boeit niet.quote:Op maandag 5 april 2010 02:53 schreef Myraela het volgende:
Nee. Ik moet een opdracht verzinnen. niet doen.
quote:
vraag hem penis.quote:Op maandag 5 april 2010 02:53 schreef Myraela het volgende:
Opdracht: Laat je tieten zienquote:Op maandag 5 april 2010 02:53 schreef Myraela het volgende:
Je hebt trouwens mij op MSN, TS. Binnen 72 uur verwacht ik een response. Al dan niet videografisch.quote:
sgoed, maar TS moet wel leveren.quote:Op maandag 5 april 2010 02:57 schreef Myraela het volgende:
Anders maken we er een Myraela's tieten topic van.
Neen, hou 't privé. Voor mij.quote:Op maandag 5 april 2010 02:57 schreef Myraela het volgende:
Done.quote:Op maandag 5 april 2010 02:57 schreef Myraela het volgende:
Mooi,quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 02:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Je hebt trouwens mij op MSN, TS. Binnen 72 uur verwacht ik een response. Al dan niet videografisch.
Maar dan moet ze wel respons geven.quote:Op maandag 5 april 2010 03:02 schreef o.us het volgende:
Zullen we raden hoe haar tieten er uit zien door tieten te posten?
Ik denk een ietwat groot uitgevallen cup Aquote:Op maandag 5 april 2010 03:02 schreef o.us het volgende:
google maar op a-cupje.quote:Op maandag 5 april 2010 03:02 schreef o.us het volgende:
Ik heb een geheugensteuntjequote:Op maandag 5 april 2010 03:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet je nooit meer geloven als je zegt dat je dronken bent en alles vergeet.
Ha nog een paar whiskey en ik zou het doenquote:Op maandag 5 april 2010 03:15 schreef Myraela het volgende:
Foto's van jullie tietjes in ruil voor de mijne.
skinheadquote:Op maandag 5 april 2010 03:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maddafakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaa's
[ afbeelding ]
nee jijquote:
doe stoer.quote:
eens.quote:Op maandag 5 april 2010 03:20 schreef Myraela het volgende:
Ja goed. Laten we het over skinheads hebben.
jaquote:
nee het ging over jouw tieten.quote:Op maandag 5 april 2010 03:20 schreef Myraela het volgende:
Ja goed. Laten we het over skinheads hebben.
laat dat meisje, ze heeft er toch gene.quote:Op maandag 5 april 2010 03:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
heul niet. Je verpest t zelf door je tieten niet te posten
que?quote:Op maandag 5 april 2010 03:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
laat dat meisje, ze heeft er toch gene.
Zeker welquote:Op maandag 5 april 2010 03:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
laat dat meisje, ze heeft er toch gene.
quadretten.quote:
Ik durf niet.quote:Op maandag 5 april 2010 03:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
heul niet. Je verpest t zelf door je tieten niet te posten
zoals je pubermoeder.quote:
ah, ik ben niet zo bekend met jouw jargon.quote:Op maandag 5 april 2010 03:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
nanking kansloze mod.
iedereen weet dat niet caren om kadetten zorgt voor kadetten.
quote:Op maandag 5 april 2010 03:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
if youre fond of sand dunes and salty air......
quaint little villages here and there...
ga nie proberen die fok!chicks te hosselen dan, die dodgen toch alle meetings.quote:
alleen als die aanraking uit een flinke vuist op je bakkes bestaat.quote:Op maandag 5 april 2010 03:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
heb vandaag een jeep bereden, raak me aan.
eens met je wrede commentaar.quote:Op maandag 5 april 2010 03:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
alleen als die aanraking uit een flinke vuist op je bakkes bestaat.
Bespeuren wij daar een licht aggressieve ondertoon ??quote:Op maandag 5 april 2010 03:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
alleen als die aanraking uit een flinke vuist op je bakkes bestaat.
lichtjesquote:Op maandag 5 april 2010 03:40 schreef Lincoln-TownCar het volgende:
[..]
Bespeuren wij daar een licht aggressieve ondertoon ??
Helemaal waarquote:Op maandag 5 april 2010 03:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga nie proberen die fok!chicks te hosselen dan, die dodgen toch alle meetings.
haterquote:
trustenquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 03:15 schreef Myraela het volgende:
Foto's van jullie tietjes in ruil voor de mijne.
maar eerst fappen.quote:
ga dan vrachtwagenchauffeusequote:
Een 'Xrtz' boven je borsten (incluis inkijk) will do, too.quote:Op maandag 5 april 2010 03:50 schreef Myraela het volgende:
Jij wilt een soort verzameling maken zoals Remlof?quote:Op maandag 5 april 2010 04:14 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Een 'Xrtz' boven je borsten (incluis inkijk) will do, too.
quote:Op maandag 5 april 2010 03:47 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Je wel aan je beloftes houden, eh. Je mag/kan je foto eventueel PM'en.
(c)quote:Op maandag 5 april 2010 04:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij wilt een soort verzameling maken zoals Remlof?
stiekem verlang je er wel naarquote:Op maandag 5 april 2010 05:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn idee. niet het mijne. Ik doe dat soort dingen niet.
Het was een man.quote:Op maandag 5 april 2010 05:15 schreef Schenkstroop het volgende:
voor wie je een opdracht moet verzinnen..
maak je altijd zo'n achterlijk gemaakt antwoord of ligt het aan mijquote:Op maandag 5 april 2010 05:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know. Het is zo'n diep stil verlangen.
Wat voor reactie had je dan gewild.quote:Op maandag 5 april 2010 05:18 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
maak je altijd zo'n achterlijk gemaakt antwoord of ligt het aan mij
goede vraagquote:
Ik vond het een prima antwoord op dit tijdstip.quote:Op maandag 5 april 2010 05:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
goede vraag
aangezien mijn verwachtingspercentage erg laag zit
had ik niets anders verwacht
en jij
Want elke man heeft dat ook in huis liggen.quote:Op maandag 5 april 2010 05:20 schreef Schenkstroop het volgende:
truth or dare: zeg dattie anders lipstick moet opdoen en een corsetje moet aantrekken
(en een pruik)
(wel recorden die shit he)
Kan ie niet stiekem lenen van zn vriending ?quote:Op maandag 5 april 2010 05:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want elke man heeft dat ook in huis liggen.
quote:
Had je een jaar eerder om haar tieten moeten vragenquote:Op maandag 5 april 2010 10:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ja lap zeg, ik wil 16 jarige tieten zien
Denk jij dat ze een actuele foto gaat laten zien danquote:Op maandag 5 april 2010 10:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Had je een jaar eerder om haar tieten moeten vragen
Helaaassss. Laptopcrash. Ik heb geen 16-jarige tietjes meer.quote:Op maandag 5 april 2010 10:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk jij dat ze een actuele foto gaat laten zien dan
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op maandag 5 april 2010 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helaaassss. Laptopcrash. Ik heb geen 16-jarige tietjes meer.
Weet je, er zit zo'n blauw achtig knopje bij sommige users, dat is het fotoboek. Daar staan soms plaatjes in van users.quote:Op maandag 5 april 2010 10:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
*rouw*
Nee serieus. ik heb nog geen fotos van Myraela gezien. is zij echt zo knap dan?
Ik vind er wél lief. dat zoiezo..
Geen goed beeld van der tieten bedoel je dus?quote:Op maandag 5 april 2010 10:39 schreef Schenkstroop het volgende:
jamaar van die foto's krijg ik geen goed beeld van haar : (
Dr gezicht vind ik veel belangrijker. en een mooie slanke middel. Grote tieten vind ik niet mooi.quote:Op maandag 5 april 2010 10:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geen goed beeld van der tieten bedoel je dus?
Okay. doei.quote:Op maandag 5 april 2010 11:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dr gezicht vind ik veel belangrijker. en een mooie slanke middel. Grote tieten vind ik niet mooi.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |