quote:Op maandag 5 april 2010 09:30 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
genoeg
maar het is al minder aan het worden @ pedalen, had me GT-8 er ook nog tussen kunnen zetten
maar gebruik delays, filters, distortions denk ik niet, maar wel weer wahwah, dus daarom een 4 kabelverbinding tussen m13 en amp. de amp zelf heeft daarnaast nog eens 6 kanalen die ik wil kunnen schakelen.
Eigenlijk heb je toch alleen die m13 ertussen? Maar ik snap niet helemaal goed hoe je hem hebt aangesloten, niet in de loop?quote:
sowieso gitaren kopen waar je nog nooit over gespeeld hebtquote:Op maandag 5 april 2010 09:43 schreef Loei het volgende:
Alleen even een vraagje.. Welke zichzelf respecterende gitarist bestelt een Gibson of Ibanez in een kartonnen doos, zonder koffer, OVER DE POST?![]()
Je denkt toch niet dat de vrachtwagen chauffeur met dat ding op schoot heel NL door rijdt?![]()
Dit maakt gitaar liefhebbende TNT-ers aan hetdus graag niet meer doen.
quote:Op maandag 5 april 2010 09:43 schreef Loei het volgende:
Alleen even een vraagje.. Welke zichzelf respecterende gitarist bestelt een Gibson of Ibanez in een kartonnen doos, zonder koffer, OVER DE POST?![]()
Je denkt toch niet dat de vrachtwagen chauffeur met dat ding op schoot heel NL door rijdt?![]()
hebben gibsons niet standaard een koffer bij levering?quote:Op maandag 5 april 2010 09:43 schreef Loei het volgende:
en dan doen ze de koffer in een aparte doosquote:Op maandag 5 april 2010 10:14 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Een TNT-er die rekening houdt met Gitaren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben het met je eens koop er direct een koffer bij dan is de kans op beschadiging veel kleiner.
quote:Op maandag 5 april 2010 10:27 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
en dan doen ze de koffer in een aparte doos
Klopt...quote:Op maandag 5 april 2010 10:26 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hebben gibsons niet standaard een koffer bij levering?
Bijna alle fabrikanten versturen hun gitaren toch sowieso met koffer erbij?quote:Op maandag 5 april 2010 10:14 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Een TNT-er die rekening houdt met Gitaren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben het met je eens koop er direct een koffer bij dan is de kans op beschadiging veel kleiner.
klinkt als stukje met overdrive en tremelo...quote:Op maandag 5 april 2010 10:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik vraag me af wat Alex Turner gebruikt bij het nummer My Propeller:
In het begin een of andere delay en er zit nog een ander effect in (wat verder in het nummer):
quote:Op maandag 5 april 2010 11:28 schreef The_Dean het volgende:
Als het goed is versturen merken als Gibson de gitaren inderdaad in koffer, die ze in een doos doen...
Hangt ook wel van de winkel af waar je besteld, heb op fora wel horrorverhalen gelezen...
Bij Thomann welquote:Op maandag 5 april 2010 10:27 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
en dan doen ze de koffer in een aparte doos
Awesomequote:Op maandag 5 april 2010 11:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Zie de ervaringen van een country zanger
Wat een luxe zegquote:Op maandag 5 april 2010 12:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
is van deze studio, damn wat een vette ruimte zeg...!
http://www.pilchner-schoustal.com/
Damn...quote:Op maandag 5 april 2010 12:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
En ik vond Excess al hipquote:Op maandag 5 april 2010 12:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Daar zou ik me best een middagje kunnen vermaken! Het lijkt me leuk om ze allemaal tegelijkertijd in te pluggen en dan Smells Like Teen Spirit in te zetten.quote:Op maandag 5 april 2010 12:09 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
tjek mijn nieuwe vox!
Hou je er wel rekening mee dat de impedantie ook verandert? De 4 ohm uitgang is dan ineens een 8 ohm uitgang etc. "The Twin" is een vette versterkert!!quote:Op maandag 5 april 2010 12:54 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
vanmiddag denk ik 2 eindbuizen uit de twin halen, dan wordtie ipv 100/25 watt, 60/15 watt. breektie iets sneller op dus. en probeer hem ook ff uit op me orange kast, kijken hoe dat klinkt over v30 speakers
Gayquote:Op maandag 5 april 2010 14:52 schreef GossoKing het volgende:
[..]
Daar zou ik me best een middagje kunnen vermaken! Het lijkt me leuk om ze allemaal tegelijkertijd in te pluggen en dan Smells Like Teen Spirit in te zetten.
Dan ken ik wel leukere riffsquote:Op maandag 5 april 2010 14:52 schreef GossoKing het volgende:
[..]
Daar zou ik me best een middagje kunnen vermaken! Het lijkt me leuk om ze allemaal tegelijkertijd in te pluggen en dan Smells Like Teen Spirit in te zetten.
yes, in de handleiding staat ook dat ik hem dan op 8ohm moet zetten. staat normaal op 16.quote:Op maandag 5 april 2010 14:54 schreef GossoKing het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat de impedantie ook verandert? De 4 ohm uitgang is dan ineens een 8 ohm uitgang etc. "The Twin" is een vette versterkert!!
met auto-tune kan je ontzettend lachen als je het als effect over je gitaar zetquote:Op maandag 5 april 2010 16:00 schreef The_Dean het volgende:
Jay Z
You niggas singing too much,
get back to rap you t-paining too much
I'm a multi-millionaire,
So how is it I'm still the hardest here?
I don't be in the project hallway,
talking about how I be in the project all day...
That sound stupid to me.
If you a gangsta this is how you prove it to me!
Nigga just get violent.
This is death of autotune... moment of silence...
Oh, jawel, maar dat gejank van die zogenaamde 'rappers' word ik, en velen met mij spuugzat. Als je niet kan zingen moet je van die mic afblijven.quote:Op maandag 5 april 2010 17:03 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
met auto-tune kan je ontzettend lachen als je het als effect over je gitaar zet
Owl Cityquote:Op maandag 5 april 2010 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, jawel, maar dat gejank van die zogenaamde 'rappers' word ik, en velen met mij spuugzat. Als je niet kan zingen moet je van die mic afblijven.
Niet dat ik kan zingen, en daarom doe ik het ook zo weinig mogelijk
Maar je hebt gelijk, je kan er leuke effecten mee doen, maar laat het daar dan bij blijven
Ik bedoelde dan de zuiverheid. Die gast van Kane mag van mij ook langzaam en pijnlijk stervenquote:
Jay Z is held.quote:Op maandag 5 april 2010 16:00 schreef The_Dean het volgende:
Jay Z
You niggas singing too much,
get back to rap you t-paining too much
I'm a multi-millionaire,
So how is it I'm still the hardest here?
I don't be in the project hallway,
talking about how I be in the project all day...
That sound stupid to me.
If you a gangsta this is how you prove it to me!
Nigga just get violent.
This is death of autotune... moment of silence...
Ik zou ze in ieder geval niet draaien als ik jou wasquote:Op maandag 5 april 2010 17:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
dean! eindbuizen vervangen, gewoon eruit trekken of moet ik draaien ofzo? wil ze niet kapoet maken
Vingers+zuur/vetten+warm glas... liever niet. Ik heb geleerd dat je het beter niet kan doen, en voorkomen is beter dan genezenquote:Op maandag 5 april 2010 18:14 schreef TeleluvR het volgende:
Buizen van een versterker kun je gewoon beetpakken, het zijn geen halogeenlampen
Verder: Alleen trekken, met de lengterichting mee!
[ afbeelding ]
ik had iets heel vets op mijn akoustische gitaar met meerdere partijen wat ik op wilde nemen, toen kwam ik erachter dat ik nog geen semi heb gekochtquote:Op maandag 5 april 2010 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een lomp loop filmpje opgenomen (vrije dag verveling sloeg toe) en nu wil youtube weer eens niet meewerken
Hey There Delilah.quote:Op maandag 5 april 2010 21:04 schreef Neraice het volgende:
Weet iemand een vet liedje om te spelen met akoestische gitaar voor als je nog niet zo heel goed bent? Liefst met één gitaar en zang.
Helemaal niet bij nagedachtquote:Op maandag 5 april 2010 21:55 schreef TeleluvR het volgende:
Is dat niet iets wat je van te voren had moeten checken? Sowieso is het met buizen niet heel erg gangbaar, een hoofdtelefoonuitgang!
Is het weer zover?quote:
Swing Life Awayquote:Op maandag 5 april 2010 21:04 schreef Neraice het volgende:
Weet iemand een vet liedje om te spelen met akoestische gitaar voor als je nog niet zo heel goed bent? Liefst met één gitaar en zang.
quote:
Zienquote:Op maandag 5 april 2010 23:29 schreef brother52 het volgende:
Ach, het is al de vervanger van de vervanger.
Maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo slecht zingt.
Nou ja, zingen kun je het niet eens meer noemen, er komt wat geluid uit.
Nou ja, geluid....was het maar geluid.
Als het de volgende keer niet beter gaat ram ik zijn mondharmonica dwars door zijn strot heen.
JE hebt nog een stem erbij voor de fok idolsquote:Op maandag 5 april 2010 22:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Helemaal niet bij nagedachtMaakt niet uit, het is niet een punt waardoor ik de versterker niet zou kopen. Nu moet ik 's avonds of via m'n Randall spelen of via Garageband
Tung Sol de gekste! JJ is cool, maar Tung Sol is in nieuwe productie buizen wat mij betreft nog een klasse hoger. Laat eens wat Tung Sol liefde merken yo!!quote:
En nog eenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JE hebt nog een stem erbij voor de fok idols
Heb een JJ in de voortrap van mijn Valvestate, erg lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:20 schreef GossoKing het volgende:
[..]
Tung Sol de gekste! JJ is cool, maar Tung Sol is in nieuwe productie buizen wat mij betreft nog een klasse hoger. Laat eens wat Tung Sol liefde merken yo!!
[ afbeelding ]
JJ is cool! Probeer eens een Tung Sol de volgende keer dat je buizen verwisselt. Sterker nog, probeer verschillende dingen en vergelijk ze. Wel uitkijken met het eruit halen van de lampen, want ze worden warm.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb een JJ in de voortrap van mijn Valvestate, erg lekker
Buis, zit maar eentje in. En je hoeft mij weinig te vertellen over buizen. Naja, misschien over de geluidskarakteristieken, maar de werking/techniek heb ik wel onder de kniequote:Op dinsdag 6 april 2010 00:49 schreef GossoKing het volgende:
[..]
JJ is cool! Probeer eens een Tung Sol de volgende keer dat je buizen verwisselt. Sterker nog, probeer verschillende dingen en vergelijk ze. Wel uitkijken met het eruit halen van de lampen, want ze worden warm.
Godsammequote:Op dinsdag 6 april 2010 01:06 schreef Dribbel_ het volgende:
En youtube werkt weer
Bekijk deze YouTube-video![]()
Dat grijnzende hoofd er ook bij, geniaalquote:
En jou mis ik, omdat ik druk ben met studie gvd gin tijd meer voor fok.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat grijnzende hoofd er ook bij, geniaal
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JE hebt nog een stem erbij voor de fok idols
quote:
Ja ik zat ook steeds vanquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat grijnzende hoofd er ook bij, geniaal
Resultaat is minstens geniaal te noemenquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik zat ook steeds van
"wtf, waarom doe ik dit"
MAar was wel tof om te doen, wel een kutwerk om alles te knippen qua video omdat het uit 1 take komt die video
Haha jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik zat ook steeds van
"wtf, waarom doe ik dit"
MAar was wel tof om te doen, wel een kutwerk om alles te knippen qua video omdat het uit 1 take komt die video
Juist! Ik zou het niet in een take kunnenquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Resultaat is minstens geniaal te noemen
Geluid is ook wel een beetje bijgewerkt hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist! Ik zou het niet in een take kunnen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
youtube zit te bitchen dus maar hier ff geupload
FILMPJEEEEEEEEEEE
met een hoop loops
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=722577&
Dribbel for prezquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is de nieuwe de electrische ritme gitaar stond er een beetje hard in dus heb hem iets teruggedraaid, maar dan moet je gelijk de video weer opnieuw uploaden
Bedankt voor de comments, tof om te horen
Comments en ratings op youtube zijn natuurlijk ook altijd welkom![]()
Haha echt tof!quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is de nieuwe de electrische ritme gitaar stond er een beetje hard in dus heb hem iets teruggedraaid, maar dan moet je gelijk de video weer opnieuw uploaden
Haha geniaalquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Geniaal!quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Tofquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Tofquote:Op dinsdag 6 april 2010 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Lees net ergens dat Meat Loaf vegetariër is...
Ja het is een loop he daar heb je geen uitklinkende tonenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geniaal!
Tip: probeer volgende keer 1 seconde zwart beeld achter je filmpje te zetten, want youtube knipt een deel van je laatste toon eraf
Bron?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Lees net ergens dat Meat Loaf vegetariër is...
Kwam het tegen in een boekje, en vond het nogal ironisch, maar ook volgens Wikipedia was het waarquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:21 schreef brother52 het volgende:
Wat ik dan weer verontrustend vind is dat iemand uit vrije wil iets over Meat Loaf gaat lezen.
Ach, er zijn ergere dingenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:21 schreef brother52 het volgende:
Wat ik dan weer verontrustend vind is dat iemand uit vrije wil iets over Meat Loaf gaat lezen.
was dus, niet is...quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Meat_Loaf#Personal_life
Zoals dat Francois Boulanger van lingo eigenlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoals dat Francois Boulanger van lingo eigenlijk...Ja, maar dat wist ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Zoals ik het intrepreteer is hij het nog. Ik lees 'has been' als: 'is het al sinds jaren', niet als: 'was een tijdje'...quote:
[..]
Zoals dat Francois Boulanger van lingo eigenlijk...Of dat Muddy Waters eigenlijk McKinley Morganfield heet en dat Radiohead wel eens geheime concerten gaf onder de naam 'Faithless & The Wonderboys'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals ik het intrepreteer is hij het nog. Ik lees 'has been' als: 'is het al sinds jaren', niet als: 'was een tijdje'...
http://www.imdb.com/name/nm0001533/bioquote:Was a vegetarian for 15 years but then decided to eat meat. His favorite meat is pork chops.
[..]
Zoals dat Francois Boulanger van lingo eigenlijk...En dat is dus de grootste leugen die tegenwoordig de ronde doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
Ahquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0001533/bio
NICE!quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Geen, gewoon met clicktrakc opgenomen en steeds die stukjes geknipt en geplaktquote:
Nice, je hebt echt een goeie stem voor dat soort dingenquote:
[..]
Zoals dat Francois Boulanger van lingo eigenlijk...TriviaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* In de zomer van 2007 zat Boulangé in de jury van het TROS-televisieprogramma 'Lingo Bingo Show'.
* Dat de echte naam van François Boulangé Frans Bakker is, is een fabeltje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A7ois_Boulang%C3%A9PS4 online: micro_nl
quote:
Dat staat er helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Trivia
* In de zomer van 2007 zat Boulangé in de jury van het TROS-televisieprogramma 'Lingo Bingo Show'.
* Dat de echte naam van François Boulangé Frans Bakker is, is een fabeltje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A7ois_Boulang%C3%A9
quote:
Ik zat met hetlzelfde, maar zelf met les ging dat "moeten oefenen" niet opquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:16 schreef -Menn0- het volgende:
Thanks mensen![]()
Zit er trouwens aan te denken om weer les te gaan nemen, theorie enzo. Merk dat ik er zelf geen reet aan doe en met les heb je toch een stok achter de deur dat je het wel "moet" oefenen. Plus natuurlijk uitleg van iemand die er (hopelijk) verstand van heeft!
Daarom twijfel ik ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zat met hetlzelfde, maar zelf met les ging dat "moeten oefenen" niet open dang ewoon steeds niks eraan doen
Gewoon doen joh! Ik ben zelf ook nooooit tevreden met het resultaat maar krijg toch super reacties!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:23 schreef genakt het volgende:
na dribbel en menno hun filmpjes haal ik het wel uit me hoofd om nog dingen op te nemen
nah ben nog dingen aan het perfectionerenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gewoon doen joh! Ik ben zelf ook nooooit tevreden met het resultaat maar krijg toch super reacties!
Gewoon doen. Je moet je er door laten inspireren, in plaats van ontmoedigenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:23 schreef genakt het volgende:
na dribbel en menno hun filmpjes haal ik het wel uit me hoofd om nog dingen op te nemen
Met een voortrap buis is het geen wereld van verschil, maar als je goed luistert kan je zeker wel verschil horen. Ene heeft wat meer hoog, andere wat meer mid/laag of romiger geluid... verschilt per merk. Het verschil per merk en per buis weet ik zo niet allemaal, maar er is wel verschil. En met gemiddeld een tientje per ECC83 kan je opzich nog wel wat experimenteren. Al betaal je voor een Mesa buis zomaar 20-30 euro, maar merken als Tung-Sol en JJ [die ik ook in de Valvestate heb] maken hele fijne buizen, en kosten je rond de 10 euro per stuk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:32 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met zo'n Blackstar HT-5? Op Youtube filmpjes klinkt 'ie verrekte goed eigenlijk...
En Dean: wat is het verschil eigenlijk tussen al die buizen. Ik wilde namelijk eerst eens proberen of het geluid verandert bij het vernieuwen van de buis uit de pre-amp van mijn Valvestate 8280. Het is een 12AX7 ofwel ECC83, maar daarvan zijn ook diverse varianten verkrijgbaar. Merk je daadwerkelijk verschil in het geluid? Dat is de enige buis in de hele versterker.
Dat heb ik dus ook... ik blijf echt hangen, hoewel ik nu wel probeer nieuwe dingen te doen. Heb ook nooit iets van theorie van iemand geleerd, want toen ik ooit les had ben ik nooit verder gekomen dan het 'vormpje' van de pentatonische schaal!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:16 schreef -Menn0- het volgende:
Thanks mensen![]()
Zit er trouwens aan te denken om weer les te gaan nemen, theorie enzo. Merk dat ik er zelf geen reet aan doe en met les heb je toch een stok achter de deur dat je het wel "moet" oefenen. Plus natuurlijk uitleg van iemand die er (hopelijk) verstand van heeft!
Ah ok, ja, ik moet eerst alles eens nalopen in mijn versterker. Had dat ding al een paar maanden niet gebruikt, nu zit er veeeel teveel stof en zo tussen. Alles kraakt, volume komt en gaat enz. Maar eigenlijk wil ik dat ding daarna dan ok verkopen, tenzij 'ie met een nieuwe buis ineens een supergeluid moet geven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met een voortrap buis is het geen wereld van verschil, maar als je goed luistert kan je zeker wel verschil horen. Ene heeft wat meer hoog, andere wat meer mid/laag of romiger geluid... verschilt per merk. Het verschil per merk en per buis weet ik zo niet allemaal, maar er is wel verschil. En met gemiddeld een tientje per ECC83 kan je opzich nog wel wat experimenteren. Al betaal je voor een Mesa buis zomaar 20-30 euro, maar merken als Tung-Sol en JJ [die ik ook in de Valvestate heb] maken hele fijne buizen, en kosten je rond de 10 euro per stuk.
Wist niet dat ik een kloon hadquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:55 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook... ik blijf echt hangen, hoewel ik nu wel probeer nieuwe dingen te doen. Heb ook nooit iets van theorie van iemand geleerd, want toen ik ooit les had ben ik nooit verder gekomen dan het 'vormpje' van de pentatonische schaal!Merk nu alleen wel dat ik steeds meer de behoefte krijg om te 'begrijpen' wat ik speel en vooral natuurlijk om beter te worden en nieuwe dingen te leren.
Maar... het kost geld... weet niet echt waar ik zou willen lessen en heb weinig vrije tijd... mmm... what to do?!
Haha...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:55 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand hier die uitleg kan geven (of een handleiding weet) voor Usenet? Heb net ff de admin van m'n private tracker verrot gescholden. Denk niet dat ik nog terug mag komen
Haha! Precies! Ook de reden dat ik na al die tijd nog steeds niet echt goed benquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wist niet dat ik een kloon had![]()
Nee ik heb echt precies het zelfde verhaal! In het jaartje dat ik les gehad heb gehad, is mij 1 toonladder geleerd en dat is de enigste die ik nu nog kan
Tja ik had een week of 3 geleden een donatie gedaan omdat m'n ratio aan de lage kant was. Hoe dit kan weet ik niet want ik heb hier nooit last van gehad bij welke tracker dan ook maar nu kon ik opeens amper uploaden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:58 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Haha...dat is geen strakke actie natuurlijk!
Kreeg al een site door waar ik dan 10 euro per maand aan moest betalen ofzo en dan onbeperkt en heel snel kon downloaden. Maja geen idee hoe Usenet werkt, maar na vandaag misschien wel handig om even onderzoek naar te doenquote:Usenet is qua techniek best ingewikkeld, maar om te gebruiken best makkelijk opzich. Je hebt alleen geen afhankelijkheid van seeders, maar van retentie van 'artikelen' (< lees: bestanden), want oude artikelen zijn vaak moeilijker 'terug te halen'.
Belangrijk is een goede client (alt.binz of grabit bijvoorbeeld) en provider met een beetje retentie (zo even geen voorbeelden bij de hand). Dan nog een goede bron om je bestanden te halen (binsearch, nzbindex en nieuwsgroepen opzoeken als twilight-nzb) en laagladen maarrr!!
Het is hier echt precies hetzelfde verhaalquote:[..]
Haha! Precies! Ook de reden dat ik na al die tijd nog steeds niet echt goed ben... Probeer soms met youtube filmpjes wat bij te spijkeren en komt wel, maar gaat me te langzaam haha! Met les heb ik (denk ik) meer motivatie om het echt te leren...!
Wil hem gerust eens voor je nalopen hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ah ok, ja, ik moet eerst alles eens nalopen in mijn versterker. Had dat ding al een paar maanden niet gebruikt, nu zit er veeeel teveel stof en zo tussen. Alles kraakt, volume komt en gaat enz. Maar eigenlijk wil ik dat ding daarna dan ok verkopen, tenzij 'ie met een nieuwe buis ineens een supergeluid moet geven.
http://www.binaries4all.nl/quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Tja ik had een week of 3 geleden een donatie gedaan omdat m'n ratio aan de lage kant was. Hoe dit kan weet ik niet want ik heb hier nooit last van gehad bij welke tracker dan ook maar nu kon ik opeens amper uploaden.
Krijg ik om de dag een berichtje dat ik meer moet uploaden, dus ik stuur terug sorry maar ik upload wel heb zelfs donatie gedaan kan er niks aan doen.
Stuurt de Admin een bericht dat ik een grote bek heb en dat ik eerst maar eens m'n ratio op 1.1 moet brengen want "figuren zoals mij" kotst hij op.
Figuren zoals mij.......
Figuren die 24/7 computer aan laten om te uploaden en zelfs geld geven aan die site.
Ik stuurde daarop terug dat hij die server lekker in z'n reet kon duwen en de tering kon krijgen met z'n site!
Heb zo'n idee dat ik nu wel een ban krijg..
[..]
Kreeg al een site door waar ik dan 10 euro per maand aan moest betalen ofzo en dan onbeperkt en heel snel kon downloaden. Maja geen idee hoe Usenet werkt, maar na vandaag misschien wel handig om even onderzoek naar te doen
[..]
Het is hier echt precies hetzelfde verhaal
Ja, dat zou wel erg fijn zijn, maar jij zit aan de andere kant van het landquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wil hem gerust eens voor je nalopen hoor
Een nzb downloaden!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:48 schreef -Menn0- het volgende:
Ik me aangemeld bij www.smsusenet.nl, betaald en alles. GrabIt ingesteld volgens deze handleiding .
En nu.....
www.frs.nlquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:36 schreef -Menn0- het volgende:
Tips hoe ik dvd's met NL ondertiteling snel kan vinden?
is eenmaal 4x10" niet genoeg?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:00 schreef Aresdreams het volgende:
benieuwd hoe me top gaat klinken ineen full stack oplossing...
dnek dat ie dan beter klinkt dan over een klein cabinetje (4x 5")
Dat is gewoon een programma, verder ben ik de grootste computernoob everquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nog zo'n term waar ik nog nooit van gehoord heb
Ja, nu staat het er wel weerquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:27 schreef guitarist het volgende:
[..]
Misschien even je bril op zetten en nog een keertje kijken?
... zegt de jongen die net een filmpje liet zien waar hij loopte, wat toch best wel geavanceerd bewerken is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon een programma, verder ben ik de grootste computernoob ever![]()
Geavanceerd ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:46 schreef KaMo het volgende:
[..]
... zegt de jongen die net een filmpje liet zien waar hij loopte, wat toch best wel geavanceerd bewerken is.
Adobe premiere proquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:51 schreef KaMo het volgende:
O.
Welk programma gebruik je dan? Met Windows Movie maker lukt dat niet hoor
(iMovie uiteraard wel, geniaal!)
http://www.nzbindex.nl als je weet welke film je zoekt... maar je kunt je ook op een forum aanmelden waar mensen dingen posten, een fijne vergaarbak met over het algemeen wel goed spul... ik zit zelf op http://www.twilightnzb.com/forums/quote:
Bedoelde op de FRS sitequote:Op dinsdag 6 april 2010 19:54 schreef Patrijz het volgende:
[..]
http://www.nzbindex.nl als je weet welke film je zoekt... maar je kunt je ook op een forum aanmelden waar mensen dingen posten, een fijne vergaarbak met over het algemeen wel goed spul... ik zit zelf op http://www.twilightnzb.com/forums/
oh en een dvd/film zonder ondertitels dl-en is natuurlijk ook geen schande... ga je naar ondertitel.com en pak je daar de subs mee ;-)!
oja... nog even OT: needz les
Ja die is volgens mij niet zo moeilijk en wel mooi dus die ga ik eens even proberenquote:
Ja die ken ik, gaaf nummer maar volgens mij best moeilijk of niet?quote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Swing Life Away
(sorry ik zag je ondertitel en moest er meteen aan denken)
neu valt wel mee... op twilight hebben ze bijna allemaal wel NL subs, wel ff op letten natuurlijk haha!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Bedoelde op de FRS site![]()
Heb me aangemeld op dat forum. Maar ik begrijp dat DVD's met NL ondertiteling lastig te vinden zijn? Had ik met torrents wel namelijk
Topper! Thanks manquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:26 schreef Patrijz het volgende:
[..]
neu valt wel mee... op twilight hebben ze bijna allemaal wel NL subs, wel ff op letten natuurlijk haha!
Nee, voor usenet ben je afhankelijk van een provider en die moet je betalen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Topper! Thanks man
Laatste vraag: dat betaalde (smsusenet) is echt nodig? Of kan het via dat forum ook zonder?
Ok nou voor 8 euro per maand heb ik 60Mbit ofzo dus vind het wel primaquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Nee, voor usenet ben je afhankelijk van een provider en die moet je betalen!Natuurlijk varieert de prijs, snelheid en retentie wel van provider tot provider of per abonnement
films downloaden dan ondertiteling downloaden ( wel degene die bij torrent hoort natuurlijk )quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Bedoelde op de FRS site![]()
Heb me aangemeld op dat forum. Maar ik begrijp dat DVD's met NL ondertiteling lastig te vinden zijn? Had ik met torrents wel namelijk
Ik vind het programma eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, al is CS&N wel de moeite waard natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:48 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Whoot wij gaan naar BOSPOP![]()
![]()
![]()
http://www.bospop.nl/inte(...)mma-bospop-2010.aspx
![]()
Dat houd ik mezelf ook de hele tijd voor, ook nadat ik laatst Harry Sacksioni en (nog erger) Joe Robinson zag spelen. Het nadeel is alleen dat ik ook graag op korte termijn minstens zo goed wil worden, wat natuurlijk niet helemaal (quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je moet je er door laten inspireren, in plaats van ontmoedigen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het programma eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, al is CS&N wel de moeite waard natuurlijk.
Dan vind ik Saybia, Taylor Hawkins en Dweezil Zappa interessanter.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:26 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
TWISTED SISTER
STATUS QUO
BILLY IDOL
En ook nog ANVIL![]()
Old School Metal!
Your welcome!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ok nou voor 8 euro per maand heb ik 60Mbit ofzo dus vind het wel prima![]()
Thanks for the help!
Typo, ik bedoelde serieus 4x12, maar ik zit teveel op het basgitaarforum ben ik bangquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:21 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zal het eerder 4x12 zijn voor gitaar, 4x10 is meer bas
The Dwees had ik vorig jaar al gezien in HMH was wel ok iddquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan vind ik Saybia, Taylor Hawkins en Dweezil Zappa interessanter.
super vet! en je hebt echt tijd te veel!quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Vind andere meisjes toch liever...quote:
Soort nu-metal guano apes? hahaquote:
Ja, dat vinden we daar ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Typo, ik bedoelde serieus 4x12, maar ik zit teveel op het basgitaarforum ben ik bang
Haha, die tepelpiercing tattoo!quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:26 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort Peter Pan Speedrock
[ afbeelding ]
Kan ik eens leren hoe je écht op een zwarte LP moet spelen
Haha ja, maf figuur, die Dikke Dennisquote:
Ze komen ook op 't bevrijdingsfestival in Roermond ter ere van mijn verjaardag natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:26 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort Peter Pan Speedrock
[ afbeelding ]
Kan ik eens leren hoe je écht op een zwarte LP moet spelen
Nicequote:Op dinsdag 6 april 2010 23:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ze komen ook op 't bevrijdingsfestival in Roermond ter ere van mijn verjaardag natuurlijk
Life of Agonyquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Soort nu-metal guano apes? haha... 4 augustus papa roach en ill nino (en life of agony) in 013, lekker terug naar m'n nu-metal tijdperk haha
!
Het nummer is van 3:31 naar 3:29 gaan. Toch 2 hele belangrijke seconden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Radio edits vind ik echt debiel. Alsof jullie sowieso nummers van 20 minuten hebben ofzo.
Jeugd van tegenwoordig te vloeken en te scheldenquote:Op woensdag 7 april 2010 01:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het nummer is van 3:31 naar 3:29 gaan. Toch 2 hele belangrijke seconden.
Als je de 2 mixen naast elkaar legt dan weet je wel waarom het een radio edit is.
opzich is 1x voldoende,maar 2x is leuker, zo een toren waar je bij staatquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Typo, ik bedoelde serieus 4x12, maar ik zit teveel op het basgitaarforum ben ik bang
Royal Sadnessquote:Op woensdag 7 april 2010 01:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het nummer is van 3:31 naar 3:29 gaan. Toch 2 hele belangrijke seconden.
Als je de 2 mixen naast elkaar legt dan weet je wel waarom het een radio edit is.
zet jij je 2x12 rechtop? (of had je het over 2x 4x12? ik was het ff kwijt)quote:Op woensdag 7 april 2010 06:21 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
opzich is 1x voldoende,maar 2x is leuker, zo een toren waar je bij staat
Ze komen naar Lokerse Feestenquote:
LoA idd niet, Papa Roach ooit wel natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 00:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Life of Agonyen Papa Roach zijn nou niet echt nu-metal.
Wat is daar goed aan?quote:Op woensdag 7 april 2010 08:46 schreef Gitaarmat het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)tjes-aangenomen.html
Ja, dit is ook tégen doorverkoop, waardoor de massa inkopers dit dus niet meer kunnen doen...quote:Op woensdag 7 april 2010 08:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat is daar goed aan?
Bij doorverkoop is alles sneller uitverkocht en zijn de kaarten daarna duurder
2x 4x12quote:Op woensdag 7 april 2010 08:24 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zet jij je 2x12 rechtop? (of had je het over 2x 4x12? ik was het ff kwijt)
Het zijn volgens mij vnl covers, maar het is top gespeeld en het klinkt lekkerrrr... Sowieso: in het cd-boekje staat een gearlijstjequote:Op woensdag 7 april 2010 10:08 schreef TeleluvR het volgende:
Is het wat?
Het is wat meer punchy gemixt voor de radio. En er is een stuk uit de brug geknipt, het was een vrij lange brug en dat zijn punten waarom mensen snel 'afhaken'. En er is vervolgens een 'catchy' stuk bij het laatste refrein aangeplakt.quote:
Goede zaak, maar zal het in de praktijk werken?quote:Op woensdag 7 april 2010 08:46 schreef Gitaarmat het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)tjes-aangenomen.html
Ik zou gewoon voor een 2x12 gaan, je sjouwt je alleen maar een hernia en je gaat jezelf haten als je die dingen iedere keer naar optreden mee gaat nemen, en het gaat niks toevoegen behalve dat het er patserig uitzietquote:Op woensdag 7 april 2010 06:21 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
opzich is 1x voldoende,maar 2x is leuker, zo een toren waar je bij staat
Voor radio wel, maar de album versie is wel beter in lijn met de rest van het album.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:16 schreef TeleluvR het volgende:
Dus eigenlijk heb je het nummer gewoon beter gemaakt dan dat het was?
is me oefenruimte setup, optredens is meestal maar 1 kastje, maar het is wel een sjouw werk... als ze een cabinet hebben staan, dan is dat vaak al een 4x12, en dat is ook al prima.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor een 2x12 gaan, je sjouwt je alleen maar een hernia en je gaat jezelf haten als je die dingen iedere keer naar optreden mee gaat nemen, en het gaat niks toevoegen behalve dat het er patserig uitziet
Is het een slecht album dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:32 schreef guitarist het volgende:
[..]
Voor radio wel, maar de album versie is wel beter in lijn met de rest van het album.
De rest van het album mist dus punch en heeft te lange stukken waardoor mensen afhaken?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:32 schreef guitarist het volgende:
[..]
Voor radio wel, maar de album versie is wel beter in lijn met de rest van het album.
Gewoon doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:29 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben aan het GASsen op een Blackstar HT5 Head, krijg bijna de neiging om die impulsief te kopen...
Neeee, nu moeten jullie natuurlijk zeggen "wacht daar nog even mee tot je die Marshall kwijt bent"quote:
Dat dus.quote:
Ja, als ik Youtube zo bekijk is dat inderdaad een erg leuke versterker, en dat voor 300 euro bij Feedback... Alleen dan nog een geschikt cabinet erbij. Maar ik was aan het denken: ik kan voorlopig toch ook de speakers uit mijn Marshall combo gebruiken? Die zitten ook gewoon los achterop met jackpluggen op het versterkergedeelte van de combo aangesloten.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat dus.
Schijnen er leuke versterkertjes te zijn.
quote:
Niets aan toe te voegen!quote:Op woensdag 7 april 2010 16:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat dus.
Schijnen er leuke versterkertjes te zijn.
Ja, daN kan het prima, hoef je zelf ook niks te fiksen. Als je maar een beetje de ohmage en wattage in de gaten houdquote:Op woensdag 7 april 2010 16:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, als ik Youtube zo bekijk is dat inderdaad een erg leuke versterker, en dat voor 300 euro bij Feedback... Alleen dan nog een geschikt cabinet erbij. Maar ik was aan het denken: ik kan voorlopig toch ook de speakers uit mijn Marshall combo gebruiken? Die zitten ook gewoon los achterop met jackpluggen op het versterkergedeelte van de combo aangesloten.
Dan moet je die eerst fiksenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Neeee, nu moeten jullie natuurlijk zeggen "wacht daar nog even mee tot je die Marshall kwijt bent"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar met zo'n vraag kan je wel vermoeden wat we gaan zeggen
En het is een leuke amp, dus waarom ontmoedigen
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Misschien kun je een van deze voor een leuke prijs krijgen?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:29 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben aan het GASsen op een Blackstar HT5 Head, krijg bijna de neiging om die impulsief te kopen...
Leuke deal, ook wel lekker dichtbijquote:Op woensdag 7 april 2010 17:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Misschien kun je een van deze voor een leuke prijs krijgen?
http://link.marktplaats.nl/335146708
Sinds wanneer woon jij in de buurt van Tilburg?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Leuke deal, ook wel lekker dichtbij
En zitten fijne, goede kwaliteit buizen in.
Voor hemquote:Op woensdag 7 april 2010 17:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in de buurt van Tilburg?
Damn, wat een goed bakkiequote:Op woensdag 7 april 2010 17:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
Niets aan toe te voegen!
EDIT: Klinkt inderdaad wel tof!![]()
Ik kan dat heul niet betalenquote:
Hoe kom jij bij g4s? Het is gewoon GAS. Met een A, niet een 4.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:42 schreef genakt het volgende:
kan iemand mij even vertellen wtf jullie bedoelen met dat g4s ?!
zag het wel van de week maar dat was een of andere security bedrijf
Daarom, ik dacht ook, ach onbekend merk met een 5 watt buizenversterkertje, dat kan toch nooit iets zijn, tot ik die samples hoorde op Youtube...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:46 schreef -Menn0- het volgende:
Damn dat ding klinkt wel heeeel erg goed zeg!
Inderdaad en sommige zijn ook nog redelijk betaalbaar.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:59 schreef The_Dean het volgende:
Ze maken tegenwoordig steeds meer leuke 5 watt buizenbakjes voor thuis. Nu wil ik ook
Als ze niet mee willen werken moet je het even zeggen. Dan gooi ik daar wel even een paar servers uit.quote:Eerst maar eens een baan...
Morgen maar weer even rellen bij het UWV.
Dat zou leuk zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 18:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad en sommige zijn ook nog redelijk betaalbaar.
[..]
Als ze niet mee willen werken moet je het even zeggen. Dan gooi ik daar wel even een paar servers uit.
Ruilen?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef Cynic het volgende:
Ik ben deze week met mijn nieuwe baan begonnen. Volgens mij ben ik een soort boekhouder. Dat kan nooit de bedoeling zijn
Haha heb die Hot Rod tenslotte al bijna 6 dagenquote:Op woensdag 7 april 2010 17:51 schreef TeleluvR het volgende:
Hot Rod wegdoen, Menno!
ik heb van vorige week perongeluk een lijn gemigreerd naar het verkeerde adresquote:Op woensdag 7 april 2010 18:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad en sommige zijn ook nog redelijk betaalbaar.
[..]
Als ze niet mee willen werken moet je het even zeggen. Dan gooi ik daar wel even een paar servers uit.
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha heb die Hot Rod tenslotte al bijna 6 dagen
Nee ben tevreden over het geluid en voor Metal \,,/ heb ik die Randaal voorlopig nog
Daarom, nooit iets doen op vrijdagmiddag.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:41 schreef genakt het volgende:
[..]
ik heb van vorige week perongeluk een lijn gemigreerd naar het verkeerde adres
bleek van een juwelier te zijn. Vervelend genoeg zat zijn alarm internet en pinnen dus op die lijn en heeft hij heel het weekend in zijn winkel geslapen![]()
![]()
Bied jij zeker 2 euro ervoorquote:
had verkeerde gegevens gekregen van andere afdeling dus....quote:Op woensdag 7 april 2010 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, nooit iets doen op vrijdagmiddag.
Wel goed stom verder
Ik wil liever die Blackstar. Dus kopen die Blackstar, laat hem tegenvallen en dan geef ik er wel 2 euro voor!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:54 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Bied jij zeker 2 euro ervoor![]()
Ik bied een appel!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wil liever die Blackstar. Dus kopen die Blackstar, laat hem tegenvallen en dan geef ik er wel 2 euro voor!
Iedereen blij!
EEN EI, IEMAND EEN EI?quote:
Dat! en met wat voor gitaar speelt die gast? lekker van halen-achtig geluidquote:Op woensdag 7 april 2010 17:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Damn, wat een goed bakkie![]()
*GAS ontwikkelt
Twee.quote:
En toch valt het me op dat ik best vaak test-filmpjes met een nagenoeg gelijke versterker-gitaar combinatie zie, waarbij het de ene keer fantastisch klinkt en de andere keer echt vreselijk. Heeft nog steeds heel erg veel te maken met degene die aan het spelen is en of diegene een beetje aan de knopjes kan draaien.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat! en met wat voor gitaar speelt die gast? lekker van halen-achtig geluid
mag wat kosten hahaquote:Op woensdag 7 april 2010 21:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kwam toevallig een lijstje tegen van vroeger toen ik nog bijhield naar welke concerten ik was geweest
Kijk kijk kijk!
zie ik daar Slayer tussen staan !![]()
!!!!
Ondertussen is die lijst verveelvoudigd, best veel dingen eigenlijken dan kleine lokale dingen niet meegenomen
[ afbeelding ]
Mooi lijstjequote:Op woensdag 7 april 2010 21:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kwam toevallig een lijstje tegen van vroeger toen ik nog bijhield naar welke concerten ik was geweest
Kijk kijk kijk!
zie ik daar Slayer tussen staan !![]()
!!!!
Ondertussen is die lijst verveelvoudigd, best veel dingen eigenlijken dan kleine lokale dingen niet meegenomen
[ afbeelding ]
Festivalsquote:
Daarvan staan alleen een paar headliners eropquote:Op woensdag 7 april 2010 21:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Festivals
tientallen bands, in een weekend
valsspelen!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Festivals
tientallen bands, in een weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |