Ik herken de achtergrondquote:
Er stond eerst iets andersquote:
In zijn FoBo staat gewoon een foto hoorquote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, voor mij wel. En ik ben nu toch wel erg benieuwd welk hoofd erbij hoort
Hij heeft een fobo foto.. Ik moest er ook eentje doen van Krengelquote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie mijn foboquote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk nooit in FoBo'squote:Op zondag 4 april 2010 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In zijn FoBo staat gewoon een foto hoor
Maar dit was iets subtielerquote:
Wie luistert er nou naar Krengelquote:Op zondag 4 april 2010 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij heeft een fobo foto.. Ik moest er ook eentje doen van Krengel
Misschien toch eens mee beginnenquote:
Red ik dat nog wel dan? Hier doen ze niet aan fikkie stoken volgensmij.. Zou iig niet weten waar we er hier in Rotterdam plek voor hebben gemaakt..quote:
Iel, zit je in Rotjeknor?quote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Red ik dat nog wel dan? Hier doen ze niet aan fikkie stoken volgensmij.. Zou iig niet weten waar we er hier in Rotterdam plek voor hebben gemaakt..
Nou, bij mij is het echt zo...quote:
Wat nou Iel? Niets mis meequote:
Maar je had ooit al eens foto's van me gezien, zover ik weet.quote:Op zondag 4 april 2010 23:10 schreef Samzz het volgende:
Nou, bij mij is het echt zo...
*uitzondering maakt*
Maar deze is wel iets anders hoorquote:Op zondag 4 april 2010 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar je had ooit al eens foto's van me gezien, zover ik weet.
Jawel. Rotterdam is iel. Doe mij maar Amsterdam of gewoon m'n eigen Tukkerlandjequote:Op zondag 4 april 2010 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat nou Iel? Niets mis meeBen al eens hier weg geweest ook
Voor zover ik weet nietquote:Op zondag 4 april 2010 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar je had ooit al eens foto's van me gezien, zover ik weet.
Brabant FTWquote:Op zondag 4 april 2010 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Rotterdam is iel. Doe mij maar Amsterdam of gewoon m'n eigen Tukkerlandje
Oke... Rotterdam-Alexander is te doen
Amsrterdam vind ik minder, Enschede weleens bezochtquote:Op zondag 4 april 2010 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Rotterdam is iel. Doe mij maar Amsterdam of gewoon m'n eigen Tukkerlandje
Oke... Rotterdam-Alexander is te doen
Dat heeft niets met positief of negatief te maken, maar deze foto is meer "jou" van nu dan die andere fotoquote:Op zondag 4 april 2010 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat positief of negatief? Niet iedereen durft "net uit bed" foto's te plaatsen.
zij en automatic zijn idd momenteel de enige dames hier, goed gezienquote:Op zondag 4 april 2010 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah ok, dan ben je een van de weinige dames hier.
Ik doelde meer op het gegeven van de dames die ooit om pics hadden gevraagd via PM's.quote:Op zondag 4 april 2010 23:14 schreef djayzz het volgende:
zij en automatic zijn idd momenteel de enige dames hier, goed gezien
So not true.quote:Op zondag 4 april 2010 23:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
zij en automatic zijn idd momenteel de enige dames hier, goed gezien
volgende keer ff opschrijven... want nu kunnen we er niet over kletsenquote:Op zondag 4 april 2010 23:15 schreef Samzz het volgende:
Techneutje, ik had gisteren een hele mooie stelling bedachtMaar ik ben m vergeten
had je al een keuze gemaaktquote:Op zondag 4 april 2010 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Zal ik zo dvd gaan kijken, lezen of slapen?
O sorryquote:Op zondag 4 april 2010 23:16 schreef Demise het volgende:
[..]
So not true.![]()
Ook al ben ik er niet echt, want ik doe vijftien dingen tegelijk en dan gaat dit topic net iets te snel.Maar ik ga het proberen! Morgen. Als ik uitgeslapen ben. En mijn ritalin niet gehad heb, wellicht.
Nee, want ik ben nog steeds hierquote:
Ai, dat is wel jammer dan.quote:Op zondag 4 april 2010 23:15 schreef Samzz het volgende:
Techneutje, ik had gisteren een hele mooie stelling bedachtMaar ik ben m vergeten
Voor lezen en dvd kijken moet ik mijn bed uit, en dar heb ik nog geen zin inquote:
luie donderquote:Op zondag 4 april 2010 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor lezen en dvd kijken moet ik mijn bed uit, en dar heb ik nog geen zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Mee eens. Niet dat ik die mensen geen kind gun, maar ik gun dat kind geen ouders die niet volledig aan de wensen van het kind kunnen voldoen. Bovendien, stel dat kind is niet geestelijk gehandicapt, dan is de kans groot dat het voor zijn ouders gaat zorgen. Ook niet goed.quote:Op zondag 4 april 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
Ik weet 'm weer
Stelling: Verstandelijk gehandicapte mensen mogen geen kinderen krijgen/opvoeden.
quote:Op zondag 4 april 2010 23:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
luie donder![]()
Pak jij het evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ehm,, nou ja.. ik heb er nix tegen maar kunnen ze het wel ... ligt natuurlijk aan de zwaarte van de handicapquote:Op zondag 4 april 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
Ik weet 'm weer
Stelling: Verstandelijk gehandicapte mensen mogen geen kinderen krijgen/opvoeden.
Moreel gezien ben ik het daar niet mee eens. Realistisch gezien valt er wel wat voor te zeggen. Lastig dit.quote:Op zondag 4 april 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
Als ze (goede) begeleiding krijgen, dan vind ik het prima. En anders heb ik er wel moeite mee (om de redenen die Demise naar voren haalt). Verder speelt de mate van handicap wel mee voor mij, want binnen de verstandelijke gehandicapten heb je ook verschillende gradaties.quote:Op zondag 4 april 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
Ik weet 'm weer
een lastige vind ik....ik weet dat deze mensen vol liefde zitten, maar kunnen sommige dingen zelf niet eens doen...quote:Op zondag 4 april 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
Ik weet 'm weer
Wat de behaarde fokker zegtquote:Op zondag 4 april 2010 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Moreel gezien ben ik het daar niet mee eens. Realistisch gezien valt er wel wat voor te zeggen. Lastig dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |