SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Film is gebaseerd op een boek van Nicholas Sparks, die ook het eveneens verfilmde boek The Notebook schreef. Met deze informatie verwachtte ik en vriendin toch wel een redelijk meeslepend liefdes verhaal. Het romantische element in deze film komt er alleen niet echt helemaal uit. De relatie tussen John en Savannah neemt een wending halverwege de film die ik eigenlijk niet helemaal kon plaatsen. Gelukkig is de relatie tussen John en zijn vader nog enigszins interessant maar uiteindelijk deed het hem dat ook niet echt. De film is absoluut niet slecht maar het niveau van The Notebook komt nergens ook maar in zicht.quote:Dear John gaat over een jonge soldaat John Tyree (Channing Tatum), die met verlof is. Tijdens dit verlof wordt hij verliefd op de schitterende, doch conservatieve studente Savannah Lynn Curtis (Amanda Seyfried). De twee beleven een mooie tijd en wanneer John weer op uitzending gestuurd wordt, belooft hij Savannah dat hij met haar wil trouwen zodra hij terugkomt. Maar de lange afstand tussen beiden lijkt voor meer problemen te zorgen dan verwacht.
Die ga ik zo meteen kijken!quote:Op maandag 19 april 2010 10:05 schreef Darkzell het volgende:
Dear John
[ afbeelding ]
[..]
Film is gebaseerd op een boek van Nicholas Sparks, die ook het eveneens verfilmde boek The Notebook schreef. Met deze informatie verwachtte ik en vriendin toch wel een redelijk meeslepend liefdes verhaal. Het romantische element in deze film komt er alleen niet echt helemaal uit. De relatie tussen John en Savannah neemt een wending halverwege de film die ik eigenlijk niet helemaal kon plaatsen. Gelukkig is de relatie tussen John en zijn vader nog enigszins interessant maar uiteindelijk deed het hem dat ook niet echt. De film is absoluut niet slecht maar het niveau van The Notebook komt nergens ook maar in zicht.
Cijfer: 6,5
Imdb: 5,6
hoewas the meen who stare at the goarsquote:Op maandag 19 april 2010 12:49 schreef frank010 het volgende:
Gister heb ik
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Gekeken.
Ik vond hem wel wat hebben, dat hele paranormale gedoe prikkelt mij altijd wel, helemaal als het dan ook nog is zo komedisch wordt gebracht. Goeie cast ook. Hij keek lekker weg. 7/10quote:Op maandag 19 april 2010 13:06 schreef casper019 het volgende:
[..]
hoewas the meen who stare at the goars
Hmm. Ik weet het niet hoor, net gekeken. Vond vooral het einde stom. Misschien ff in spoiler zetten.quote:Op maandag 19 april 2010 12:42 schreef casper019 het volgende:
[..]
eergister gezien tis een hele mooie film!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom. Ontzettend goed idee, maar de uitwerking vind ik tien keer minder. Maar verder wel leuk, mooie momenten zitten erin en op het eind toch wel even gehuild.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
40 year old virginquote:Op maandag 19 april 2010 19:23 schreef Mekkalomp het volgende:
weet iemand een toffe comedy uit het jaar 2007 of daarvoor?
thx office space & anchorman kende ik nog niet die ga ik ff regelen!!quote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
40 year old virgin
Anchorman
Old School
Office Space
Superbad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life's a Peckinparty
-Wedding Crashersquote:Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef casper019 het volgende:
[..]
thx office space & anchorman kende ik nog niet die ga ik ff regelen!!
ken je er nog meer?
Was de beste film die ik dit jaar op het iffr zag. Misschien moet Argento deze film eens kijken om te zien hoe het ook alweer moest. Maar die overdosis aan geweldige Italiaanse/Japanse jaren 60 en 70 horror/thriller invloeden moeten je wel liggen. Zeker een kwart van de zaal was uit wanhoop al ver voor het einde vertrokkenquote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef Toad het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren eindelijk Amer (2009) gezien. Ondanks dat ik hem heel erg graag wilde zien, was het wel een verrassing. Ik had het eigenlijk best anders verwacht. Hoger tempo vooral.
Maar eigenlijk vond ik het toch een hele aardige film. Met name het eerste en laatste gedeelte vond ik erg goed. Het eerste stuk was fijn gemonteerd. Je kon wel zien dat daar aardig wat werk in zat. Tweede deel was iets minder interessant, maar op zich wel doorheen te komen. En het laatste deel was wel lekker spannend.
Het is een beetje onzinnig om iets over het plot te vertellen. Muziek, sfeer, uiterlijk, montage waren veel boeiender. ****
Al meer mensen hem gezien?
Ik vond hem ook erg boeiendquote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Falco het volgende:
The Man from Earth
Een ruimte, waarin 90 minuten lang mensen met elkaar praten. Het kan tot beresterke films leiden, zoals natuurlijk 12 Angry Men. The Man from Earth is ook zo'n soort film. Een groep wetenschappers komt bij elkaar en één meldt dat hij al 14.000 jaar lang op aarde leeft. Door dit simpele concept blijft deze lowbudget film continu boeien. Soms ietwat rommelig of hobbelig qua verloop van het verhaal, maar over het algemeen niet al te storend. Ik heb me wel vermaakt. Cijfer: 8
dieheb ik al gezien, maar office space en anchorman zijn dus echt leuke komedies?quote:Op maandag 19 april 2010 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
-Wedding Crashers
-Walk Hard the Dewey Cox story
-Knocked up
-Harold and Kumar go to white castle
Beide zijn films waar je echt van moet houden. Of je vindt het fantastisch, of ongelooflijk slecht.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef casper019 het volgende:
[..]
dieheb ik al gezien, maar office space en anchorman zijn dus echt leuke komedies?
welke is leuker
is het een beetje humor als superbad/knocked up?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beide zijn films waar je echt van moet houden. Of je vindt het fantastisch, of ongelooflijk slecht.
anchorman is wat flauwere humor. zijn beide goed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef casper019 het volgende:
[..]
dieheb ik al gezien, maar office space en anchorman zijn dus echt leuke komedies?
welke is leuker
Zonde, het begin van die film is niet kenmerkend voor de film als geheel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:43 schreef RuneRose het volgende:
Ik heb ook nog geprobeerd Revanche te kijken, maar daar was echt niet doorheen te komen. De eerste 9 minuten gingen nog, daarna keek ik op de klok, dacht ik op 43 minuten te zitten, maar zat ik op 13 en had ik geen idee wat er de afgelopen 4 minuten gepasseerd was. Dus die heb ik maar afgezet.
Misschien dat ik het ooit nog eens probeer, al acht ik de kans klein. Dit zijn op het moment niet de films waar ik van hou, in tegendeel zelfs.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zonde, het begin van die film is niet kenmerkend voor de film als geheel.Ik vond het een erg sterke film.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Mijn cijfer een 1.0quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
The Final 2010
"The Final" is a movie about a group of tormented teenage school kids who are constantly humiliated by the more popular and stronger bullies. This isn't the first movie to touch on the bullying subject but this movie shows what happens when the tormented finally snap and decide to take justice into their own hands in the most brutal way possible.
Wat een kansloze en waardeloze films was dit zeg. Nergens valt een reden te bespeuren om deze film goed te vinden. Het acteerwerk is miserabel, net zoals het verhaal. Zonde van je tijd dit.
1.5
mja het is niet super maar het zag er wel aardig uit..... het is niet zo dat ik alles van mythelogie weet... verre van eigenlijk! maar vind films/series waar mythologie in gebruikt wordt altijd wel leuk.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:04 schreef Morrigun99 het volgende:
Als je van mythologie houdt, zou je juist een flinke afkeer van 'Clash' moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |