abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 15:11:01 #201
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_80044493
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:08 schreef Meesteroog het volgende:
Ik ging vanmorgen naar het politiebureau om een klacht in te dienen tegen die agent.
Nu werd ik zojuist teruggebeld en werd mij gemeld dat zij van mening waren dat de manier van waarnemen niet volgens de richtlijnen was en dat ze daarom bij wijze van uitzondering geen vervolg zullen geven aan de overtreding. Zij vroegen tevens of daarmee de klacht was afgedaan. Nu heb ik gezegd dat ze dit eerst maar op papier mogen zetten.
Persoonlijk ben ik nog niet tevreden, dus ik vroeg me af. Als ik zometeen die brief ontvang, kan ik dan vervolgens nog steeds mijn klacht doorzetten en het document tevens gebruiken als zij toch tot vervolging overgaan?
Whehe Als jij de klacht laat vallen krijg je over 6 weken gewoon nog steeds die acceptgiro
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  woensdag 7 april 2010 @ 15:12:34 #202
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_80044544
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:08 schreef r_one het volgende:

[..]

Twee- of vierwieler?
In de vierwielert ben ik altijd heul braaf! Heb trouwens een nieuwe fiets heuj .

Vorige week wel een bekeuring voor 7 (!) km/h overschrijding met de auto . Mooiste was nog dat die knul vroeg wat ik als verklaring op wilde geven waarom ik ZO HARD reed . Zei dat 'ie maar een mooi verhaaltje op moest schrijven alleen dat weigerde hij. Kan ik 'm daarvoor sue-en ?
Huilen dan.
  woensdag 7 april 2010 @ 15:13:25 #203
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_80044575
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:45 schreef Meesteroog het volgende:

[..]

Beste karr-1,

Zou je uit m'n topic kunnen gaan. Het enige dat je doet (samen met anderen weliswaar) is het volspammen. Als je niets inhoudelijks te melden heb en je wil toch graag in discussie, open dan een eigen topic elders.
Alvast bedankt.

Groet,

Meesteroog
Ey

Karr-1 heeft net per pm aangeboden om een chickie voor me te hosselen als hij in dit topic mag blijven, en dus blijft ie
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_80044603
Laat het alsjeblieft niet zitten, nu je boete niet doorgezet is, ts...
  woensdag 7 april 2010 @ 15:14:24 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_80044609
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:13 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ey

Karr-1 heeft net per pm aangeboden om een chickie voor me te hosselen als hij in dit topic mag blijven, en dus blijft ie
Nee, ik heb 'm net 't topic uitgebonjourd . Z'n zus mag je hebben .
Huilen dan.
pi_80044662
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:12 schreef Isdatzo het volgende:
In de vierwielert ben ik altijd heul braaf! Heb trouwens een nieuwe fiets heuj .
Welleke? Nog van geloof veranderd?
* checkt fobo

Ubergeyle fiets man 2
quote:
Vorige week wel een bekeuring voor 7 (!) km/h overschrijding met de auto . Mooiste was nog dat die knul vroeg wat ik als verklaring op wilde geven waarom ik ZO HARD reed . Zei dat 'ie maar een mooi verhaaltje op moest schrijven alleen dat weigerde hij. Kan ik 'm daarvoor sue-en ?
Kan ik me nog geen oordeel over vormen, ik wacht eerst de bronnen en jurisprudentie af die hier voorbij gaan komen
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_80044701
Ik verwacht zo meteen een opruimslotje
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 7 april 2010 @ 15:18:12 #208
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80044772
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:12 schreef Isdatzo het volgende:

Ik denk dat 'ie bang is dat je dat verhaal gaat gebruiken om onder die boete uit te komen

Maar dat ze je aanhouden voor 7km te hard. Of was dat ergens in de bebouwde kom ofzo?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 7 april 2010 @ 15:22:30 #209
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_80044915
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ie bang is dat je dat verhaal gaat gebruiken om onder die boete uit te komen

Maar dat ze je aanhouden voor 7km te hard. Of was dat ergens in de bebouwde kom ofzo?
Wel binnen de bebouwde kom.. maar 't was een lange, rechte, 'afgebakende' weg met bomen erlangs. Zonder zijstraten.

Vond 't nogal kansloos.. was ook niet de enige, ik kon achteraan aansluiten in de rij .
Huilen dan.
  woensdag 7 april 2010 @ 15:25:46 #210
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_80045054
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:15 schreef r_one het volgende:

[..]

Welleke? Nog van geloof veranderd?
* checkt fobo

Ubergeyle fiets man 2
Dan heb je dat geluidje nog niet gehoord ! Of het gas open getrokken.. noh, niet normaal . Mogen wel nieuwe bandjes onder want deze dunlop's zijn poep. Bij 't uitaccelereren glijd je alle kanten op. Warm waren ze wel, kon goed zwarte strepen trekken bij het uitkomen van de bocht .
quote:
[..]

Kan ik me nog geen oordeel over vormen, ik wacht eerst de bronnen en jurisprudentie af die hier voorbij gaan komen
Je bedoelt "geroep dat niet onderbouwd kan worden", toch?
Huilen dan.
pi_80045257
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
Dan heb je dat geluidje nog niet gehoord ! Of het gas open getrokken.. noh, niet normaal . Mogen wel nieuwe bandjes onder want deze dunlop's zijn poep. Bij 't uitaccelereren glijd je alle kanten op. Warm waren ze wel, kon goed zwarte strepen trekken bij het uitkomen van de bocht .
Ik geloof je op je woord
quote:
Je bedoelt "geroep dat niet onderbouwd kan worden", toch?
Hey, gaan we weer 'bashen'
.
  woensdag 7 april 2010 @ 15:33:25 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_80045339
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:31 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik geloof je op je woord
Zouden meer mensen moeten doen !
quote:
[..]

Hey, gaan we weer 'bashen'
Ieder kan voor zich bepalen om zich al dan niet aangesproken te voelen .
Huilen dan.
pi_80045459
Jullie kunnen ook naar PTA, he?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_80045579
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Jullie kunnen ook naar PTA, he?
Daar is 't vast niet zo gezellig als hier
.
  woensdag 7 april 2010 @ 15:41:16 #215
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80045611
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
Wel binnen de bebouwde kom.. maar 't was een lange, rechte, 'afgebakende' weg met bomen erlangs. Zonder zijstraten.

Vond 't nogal kansloos.. was ook niet de enige, ik kon achteraan aansluiten in de rij .
Tja. Maar ze gaan ook controleren op plekken waar mensen vaak te hard rijden. En dat zijn logischerwijs de plekken die er toe uitnodigen. Lange rechte stukken met gescheiden fietspaden enzo. Zo ook wel eens een boete voor 70 in de bebouwde kom gehad. Balen, maarja.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_80045637
Dat klopt, inderdaad, maar dan hebben we hier nóg een [SC]
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_80046000
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat klopt, inderdaad, maar dan hebben we hier nóg een [SC]
Ook de SC kan momenteel niet tippen aan dit topic
Maar goed, ik ga zon + terras maar es opzoeken
Veuls te mooi weer om hier te blijven 'bashen'
.
pi_80047415
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:14 schreef kikoooooo het volgende:
Laat het alsjeblieft niet zitten, nu je boete niet doorgezet is, ts...
ach, excuus is aangeboden, opgelost. Waarom er meer tijd insteken? Agent heeft het toch al te horen gekregen dat het fout zat. Meer bereik je er niet mee hoor. Kost je alleen maar tijd en waarom zou je?
  woensdag 7 april 2010 @ 16:44:38 #219
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_80048256
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:24 schreef willempjewever het volgende:
Agent heeft het toch al te horen gekregen dat het fout zat.
Ik ben bang van niet. Die gast gaat gewoon door omdat ze hem hoe dan ook de hand boven het hoofd houden.
quote:
Meer bereik je er niet mee hoor. Kost je alleen maar tijd en waarom zou je?
Omdat hij het de volgende keer gewoon weer doet.

Waarom moeten burgers altijd meteen gestraft worden als ze iets fout doen en waarom zou een agent er weg mee mogen komen als hij iets fout doet?
pi_80049706
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:44 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ik ben bang van niet. Die gast gaat gewoon door omdat ze hem hoe dan ook de hand boven het hoofd houden.
[..]

Waarom moeten burgers altijd meteen gestraft worden als ze iets fout doen en waarom zou een agent er weg mee mogen komen als hij iets fout doet?
Pas nou op, anders krijg je ruzie met karretje
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_80051421
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:28 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat dus. Juist daarom snapte ik niet dat je met een bron op de proppen komt waar in de aanhef duidelijk "snelheidsmeting met een niet-geijkte snelheidsmeting" staat. De veronderstelling dat hij gevolgd was door de diender, had TS immers al ontzenuwd.
[..]

Als je dat dan al weet (en later doen alsof je neus bloedt en mij vragen om een onderbouwing ), waarom ga je dan hier postuum nog eens credits opstrijken voor die "wat vreemd omschreven" (lees: irrelevante) bron? NOFI maar zoiets komt op mij dan een beetje arrogant over.

Dat gaf mij aanleiding om een tegengeluid te laten horen en de irrelevantie aan te stippen.
Je hebt helemaal gelijk
pi_80051791
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:44 schreef EINZ het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad, afmaken deze mensen. Als iedereen dat gewoon doet is binnen no-time de geloofwaardigheid van rotte appels eraan.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:04:14 #223
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_80053735
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:17 schreef JumpingJacky het volgende:
Pas nou op, anders krijg je ruzie met karretje
Nee, die is een chickie voor me aan het hosselen nu
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:10 schreef Meesteroog het volgende:
Inderdaad, afmaken deze mensen. Als iedereen dat gewoon doet is binnen no-time de geloofwaardigheid van rotte appels eraan.
Dat het halve politiekortps rot is wisten we nog niet wil je zeggen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_80056718
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, die is een chickie voor me aan het hosselen nu
[..]

Dat het halve politiekortps rot is wisten we nog niet wil je zeggen?
Dan is het des teleurstellender dat iedereen dat accepteert.
pi_80059591
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:47 schreef r_one het volgende:

[..]

Heb jij maandag van die diender een kennisgeving (geel briefje) gekregen?
Ehm ... TS?
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')