Ja, zoiets! En dan kan je babies veranderen in kinderenquote:Op zondag 4 april 2010 23:41 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Babies zijn net kindersuprise ... je weet niet wat erin zit
Zodat er een soort van übermensch onstaat? Krijgt Hitler toch nog zn zin.quote:
Alleen ga ik echt geen babyhoofdjes openknijpen om bij de surprise te komen hoorquote:Op zondag 4 april 2010 23:41 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Babies zijn net kindersuprise ... je weet niet wat erin zit
Dominant bedoel jequote:Op zondag 4 april 2010 23:41 schreef Demise het volgende:
[..]
Niemand van die mensen hoeven de combinatie genen te hebben die jij misschien hebt, hoor. Het gen (als het er zou zijn, even gesimplificeerd), kan al jaren recessief in de familie zitten, terwijl jij de eerste bent die geen dominant gen heeft, en dus de eerste bij wie dit in de genen zou zitten (en zich zou openbaren).
Ik reageer nergens op zoals men dat van me verwacht, eigenlijk.. Dus je zou best eens gelijk kunnen hebben..quote:Op zondag 4 april 2010 23:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan, maar als iets er genetisch zit (bijv. agressief gedrag), dan hoeft dit niet bij iedereen naar buiten te komen en dat heeft alles te maken met de interactie tussen je genen en de omgeving.
Als jij dat zo ziet, so be it.quote:Op zondag 4 april 2010 23:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zodat er een soort van übermensch onstaat? Krijgt Hitler toch nog zn zin.
Moet alles dat afwijkend is maar uitgeroeid worden? Waarom, in vredesnaam?
Hoe bevalt dat lezen in bed?quote:Op zondag 4 april 2010 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zoiets! En dan kan je babies veranderen in kinderen
Natuurlijk heb ik gelijkquote:Op zondag 4 april 2010 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik reageer nergens op zoals men dat van me verwacht, eigenlijk.. Dus je zou best eens gelijk kunnen hebben..
Mijn boek ligt nog op de andere kamerquote:
*brengt boek*quote:Op zondag 4 april 2010 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn boek ligt nog op de andere kamer
Hij is terug!quote:Op zondag 4 april 2010 23:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
*brengt boek*
Foei boek, niet meer weglopen!
Ohh maar daar kun je best gelijk in hebben, mijn grootvader (pap z'n kant) was altijd heel streng, en kon ook best aggressief zijn.. M'n pa en z'n broers en zusje hebben dit niet.. Mijn broertje daar in tegen vertoont soms gedrag dat m'n pa doet herinneren aan z'n vader..quote:Op zondag 4 april 2010 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik gelijk![]()
Haha, nee. Je moet het ook niet zwaar zien ofzo, maar er zijn gedragingen die wel in je genen zitten & de ene keer komt dat er wel uit en de andere keer niet (/en bij de andere persoon wel & bij de ander niet)
It's all in de genesquote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh maar daar kun je best gelijk in hebben, mijn grootvader (pap z'n kant) was altijd heel streng, en kon ook best aggressief zijn.. M'n pa en z'n broers en zusje hebben dit niet.. Mijn broertje daar in tegen vertoont soms gedrag dat m'n pa doet herinneren aan z'n vader..
Jup en dat komt onder andere door de genenquote:Op zondag 4 april 2010 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh maar daar kun je best gelijk in hebben, mijn grootvader (pap z'n kant) was altijd heel streng, en kon ook best aggressief zijn.. M'n pa en z'n broers en zusje hebben dit niet.. Mijn broertje daar in tegen vertoont soms gedrag dat m'n pa doet herinneren aan z'n vader..
Dit kwam veelel door z'n koppige exquote:Op zondag 4 april 2010 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup en dat komt onder andere door de genenMaar je broertje is / wordt waarschijnlijk agressief door iets wat in de omgeving aan de hand is
oh ik zie t wel in mn eigen kids, zie karaktertrekjes van mij en van hun papaquote:Op zondag 4 april 2010 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup en dat komt onder andere door de genenMaar je broertje is / wordt waarschijnlijk agressief door iets wat in de omgeving aan de hand is
Helemaal niet zo enorm spuit elf eigenlijk, Duimpjequote:Op zondag 4 april 2010 23:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik zie t wel in mn eigen kids, zie karaktertrekjes van mij en van hun papa
lijkt me ook vrij logisch, en toch zijn ze helemaal hun eigen ikje.
opvoeding en omgeving hebben ook nog invloed natuurlijk!?
maar ik ben spuitelf en heb t niet allemaal gevolgd verder....
Ja, daarom zei ik al "Maar je broertje is / wordt waarschijnlijk agressief door iets wat in de omgeving aan de hand is"quote:Op zondag 4 april 2010 23:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik zie t wel in mn eigen kids, zie karaktertrekjes van mij en van hun papa
lijkt me ook vrij logisch, en toch zijn ze helemaal hun eigen ikje.
opvoeding en omgeving hebben ook nog invloed natuurlijk!?
maar ik ben spuitelf en heb t niet allemaal gevolgd verder....
We zullen zienquote:Op zondag 4 april 2010 23:59 schreef VorteXxX het volgende:
een ex zei ooit dat ik autistische trekjes vertoonde soms.. alleen vind ik van niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |