Hebben ze wel een wieltje?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hij was idd wat aan de dikke kant, maar dat zijn ze daar allemaal.![]()
We hebben daar zelfs een goudhamster die is zo vet, en dat zonder tanden..
Sommige wel, sommige niet..quote:Op woensdag 7 april 2010 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze wel een wieltje?
Ik wil hem knuffelen
Er worden er veel van dit soort gefokt.. en echt voor heul goedkoop meegeven..quote:Op woensdag 7 april 2010 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind hem echt geweldig. Kun je hem niet jatten? Ik heb nog een grote kooi staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus gewoon is langs gaan
Er was eens....
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Er worden er veel van dit soort gefokt.. en echt voor heul goedkoop meegeven..waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus gewoon is langs gaan
Ik wil wel zo'n dikke die niet steeds overal aan bijt, zoals die van mij. Die molt echt alles wat hij tegenkomt.Tap tap tap
op marktplaats zijn ze soms gratisquote:Op woensdag 7 april 2010 21:48 schreef Graseter het volgende:
Ik wil ook een hamster hebben voor 2 euro
Kan iemand zo'n beestje hier langsbrengen?
Vrouwtje plz
HEILIG!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
op marktplaats zijn ze soms gratis
Hey, is dat op het PTC? Zag het op het blaadje staanquote:Op woensdag 7 april 2010 21:15 schreef Maitje het volgende:
JAA!!![]()
Even uitleggen, er zitten daar echt meer als 30 hamsters ofzo.. en die komen nooit uit hun hokje op deze manier, dus was erg grappig.
Heb niet alles kunnen filmen want we moesten hem nog behandelen...
Ja idd PTC.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:52 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Hey, is dat op het PTC? Zag het op het blaadje staan![]()
Ik heb in Horst op het PTC mn proeves gehad.. die dieren zijn daar zo mak als een lammetje
Hoe heet zo'n hamster?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Sommige wel, sommige niet..... beetje zielig soms!
Nog even wat fotootjes van dat witte ding:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Russische dwerghamsterquote:Op woensdag 7 april 2010 21:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n hamster?
Ras?
Hij is lief![]()
![]()
Nee de konijnen niet nee haha, die kunnen dr wat van! Vooral die grote die halen je alles open. Maar met name de hamsters daar kon je bewijze van spreke mee gooienquote:Op woensdag 7 april 2010 21:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja idd PTC.
Nou niet alle dieren hoor! Ben een keer op de horens genomen door een koe... in de handen gebeten door konijnen en alle soorten knaagdieren..
Nee, niet alles is zo mak.. behalve de katten en honden.
Maar hun wangzakjes zijn ook keigevoelig, vooral als er wat inzitquote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Nee de konijnen niet nee haha, die kunnen dr wat van! Vooral die grote die halen je alles open. Maar met name de hamsters daar kon je bewijze van spreke mee gooienals ik mijne op wil pakken bij zn wangzakken dan begint ie me toch te schreeuwen alsof ik hem aan het villen ben
En die kleine pooltjes (konijnen) die zijn pas errug..quote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Nee de konijnen niet nee haha, die kunnen dr wat van! Vooral die grote die halen je alles open. Maar met name de hamsters daar kon je bewijze van spreke mee gooienals ik mijne op wil pakken bij zn wangzakken dan begint ie me toch te schreeuwen alsof ik hem aan het villen ben
Ja maar er zit dan niks in.. en zo kun je hem wel het beste optillen niet aan de wangzakken maar bij zn rug die zakken lopen zo ver door haha. In ieder geval dat zeggen ze op school..quote:Op woensdag 7 april 2010 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hun wangzakjes zijn ook keigevoelig, vooral als er wat inzit
Hier zit volgens mij een technische afdeling van PTC.
Is manier om te fixeren voor bijtgrage hamstertjes...quote:Op woensdag 7 april 2010 22:22 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Ja maar er zit dan niks in.. en zo kun je hem wel het beste optillen niet aan de wangzakken maar bij zn rug die zakken lopen zo ver door haha. In ieder geval dat zeggen ze op school..
Weet nie, maar ik zou je hamster niet bij die van mij zetten.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:35 schreef Graseter het volgende:
Eten vogels trouwens vlees (behalve roofvogels dan)
die van mij is pearl wildkleur, is net een wildkleurtje dat te vaak is gewassenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:47 schreef Lauuwtje het volgende:
Die van mij is blauw-wildkleur, en in de zomer is ie pearl
Mijn hamster wint het echt wel van jouw vogelquote:Op woensdag 7 april 2010 23:57 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Weet nie, maar ik zou je hamster niet bij die van mij zetten.![]()
[ afbeelding ]
't is dat Muffin niet meer leeft, anders had ik hem wel op die achterlijke kanarie af gestuurd!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hamster wint het echt wel van jouw vogel
Wát een bazenhamsterquote:Op donderdag 8 april 2010 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
't is dat Muffin niet meer leeft, anders had ik hem wel op die achterlijke kanarie af gestuurd!
Dit was zijn voorafje:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen een wit bolletjequote:Op donderdag 8 april 2010 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Moet je kijken wat een bonk vet spieren!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
't is dat Muffin niet meer leeft, anders had ik hem wel op die achterlijke kanarie af gestuurd!
Dit was zijn voorafje:
[ afbeelding ]
Succes met schoonmakenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb nu ook een hamster!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Z'n huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is echt veel te kleinquote:
Hij is volgens mij niet zo kleinquote:Op donderdag 8 april 2010 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is echt veel te kleinDie dingen zijn bedoeld als aanvulling op een hele kooi, niet als kooi op zichzelf.
Hij heeft een toilet bolletje, slaap bol, genoeg plek om te lopen en plekjes om eten neer te leggen.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Meet dat ding waar het wieltje in zit eens op? Is vast niet groter dan 50 bij 30, alles kleiner dan dat is te klein. Die lossje bolletjes en buizen tellen amper mee, dit is gewoon een uitbreiding op een andere kooi, niet de kooi zelf. Ik klink echt enorm F&F-erigMaar ik zie zulke kooien heel vaak voorbij komen en dan word ik er een beetje naar van. Net zoals die kooitjes die ze bij de Blokker verkochten, waren amper groter dan een stoeptegel.
Niet. Te klein. Alsof je een hond z'n hele leven in een bench propt. Een kooi kan nooit goot genoeg zijn en toch kopen mensen van die dure, kleine rommel terwijl je op marktplaats voor een paar tientjes een paradijsje kunt kopen.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij heeft een toilet bolletje, slaap bol, genoeg plek om te lopen en plekjes om eten neer te leggen.
Prima kooi voor een hamster.
Mijn hamster zit amper in zijn kooi, beneden zit ie meestal in zijn servet (met groen nestel spul erin) en in mijn kamer zit ie meestal in mijn kast. Alleen s'avonds zit ie in zijn kooi in ze radje te rennen. (Als ik probeer te slapenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet. Te klein. Alsof je een hond z'n hele leven in een bench propt. Een kooi kan nooit goot genoeg zijn en toch kopen mensen van die dure, kleine rommel terwijl je op marktplaats voor een paar tientjes een paradijsje kunt kopen.
Als het goed is kan je die kooi ook op mijn kooi aansluitenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef Lindytje het volgende:
De kooi is echt niet zo klein....
Ik zal m vanavond eens meten. En het leuke hiervan is, dat ik hem dus nog uit kan breidenEr zijn nog genoeg andere delen voor te koop, dus Hommy heeft een huis met groeimogelijkheden.
Moet nu gaan werken, zal vanavond eens kijken hoe groot ie is. (oh, en hamster mag ook los lopen, dus hoeft echt niet z'n hele leven in de kooi te zitten, da's zielig...)
Dat weet ik, maar ik ben zelf ook begonnen met een klein traliekooitje en ben gaandeweg gaan inzien dat het eigenlijk best sneu was, ook al haal ik ze er elke avond een uurtje uit.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef Lindytje het volgende:
De kooi is echt niet zo klein....
Ik zal m vanavond eens meten. En het leuke hiervan is, dat ik hem dus nog uit kan breidenEr zijn nog genoeg andere delen voor te koop, dus Hommy heeft een huis met groeimogelijkheden.
Moet nu gaan werken, zal vanavond eens kijken hoe groot ie is. (oh, en hamster mag ook los lopen, dus hoeft echt niet z'n hele leven in de kooi te zitten, da's zielig...)
Hoeveel hamsters heb jij?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik ben zelf ook begonnen met een klein traliekooitje en ben gaandeweg gaan inzien dat het eigenlijk best sneu was, ook al haal ik ze er elke avond een uurtje uit.
Hier vind je hele gave voorbeelden: http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?t=74917
Je maakt je beestje er zo veel blijer meeIk zag die van mij helemaal opfleuren toen hij een grotere kooi kreeg (tweedehands hamster
).
Als je van klussen houd kan je altijd zelf nog een verlengstuk makenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef Lindytje het volgende:
Hey,
Ja, ik weet dat het niet de ruimste kooi is... Heb even gemeten, hij is ongeveer 40 bij 40. (komt op ongeveer hetzelfde neer als 50x30)
Maar ik wil m nog wel verder uitbreiden (meer uitbreiding hadden ze niet in de winkel... behalve dat extra bolletje aan de rechterkant en wat stukjes buis), want ik zie zo op internet wel hele gave buizenstelsels enzo... eens zien wat ze allemaal nog hebben van dit merk!!
Twee, dwergje en een Syr. Al sinds een jaar of 16. Niet steeds dezelfde hamsters, trouwensquote:Op donderdag 8 april 2010 21:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoeveel hamsters heb jij?
Een maar?
Of zo'n duna-kooiquote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je van klussen houd kan je altijd zelf nog een verlengstuk maken
Pak een aquarium, zaag/boor een (of twee) gaten aan de zijkant(en) bevestig zo'n buis eraan, zorg dat er geen scherpe randjes of glas splinters overblijven! Et voila, je kan ze mooie nestje zien!
Je zou denken dat ze je alleen maar meer wilden verkopenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef ToT het volgende:
Ik wilde voor Muffin's kooi ook nog een uitbreiding maken. Die was iets van 50 bij 40 of zo. Vond ik erg weinig, dus was ik op zoek naar een andere kooi voor erbij, of ter vervanging ervan. In de dierenwinkel hamerden ze er echt op dat de afmetingen van mijn kooi echt ruim voldoende waren en dat ik echt geen andere kooi hoefde te kopen.
Woon je in de buurt van Tilburg?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef cablegunmaster het volgende:
geniaal topic btw. krijg echt zin in een hamster door dit topic
broodje hamster ...
nee om zelf een hamster te nemen
in grunn jongquote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Tilburg?
Ik heb nog een mooie kooi voor je, makkelijk te verschonen
Dat is andere kant van nederland, wees een man en maak een stevig ritje in de benenwagen!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
in grunn jongmaar bedankt voor het aanbod
![]()
vriendin van me had ook ratten zijn ook leuke beestje slimme hamsters en ietsje groter![]()
http://link.marktplaats.nl/336316119quote:Op donderdag 8 april 2010 22:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
in grunn jongmaar bedankt voor het aanbod
![]()
vriendin van me had ook ratten zijn ook leuke beestje slimme hamsters en ietsje groter![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef cablegunmaster het volgende:
geniaal topic btw. krijg echt zin in een hamster door dit topic
broodje hamster ...
Dat was een dikkerdquote:Op donderdag 8 april 2010 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Compleet met krokant laagje!Bon apetit!
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:21 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik wil ook een hamster maar ben allergisch voor hamsters/knaagdieren en zo
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Neem je een naaktcavia
[ afbeelding ]
Die van mij stinken nietquote:Op donderdag 8 april 2010 23:02 schreef Saninl het volgende:
Ik wil nu ook een hamster
Maar die kooien stinken toch enorm
Ik ben maar een arme student
Goudhamster dus, een vriend van mij had een goudhamster.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:13 schreef VeerEli het volgende:
Door dit topic wil ik ook een hamster! Of een rat.
Maar ik wil een grote dikke, die heel tam is. En ben bang dat als ik er eentje in de winkel haal hij bijt ofzo, ik moet geen bijtende hamster/rat
Da's wel heel zielig ja...quote:Op donderdag 8 april 2010 23:12 schreef VeerEli het volgende:
http://dieren.marktplaats.nl/knaagdieren-en-konijnen-hokken-en-kooien/335205190-hamster-kooi-nieuw-in-doos.html?return=eJw1jcsOgjAQRf%2FFBJZQWptoCTHg2o9oaA2ERyfMEFHjvzv1sTtn7s0dawrz7I0o0UgpzQ69Xdqu7IjA5PkQwM%2FZZJeBYLSWMJvH%2FFvJoIPTNlZF6rCikKi6SFQDK4NgGNlqddSMrmeUWoh4B%2FgXiOHRszZ4dcgSU%2FqlU6zN6%2BSXvo3lLU6IvRYq2p1NKyVknB9ubJ2dkPzCGvDzLgVYK5FCQGqD89VBqeJy3pWvN5TKR3U%3D&df=1&fta=eNotkMtSwzAMRf%2FFi64lv%2BLI0xVr%2BIWOY9mQISWeOqWBDv%2BOXdid0ePqXgUa6F7JkbheltNnWKrwlVBaEvtyxAPX47YS%2BnIl8AuSGo3nmaQBAF9KL270PRdfM1fyZWuVc6GP6zld5uiXnSRoA8ovX2SUAmn8%2B43ewrlu6eLX2qQOpVyPcChr3eLK6eiUwuenbkOTKOE1CT83B5UUiZkf%2FpomCQSDzg1yZ4YYs9tRZgcj4x444xTtjgrsNAzYO9Eh5x01ypin8ACcLLSZnDIG0yEalVKHwEr39SyRTWyQspVGdXBa49AgWmOs62AQptwBY%2BY%2Bo0eOQxcENJLbuuQwat1utdujsUMHmAad%2F0AneDy95dvWErielvTxur313LY1RhLnsJ%2F6K1p6fvxCkgg34V%2F%2B8VP4QED3n59fFZOKUQ%3D%3D&fta_ind=11&fs=1
Dit is toch zielig of niet dan.
Nee, ik heb aandachtig het hamsterforum bestudeerd, en hij mag er pas na 2 dagen uit, want hij moet eerst aan z'n nieuwe huisje wennen blijkbaar...quote:
Oh, toen mijn hamster nieuwe kooi kreeg mocht ie er ook uitquote:Op donderdag 8 april 2010 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik heb aandachtig het hamsterforum bestudeerd, en hij mag er pas na 2 dagen uit, want hij moet eerst aan z'n nieuwe huisje wennen blijkbaar...
Misschien morgenavond, even kijken of ie er dan zelf uit wil...
Mijn hamster klimt altijd tegen ze deurtje als ie eruit wil, volgens mij zou jouw hamster er ook wel gelijk uitgaan. Probeer het en maak fotos!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:27 schreef Lindytje het volgende:
Hmmm... ik zal er nog eens over nadenken.... misschien mag ie wel een rondje op het bed straks, als ie dat wil en zelf z'n huis uit komt...
Jaa!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Goudhamster dus, een vriend van mij had een goudhamster.
Ze zijn erg tam en best groot
Die met dat worteltje vind ik altijd zo leuk!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaa!
Kijk deze z'n bekkie volgestouwd hebben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die beesten kunnen ook hele worteltjes in hun mond doen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaa!
Kijk deze z'n bekkie volgestouwd hebben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat gezichtquote:Op donderdag 8 april 2010 23:35 schreef ToT het volgende:
Dan was Muffin nog beschaafd:
[ afbeelding ]
Ik zit op me iPod (mobiele pagina van forum) kan je siggy niet zien. Ik kijk morgen welquote:Op donderdag 8 april 2010 23:41 schreef ToT het volgende:
Klik anders ff op "R.I.P. Muffin..." om de rest van de foto's te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |