abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 april 2010 @ 22:02:31 #176
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79983235
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:00 schreef Tweeks het volgende:

[..]

Je hebt een paar goede punten. Ik heb geprobeerd de enquête zo simpel en gevarieerd mogelijk te houden, bedankt voor de feedback. Deze kan ik helaas niet in deze versie verwerken, maar ik zal het meenemen naar mijn toekomstige enquêtes. Jammer dat je hem niet alsnog wilt invullen.

De rest allemaal nogmaals bedankt voor je deelname!
Aldoende leert men
Succes met je onderzoek. Schroom niet om vaker terug te komen met enquêtes in de toekomst
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 5 april 2010 @ 22:05:31 #177
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_79983409
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Aldoende leert men
Succes met je onderzoek. Schroom niet om vaker terug te komen met enquêtes in de toekomst
Lespect tijn. Er komt 1 buitenstaander langs en meteen het beste beentje voor
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  maandag 5 april 2010 @ 22:08:12 #178
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79983556
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Lespect tijn. Er komt 1 buitenstaander langs en meteen het beste beentje voor
Taal is niet mijn sterkste kant
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79983630
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Taal is niet mijn sterkste kant
dat is te merken in de gequote post.

BTW..zit tussendoor harry potter te kijken
  maandag 5 april 2010 @ 22:12:29 #180
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79983786
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef francis998 het volgende:

[..]

dat is te merken in de gequote post.

BTW..zit tussendoor harry potter te kijken

Me too
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 april 2010 @ 22:17:13 #181
247161 ikke043
pi_79984021
Okee, ik zie niet wat er taaltechnisch mis is met tijn z'n post :-)

[twitter]Net ff een ei proberen te koppen met de smalle kant. Maar dat heb toch ff geduurd[/twitter]
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  maandag 5 april 2010 @ 22:18:10 #182
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79984080
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:17 schreef ikke043 het volgende:
Okee, ik zie niet wat er taaltechnisch mis is met tijn z'n post :-)

[twitter]Net ff een ei proberen te koppen met de smalle kant. Maar dat heb toch ff geduurd[/twitter]
Zitten er nu wel of geen fouten in mijn post

Wattes
14 SHADES OF GREY
pi_79984175
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wattes
jawel, voor zover ik weet hoort er te staan:"heeft ff geduurd"(en volgens het boekje hoort er even te staan ipv. ff)
  maandag 5 april 2010 @ 22:21:39 #184
247161 ikke043
pi_79984255
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:20 schreef francis998 het volgende:

[..]

jawel, voor zover ik weet hoort er te staan:"heeft ff geduurd"(en volgens het boekje hoort er even te staan ipv. ff)
Ff 'n quote voor de feel
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  maandag 5 april 2010 @ 22:22:16 #185
247161 ikke043
pi_79984287
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wattes
Ik was een beetje sarcastisch bezig In mijn eerste reply
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  maandag 5 april 2010 @ 22:25:12 #186
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79984448
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:22 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Ik was een beetje sarcastisch bezig In mijn eerste reply
Dat is heul niet leuk mij in de maling nemen
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 april 2010 @ 22:45:05 #187
247161 ikke043
pi_79985467
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is heul niet leuk mij in de maling nemen
Srry

kun je me nog vergeven
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  maandag 5 april 2010 @ 22:48:33 #188
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79985687
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:45 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Srry

kun je me nog vergeven
Dat ligt eraan daar moet ik nog een nachtje over slapen
14 SHADES OF GREY
  maandag 5 april 2010 @ 22:49:42 #189
247161 ikke043
pi_79985751
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat ligt eraan daar moet ik nog een nachtje over slapen
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  maandag 5 april 2010 @ 22:51:23 #190
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79985843
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:49 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan
14 SHADES OF GREY
pi_79987344
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef Demise het volgende:

[..]

Ik vind het wel fijn dat die drempel tegenwoordig wat lager ligt. Ik denk niet dat ik in de vroegere situatie erg snel aan een leraar zou hebben uitgelegd waar ik last van heb (Asperger/ADHD), waardoor school voor mij erg moeilijk of onmogelijk zou worden. Immers, als ik het niet uitleg, kan er ook geen rekening mee worden gehouden.
Daar heb je dan weer wel een punt
pi_79987406
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het lijkt alsof jij leraren afschilderd als halve goden ofzo.
Nee, dit gaat mij te ver. Maar ja, niet geheel toevallig hou ik dan weer van duidelijke structuren
pi_79988001
ik ben der weer...harry potter is afgelopen...
pi_80005786
Ik ook. Alleen op school; huiswerkbegeleiding dan..
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_80008409
Bezig met die test, maar bij vraag 5, 8 en 9 staat er 'anders', en dan moet je die rondjes invullen (nooit t/m erg vaak), maar dat slaat toch nergens op dat je 'nooit' invult bij 'anders'? Zou je dat niet moeten specificeren wat je bedoelt met 'anders'?

En vraag nummer 6: "Hoe belangrijk is de computer voor jouw.."
Jouw

En MBO staat er niet tussen bij het opleidingsniveau?
Children of the night. What music they make.
pi_80009487
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Bezig met die test, maar bij vraag 5, 8 en 9 staat er 'anders', en dan moet je die rondjes invullen (nooit t/m erg vaak), maar dat slaat toch nergens op dat je 'nooit' invult bij 'anders'? Zou je dat niet moeten specificeren wat je bedoelt met 'anders'?

Jouw

Suggestie: laat je enquête op taal en grammatica controleren door taalnazi (het zijn haar woorden)Satsuma.

Opmerking: besef voor de validiteit van je onderzoek dat je op deze manier geen zekerheid hebt dat de enquête door uitsluitend autisten ingevuld wordt.
twijfelgeval?
pi_80010830
zo, ben der weer.. Wat een weertje .

Ben vanaf 1 uur 's middags op straat geweest, eerst ff haar knippen, wat sokken terugbrengen, dan naar de psych..en de hele tijd lekker op die fiets

en morgen waarschijnlijk naar a'dam als het weer zo blijft
En een aardig gesprek gehad bij de psych ..dus loopt allemaal wel lekker.. vandaag.
pi_80015491
quote:
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Dat heeft met prikkels te maken. ‘Echte’ autisten vinden een café vooral chaotisch met al die geluiden door elkaar. De prikkels komen ongefilterd binnen. Voor sommige mensen met autisme geeft zelfs het zwembad of de bios (bij een normale film) te veel prikkels. Voor een deel zit het misschien tussen de oren. Ik kan me er ook niet zoveel bij voorstellen, wel dat het het leven heel moeilijk maakt.

Tja, dat heb ik dus ook. Ik word knettergek in een cafe of disco. En daarnaast snap ik ook niet echt wat er leuk aan is. Er is heel veel herrie, en in een disco ook allemaal lichtflitsen en dan zijn er nog 20000 verschillende geurtjes.
Het drinken is duur, je ruimte beperkt, een goed gesprek is lastig. Niet alleen door het volume maar ook doordat de gemiddelde bezoeker vrij simpel van geest is.
Dan zijn er nog de nodige figuren die hun onzekerheid of minderwaardigheidscomplex maar wat graag etaleren door stoer te gaan lopen doen en/of te gaan intimideren. En dansen kan ik niet, hou ik niet van.

Ik heb niets te zoeken in zo'n tent, zal er ook niets vinden. Het enige wat ik vind is dat er niets aan is.
Daarom is het ook wel lastig om een vriendinnetje te vinden, ik kom eigenlijk nooit iemand tegen.
Ik hou ook meer van besloten en geselecteerd gezelschap. Een leuke BBQ feestje of verjaardag of de jaarwisseling. Of gewoon film/tv kijken e.d.

Ik was ook eens een keer naar de stadschouwburg geweest, naar Lebbis.. en dat vond ik verschrikkelijk, ik heb niet echt veel van de show meegekregen.. eigenlijk weet ik er niets meer van Toen ik de dvd zag kon ik mij er helemaal niets van herinneren. Daar zit je ook heel erg op elkaar en er was ook geen beenruimte. Als ik er nog een keer heenga dan ga ik aan de zijkant zitten, op de trap. Dat is dan weer het voordeel van mijn autipas, ik denk niet dat zo'n supoost mij dan gaat wegsturen als ik gewoon netjes rustig zit te genieten.

Vandaag in de bibliotheek was ook heel erg, ik ga daar wel eens heen om rustig te lezen... INPUT!!
Ze hebben daar alle kranten en tijdschriften. En ik vermijd zoveel mogelijk drukke tijden met kinderen.
Maar heel vaak, en vanmiddag dus ook weer, zit ik dan aan de leestafel te lezen en dan komen er mensen naast me zitten die gewoon gaan zitten praten. Zit ik iets interessants te lezen wat ik fijn vind en dan komt iemand het weer verpesten met 'dan doen we lekkere wortjeltjes in de pan, uitje drbij bla bla" WTF!!!
En toen ging die vrouw ook nog eens al haar boeken op die tafel SMIJTEN, bij elk boek dat ze neersmeet ging die hele tafel bonken en trillen. 'Kijk!! is allemaal van films, deze is een film van.. BAM!! en deez BAM!!
En deze is van Paul Verhoeven BAM!!..
Dus ik droop na 20 keer zuchten en steeds dezelfde zin opnieuw proberen te lezen maar weer af, want als ik er wat van zeg ofzo dan ben ik de ASO
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:43:34 #199
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80016069
Zo het is mij gelukt om te stoppen met piekeren gisterenavond door een oplossing te bedenken.
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:48:11 #200
295984 Demise
I saw you look away
pi_80016253
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bij was het juist zo omdat ik het wel snapte ik het saai vond. Vooral Economie en Biologie. Dus besteden ik weinig energie aan mijn huiswerk. Ik heb een keer een 10 gehaald bij een repetie voor biologie. En dat was om een weddenschap met een leraar.
Oeh, dat had ik ook (voordat ik een strebertje werd)! Maar dan met scheikunde. Als ik een 10 haalde voor een proefwerk, won ik een appeltaartje van de Appie. Ik helemaal enthousiast. Maarja, ik vergat het weer en pas de dag van tevoren kwam ik erachter. Toen toch nog die stof twee keer doorgelezen, daarna proefwerk gemaakt. 10.2, ik had ook de bonus goed. Hij helemaal blij: 'En, hoeveel werk was dan nou?!' Ik: 'Nou...' Ik heb 't maar niet gezegd. Ook zo sneu.
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:00 schreef Tweeks het volgende:

[..]

Je hebt een paar goede punten. Ik heb geprobeerd de enquête zo simpel en gevarieerd mogelijk te houden, bedankt voor de feedback. Deze kan ik helaas niet in deze versie verwerken, maar ik zal het meenemen naar mijn toekomstige enquêtes. Jammer dat je hem niet alsnog wilt invullen.

De rest allemaal nogmaals bedankt voor je deelname!
Ik kan er gewoon niet zoveel mee.
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:18 schreef DeHovenier het volgende:

Jouw

'Jouw' klopt, want het gaat om 'jouw computergebruik' (of zoiets), dus het wordt gebruikt als bezittelijk voornaamwoord. Het staat alleen wel lelijk, ja.

Zo. Ik ga vanavond maar niet dansen, ben helemaal op.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')