Gedeeltelijk wel. Je bent in ieder geval niet gedwongen om mee te doen. Of komen opa en oma niet? Die kunnen braaf op een stoeltje zitten en kinderen kunnen wedstrijdjes doen met de vogels om een nepkonijn.quote:Op maandag 5 april 2010 17:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Waarom? Dat is niet echt een activiteit waar mensen aan meedoen toch?
Nouja, je er kan natuurlijk altijd wat geregeld worden, via via, marktplaats, rondvragen, etc. Er mag best WAT besteed worden.quote:Op maandag 5 april 2010 17:35 schreef BrandX het volgende:
iets niet te duur en je stelt voor quads huren?
Je kunt van die plastic hellingbanen en stormbanen enz. huren, ook met waterbakken op het einde. Simpel, maar je houdt mensen een hele tijd bezig.quote:Op maandag 5 april 2010 17:40 schreef Oksel het volgende:
Is er niet een onderdeel van Te Land, te Water en in de lucht wat we eerst kunnen bouwen en dan kunnen doen..?
Opzich cool idee.quote:Op maandag 5 april 2010 17:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je kunt van die plastic hellingbanen en stormbanen enz. huren, ook met waterbakken op het einde. Simpel, maar je houdt mensen een hele tijd bezig.
Paar obstakels plaatsen, stuk of 40 pistolen huren en 20vs20 gaan raggen.quote:Op maandag 5 april 2010 17:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hoe stel je dat voor? Pakken en spul huren, en zelf eerst een soort van opstakels bouwen?
En pakken natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2010 17:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Paar obstakels plaatsen, stuk of 40 pistolen huren en 20vs20 gaan raggen.
Succes verzekerd.
vergeet dan niet alvast wat ambulances klaar te zettenquote:
Tof. Dat paintball gebeuren dan.quote:Op maandag 5 april 2010 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
die paintball dingen kun je compleet hurennemen ze hun eigen opblaasbare obstakels me ( sub-air heet het dan, miss handig voor google
)
od idd een stormbaan, een mega foodfight, of een groot hippiefeest met bloemetjesjurken, wat bandjes en een groot vuur
Ik zou zo een paar via buurman en een loonbedrijf vragen of je ze mag gebruiken. *niet op openbare weg* Hoeft denk ik niet veel te kosten.quote:Op maandag 5 april 2010 17:35 schreef BrandX het volgende:
iets niet te duur en je stelt voor quads huren?
!quote:Op maandag 5 april 2010 17:49 schreef spiderweb1 het volgende:
- Al paintballend bruidsjurk andere kleur geven.
- Verstop/vang de koe.
- Wie kan meeste koeienmelk slikken.
- Wie van de familie is de mooiste koe ? (make up, geluiden maken etc.)
- Welk gras is het beste te roken?
- Creeër je eigen koeienvlaai. (kokkerellen)
- Water/vla/smurrie gevecht. Alles wat beetje vloeibaar is dus.
Omdat koe.
Volleybalnet! Dat is leuk.quote:Op maandag 5 april 2010 17:59 schreef kless het volgende:
[..]
Ik zou zo een paar via buurman en een loonbedrijf vragen of je ze mag gebruiken. *niet op openbare weg* Hoeft denk ik niet veel te kosten.
Zeskamp met gezinnen?
Vollybalnet?
en dan grote handdoeken ofzo, door twee mensen vastgehouden, en daarmee de bal over t net slingerenquote:
ja vet!!quote:Op maandag 5 april 2010 18:57 schreef YPPY het volgende:
Laat ze omhoogklimmen over deze draaibare ladder...
[ afbeelding ]
een hindernisbaantje afleggen...
[ afbeelding ]
vervolgens samenwerken om over deze kantelmuur heen te komen...
[ afbeelding ]
een stukje klimmen...
[ afbeelding ]
of laat ze zelf een (bierkratten) toren bouwen...
[ afbeelding ]
vervelende gasten stop je in het midden van dit labyrinth...
[ afbeelding ]
en je schoonouders in de modder...
[ afbeelding ]
opa en oma kunnen sjoelen...
[ afbeelding ]
speel Nederland-Duitsland in een mega tafelvoetbalspel...
[ afbeelding ]
O ja, je vroeg naar Ter land, ter zee en in de lucht. Is tobbedansen iets?
[ afbeelding ]
Damn gast, wij doen toch iets verkeerd. Heb je nog meer tips?quote:Op maandag 5 april 2010 19:11 schreef Wooldoor het volgende:
Bouw je eigen kleine stad en maak je Pamplona stierenrennen in het klein.
Daarna slacht je de koe en ga je BBQen, uiteraard met veel bier
http://www.attractie.com/quote:Op woensdag 7 april 2010 19:47 schreef Oksel het volgende:
Tobbedansen is top idee, waar huur ik dat?
Paintball moet het eigenlijk worden, met obstakels hier in dat weiland. Welk NL bedrijf doet dat?
Volgens mij kan je daar makkelijk een net voor kopen,palen weet ik niet zo goed, een kabelspanner en een paar houtenharingen en nog een lint voor het veld (of het veld grasmaaien).En anders dit?quote:
das een goeie prijsquote:Op maandag 12 april 2010 17:44 schreef Oksel het volgende:
Heb nu een paintball verhuur gevonden die de hele achtertuin vol plempen met opblaasdingen voor paintballen, inc. geweren en pakken voor 20 euro PP.
http://paintballoplocatie.nlquote:Op maandag 12 april 2010 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das een goeie prijsdan komen de paintballs ( best duur in verhouding) en miss de lucht voor de flessen er ook nog bij zeker?
even nieuwsgierigwelk bedrijfje heb je gevonden?
ik kan even voor je rondvragen of er nog meer bedrijfjes zijn die dat aanbieden?quote:Op maandag 12 april 2010 18:00 schreef Oksel het volgende:
[..]
http://paintballoplocatie.nl
Inc. 75 kogels PP, exclusief opbouwkosten (100) en benzine. Maar er kan over de prijs gepraat worden op het moment dat je voldoende mensen hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |