quote:Op maandag 5 april 2010 09:30 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
genoeg
maar het is al minder aan het worden @ pedalen, had me GT-8 er ook nog tussen kunnen zetten
maar gebruik delays, filters, distortions denk ik niet, maar wel weer wahwah, dus daarom een 4 kabelverbinding tussen m13 en amp. de amp zelf heeft daarnaast nog eens 6 kanalen die ik wil kunnen schakelen.
Eigenlijk heb je toch alleen die m13 ertussen? Maar ik snap niet helemaal goed hoe je hem hebt aangesloten, niet in de loop?quote:
sowieso gitaren kopen waar je nog nooit over gespeeld hebtquote:Op maandag 5 april 2010 09:43 schreef Loei het volgende:
Alleen even een vraagje.. Welke zichzelf respecterende gitarist bestelt een Gibson of Ibanez in een kartonnen doos, zonder koffer, OVER DE POST?![]()
Je denkt toch niet dat de vrachtwagen chauffeur met dat ding op schoot heel NL door rijdt?![]()
Dit maakt gitaar liefhebbende TNT-ers aan hetdus graag niet meer doen.
quote:Op maandag 5 april 2010 09:43 schreef Loei het volgende:
Alleen even een vraagje.. Welke zichzelf respecterende gitarist bestelt een Gibson of Ibanez in een kartonnen doos, zonder koffer, OVER DE POST?![]()
Je denkt toch niet dat de vrachtwagen chauffeur met dat ding op schoot heel NL door rijdt?![]()
hebben gibsons niet standaard een koffer bij levering?quote:Op maandag 5 april 2010 09:43 schreef Loei het volgende:
en dan doen ze de koffer in een aparte doosquote:Op maandag 5 april 2010 10:14 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Een TNT-er die rekening houdt met Gitaren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben het met je eens koop er direct een koffer bij dan is de kans op beschadiging veel kleiner.
quote:Op maandag 5 april 2010 10:27 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
en dan doen ze de koffer in een aparte doos
Klopt...quote:Op maandag 5 april 2010 10:26 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hebben gibsons niet standaard een koffer bij levering?
Bijna alle fabrikanten versturen hun gitaren toch sowieso met koffer erbij?quote:Op maandag 5 april 2010 10:14 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Een TNT-er die rekening houdt met Gitaren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben het met je eens koop er direct een koffer bij dan is de kans op beschadiging veel kleiner.
klinkt als stukje met overdrive en tremelo...quote:Op maandag 5 april 2010 10:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik vraag me af wat Alex Turner gebruikt bij het nummer My Propeller:
In het begin een of andere delay en er zit nog een ander effect in (wat verder in het nummer):
quote:Op maandag 5 april 2010 11:28 schreef The_Dean het volgende:
Als het goed is versturen merken als Gibson de gitaren inderdaad in koffer, die ze in een doos doen...
Hangt ook wel van de winkel af waar je besteld, heb op fora wel horrorverhalen gelezen...
Bij Thomann welquote:Op maandag 5 april 2010 10:27 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
en dan doen ze de koffer in een aparte doos
Awesomequote:Op maandag 5 april 2010 11:33 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Zie de ervaringen van een country zanger
Wat een luxe zegquote:Op maandag 5 april 2010 12:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
is van deze studio, damn wat een vette ruimte zeg...!
http://www.pilchner-schoustal.com/
Damn...quote:Op maandag 5 april 2010 12:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
En ik vond Excess al hipquote:Op maandag 5 april 2010 12:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Daar zou ik me best een middagje kunnen vermaken! Het lijkt me leuk om ze allemaal tegelijkertijd in te pluggen en dan Smells Like Teen Spirit in te zetten.quote:Op maandag 5 april 2010 12:09 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
tjek mijn nieuwe vox!
Hou je er wel rekening mee dat de impedantie ook verandert? De 4 ohm uitgang is dan ineens een 8 ohm uitgang etc. "The Twin" is een vette versterkert!!quote:Op maandag 5 april 2010 12:54 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
vanmiddag denk ik 2 eindbuizen uit de twin halen, dan wordtie ipv 100/25 watt, 60/15 watt. breektie iets sneller op dus. en probeer hem ook ff uit op me orange kast, kijken hoe dat klinkt over v30 speakers
Gayquote:Op maandag 5 april 2010 14:52 schreef GossoKing het volgende:
[..]
Daar zou ik me best een middagje kunnen vermaken! Het lijkt me leuk om ze allemaal tegelijkertijd in te pluggen en dan Smells Like Teen Spirit in te zetten.
Dan ken ik wel leukere riffsquote:Op maandag 5 april 2010 14:52 schreef GossoKing het volgende:
[..]
Daar zou ik me best een middagje kunnen vermaken! Het lijkt me leuk om ze allemaal tegelijkertijd in te pluggen en dan Smells Like Teen Spirit in te zetten.
yes, in de handleiding staat ook dat ik hem dan op 8ohm moet zetten. staat normaal op 16.quote:Op maandag 5 april 2010 14:54 schreef GossoKing het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat de impedantie ook verandert? De 4 ohm uitgang is dan ineens een 8 ohm uitgang etc. "The Twin" is een vette versterkert!!
met auto-tune kan je ontzettend lachen als je het als effect over je gitaar zetquote:Op maandag 5 april 2010 16:00 schreef The_Dean het volgende:
Jay Z
You niggas singing too much,
get back to rap you t-paining too much
I'm a multi-millionaire,
So how is it I'm still the hardest here?
I don't be in the project hallway,
talking about how I be in the project all day...
That sound stupid to me.
If you a gangsta this is how you prove it to me!
Nigga just get violent.
This is death of autotune... moment of silence...
Oh, jawel, maar dat gejank van die zogenaamde 'rappers' word ik, en velen met mij spuugzat. Als je niet kan zingen moet je van die mic afblijven.quote:Op maandag 5 april 2010 17:03 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
met auto-tune kan je ontzettend lachen als je het als effect over je gitaar zet
Owl Cityquote:Op maandag 5 april 2010 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, jawel, maar dat gejank van die zogenaamde 'rappers' word ik, en velen met mij spuugzat. Als je niet kan zingen moet je van die mic afblijven.
Niet dat ik kan zingen, en daarom doe ik het ook zo weinig mogelijk
Maar je hebt gelijk, je kan er leuke effecten mee doen, maar laat het daar dan bij blijven
Ik bedoelde dan de zuiverheid. Die gast van Kane mag van mij ook langzaam en pijnlijk stervenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |