I tried seducing him. I failedquote:Op maandag 5 april 2010 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Games spelen? Kun je niks beters verzinnen om je vriendje achter dat ding weg te krijgen?
Wacht maar tot ze borstgroei krijgt.quote:Op maandag 5 april 2010 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Games spelen? Kun je niks beters verzinnen om je vriendje achter dat ding weg te krijgen?
B75 and proudquote:Op maandag 5 april 2010 11:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, jij bent plat!!!
[ afbeelding ]
Tekken TAGquote:
Ik weet zeker dat jij hem ook niet kan bekorenquote:Op maandag 5 april 2010 11:35 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Niet, jij kan je eigen vriend niet eens bekoren
Klinkt als een uitdaging Pieterquote:Op maandag 5 april 2010 11:36 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij hem ook niet kan bekoren
Ik heb grotere tietenquote:Op maandag 5 april 2010 11:36 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij hem ook niet kan bekoren
Jij bent dus de noob.quote:Op maandag 5 april 2010 11:23 schreef Gotyoubystring het volgende:
Klacht: Noobs die heel de dag Tekken spelen en er veel te goed in zijn.
Oh nee, hij doet steeds hetzelfde wat moet ik toch doen?quote:Subklacht: Mensen die niet goed zijn maar je toch afmaken omdat ze constant dezelfde klap geven waardoor je er niet tussen kan komen.
Shut up, Gedoquote:Op maandag 5 april 2010 11:40 schreef seto het volgende:
[..]
Jij bent dus de noob.
[..]
Oh nee, hij doet steeds hetzelfde wat moet ik toch doen?
Noob.
Ben je ook jonger dan 16? Leven je ouders nog? zo nee op laatste vraag, geef je adres evenquote:Op maandag 5 april 2010 11:46 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
In my defense ; ik ben maar 1.58 en weeg maar 42 kilo.
Hey pervert, ik ben 18 en mijn ouders leven inderdaad nog. You suckquote:Op maandag 5 april 2010 11:47 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ben je ook jonger dan 16? Leven je ouders nog? zo nee op laatste vraag, geef je adres even
Weer geschoten, weer misquote:Op maandag 5 april 2010 11:49 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Hey pervert, ik ben 18 en mijn ouders leven inderdaad nog. You suck
Nee hij ging snel douchen want we gingen uit etenquote:Op maandag 5 april 2010 12:06 schreef Christiaan het volgende:
Haha. Je vriendje gaat douchen en jij gaat dan maar Tekken spelen. Nee, dan snap ik dat je hem niet kan bekoren. Als hij alleen had willen douchen had hij dat wel gedaan voordat jij langskwam.
Dat dus.quote:Op maandag 5 april 2010 11:40 schreef seto het volgende:
[..]
Jij bent dus de noob.
[..]
Oh nee, hij doet steeds hetzelfde wat moet ik toch doen?
Noob.
Dat zijn dan toch geen noobs meer?quote:Op maandag 5 april 2010 11:23 schreef Gotyoubystring het volgende:
Aangezien mijn vriendje zo'n zware fan van COD modern warfare is en het liefst heel de dag online speelt met z'n vriendjes, had ik Tekken gekocht zodat we samen konden spelen. Wanneer vriendje gaat douchen besluit ik om Tekken online te spelen zodat ik toch een tegenstander heb. Tering wat zijn die mensen goed zeg, krijg niet eens de kans om te slaan![]()
Subklacht: Mensen die niet goed zijn maar je toch afmaken omdat ze constant dezelfde klap geven waardoor je er niet tussen kan komen.
imo wel!quote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Dat zijn dan toch geen noobs meer?
Ik weet het niet OKE?! Ik kan er gewoon niet tegenquote:Op maandag 5 april 2010 12:37 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou niet noob?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Noob&defid=2568674quote:Op maandag 5 april 2010 12:38 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Ik weet het niet OKE?! Ik kan er gewoon niet tegen
Ja hallo, alsof ik niks beters te doen heb met mijn tijdquote:Op maandag 5 april 2010 12:39 schreef Koko_Banana het volgende:
Meer oefenen dan. Dan kun je ze wel verslaan.
Wat is MW2? toch niet modern warfare eh...quote:Op maandag 5 april 2010 12:43 schreef Fortitude het volgende:
Speel dan gewoon Team Deathmatch in MW2. Dan kan je tenminste meeliften met je team en word je niet zo hard genakt.
Dat mag ik niet spelen van mijn vriendje want dan haal ik zijn range ofzoiets om laag...quote:
Nee, Modern Warfare 2.quote:Op maandag 5 april 2010 12:44 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Wat is MW2? toch niet modern warfare eh...
Ja die nieuwste van die nieuwste die net nieuwe mappacks heeft ofzo toch??quote:
Die ja.quote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Ja die nieuwste van die nieuwste die net nieuwe mappacks heeft ofzo toch??
Haha die mag ik dus niet spelen van liefje omdat ik zijn kill nogwat omlaag zou halen. Ik had er al helemaal zin in om samen met zijn vrienden door een veld te rennen en op mensen te schieten terwijl ik heel de dag KUT kan roepen door een koptelefoontjequote:
Kansloos, wie geeft daar nou om.quote:Op maandag 5 april 2010 12:51 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Haha die mag ik dus niet spelen van liefje omdat ik zijn kill nogwat omlaag zou halen. Ik had er al helemaal zin in om samen met zijn vrienden door een veld te rennen en op mensen te schieten terwijl ik heel de dag KUT kan roepen door een koptelefoontje![]()
Helaas...
Kan ik niet. Op een of andere manier wil mijn poppetje niet eens verdedigen als ik klappen krijgquote:Op maandag 5 april 2010 13:16 schreef Sickert het volgende:
1x goed blocken counteren en dan helemaal de tering in beuken
Tekken
1. Feng weiquote:Op maandag 5 april 2010 11:23 schreef Gotyoubystring het volgende:
Aangezien mijn vriendje zo'n zware fan van COD modern warfare is en het liefst heel de dag online speelt met z'n vriendjes, had ik Tekken gekocht zodat we samen konden spelen. Wanneer vriendje gaat douchen besluit ik om Tekken online te spelen zodat ik toch een tegenstander heb. Tering wat zijn die mensen goed zeg, krijg niet eens de kans om te slaan![]()
Subklacht: Mensen die niet goed zijn maar je toch afmaken omdat ze constant dezelfde klap geven waardoor je er niet tussen kan komen.
Zo is elke PS3 speler hoor.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 13:30 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Kan ik niet. Op een of andere manier wil mijn poppetje niet eens verdedigen als ik klappen krijg
Whatever. Ik ben al een heel stuk beter geworden en soms lukt het me om mijn tegenstander te slaanquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |