Daarom, ik dacht ook, ach onbekend merk met een 5 watt buizenversterkertje, dat kan toch nooit iets zijn, tot ik die samples hoorde op Youtube...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:46 schreef -Menn0- het volgende:
Damn dat ding klinkt wel heeeel erg goed zeg!
Inderdaad en sommige zijn ook nog redelijk betaalbaar.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:59 schreef The_Dean het volgende:
Ze maken tegenwoordig steeds meer leuke 5 watt buizenbakjes voor thuis. Nu wil ik ook
Als ze niet mee willen werken moet je het even zeggen. Dan gooi ik daar wel even een paar servers uit.quote:Eerst maar eens een baan...
Morgen maar weer even rellen bij het UWV.
Dat zou leuk zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 18:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad en sommige zijn ook nog redelijk betaalbaar.
[..]
Als ze niet mee willen werken moet je het even zeggen. Dan gooi ik daar wel even een paar servers uit.
Ruilen?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef Cynic het volgende:
Ik ben deze week met mijn nieuwe baan begonnen. Volgens mij ben ik een soort boekhouder. Dat kan nooit de bedoeling zijn
Haha heb die Hot Rod tenslotte al bijna 6 dagenquote:Op woensdag 7 april 2010 17:51 schreef TeleluvR het volgende:
Hot Rod wegdoen, Menno!
ik heb van vorige week perongeluk een lijn gemigreerd naar het verkeerde adresquote:Op woensdag 7 april 2010 18:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad en sommige zijn ook nog redelijk betaalbaar.
[..]
Als ze niet mee willen werken moet je het even zeggen. Dan gooi ik daar wel even een paar servers uit.
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha heb die Hot Rod tenslotte al bijna 6 dagen
Nee ben tevreden over het geluid en voor Metal \,,/ heb ik die Randaal voorlopig nog
Daarom, nooit iets doen op vrijdagmiddag.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:41 schreef genakt het volgende:
[..]
ik heb van vorige week perongeluk een lijn gemigreerd naar het verkeerde adres
bleek van een juwelier te zijn. Vervelend genoeg zat zijn alarm internet en pinnen dus op die lijn en heeft hij heel het weekend in zijn winkel geslapen![]()
![]()
Bied jij zeker 2 euro ervoorquote:
had verkeerde gegevens gekregen van andere afdeling dus....quote:Op woensdag 7 april 2010 18:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, nooit iets doen op vrijdagmiddag.
Wel goed stom verder
Ik wil liever die Blackstar. Dus kopen die Blackstar, laat hem tegenvallen en dan geef ik er wel 2 euro voor!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:54 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Bied jij zeker 2 euro ervoor![]()
Ik bied een appel!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wil liever die Blackstar. Dus kopen die Blackstar, laat hem tegenvallen en dan geef ik er wel 2 euro voor!
Iedereen blij!
EEN EI, IEMAND EEN EI?quote:
Dat! en met wat voor gitaar speelt die gast? lekker van halen-achtig geluidquote:Op woensdag 7 april 2010 17:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Damn, wat een goed bakkie![]()
*GAS ontwikkelt
Twee.quote:
En toch valt het me op dat ik best vaak test-filmpjes met een nagenoeg gelijke versterker-gitaar combinatie zie, waarbij het de ene keer fantastisch klinkt en de andere keer echt vreselijk. Heeft nog steeds heel erg veel te maken met degene die aan het spelen is en of diegene een beetje aan de knopjes kan draaien.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat! en met wat voor gitaar speelt die gast? lekker van halen-achtig geluid
mag wat kosten hahaquote:Op woensdag 7 april 2010 21:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kwam toevallig een lijstje tegen van vroeger toen ik nog bijhield naar welke concerten ik was geweest
Kijk kijk kijk!
zie ik daar Slayer tussen staan !![]()
!!!!
Ondertussen is die lijst verveelvoudigd, best veel dingen eigenlijken dan kleine lokale dingen niet meegenomen
[ afbeelding ]
Mooi lijstjequote:Op woensdag 7 april 2010 21:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kwam toevallig een lijstje tegen van vroeger toen ik nog bijhield naar welke concerten ik was geweest
Kijk kijk kijk!
zie ik daar Slayer tussen staan !![]()
!!!!
Ondertussen is die lijst verveelvoudigd, best veel dingen eigenlijken dan kleine lokale dingen niet meegenomen
[ afbeelding ]
Festivalsquote:
Daarvan staan alleen een paar headliners eropquote:Op woensdag 7 april 2010 21:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Festivals
tientallen bands, in een weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |