Oke.quote:Op maandag 5 april 2010 00:00 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Moslimbashen is inmiddels saai. Daarom geven we Christenen er lekker langs van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belt u later terug...
quote:Op maandag 5 april 2010 00:02 schreef Valluik het volgende:
Als Wilders een anti-geloofs wet maakt door op de een of andere manier de grondwet te omzeilen, stem ik op hem
Wilders staat voor Joods/Christelijke tradities.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 00:02 schreef Valluik het volgende:
Als Wilders een anti-geloofs wet maakt door op de een of andere manier de grondwet te omzeilen, stem ik op hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg, moet jij niet eens gaan slapen?Je suis Charlie Sheen
Dat kun je inderdaad makkelijk zeggen, maar als er geen religies waren zijn er wel andere dingen om ruzie over te maken. Dat hoeft niet om religies te zijn.quote:
Stoere jongen!quote:Op maandag 5 april 2010 00:05 schreef Valluik het volgende:
[..]
Ben morgen vrij pik![]()
Te jong om te werken
Ik geloof ook niet in helquote:Op maandag 5 april 2010 00:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Stoere jongen!Jammer dat je zult branden in de hel.
quote:Op maandag 5 april 2010 00:02 schreef Valluik het volgende:Wat een verrassing na die opmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja he ik had het niet van mezelf verwachtquote:Op maandag 5 april 2010 00:07 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat een verrassing na die opmerking.
Ik ben een fervent atheïst, dus nee dank je.quote:Op zondag 4 april 2010 23:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
WTF mongool!!!!!
Hou je bek ofzo...
ga naar de kerk ergenisrukkend figuur
Dat werkt net even anders; geloven in de hemel en leven volgens de regels van het evangelie verzekert je van een plaatje in de hemel. Niet geloven in de hel, houdt je niet uit de hel. Branden zul je, knul!quote:
You're trolling right?quote:Op maandag 5 april 2010 00:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat werkt net even anders; geloven in de hemel en leven volgens de regels van het evangelie verzekert je van een plaatje in de hemel. Niet geloven in de hel, houdt je niet uit de hel. Branden zul je, knul!
Geloof is een sprookje.quote:Op maandag 5 april 2010 00:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat werkt net even anders; geloven in de hemel en leven volgens de regels van het evangelie verzekert je van een plaatje in de hemel. Niet geloven in de hel, houdt je niet uit de hel. Branden zul je, knul!
Dat voegde idd niet veel toe, maar het zou fijn zijn als alle 'atheïsten' in dit topic hun mening wat beter konden beargumenteren.quote:Op maandag 5 april 2010 00:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ben een fervent atheïst, dus nee dank je.
Echter kan ik me storen aan van die schreeuwlelijken (zoals je je weer toont in die post) zoals jij.
Lekker roepen dat 'gristenen' kut zijn, maar zelf voeg je geen moer meer toe. Liever een rustige christen, dan een basher zoals jij. Verder moet ik toch even zeggen dat je posts om te huilen zijn en je vocabulaire nog kleiner is dan dat van iemand uit groep 8.
Ik denk dat de duivel het best goed met me kan vinden als ik zeg dat ook ik vind dat die God maar een kansloze niet-bestaande homorukker is.quote:Op maandag 5 april 2010 00:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Atheïsten hoeven niks te beargumenteren. Ze geloven niet in sprookjes en hebben zodoende bij voorbaat al gelijk.quote:Op maandag 5 april 2010 00:13 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Dat voegde idd niet veel toe, maar het zou fijn zijn als alle 'atheïsten' in dit topic hun mening wat beter konden beargumenteren.
Ow nee wow nu ben ik me toch een portie gekwetst zeg!quote:Op maandag 5 april 2010 00:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ben een fervent atheïst, dus nee dank je.
Echter kan ik me storen aan van die schreeuwlelijken (zoals je je weer toont in die post) zoals jij.
Lekker roepen dat 'gristenen' kut zijn, maar zelf voeg je geen moer meer toe. Liever een rustige christen, dan een basher zoals jij. Verder moet ik toch even zeggen dat je posts om te huilen zijn en je vocabulaire nog kleiner is dan dat van iemand uit groep 8.
Ik hoop dat je van vuur houdt!quote:Op maandag 5 april 2010 00:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik denk dat de duivel het best goed met me kan vinden als ik zeg dat ook ik vind dat die God maar een kansloze niet-bestaande homorukker is.
TS begint, argumenteer jij maar is waarom je een christen bent. Waarom ben je geen moslim?quote:Op maandag 5 april 2010 00:13 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Dat voegde idd niet veel toe, maar het zou fijn zijn als alle 'atheïsten' in dit topic hun mening wat beter konden beargumenteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |