Niks. Maar sommige mannen hebben echt zo'n bosmat. En dat vind ik walgelijkquote:
jaaahquote:Op zondag 4 april 2010 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks. Maar sommige mannen hebben echt zo'n bosmat. En dat vind ik walgelijk
Sommigen moeten er hard genoeg voor sparen..quote:Op zondag 4 april 2010 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks. Maar sommige mannen hebben echt zo'n bosmat. En dat vind ik walgelijk
Dat vind ik altijd leukquote:Op zondag 4 april 2010 22:19 schreef VorteXxX het volgende:natuurlijk een stuk vanaf mn navel naar beneden .. hoe heet dat ook al weer
Was dat niet een happy of treasure trail ofzo?quote:Op zondag 4 april 2010 22:19 schreef VorteXxX het volgende:
nou ja.. ik heb alleen "Patches" zeg maar...en natuurlijk een stuk vanaf mn navel naar beneden .. hoe heet dat ook al weer
Ohw ja dat was hetquote:Op zondag 4 april 2010 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was dat niet een happy of treasure trail ofzo?
Das echt ranzig ... zowel bij vrouwen als mannen ....quote:Op zondag 4 april 2010 22:19 schreef VorteXxX het volgende:
nou ja.. ik heb alleen "Patches" zeg maar...en natuurlijk een stuk vanaf mn navel naar beneden .. hoe heet dat ook al weer
Er zijn ranzigere dingenquote:Op zondag 4 april 2010 22:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Das echt ranzig ... zowel bij vrouwen als mannen ....
Zijn de vrouwen het niet met je eens ben ik bang..quote:Op zondag 4 april 2010 22:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Das echt ranzig ... zowel bij vrouwen als mannen ....
Als je moet sparen heb je geen bosmatquote:Op zondag 4 april 2010 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sommigen moeten er hard genoeg voor sparen..
quote:Op zondag 4 april 2010 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn de vrouwen het niet met je eens ben ik bang..
Bij sommige vrouwen KAN het leuk zijn.. Mits niet teveel.. of veel te donker..
Ik mag hopen dat je dat zelf ook helemaal kaal bent down there?quote:
Tis niet veel hier, en ook zo weg.. En andere plekken worden goed onderhoudenquote:Op zondag 4 april 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je moet sparen heb je geen bosmat
Dan nog prefereer ik zo min mogelijk haar waar ik met m'n mond moet zijn. Een man wil ook geen flosdraad, ik dus ook niet. En veel borsthaar kriebelt
quote:Op zondag 4 april 2010 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis niet veel hier, en ook zo weg.. En andere plekken worden goed onderhouden
Ook dat laat ik aan je fantasie overquote:Op zondag 4 april 2010 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dat zelf ook helemaal kaal bent down there?
Jij laat wel heel veel aan mijn fantasie overquote:
Ik lust alleen geen bananen.quote:
de realiteit zal hard aankomenquote:Op zondag 4 april 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij laat wel heel veel aan mijn fantasie overJij kan maar beter een Johnny Depp kloon zijn
![]()
Ik welquote:Op zondag 4 april 2010 22:33 schreef Kreator het volgende:
Mannen die helemaal kaal zijn 'daar beneden' vind ik niet mooi trouwens. Niet dat ik ermee in bed hoef te liggen, maar toch.
[..]
Ik lust alleen geen bananen.
Dr zijn er een paar op fok die weten hoe ik eruit ziequote:Op zondag 4 april 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij laat wel heel veel aan mijn fantasie overJij kan maar beter een Johnny Depp kloon zijn
![]()
Zwaai je nu de haren uit of het "haarloze" ?quote:
het was meer een wave van hier haarloosquote:Op zondag 4 april 2010 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zwaai je nu de haren uit of het "haarloze" ?
Okequote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
het was meer een wave van hier haarloos
Wie dan?quote:Op zondag 4 april 2010 22:36 schreef 907 het volgende:
[..]
Dr zijn er een paar op fok die weten hoe ik eruit zie
Goed van jequote:
Jij ook haarloos?quote:
Lezenquote:Op zondag 4 april 2010 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Zal ik zo dvd gaan kijken, lezen of slapen?
Ik ben op de helft van deel driequote:
Van?quote:
Slapen... Naakt...quote:Op zondag 4 april 2010 22:49 schreef automatic_ het volgende:
Zal ik zo dvd gaan kijken, lezen of slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |