Weet nie, maar ik zou je hamster niet bij die van mij zetten.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:35 schreef Graseter het volgende:
Eten vogels trouwens vlees (behalve roofvogels dan)
die van mij is pearl wildkleur, is net een wildkleurtje dat te vaak is gewassenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:47 schreef Lauuwtje het volgende:
Die van mij is blauw-wildkleur, en in de zomer is ie pearl
Mijn hamster wint het echt wel van jouw vogelquote:Op woensdag 7 april 2010 23:57 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Weet nie, maar ik zou je hamster niet bij die van mij zetten.![]()
[ afbeelding ]
't is dat Muffin niet meer leeft, anders had ik hem wel op die achterlijke kanarie af gestuurd!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hamster wint het echt wel van jouw vogel
Wát een bazenhamsterquote:Op donderdag 8 april 2010 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
't is dat Muffin niet meer leeft, anders had ik hem wel op die achterlijke kanarie af gestuurd!
Dit was zijn voorafje:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen een wit bolletjequote:Op donderdag 8 april 2010 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Moet je kijken wat een bonk vet spieren!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
't is dat Muffin niet meer leeft, anders had ik hem wel op die achterlijke kanarie af gestuurd!
Dit was zijn voorafje:
[ afbeelding ]
Succes met schoonmakenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb nu ook een hamster!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Z'n huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is echt veel te kleinquote:
Hij is volgens mij niet zo kleinquote:Op donderdag 8 april 2010 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is echt veel te kleinDie dingen zijn bedoeld als aanvulling op een hele kooi, niet als kooi op zichzelf.
Hij heeft een toilet bolletje, slaap bol, genoeg plek om te lopen en plekjes om eten neer te leggen.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Meet dat ding waar het wieltje in zit eens op? Is vast niet groter dan 50 bij 30, alles kleiner dan dat is te klein. Die lossje bolletjes en buizen tellen amper mee, dit is gewoon een uitbreiding op een andere kooi, niet de kooi zelf. Ik klink echt enorm F&F-erigMaar ik zie zulke kooien heel vaak voorbij komen en dan word ik er een beetje naar van. Net zoals die kooitjes die ze bij de Blokker verkochten, waren amper groter dan een stoeptegel.
Niet. Te klein. Alsof je een hond z'n hele leven in een bench propt. Een kooi kan nooit goot genoeg zijn en toch kopen mensen van die dure, kleine rommel terwijl je op marktplaats voor een paar tientjes een paradijsje kunt kopen.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij heeft een toilet bolletje, slaap bol, genoeg plek om te lopen en plekjes om eten neer te leggen.
Prima kooi voor een hamster.
Mijn hamster zit amper in zijn kooi, beneden zit ie meestal in zijn servet (met groen nestel spul erin) en in mijn kamer zit ie meestal in mijn kast. Alleen s'avonds zit ie in zijn kooi in ze radje te rennen. (Als ik probeer te slapenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet. Te klein. Alsof je een hond z'n hele leven in een bench propt. Een kooi kan nooit goot genoeg zijn en toch kopen mensen van die dure, kleine rommel terwijl je op marktplaats voor een paar tientjes een paradijsje kunt kopen.
Als het goed is kan je die kooi ook op mijn kooi aansluitenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef Lindytje het volgende:
De kooi is echt niet zo klein....
Ik zal m vanavond eens meten. En het leuke hiervan is, dat ik hem dus nog uit kan breidenEr zijn nog genoeg andere delen voor te koop, dus Hommy heeft een huis met groeimogelijkheden.
Moet nu gaan werken, zal vanavond eens kijken hoe groot ie is. (oh, en hamster mag ook los lopen, dus hoeft echt niet z'n hele leven in de kooi te zitten, da's zielig...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |