abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80431722
dear john

erg mooie film, zeker een aanrader

een dikke 7
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:37:09 #174
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80431792
Jennifer's Body

Het duurde effe voordat ik doorhad dat het een "indy film" was. Vandaar de vroege jaren 80 stylo en kleding.
De film was niet spetterend maar ik heb wel genoten van de blonde hoofdrolspeelster. De brunette tegenspeelster, Megan Fox (wist niet dat zij dat was) was ook niet erg boeiend of mooi vond ik.

Het verhaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_80461940
Wanted

erg gave actie film, echt een aanrader

dikke 7.5!
pi_80467196
Kick-Ass

Het leek mij helemaal niets, maar hij was super

9/10
pi_80471901
Dear John
quote:
Dear John gaat over een jonge soldaat John Tyree (Channing Tatum), die met verlof is. Tijdens dit verlof wordt hij verliefd op de schitterende, doch conservatieve studente Savannah Lynn Curtis (Amanda Seyfried). De twee beleven een mooie tijd en wanneer John weer op uitzending gestuurd wordt, belooft hij Savannah dat hij met haar wil trouwen zodra hij terugkomt. Maar de lange afstand tussen beiden lijkt voor meer problemen te zorgen dan verwacht.
Film is gebaseerd op een boek van Nicholas Sparks, die ook het eveneens verfilmde boek The Notebook schreef. Met deze informatie verwachtte ik en vriendin toch wel een redelijk meeslepend liefdes verhaal. Het romantische element in deze film komt er alleen niet echt helemaal uit. De relatie tussen John en Savannah neemt een wending halverwege de film die ik eigenlijk niet helemaal kon plaatsen. Gelukkig is de relatie tussen John en zijn vader nog enigszins interessant maar uiteindelijk deed het hem dat ook niet echt. De film is absoluut niet slecht maar het niveau van The Notebook komt nergens ook maar in zicht.
Cijfer: 6,5
Imdb: 5,6
pi_80472540
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:05 schreef Darkzell het volgende:
Dear John
[ afbeelding ]
[..]

Film is gebaseerd op een boek van Nicholas Sparks, die ook het eveneens verfilmde boek The Notebook schreef. Met deze informatie verwachtte ik en vriendin toch wel een redelijk meeslepend liefdes verhaal. Het romantische element in deze film komt er alleen niet echt helemaal uit. De relatie tussen John en Savannah neemt een wending halverwege de film die ik eigenlijk niet helemaal kon plaatsen. Gelukkig is de relatie tussen John en zijn vader nog enigszins interessant maar uiteindelijk deed het hem dat ook niet echt. De film is absoluut niet slecht maar het niveau van The Notebook komt nergens ook maar in zicht.
Cijfer: 6,5
Imdb: 5,6
Die ga ik zo meteen kijken!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_80477462
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Die ga ik zo meteen kijken!
eergister gezien tis een hele mooie film!!
pi_80477753
Gister heb ik

en

Gekeken.
Illuminated, Subtle & Aware
pi_80478362
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:49 schreef frank010 het volgende:
Gister heb ik

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]

Gekeken.
hoewas the meen who stare at the goars
pi_80478630
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:06 schreef casper019 het volgende:

[..]

hoewas the meen who stare at the goars
Ik vond hem wel wat hebben, dat hele paranormale gedoe prikkelt mij altijd wel, helemaal als het dan ook nog is zo komedisch wordt gebracht. Goeie cast ook. Hij keek lekker weg. 7/10
pi_80479542

Gisteren eindelijk Amer (2009) gezien. Ondanks dat ik hem heel erg graag wilde zien, was het wel een verrassing. Ik had het eigenlijk best anders verwacht. Hoger tempo vooral.

Maar eigenlijk vond ik het toch een hele aardige film. Met name het eerste en laatste gedeelte vond ik erg goed. Het eerste stuk was fijn gemonteerd. Je kon wel zien dat daar aardig wat werk in zat. Tweede deel was iets minder interessant, maar op zich wel doorheen te komen. En het laatste deel was wel lekker spannend.

Het is een beetje onzinnig om iets over het plot te vertellen. Muziek, sfeer, uiterlijk, montage waren veel boeiender. ****

Al meer mensen hem gezien?
pi_80482235
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:42 schreef casper019 het volgende:

[..]

eergister gezien tis een hele mooie film!!
Hmm. Ik weet het niet hoor, net gekeken. Vond vooral het einde stom. Misschien ff in spoiler zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom. Ontzettend goed idee, maar de uitwerking vind ik tien keer minder. Maar verder wel leuk, mooie momenten zitten erin en op het eind toch wel even gehuild.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_80483784
Sherlock Holmes
Detective Sherlock Holmes and his stalwart partner Watson engage in a battle of wits and brawn with a nemesis whose plot is a threat to all of England.

Vermakelijke, maar duistere film. Robert Downey Jr en Jude Law zetten hun rollen goed neer, mede dankzij de goede chemie tussen deze twee. Mark Strong als de ultieme bad guy deed het ook goed.
Maar toch moet ik ook wel zeggen dat ik hem ietwat vond tegenvallen.

IMDb: 7,6
Mijn cijfer: 7,0
pi_80492371
weet iemand een toffe comedy uit het jaar 2007 of daarvoor?
pi_80492947
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:23 schreef Mekkalomp het volgende:
weet iemand een toffe comedy uit het jaar 2007 of daarvoor?
40 year old virgin
Anchorman
Old School
Office Space
Superbad
pi_80499945
ANTICHRIST

kut film, niet kijken
pi_80499978
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

40 year old virgin
Anchorman
Old School
Office Space
Superbad
thx office space & anchorman kende ik nog niet die ga ik ff regelen!!

ken je er nog meer ?
  maandag 19 april 2010 @ 22:14:08 #190
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_80500729
Night at the Museum
Niet heel geweldig, behalve als je het leuk vindt om Ben Stiller en een appje beurtelings elkaar in het gezicht te zien slaan. De film lijkt ook vooral gericht te zijn op het Amerikaanse filmpubliek gezien best veel referenties naar gebeurtenissen en personen uit de Amerikaanse geschiedenis. Maar goed, het is wel te verteren. Cijfer: 6

The Man from Earth
Een ruimte, waarin 90 minuten lang mensen met elkaar praten. Het kan tot beresterke films leiden, zoals natuurlijk 12 Angry Men. The Man from Earth is ook zo'n soort film. Een groep wetenschappers komt bij elkaar en één meldt dat hij al 14.000 jaar lang op aarde leeft. Door dit simpele concept blijft deze lowbudget film continu boeien. Soms ietwat rommelig of hobbelig qua verloop van het verhaal, maar over het algemeen niet al te storend. Ik heb me wel vermaakt . Cijfer: 8
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_80503020
The Blob (1958, Irvin S. Yeaworth Jr.)

De film uit de drive-in in Grease (toch?). Behoorlijke B-film, de dialogen zijn waardeloos maar het is toch best charmant en het zit goed in elkaar. Jammer dat de special effects op het laatst niet al te overtuigend meer zijn (ketchup in modelgebouwen...)

6

Overigens,
SPOILER
Life's a Peckinparty
pi_80504922
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef casper019 het volgende:

[..]

thx office space & anchorman kende ik nog niet die ga ik ff regelen!!

ken je er nog meer ?
-Wedding Crashers

-Walk Hard the Dewey Cox story

-Knocked up

-Harold and Kumar go to white castle
pi_80505092
Zojuist Cabin Fever 2 Gezien.

Wat een ranzige film was dit zeg. Bepaalde momenten moet ik toch echt even weg kijken.

IMDB: 4.5
Regenbui: 6 (Te danken aan de over de top ranzigheid)
pi_80506946
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef Toad het volgende:
[ afbeelding ]

Gisteren eindelijk Amer (2009) gezien. Ondanks dat ik hem heel erg graag wilde zien, was het wel een verrassing. Ik had het eigenlijk best anders verwacht. Hoger tempo vooral.

Maar eigenlijk vond ik het toch een hele aardige film. Met name het eerste en laatste gedeelte vond ik erg goed. Het eerste stuk was fijn gemonteerd. Je kon wel zien dat daar aardig wat werk in zat. Tweede deel was iets minder interessant, maar op zich wel doorheen te komen. En het laatste deel was wel lekker spannend.

Het is een beetje onzinnig om iets over het plot te vertellen. Muziek, sfeer, uiterlijk, montage waren veel boeiender. ****

Al meer mensen hem gezien?
Was de beste film die ik dit jaar op het iffr zag. Misschien moet Argento deze film eens kijken om te zien hoe het ook alweer moest. Maar die overdosis aan geweldige Italiaanse/Japanse jaren 60 en 70 horror/thriller invloeden moeten je wel liggen. Zeker een kwart van de zaal was uit wanhoop al ver voor het einde vertrokken
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
pi_80507356
62) The Crazies
Lui worden half zombie-achtig iets door wat chemisch in hun water. Saaie film met slecht acteerwerk en cliché schrikmomenten. Er gebeuren allerlei dingen die niet verklaart worden en de film erg dom maken. Echt heel crazy worden ze ook nooit. Bleergh!
4.0/10

http://www.imdb.com/title/tt0455407/

dinsdag 20 april 2010 @ 02:18:07 #196
218710 LittleTortillaBoy
Fill'em and Fold'em
pi_80507553
Windstorm
Een film over mensen die na een wereldwijde ramp in een schuur schuilen.
Het is een amateurfilm en lag voor 1 euro bij de vrije platen winkel maar was de slechtste film die ik ooit gezien heb. Ja slechter dan Battlefield Earth. De karakters waren niet overtuigend, het acteerwerk slecht, het camerawerk dramatisch, special effects een ramp, en het verhaal was er niet.

2/10

Never say never again
Een James Bond film uit 83 die officieel geen James Bond film is. (lees maar op imdb/wiki waarom)
Het acteerwerk is ok en de film heeft wel een air van special effects. Daarentegen zijn er toch wel een aantal dingen die niet bij een james bond film horen. Zo krijgt Q ineens een naam en mis ik de wel bekende James Bond theme. Pluspunt is natuurlijk de jonge Kim Basinger als bond girl Af en toe kreeg ik wel weer zo'n klassiek gevoel van: waarom zo'n uitgebreide manier bedenken om iemand te vermoorden (wat dan dus ook mislukt) terwijl je hem ook in z'n gezicht kan schieten, maar goed dat is ook de charme van zo'n oude bond film.

6,5/10
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:43:58 #197
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_80511996
Amer Mooi avant-gardistische eerbetoon aan de Giallo (en andere cult-films van de 60s en 70s). Vond wel dat beeld trucjes zich op een gegeven moment erg gingen herhalen.

The Collector Ook wel een bijzonder filmpje. Een beetje vergelijkbaar met de Saw reeks, maar waar de moordenaar daar nog enige motivatie lijkt te hebben, krijgen we daar hier niets van te weten. De film ziet er bijzonder uit, is echt spannend, grappig, soms wat klungelig en ook lekker mysterieus.

Beide films krijgen van mij een acht.

Ik heb ook nog geprobeerd Revanche te kijken, maar daar was echt niet doorheen te komen. De eerste 9 minuten gingen nog, daarna keek ik op de klok, dacht ik op 43 minuten te zitten, maar zat ik op 13 en had ik geen idee wat er de afgelopen 4 minuten gepasseerd was. Dus die heb ik maar afgezet.

[ Bericht 19% gewijzigd door RuneRose op 20-04-2010 10:51:53 ]
pi_80512065
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Falco het volgende:

The Man from Earth
Een ruimte, waarin 90 minuten lang mensen met elkaar praten. Het kan tot beresterke films leiden, zoals natuurlijk 12 Angry Men. The Man from Earth is ook zo'n soort film. Een groep wetenschappers komt bij elkaar en één meldt dat hij al 14.000 jaar lang op aarde leeft. Door dit simpele concept blijft deze lowbudget film continu boeien. Soms ietwat rommelig of hobbelig qua verloop van het verhaal, maar over het algemeen niet al te storend. Ik heb me wel vermaakt . Cijfer: 8
Ik vond hem ook erg boeiend
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:19:35 #199
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_80513215
The Secret Of Kells 2009
Ierland, negende eeuw. Brendan, een opgewekte en goedlachse weesjongen van 12 leeft in de abdij van Kells dat verscholen ligt in een verlaten groene vallei. Hij wordt er streng opgevoed door zijn oom, de abt Cellach, die de abdij met ijzeren hand leidt. Op een dag ontmoet hij de oude broeder Aidan. Deze ietwat vreemde man is een meester in het illustreren en houdt een buitengewoon, nog onvoltooid boek in bewaring. Enthousiast en begeesterd door deze ontmoeting laat Brendan zich meeslepen door de lokroep van de creativiteit en verbeelding. Hij heeft slechts nog één doel voor ogen: zelf meester illustrator worden en het waardevolle boek van Kells afwerken. Hij weet uiteindelijk te ontsnappen aan de sterke greep van zijn oom en waagt zich buiten de muren van Kells.

Beetje simplistisch getekend, maar ik vond hem o zo goed. Het verhaal kijkt ook lekker weg en verveelt geen seconde. Het is allemaal zeer origineel gevonden. Kortom, een zeer leuke film voor mensen die eens van een ietwat andere animatie houden en die tegelijkertijd fantasy kunnen waarderen.
8
7.5 op iMDB
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_80515729
quote:
Op maandag 19 april 2010 23:45 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

-Wedding Crashers

-Walk Hard the Dewey Cox story

-Knocked up

-Harold and Kumar go to white castle
dieheb ik al gezien, maar office space en anchorman zijn dus echt leuke komedies?
welke is leuker
pi_80515770
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef casper019 het volgende:

[..]

dieheb ik al gezien, maar office space en anchorman zijn dus echt leuke komedies?
welke is leuker
Beide zijn films waar je echt van moet houden. Of je vindt het fantastisch, of ongelooflijk slecht.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_80516376
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Beide zijn films waar je echt van moet houden. Of je vindt het fantastisch, of ongelooflijk slecht.
is het een beetje humor als superbad/knocked up?

of vergelijkbare films??
pi_80519556
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:27 schreef casper019 het volgende:

[..]

welke is leuker
anchorman is wat flauwere humor. zijn beide goed.
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:37:23 #204
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_80522981
Precious: Based on the Novel Push by Sapphire (2009, VS, Lee Daniels)
Hier word je niet echt vrolijk van. Tenzij je bedoelt dat je vrolijk wordt van het kijken van een goede film, want dat is het wel. Al is die nou ook weer niet zo verschrikkelijk goed als al het geprijs deed vermoeden.
cijfer: 7.5

The Man Who Shot Liberty Valance (1962, VS, John Ford)
Wat deze western zo goed maakt is niet de actie, het spannendste moment van de film is namelijk een debat. Niet dat de film saai is integendeel. Wat het zo goed maakt is de tegenstelling tussen de karakters van James Stewart en John Wayne. De ene het toonbeeld van rationeel idealisme, de ander een pragmatische realist, diplomatiek vs. actie. Verder gaat de film natuurlijk over hoe legendes worden geboren, soms door onwaarheden. Lee Marvin maakt Liberty Valance gelijktijdig charismatisch als afschuwwekkend, waardoor het één van de meest memorabele film schurken wordt.
cijfer: 8

Green Zone (2010, VS, Paul Greengrass)
Paul Greengrass en Matt Damon, dan denk je natuurlijk meteen aan the Bourne trilogie, dus verwachte ik een soort Bourne gaat naar Irak. En dat was het ook eigenlijk in meer of mindere mate. De film is spannend en vermakelijk. Daarnaast laat de film ook op een niet prekerig manier zien dat de oorlog ten eerste onder valse voorwendselen is begonnen en ten tweede welke missers er gemaakt werden in de besluitvorming vlak na de overwinning, zoals het niet gebruiken van het Iraakse leger om orde te houden.
Kritiekpunten op de film zijn dat in de actie scene's vaak gebruik wordt gemaakt van die tegenwoordige alom aanwezige schuddende hectische camera. Waarschijnlijk bedoelt om het idee van de chaos en hectiek op het moment zelf bij de karakters over te brengen, maar soms maakt het de scene's erg lastig en zelfs irritant om te volgen. Het ander minpunt is dat op het einde een plottwist zit, die echt al van mijlenver is te zien aankomen.
cijfer: 7.5
pi_80539818
The collector

http://www.moviemeter.nl/film/58609/info/150#156

Een ex-oplichter is wanhopig op zoek naar geld om zijn vrouw af te betalen, zodat ze de stad niet verlaat met hun dochter. Als hij inbreekt in het huis op het platteland van zijn rijke baas, komt hij erachter dat de familie wordt vastgehouden door een gemaskerde moordenaar, die het huis vol boobytraps heeft gezet.

hele spannende film, 1 van de engere films die ik de laatste tijd gezien heb

dikke 3.5*
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 april 2010 @ 23:08:42 #206
862 Arcee
Look closer
pi_80542869
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:43 schreef RuneRose het volgende:
Ik heb ook nog geprobeerd Revanche te kijken, maar daar was echt niet doorheen te komen. De eerste 9 minuten gingen nog, daarna keek ik op de klok, dacht ik op 43 minuten te zitten, maar zat ik op 13 en had ik geen idee wat er de afgelopen 4 minuten gepasseerd was. Dus die heb ik maar afgezet.
Zonde, het begin van die film is niet kenmerkend voor de film als geheel. Ik vond het een erg sterke film.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 21 april 2010 @ 00:30:10 #207
298697 Master10
Dit seizoen Ajax kampioen!
pi_80545916
Net op tv een stuk van Poltergeist gezien. Maar is toch niet mn favoriete filmgenre
Trance music rules!
pi_80546650
http://www.imdb.com/title/tt0385278/

She's Too Young is een Amerikaanse televisiefilm uit 2004 over een schoolmeisje dat terecht komt in een wereld waarin seks gebanaliseerd is tot op school een syfilisepidemie uitbreekt.

Baggerfilm ): I can't believe I wasted my time!
  woensdag 21 april 2010 @ 09:05:59 #209
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_80549283
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef Arcee het volgende:

[..]

Zonde, het begin van die film is niet kenmerkend voor de film als geheel. Ik vond het een erg sterke film.
Misschien dat ik het ooit nog eens probeer, al acht ik de kans klein. Dit zijn op het moment niet de films waar ik van hou, in tegendeel zelfs.
pi_80553110
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
The Final 2010
"The Final" is a movie about a group of tormented teenage school kids who are constantly humiliated by the more popular and stronger bullies. This isn't the first movie to touch on the bullying subject but this movie shows what happens when the tormented finally snap and decide to take justice into their own hands in the most brutal way possible.
Wat een kansloze en waardeloze films was dit zeg . Nergens valt een reden te bespeuren om deze film goed te vinden. Het acteerwerk is miserabel, net zoals het verhaal. Zonde van je tijd dit.
1.5
Hier sluit ik me volledig bij aan. Mijn cijfer een 1.0
pi_80555995

63) Mad Men Season 1
Stijlvolle charismatische tvserie die zich afspeelt in begin jaren 60. Het reclamebureau in New York is de hoofdsetting waar ‘nieuwe’ soorten marketing (zoals vanuit de wensen van de vrouw) worden ontdekt en uitgevoerd.
Roken als een ketter, overdag op kantoor drinken,medium televisie is net nieuw, vrouwen zijn nog zwaar onderdanige huisvrouwen en zwarten bedienen de blanken.
Hoofdrolspeler Don Draper is een coole moeilijke vent die zich verwikkeld in allerlei situaties.
Extra kudos voor de geweldig mooie Christina Hendricks als rooie sexbom en January Jones als ideale huisvrouw. De show heeft niet echt bijster veel spannende avonturen of diepgaande karakterontwikkelingen, maar het gevoel voor detail en de verplaatsing naar de jaren 60 is interessant genoeg om seizoen 2 te gaan kijken.
6.5/10
http://www.imdb.com/title/tt0804503/

woensdag 21 april 2010 @ 18:56:47 #213
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_80569003
Clash of the Titans.... Ik hou van mythologie dus heb me prima vermaakt. 3D was overbodig maar vond het niet hinderlijk ofzo alleen wilde ze af en toe wel de nadruk leggen op "kijk eens hoe 3D ik ben"

krijgt van mij een 6,5

ben wel benieuwd naar TRON 3D
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_80569303
Als je van mythologie houdt, zou je juist een flinke afkeer van 'Clash' moeten hebben.
  woensdag 21 april 2010 @ 19:08:40 #215
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_80569428
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:04 schreef Morrigun99 het volgende:
Als je van mythologie houdt, zou je juist een flinke afkeer van 'Clash' moeten hebben.
mja het is niet super maar het zag er wel aardig uit..... het is niet zo dat ik alles van mythelogie weet... verre van eigenlijk! maar vind films/series waar mythologie in gebruikt wordt altijd wel leuk.

Overigens was het wel een ongeveer gekopieerd script van percy jackson and the lightning thief.... als je die hebt gezien heb je ook clash of the titans gezien of heeft percy jackson script van clash of the titans gekopieerd?
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')