Hebben ze wel een wieltje?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hij was idd wat aan de dikke kant, maar dat zijn ze daar allemaal.![]()
We hebben daar zelfs een goudhamster die is zo vet, en dat zonder tanden..
Sommige wel, sommige niet..quote:Op woensdag 7 april 2010 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze wel een wieltje?
Ik wil hem knuffelen
Er worden er veel van dit soort gefokt.. en echt voor heul goedkoop meegeven..quote:Op woensdag 7 april 2010 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind hem echt geweldig. Kun je hem niet jatten? Ik heb nog een grote kooi staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus gewoon is langs gaan
Er was eens....
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Er worden er veel van dit soort gefokt.. en echt voor heul goedkoop meegeven..waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus gewoon is langs gaan
Ik wil wel zo'n dikke die niet steeds overal aan bijt, zoals die van mij. Die molt echt alles wat hij tegenkomt.Tap tap tap
op marktplaats zijn ze soms gratisquote:Op woensdag 7 april 2010 21:48 schreef Graseter het volgende:
Ik wil ook een hamster hebben voor 2 euro
Kan iemand zo'n beestje hier langsbrengen?
Vrouwtje plz
HEILIG!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
op marktplaats zijn ze soms gratis
Hey, is dat op het PTC? Zag het op het blaadje staanquote:Op woensdag 7 april 2010 21:15 schreef Maitje het volgende:
JAA!!![]()
Even uitleggen, er zitten daar echt meer als 30 hamsters ofzo.. en die komen nooit uit hun hokje op deze manier, dus was erg grappig.
Heb niet alles kunnen filmen want we moesten hem nog behandelen...
Ja idd PTC.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:52 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Hey, is dat op het PTC? Zag het op het blaadje staan![]()
Ik heb in Horst op het PTC mn proeves gehad.. die dieren zijn daar zo mak als een lammetje
Hoe heet zo'n hamster?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Sommige wel, sommige niet..... beetje zielig soms!
Nog even wat fotootjes van dat witte ding:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Russische dwerghamsterquote:Op woensdag 7 april 2010 21:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n hamster?
Ras?
Hij is lief![]()
![]()
Nee de konijnen niet nee haha, die kunnen dr wat van! Vooral die grote die halen je alles open. Maar met name de hamsters daar kon je bewijze van spreke mee gooienquote:Op woensdag 7 april 2010 21:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja idd PTC.
Nou niet alle dieren hoor! Ben een keer op de horens genomen door een koe... in de handen gebeten door konijnen en alle soorten knaagdieren..
Nee, niet alles is zo mak.. behalve de katten en honden.
Maar hun wangzakjes zijn ook keigevoelig, vooral als er wat inzitquote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Nee de konijnen niet nee haha, die kunnen dr wat van! Vooral die grote die halen je alles open. Maar met name de hamsters daar kon je bewijze van spreke mee gooienals ik mijne op wil pakken bij zn wangzakken dan begint ie me toch te schreeuwen alsof ik hem aan het villen ben
En die kleine pooltjes (konijnen) die zijn pas errug..quote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Nee de konijnen niet nee haha, die kunnen dr wat van! Vooral die grote die halen je alles open. Maar met name de hamsters daar kon je bewijze van spreke mee gooienals ik mijne op wil pakken bij zn wangzakken dan begint ie me toch te schreeuwen alsof ik hem aan het villen ben
Ja maar er zit dan niks in.. en zo kun je hem wel het beste optillen niet aan de wangzakken maar bij zn rug die zakken lopen zo ver door haha. In ieder geval dat zeggen ze op school..quote:Op woensdag 7 april 2010 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hun wangzakjes zijn ook keigevoelig, vooral als er wat inzit
Hier zit volgens mij een technische afdeling van PTC.
Is manier om te fixeren voor bijtgrage hamstertjes...quote:Op woensdag 7 april 2010 22:22 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Ja maar er zit dan niks in.. en zo kun je hem wel het beste optillen niet aan de wangzakken maar bij zn rug die zakken lopen zo ver door haha. In ieder geval dat zeggen ze op school..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |