nee, C2D, maar er staan hier op het werk nog wel een paar PPCtjes, en die voldoen echt nog prima voor een beetje mailen en internetten, maar die moeten we toch maar vervangen dus?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat is je iMac voor een versie? Ook PPC? Ga voor de lol eens een keer werken met een Intel-versie.
Kennelijk maakt Apple zeer houdbare hardware die ook na 5 jaar nog prima bruikbaar is! Prima investering lijkt me!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus het argument dat Apple te traag is kan ook wel de prullebak in? Gaat lekker zo
Zeg, beticht mij eens niet van ongefundeerd Applebashen elke keer. ik beweer nergens dat Apple traag is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus het argument dat Apple te traag is kan ook wel de prullebak in? Gaat lekker zo
Nee, dat zeg ik totaal niet. Je begrijpt mij niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, C2D, maar er staan hier op het werk nog wel een paar PPCtjes, en die voldoen echt nog prima voor een beetje mailen en internetten, maar die moeten we toch maar vervangen dus?.
De gemiddelde gebruiker (mailen, internetten, wat foto's opslaan en bekijken) kan prima uit de voeten met 5 jaar oude hardware, welk OS er ook op staat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:42 schreef KingOfMars het volgende:
Kennelijk maakt Apple zeer houdbare hardware die ook na 5 jaar nog prima bruikbaar is! Prima investering lijkt me!
Doe ik ook niet, ik trek het alleen even door voor degene die dat wel doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, beticht mij eens niet van ongefundeerd Applebashen elke keer. ik beweer nergens dat Apple traag is.
Ik snap je prima, je hoeft mij niet te vertellen dat een Intel-mac velen malen beter presteert dan een PPC. Mijn Quadcore W7 64Bits is ook sneller dan mijn oude P4 bakquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik totaal niet. Je begrijpt mij niet.
Geen idee, maar gaat 720p Flash (iets wat op YouTube zeker niet ongebruikelijk is) vloeiend? Op mijn oudere MacBook 4,1 is dit soms al kut.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap je prima, je hoeft mij niet te vertellen dat een Intel-mac velen malen beter presteert dan een PPC. Mijn Quadcore W7 64Bits is ook sneller dan mijn oude P4 bak.
Alleen als je alleen een beetje wil mailen en internetten kan je prima met een P4/PPC uit de voeten.
en deze natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2010 15:24 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb een nieuwe MBP nodig, waar blijven die nieuwe modellen? Ik wacht nu al te lang en heb geen zin om een jaar oude hardware te kopen.
[..]
Schiet eens op.
bracht Apple maar zo een coole iMechabot uit, ging ik de hele dag daarmee Macbashers corrigeren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
WillFerrell: "I'M A MAC WARRIOR!"
Dude..quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
bracht Apple maar zo een coole iMechabot uit, ging ik de hele dag daarmee Macbashers corrigeren.
Ja, zijn post is echt een stuk serieuzer dan de jouwe.quote:
Ik ben hier ook helemaal niet om serieus te zijn, en dan nog, kan je hier nog serieus zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, zijn post is echt een stuk serieuzer dan de jouwe.
Ja, de KLB modjes kunnen weer trots zijn!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben hier ook helemaal niet om serieus te zijn, en dan nog, kan je hier nog serieus zijn?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alhoewel ik die plaatjesstrijd verder best komisch vind, aan beide kanten: ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kies mijn systeem niet uit op wat er eventueel zou gebeuren als er iets stuk gaat.
Dat zit er dik in natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
Vandaag weer geen nieuwe MBPs, dan zal het wel eind april worden...![]()
Uitkering.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je het niet betalen van je uitkering?
Pure afgunst...quote:
Behalve dat die niet echt klopt want meestal (altijd?) kan je bij een auto in principe gewoon je eigen lampen vervangen.quote:
Inderdaad dus scheer je weg met dat inferieure systeem van je, mac userquote:Op maandag 5 april 2010 19:21 schreef WillFerrell het volgende:
Maargoed, zoals een betaamd FOK!ker ooit het woord verspreidde:
Je gaat als Porsche-bezitter bij het stoplicht toch ook geen aandacht schenken aan de Suzuki Alto naast je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |