quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Discriminatie!quote:Op zondag 4 april 2010 23:23 schreef IHVK het volgende:
slotjuu
ik ben je schaduw, kijk altijd met je mee.quote:Op zondag 4 april 2010 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Besluit ik na 20 minuten een topic te openen, doe jij het net een minuut eerder
vooral goed boek.quote:Op zondag 4 april 2010 23:35 schreef Rookert het volgende:
Net de Vliegeraar gezien, toch best goede boekverfilming
Meisjes die Emel hetenquote:Op maandag 5 april 2010 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jongetjes die geen voetbal kijken_!
quote:Op maandag 5 april 2010 00:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dingen die geen hond zijn die Wik heten!
Intimiderend die knipogen van je...quote:Op maandag 5 april 2010 00:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee hoor. Hondjes zijn lief en schattig, dus ik weet wel wat je eigenlijk wilde zeggen.
TP? Wat is dat?quote:Op maandag 5 april 2010 00:16 schreef Rookert het volgende:
Ik heb zin in een TP, meisjes, kook voor me!
Pass wat naar Rook hij heeft hongerquote:Op maandag 5 april 2010 00:20 schreef Julis het volgende:
We hadden alweer bezoek. Waah, ik zit vol met Börek, çörek.
Hier ben ik.quote:Op maandag 5 april 2010 01:07 schreef Merve33 het volgende:
Turkse sage: De Wolf
"Turken komen oorspronkelijk uit Klein-Azie (Mongolie/ China), de Altai gebergte. Door oorlogen en vrees voor eigen leven vluchten ze naar de berg Ergenekon. Hier leven ze een tijd. De Turkse bevolking groeit. Ze worden zo groot dat ze weer uit de berg moeten vertrekken. Door de oorlog kunnen ze de weg niet terug nemen. Een andere uittocht is ook niet mogelijk. Dan komt de wolf Börtecine op hun pad en leid hen uit de berg."
Borte weet je dit nog?quote:Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef Ayca het volgende:
Waar is Borte? ze had een hele tijd geleden een linkje geplaatst waar een heel boek stondik kan het maar niet terug vinden...
Veolia is een kutbedrijf met klote OV chipkaart scanners en takketreintjes op mini trajectjesquote:Op maandag 5 april 2010 13:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn god wat heeft veolia debiel kleine treintjes
Hey, Merve.quote:Op maandag 5 april 2010 14:45 schreef Merve33 het volgende:
Hoi Jules
Je zei gisteren " Hoi tweede Bortecinem" . Je vroeg wat Bortecinem betekende.
Nu zie ik dat je je vraag en Bortecinem weg hebt gehaald. Er staat alleen hoi.
Why??
Anyway..
Welkom in dit/deze topicquote:Op maandag 5 april 2010 15:05 schreef Merve33 het volgende:
Ok.
Ik ben nieuw hier. Ik weet nog niet wie wie is. Maar lijkt mij leuk om jullie te leren kennen.
Nou ik skip nog een leuke dag allemaal.
Doeg.
Dit topicquote:Op maandag 5 april 2010 15:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Welkom in dit/deze topic! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde
.
Jij ook!
Doei!
Maar 'dit' klinkt toch net iets beter hequote:Op maandag 5 april 2010 15:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is ook goed! Maar je kunt ook zeggen "deze" topic.
Neeequote:Op maandag 5 april 2010 15:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar 'dit' klinkt toch net iets beter he
Gewoon helemaal toppie hequote:Op maandag 5 april 2010 15:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Neee! Oké, soms. Misschien. Een klein beetje dan.
Een klein beetje heel erg veel beter.quote:Op maandag 5 april 2010 15:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Neee! Oké, soms. Misschien. Een klein beetje dan.
Algemene kennis van de Nederlandse keuken! Of voel je je daar te goed voor!?quote:Op maandag 5 april 2010 15:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben geen mevrouw Overijssel expert!
Nee, ik voel me slecht.quote:Op maandag 5 april 2010 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Algemene kennis van de Nederlandse keuken! Of voel je je daar te goed voor!?
Dan heb ik verlorenquote:Op maandag 5 april 2010 15:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ja! Joppiesaus is alleen voor mensen die het aankunnen weggelegd.
Er is genoeg joppiesaus voor jou in de wereld, hoorquote:Op maandag 5 april 2010 16:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jammer, ik zou niet zonder joppiesaus kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op maandag 5 april 2010 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Met gevaar voor eigen leven post ik een System of a Down-liedje in het turkentopic.
Als Zeliha hier anti-Turkse sentimenten in kan vinden dan eet ik mijn sok op.Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha. Ik zie er geen anti-Turkse sentimenten in. Ze zal vast niet boos op je worden
.
Jammer dat ze uit elkaar zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 17:13 schreef msnk het volgende:
Niks mis met SOAD, zij doen immers gewoon waar zij in geloven. Goede artiesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |