Ik herken de achtergrondquote:
Er stond eerst iets andersquote:
In zijn FoBo staat gewoon een foto hoorquote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, voor mij wel. En ik ben nu toch wel erg benieuwd welk hoofd erbij hoort
Hij heeft een fobo foto.. Ik moest er ook eentje doen van Krengelquote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie mijn foboquote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk nooit in FoBo'squote:Op zondag 4 april 2010 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In zijn FoBo staat gewoon een foto hoor
Maar dit was iets subtielerquote:
Wie luistert er nou naar Krengelquote:Op zondag 4 april 2010 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij heeft een fobo foto.. Ik moest er ook eentje doen van Krengel
Misschien toch eens mee beginnenquote:
Red ik dat nog wel dan? Hier doen ze niet aan fikkie stoken volgensmij.. Zou iig niet weten waar we er hier in Rotterdam plek voor hebben gemaakt..quote:
Iel, zit je in Rotjeknor?quote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Red ik dat nog wel dan? Hier doen ze niet aan fikkie stoken volgensmij.. Zou iig niet weten waar we er hier in Rotterdam plek voor hebben gemaakt..
Nou, bij mij is het echt zo...quote:
Wat nou Iel? Niets mis meequote:
Maar je had ooit al eens foto's van me gezien, zover ik weet.quote:Op zondag 4 april 2010 23:10 schreef Samzz het volgende:
Nou, bij mij is het echt zo...
*uitzondering maakt*
Maar deze is wel iets anders hoorquote:Op zondag 4 april 2010 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar je had ooit al eens foto's van me gezien, zover ik weet.
Jawel. Rotterdam is iel. Doe mij maar Amsterdam of gewoon m'n eigen Tukkerlandjequote:Op zondag 4 april 2010 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat nou Iel? Niets mis meeBen al eens hier weg geweest ook
Voor zover ik weet nietquote:Op zondag 4 april 2010 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar je had ooit al eens foto's van me gezien, zover ik weet.
Brabant FTWquote:Op zondag 4 april 2010 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Rotterdam is iel. Doe mij maar Amsterdam of gewoon m'n eigen Tukkerlandje
Oke... Rotterdam-Alexander is te doen
Amsrterdam vind ik minder, Enschede weleens bezochtquote:Op zondag 4 april 2010 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Rotterdam is iel. Doe mij maar Amsterdam of gewoon m'n eigen Tukkerlandje
Oke... Rotterdam-Alexander is te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |