Lijkt me logisch, ze geloven.quote:Op zondag 4 april 2010 23:30 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Dankjewel voor je enorme bijdrage aan het topic.
Volgende keer even je mening onderbouwen.
Leg jij het dan maar even aan ons uit.quote:Op zondag 4 april 2010 23:32 schreef dombo123 het volgende:
Het is misschien beter als er niet gebasht wordt als je er geen donder verstand van hebt.
niet!quote:Op zondag 4 april 2010 23:32 schreef dombo123 het volgende:
Het is misschien beter als er niet gebasht wordt als je er geen donder verstand van hebt.
Want je moet christelijk zijn om je aan christenbashers te ergeren?quote:
'geloofd'quote:
Kut, dat wilde ik net posten.quote:Op zondag 4 april 2010 23:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
ik geloof in de kracht van correcte grammatica!
Ik raakte in de war: http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=gelooft+of+geloofd&meta=lr%3D&aq=0&aqi=g5g-s1&aql=&oq=gelooft&gs_rfai=quote:Op zondag 4 april 2010 23:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat is dan ook gebaseerd op duidelijke regels!quote:Op zondag 4 april 2010 23:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
WTF mongool!!!!!quote:Op zondag 4 april 2010 23:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Want je moet christelijk zijn om je aan christenbashers te ergeren?
Post eens wat zinnigs mens...
quote:Op zondag 4 april 2010 23:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
WTF mongool!!!!!
Hou je bek ofzo...
ga naar de kerk ergenisrukkend figuur
quote:Op zondag 4 april 2010 23:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
WTF mongool!!!!!
Hou je bek ofzo...
ga naar de kerk ergenisrukkend figuur
Ik kan me ook aan sommige dingen aan kerken irriteren aan heel veel kerken. Katholieke kerken zijn vaak gebouwd op stellingen waarvan Katholieken zelf niet weten of het allemaal wel correct is. Bijvoorbeeld biechten, en al die verschillende communies. Terwijl protestantse gereformeerde kerken weer extreem ouderwetse regels invoeren die weinig met het geloof te maken hebben.quote:Op zondag 4 april 2010 23:37 schreef Metalfrost het volgende:
Je moet weten dat sommige Nederlanders opgevoed zijn met een rugzak vol met streng gelovige opvattingen, meegekregen door het ouderlijk volk dat het privaatrecht had om hen op te voeden. Nu deden ze dat (helaas) niet alleen, zij deden enkel wat hen werd opgedragen door de kerk. Dat kan je terugzien in de opvoeding zelf; zondagsmis, bidden voor het eten, op christelijke tijden thuis zijn, enzovoorts.
Naar mate men ouder wordt, gaan de kerkelijke gebruiken verloren. Je ziet rebellie opkomen tegen de kerkelijke gebruiken van toen, intense afkeer tegen de kerk. Bij elke christelijke gebeurtenis in de jaren daarop wordt men aan de opvoeding herinnerd en wordt er openlijk gesproken tegen deze gebruiken, gezien ze dat tijdens hun opvoeding niet konden maken.
Wellicht heeft het ook te maken met recentelijk nieuws over de christelijke internaten, waar zich zedelijke delicten hebben plaatsgevonden. Dat is nog nooit lichtelijk opgevat.
Dit is puur hypothetisch en ik heb geen enkele bron geraadpleegd om hierop antwoord te geven. Wel kan ik zeggen dat het aardig goed aansluit op het gedrag van sommige mensen.
Ja, met die energie mijn aftrekken natuurlijk.quote:Op zondag 4 april 2010 23:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat is dan weer sneu.Bij mij is het de woede die het doet!
Ja, en nu?quote:Op zondag 4 april 2010 23:45 schreef Fortitude het volgende:
Sowieso dit topic. Dombo nagenoeg alle posts die ik van jou gelezen heb zijn pure poep. En nu ga je een pro Christenen topic openen in KLB.
Het hoeft helemaal geen pro-Christen topic te worden. Maar ook gewoon een topic waarop er op een normale manier een onderwerp besproken wordt.quote:Op zondag 4 april 2010 23:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat jij wil jonge. Misschien nog wat meer poep posten.
quote:
Moslimbashen is inmiddels saai. Daarom geven we Christenen er lekker langs van.quote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Het hoeft helemaal geen pro-Christen topic te worden. Maar ook gewoon een topic waarop er op een normale manier een onderwerp besproken wordt.
En dat.quote:Op maandag 5 april 2010 00:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
lol op fok weinig moslimbashers? onder welke steen lig je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |