Waarschijnlijk heb jij dus vanavond alweer BBC2.quote:Op maandag 5 april 2010 20:48 schreef DarkElf het volgende:
oh dat was leuk vorig jaar.
Ik ga het zeker onthouden voor als ik weer bbc2 heb
Vanaf vandaag dus gewoon een half uurtje van 19:30 tot 20:00.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:27 schreef The_Hives het volgende:
gister laatste minuut gezien. Misschien vanavond wel alles
ik zap af en toe langs, ik vind meestal alleen de vrijdag uitzending de moeite van het kijken waard (Pruequote:Op donderdag 8 april 2010 00:32 schreef golfer het volgende:
ben ik de enige die het volgt?
Nee, geen van de hoofdgerechten konden mij echt in extase brengen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
gisteravond gezien, was niet onder in de indruk van de hoofdgerechten. ook al gebruikten ze mooie producten ik vond het niet echt zo een feest waardig.
Hmmz, heeft er al eens iemand gegeten bij Raymond Blanc? We gaan over een paar maand naar Oxfordshire en we denken er over...quote:Op woensdag 7 april 2010 00:44 schreef golfer het volgende:
We gaan nu pas kijken naar de opname.
1 van de chefs is Michael Smith, de kok van een restaurant waar wij afgelopen september voor de deur de menukaart hebben bekeken. De chef van The Three Chimneys op The Isle of Skye in Schotland.![]()
Hebben we het wel over hetzelfde programma?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:20 schreef verita het volgende:
De gerechten zijn leuk, maar niet echt spectaculair. Ik erger me vooral aan de 'presentator'. Vind hem zo afleidend dat ik nog maar twee keer gekeken heb![]()
denk het idd ook niet. vond de desserts weer niet zoals je zou verwachten voor zo een banket. (banket is t toch?)quote:Op donderdag 8 april 2010 23:19 schreef golfer het volgende:
Desserts stelden ook niet veel voor. Dat wortel-combinatiededssert vond ik zelfs smerig om te zien en de rest was ook erg middelmatig.
Ik verwacht dit jaar geen Schotse chef die een onderdeel van het uiteindelijke menu mag koken.
Ja, voor 100 man.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef DarkElf het volgende:
denk het idd ook niet. vond de desserts weer niet zoals je zou verwachten voor zo een banket. (banket is t toch?)
Oh, nou ja. In ieder geval een ordinaire hoerensloep.quote:
Ik heb hem gewoon standaard van ma-vr op de dvd-recorder geprogrammeerd staan.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef DarkElf het volgende:
weer gemist nou ja morgen is toch de leukste afl.
Ja en het is toch één brij van herhalingen als je het niet opneemt en door kan spoelenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef DarkElf het volgende:
weer gemist nou ja morgen is toch de leukste afl.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:35 schreef RobinOok het volgende:
Daarom vind ik het geen leuk concept dit jaar, dat ze eerst worden beoordeeld door een collega-chef. Een chef die aan zijn oude tradities hangt zal zich afzetten tegen "nieuwerwetsigheden" en vice versa. Hoewel vice versa volgens mij minder.
je bent tegen jezelf aan het pratenquote:Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef golfer het volgende:
Lief dagboek:
de hoofdgerechten vond ik opnieuw alle 3 niet uitnodigend om te eten.
en een van de toetjes zat duindoorn bessen in zo te zien.quote:A sheep or colt alter it has passed its first year.
Het banket is voor ca. 100 m/v.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Lijkt me toch een ramp als je merengues niet uit het vormpje willen komen tijdens zo'n finale... Als dat tijdens een banket met 300 man gebeurt, dan kun je het hele dessert wel vergeten.
Tot nu toe ook weer vrij matig allemaal.quote:
Ik blijf de vrijdag het leukste vinden. De beoordeling door de jury (die ik overigens echt helemaal fantastisch vind) is toch wat deze serie het leukste maakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:47 schreef golfer het volgende:
Unanieme beslissing van de jury.
Voorgerecht en visgerecht deden het hem.
Alweer tegenvallend. De starters.quote:
Visgerechten waren wel oké. Vooral die ene met jacobsschelp, krab, kreeft en (weglaten, wan te veel) mosselen.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef regularjoeback het volgende:
Dit wordt nog steeds uitgezonden.. dus de discussie kan gerust verder gaan. bij deze een kick!
toch maar een schopje omhoog. Er loopt weer een nwe serie ivm Olympicsquote:Er is al 618 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
ik las het laatst ja maar ik vergeet het steeds, ik heb de gewone tv ook gewoon zelden meer aan. nou ja misschien vanavond even proberen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
toch maar een schopje omhoog. Er loopt weer een nwe serie ivm Olympics
http://www.bbc.co.uk/programmes/b0071y6r/episodes/guide
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |