Ik bedoel dat je ook naastenliefde kan hebben zonder dat je in God gelooft.quote:Op maandag 5 april 2010 00:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je zin slaat nergens op, er staat niets. Ik nodigde je met mijn post uit duidelijk te maken welk argument je dan bedoelt, maar kennelijk is het gemakkelijker het op de persoon te spelen.
Een beetje zwak hoor, helemaal komend van zo'n stoere boy die morgen vrij is.
Dat haalde ik er ook niet uitquote:Op maandag 5 april 2010 00:27 schreef NotYou het volgende:
Ik nodigde je met mijn post uit duidelijk te maken welk argument je dan bedoelt
Waar the fuck heb je het over meid?quote:Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ow nee wow nu ben ik me toch een portie gekwetst zeg!
Hoe krijg je het voor elkaar?
Groep acht maar?![]()
![]()
Nee nu ga ik huilen om wat je zei!
man jij snapt er geen ene flikker van!
Je bent vast een saaie nerdnewbie op fok?
En ik voeg zeer veel toe alleen misschien niet op fok.
De rest doet niet terzake sukkel.
Gaat je ook geen ene reet aan, achterlijke retard
ik zal de kerk vragen of ze in ieder geval willen bidden voor je simpele ziel.quote:Op maandag 5 april 2010 00:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waar the fuck heb je het over meid?
Reageer eens inhoudelijk.
Kun jij houden van een vreemde als van een broer, wetend dat hij komt van dezelfde Vader?quote:Op maandag 5 april 2010 00:30 schreef Valluik het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je ook naastenliefde kan hebben zonder dat je in God gelooft.
Nee, want ik geloof niet in God.quote:Op maandag 5 april 2010 00:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kun jij houden van een vreemde als van een broer, wetend dat hij komt van dezelfde Vader?
Reageer eens inhoudelijk, waarom is bashen nodig?quote:Op maandag 5 april 2010 00:33 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
ik zal de kerk vragen of ze in ieder geval willen bidden voor je simpele ziel.
What the fuck is wrong with you?quote:Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Groep acht maar?![]()
![]()
Fout, dat kun jij niet aan. Je ziet de leegte van je eigen bestaan niet eens meer. Ik zal bidden voor je ziel.quote:Op maandag 5 april 2010 00:36 schreef Valluik het volgende:
[..]
Nee, want ik geloof niet in God.
Maar ik geloof niet dat jij iedereen liefhebt, dat kan je niet aan.
Kanker.quote:Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Groep acht maar?![]()
![]()
Mijn bestaan is leeg anders zat ik niet ok Fok!quote:Op maandag 5 april 2010 00:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Fout, dat kun jij niet aan. Je ziet de leegte van je eigen bestaan niet eens meer. Ik zal bidden voor je ziel.
Prettig gestoord?quote:Op maandag 5 april 2010 00:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
What the fuck is wrong with you?
1. Weet ik zo niet te antwoorden. Jezus heeft wel een blinde genezen, en de ziekte lepra genezen. Lepra is echter ook een ziekte dat er voor kan zorgen dat ledematen verschrompelen.quote:Op maandag 5 april 2010 00:29 schreef mirved het volgende:
Ik heb een aantal vragen voor je:
Als God werkelijk wonderen verricht zoals vaak wordt geroepen. Bijvoorbeeld hij geneest iemand met kanker, aids, etc. Waarom heeft hij dan nog nooit iemand die een arm verloren heeft of een been een nieuw ledemaat gegeven?
Als God werkelijk Jezus naar aarde heeft gestuurd om ons te verlossen van onze zonden en om te komen vertellen over de ware God. Waarom dan alleen naar het midden-oosten. Aziaten, indianen, afrikanen etc zijn toch ook kinderen van God waarom zijn zij niet waardig om hierover ingelicht te worden? Waarom werd er geen messias naar hun gestuurd. Wat gebeurde er bovendien met de mensen die zijn gestorven voor Jezus kwam?
Als de bijbel verhalen bevat over het werk van God en het woord van God is waarom dan alleen over die kleine periode. Waarom staat het vol met contradicties. Het lijkt me ook dat als God zo machtig is dat hij zijn woord in een veel compactere/duidelijkere vorm zou kunnen brengen dan dit.
Prettig?quote:Op maandag 5 april 2010 00:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Prettig gestoord?
Misschien?
Zucht maar ik wil nu even wat leuke topics bijlangs want dit hangt me een beetje de keel uit
Ben je ook spontaan en 'lekker gek' ?quote:
quote:
Weet je wat ik nogal raar vond. Adam en Eva waren de eerste 2 mensen. Kregen 2 zoons. De ene dood de ander. En hoe de fuck vind die kerel dan een vrouw als Adam en Eva er als eersten waren!quote:Op maandag 5 april 2010 00:40 schreef dombo123 het volgende:
[..]
1. Weet ik zo niet te antwoorden. Jezus heeft wel een blinde genezen, en de ziekte lepra genezen. Lepra is echter ook een ziekte dat er voor kan zorgen dat ledematen verschrompelen.
2. Jezus heeft aan de discipelen de opdracht gegeven om het evangelie over de hele wereld te verspreiden. Paulus is hier een voorbeeld van.
3. Kleine periode? Over de bijbel is eeuwen/millennia gedaan om het te schrijven.
Je kan de bijbel zien als allemaal noteringen van gebeurtenissen. Dit zijn er echter zoveel dat dat niet kon. Overigens valt het best mee hoor. De bijbel is als je het vergelijkt met de koran een vrij makkelijk boek om te lezen. Vooral als je bedenkt dat de Bijbel een stuk groter is.
en verschijnt er een glimlach op je gezicht als je:quote:
leest?quote:*en een goed humeur
Internetquote:Op maandag 5 april 2010 00:42 schreef Valluik het volgende:
[..]
Weet je wat ik nogal raar vond. Adam en Eva waren de eerste 2 mensen. Kregen 2 zoons. De ene dood de ander. En hoe de fuck vind die kerel dan een vrouw als Adam en Eva er als eersten waren!
Adam en Eva hebben heel veel kinderen gekregen. Die 2 zoons waren de eerste waarvan er een vermoord werd door de ander en de ander verstoten werd door God.quote:Op maandag 5 april 2010 00:42 schreef Valluik het volgende:
[..]
Weet je wat ik nogal raar vond. Adam en Eva waren de eerste 2 mensen. Kregen 2 zoons. De ene dood de ander. En hoe de fuck vind die kerel dan een vrouw als Adam en Eva er als eersten waren!
En toenquote:Op maandag 5 april 2010 00:38 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zag vandaag een christen
Ga eens afwassen gast.quote:Op maandag 5 april 2010 00:43 schreef P8 het volgende:
[..]
en verschijnt er een glimlach op je gezicht als je:
[..]
leest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |