Nee, hij weet niet dat hij bestaat. Daarom heet het ook hersendoodquote:Op maandag 5 april 2010 00:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus iemand die hersendood is of in coma ligt bestaat niet?
Omdat ik serieus geloof dat je anderen moet behandelen zoals je zou willen dat anderen jou behandelen. En omdat God een God van liefde is. Een vader, en niet een leider zoals bij de Islam.quote:Op maandag 5 april 2010 00:16 schreef Fortitude het volgende:
[..]
TS begint, argumenteer jij maar is waarom je een christenen bent. Waarom ben je geen moslim?
Uiteraard, heerlijk barbecueën wanneer je maar wiltquote:
Ik heb ook naastenliefde en geloof niet in God argument van nietsquote:Op maandag 5 april 2010 00:19 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Omdat ik serieus geloof dat je anderen moet behandelen zoals je zou willen dat anderen jou behandelen. En omdat God een God van liefde is. Een vader, en niet een leider zoals bij de Islam.
Tja kan je ook niks aan doen. Hebben gelovige wel vaker last van maar uiteindelijk draaien ze het zo dat het sprookje toch nog klopt.quote:Op zondag 4 april 2010 23:35 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Ik raakte in de war: http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=gelooft+of+geloofd&meta=lr%3D&aq=0&aqi=g5g-s1&aql=&oq=gelooft&gs_rfai=
En van kip! En God! Daarom bedank ik hem ook voor elke maaltijd, vooral als kip er deel van uitmaakt, en vraag ik hem mijn leven te zegenen en goed te zijn voor mijn ouders en broers.quote:Op maandag 5 april 2010 00:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Uiteraard, heerlijk barbecueën wanneer je maar wilt.
Maar als jij liever naar de hemel gaat, prima. Ik hoop dat je van saaie, lelijke, chagrijnige en ontzettend domme maagden en pedofielen houdt
Daar heb ik geen God voor nodigquote:Op maandag 5 april 2010 00:19 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Omdat ik serieus geloof dat je anderen moet behandelen zoals je zou willen dat anderen jou behandelen. En omdat God een God van liefde is.
Je gelooft zo te lezen ook niet in een fatsoenlijke zinsbouw.quote:Op maandag 5 april 2010 00:19 schreef Valluik het volgende:
[..]
Ik heb ook naastenliefde en geloof niet in God argument van niets
Gelovigen!quote:Op maandag 5 april 2010 00:20 schreef mirved het volgende:
[..]
Tja kan je ook niks aan doen. Hebben gelovige wel vaker last van maar uiteindelijk draaien ze het zo dat het sprookje toch nog klopt.
Je kan niet winnen dus je gaat grammar nazi spelen?quote:Op maandag 5 april 2010 00:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je gelooft zo te lezen ook niet in een fatsoenlijke zinsbouw.
Dat kan.quote:Op maandag 5 april 2010 00:19 schreef Valluik het volgende:
[..]
Ik heb ook naastenliefde en geloof niet in God argument van niets
Doe wie is het geboycot? Volgens mij waren veel christenen juist heel enthousiast.quote:Op maandag 5 april 2010 00:18 schreef Valluik het volgende:
Ik snap ook niet waarom die 'Passion of the Christ' geboycot iszo is het toch gegaan of niet?
Ik dacht dat ze fel tegen waren.. misschien verkeerd gelezen..quote:Op maandag 5 april 2010 00:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Doe wie is het geboycot? Volgens mij waren veel christenen juist heel enthousiast.
Je zin slaat nergens op, er staat niets. Ik nodigde je met mijn post uit duidelijk te maken welk argument je dan bedoelt, maar kennelijk is het gemakkelijker het op de persoon te spelen.quote:Op maandag 5 april 2010 00:24 schreef Valluik het volgende:
[..]
Je kan niet winnen dus je gaat grammar nazi spelen?
![]()
Ik ben alleen maar een komma vergeten.
Ik bedoel dat je ook naastenliefde kan hebben zonder dat je in God gelooft.quote:Op maandag 5 april 2010 00:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je zin slaat nergens op, er staat niets. Ik nodigde je met mijn post uit duidelijk te maken welk argument je dan bedoelt, maar kennelijk is het gemakkelijker het op de persoon te spelen.
Een beetje zwak hoor, helemaal komend van zo'n stoere boy die morgen vrij is.
Dat haalde ik er ook niet uitquote:Op maandag 5 april 2010 00:27 schreef NotYou het volgende:
Ik nodigde je met mijn post uit duidelijk te maken welk argument je dan bedoelt
Waar the fuck heb je het over meid?quote:Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ow nee wow nu ben ik me toch een portie gekwetst zeg!
Hoe krijg je het voor elkaar?
Groep acht maar?![]()
![]()
Nee nu ga ik huilen om wat je zei!
man jij snapt er geen ene flikker van!
Je bent vast een saaie nerdnewbie op fok?
En ik voeg zeer veel toe alleen misschien niet op fok.
De rest doet niet terzake sukkel.
Gaat je ook geen ene reet aan, achterlijke retard
ik zal de kerk vragen of ze in ieder geval willen bidden voor je simpele ziel.quote:Op maandag 5 april 2010 00:33 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waar the fuck heb je het over meid?
Reageer eens inhoudelijk.
Kun jij houden van een vreemde als van een broer, wetend dat hij komt van dezelfde Vader?quote:Op maandag 5 april 2010 00:30 schreef Valluik het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je ook naastenliefde kan hebben zonder dat je in God gelooft.
Nee, want ik geloof niet in God.quote:Op maandag 5 april 2010 00:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kun jij houden van een vreemde als van een broer, wetend dat hij komt van dezelfde Vader?
Reageer eens inhoudelijk, waarom is bashen nodig?quote:Op maandag 5 april 2010 00:33 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
ik zal de kerk vragen of ze in ieder geval willen bidden voor je simpele ziel.
What the fuck is wrong with you?quote:Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ow nee wow nu ben ik me toch een portie gekwetst zeg!
Hoe krijg je het voor elkaar?
Groep acht maar?![]()
![]()
Nee nu ga ik huilen om wat je zei!
man jij snapt er geen ene flikker van!
Je bent vast een saaie nerdnewbie op fok?
En ik voeg zeer veel toe alleen misschien niet op fok.
De rest doet niet terzake sukkel.
Gaat je ook geen ene reet aan, achterlijke retard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |