OH, ik ook. Het maakte niet echt gek veel uit. En de snelle scenes waren in 3D sowieso ook bagger.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:25 schreef linebear het volgende:
Crash of the Titans....
Wat een bagger inderdaad. 3D voegt niet veel toe, slecht geacteerd.
Heb meer zonder bril gekeken, dan met
Ik vond het een echt bagger einde. Is ook helemaal niet zoals in het boek. Die is veeeeeeel beter.quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het einde was juist cool en niet cliché.
quote:
Begrijp me niet verkeerd, ik stel elke bijdrage op prijs, maar een beetje uitleg waarom een film goed/slecht is, en bijvoorbeeld een zeer beknopte verhaallijn doet wonderen voor dit topic.quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:15 schreef schijffie het volgende:
The Bounty Hunter.
Leuke film, maar niks bijzonders.
Dat begrijp ik, maar soms kun je een film kenschetsen in één woord. Clash of the Titans is er zo een.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik wil even melden dat ik me er steeds aan stoor als mensen een mening geven over een film zonder onderbouwing.
voorbeelden:
[..]
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik stel elke bijdrage op prijs, maar een beetje uitleg waarom een film goed/slecht is, en bijvoorbeeld een zeer beknopte verhaallijn doet wonderen voor dit topic.
Daarnaast valt in de OP te lezen dat het de bedoeling is een afbeelding (cover) te plaatsen, een beschrijving, je mening en een punt voor de film.
Ik ben het met je eens, maar toch vind ik het belangrijk om een motivatie te weten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:28 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar soms kun je een film kenschetsen in één woord. Clash of the Titans is er zo een.
precies, zo kan het dus ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:28 schreef HiZ het volgende:
[..]
3D : slecht uitgevoerd, in het grootste deel van de film heeft het geen/bijna geen effect (vandaar dat je je bril niet echt nodig hebt) als het wel wat uit zou kunnen maken, dus bij de echte actie-scenes, dan krijg je een soort effect alsof je naar een traag LCD beeld zit te kijken. Alles wordt vaag en wat er echt gebeurt zie je niet meer.
Acteren : matig
Dialogen ; lachwekkend slecht en voorspelbaar
Script : waarschijnlijk is er niet meer aan gedaan dan het oude script een beetje opfrissen; men vertrouwde zo op de CGI en 3D dat er werd gedacht dat het wel goed zou komen. Resultaat is een tergend langzame film naar moderne maatstaven. Een doodzonde voor een actiefilm, wat deze film pretendeert te zijn.
Kortom; bagger. En daarmee blijf ik bij mijn eerste commentaar. Deze film is zelfs niet de 2.50 extra waard die je betaald op een unlimited kaart. Laat staan de volle mep.
Oh, dat lijkt mij ook wel een interessante filmquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:12 schreef Arcee het volgende:
To verdener (2008, Denemarken)
[ afbeelding ]
Sterk drama over de worsteling met geloof. Het gaat over Sara die opgroeit in een strenggelovig gezin van Jehova´s getuigen. Een dergelijk thema leent zich al snel voor een hoop histerische religieuze uitingen en dito uitingen van de non-believers. Maar de film kiest voor een veel subtielere toon. Het wordt nergens overdramatisch, maar de boodschap is er niet minder duidelijk door. Integendeel, het maakt misschien wel des te pijnlijker duidelijk hoe verdorven dergelijke extreme uitingen van religie zijn.
Mijn cijfer: 8.0
IMDb-cijfer: 7.1
lijkt me wel een intereasant filmnbedankt voor de tip ga em opzoeken!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:22 schreef jeroen25 het volgende:
the Magdalene sisters (2002)
In de jaren 60 komen drie gevallen vrouwen terecht bij Magdalene sisters.
Deze nonnen weten wel raad met onzedige meisjes. Door boetedoening en hard werk kunnen zij misschien nog een plaatjse in de hemel verdienen.
Interessant om te zien hoe het er aan toeging in een instituut dat goed en heilig zou zijn en te bedenken dat dit nog geen 50 jaar geleden in europa plaatsvond.
Ja ik vond het zelf ook erg leuk, en erg ''schattig''quote:Op maandag 5 april 2010 22:07 schreef Polly. het volgende:
[..]
Where the wild thing's are was echt zo mooi, zo schattig. Het is een verfilming van een bekende kinderboek. Dus eigenlijk is het inderdaad op kinderen gericht maar volwassennen kunnen er ook erg van genieten, toch?
mee eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Le huitième jour
Fantastische film uit 1996 van Belgische bodem. Zakenman raakt opgescheept met George, iemand met het Down syndroom. Bij vlagen hilarisch, en af en toe ontroerend. Helaas zakt deze briljante film aan het einde wat weg in een te groots spektakelstuk, maar dat mag de pret niet drukken. Een grote aanrader!
8/10
De foto doet me wel een beetje denken aan Rain Man met Tom Cruise.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Le huitième jour
Fantastische film uit 1996 van Belgische bodem. Zakenman raakt opgescheept met George, iemand met het Down syndroom. Bij vlagen hilarisch, en af en toe ontroerend. Helaas zakt deze briljante film aan het einde wat weg in een te groots spektakelstuk, maar dat mag de pret niet drukken. Een grote aanrader!
8/10
Zo bedoelde ik het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De jaren '90 mailde met hun inbelmodem en willen graag hun mening terug. Vroeger waren series idd inferieur aan films, maar tegenwoordig heb je genoeg topseries die niet onderdoen aan films.Zelfs absolute top regisseurs als Maritin Scorsese, Todd Haynes, Jonathan Demme, David Fincher en Michael Mann gaan binnenkort series maken. Met grote namen als Dustin Hoffman en Steve Buscemi als acteurs.
Ha dat wist ik. Daarom na The Bourne Identity mijn tv maar uitgezetquote:Op zondag 11 april 2010 01:29 schreef DeHovenier het volgende:
Aliens vs Predator - Requiem
Wat slecht man
Ok. Dan zijn we het met elkaar eens.quote:Op zondag 11 april 2010 00:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het in ieder geval niet.
Series die gemaakt worden aan de hand van een film zijn inferieur aan de film. Zelf dacht ik dat de user die het postte dit ook bedoelde.
Ik ben juist gek op series en van bepaalde series moeten ze ook absoluut echt geen films gaan maken. Handen af. Series hebben juist de kracht dat je er in kunt groeien. Denk bijv. aan Six Feet Under o.i.d. daar kun je eigenlijk geen film van brouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |