel niet tippen aan dit topicquote:Op woensdag 7 april 2010 15:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat klopt, inderdaad, maar dan hebben we hier nóg een [SC]
ach, excuus is aangeboden, opgelost. Waarom er meer tijd insteken? Agent heeft het toch al te horen gekregen dat het fout zat. Meer bereik je er niet mee hoor. Kost je alleen maar tijd en waarom zou je?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:14 schreef kikoooooo het volgende:
Laat het alsjeblieft niet zitten, nu je boete niet doorgezet is, ts...
Ik ben bang van niet. Die gast gaat gewoon door omdat ze hem hoe dan ook de hand boven het hoofd houden.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:24 schreef willempjewever het volgende:
Agent heeft het toch al te horen gekregen dat het fout zat.
Omdat hij het de volgende keer gewoon weer doet.quote:Meer bereik je er niet mee hoor. Kost je alleen maar tijd en waarom zou je?
Pas nou op, anders krijg je ruzie met karretjequote:Op woensdag 7 april 2010 16:44 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Die gast gaat gewoon door omdat ze hem hoe dan ook de hand boven het hoofd houden.
[..]
Omdat hij het de volgende keer gewoon weer doet.
Waarom moeten burgers altijd meteen gestraft worden als ze iets fout doen en waarom zou een agent er weg mee mogen komen als hij iets fout doet?
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 7 april 2010 14:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat dus. Juist daarom snapte ik niet dat je met een bron op de proppen komt waar in de aanhef duidelijk "snelheidsmeting met een niet-geijkte snelheidsmeting" staat. De veronderstelling dat hij gevolgd was door de diender, had TS immers al ontzenuwd.
[..]
Als je dat dan al weet (en later doen alsof je neus bloedt en mij vragen om een onderbouwing), waarom ga je dan hier postuum nog eens credits opstrijken voor die "wat vreemd omschreven" (lees: irrelevante) bron? NOFI maar zoiets komt op mij dan een beetje arrogant over.
Dat gaf mij aanleiding om een tegengeluid te laten horen en de irrelevantie aan te stippen.
Inderdaad, afmaken deze mensen. Als iedereen dat gewoon doet is binnen no-time de geloofwaardigheid van rotte appels eraan.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:44 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Die gast gaat gewoon door omdat ze hem hoe dan ook de hand boven het hoofd houden.
[..]
Omdat hij het de volgende keer gewoon weer doet.
Waarom moeten burgers altijd meteen gestraft worden als ze iets fout doen en waarom zou een agent er weg mee mogen komen als hij iets fout doet?
Nee, die is een chickie voor me aan het hosselen nuquote:Op woensdag 7 april 2010 17:17 schreef JumpingJacky het volgende:
Pas nou op, anders krijg je ruzie met karretje
Dat het halve politiekortps rot is wisten we nog niet wil je zeggen?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:10 schreef Meesteroog het volgende:
Inderdaad, afmaken deze mensen. Als iedereen dat gewoon doet is binnen no-time de geloofwaardigheid van rotte appels eraan.
Dan is het des teleurstellender dat iedereen dat accepteert.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, die is een chickie voor me aan het hosselen nu
[..]
Dat het halve politiekortps rot is wisten we nog niet wil je zeggen?
Ehm ... TS?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Heb jij maandag van die diender een kennisgeving (geel briefje) gekregen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |