je bent tegen jezelf aan het pratenquote:Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef golfer het volgende:
Lief dagboek:
de hoofdgerechten vond ik opnieuw alle 3 niet uitnodigend om te eten.
en een van de toetjes zat duindoorn bessen in zo te zien.quote:A sheep or colt alter it has passed its first year.
Het banket is voor ca. 100 m/v.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Lijkt me toch een ramp als je merengues niet uit het vormpje willen komen tijdens zo'n finale... Als dat tijdens een banket met 300 man gebeurt, dan kun je het hele dessert wel vergeten.
Tot nu toe ook weer vrij matig allemaal.quote:
Ik blijf de vrijdag het leukste vinden. De beoordeling door de jury (die ik overigens echt helemaal fantastisch vind) is toch wat deze serie het leukste maakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:47 schreef golfer het volgende:
Unanieme beslissing van de jury.
Voorgerecht en visgerecht deden het hem.
Alweer tegenvallend. De starters.quote:
Visgerechten waren wel oké. Vooral die ene met jacobsschelp, krab, kreeft en (weglaten, wan te veel) mosselen.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef regularjoeback het volgende:
Dit wordt nog steeds uitgezonden.. dus de discussie kan gerust verder gaan. bij deze een kick!
toch maar een schopje omhoog. Er loopt weer een nwe serie ivm Olympicsquote:Er is al 618 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
ik las het laatst ja maar ik vergeet het steeds, ik heb de gewone tv ook gewoon zelden meer aan. nou ja misschien vanavond even proberen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
toch maar een schopje omhoog. Er loopt weer een nwe serie ivm Olympics
http://www.bbc.co.uk/programmes/b0071y6r/episodes/guide
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |