Aldoende leert menquote:Op maandag 5 april 2010 22:00 schreef Tweeks het volgende:
[..]
Je hebt een paar goede punten. Ik heb geprobeerd de enquête zo simpel en gevarieerd mogelijk te houden, bedankt voor de feedback. Deze kan ik helaas niet in deze versie verwerken, maar ik zal het meenemen naar mijn toekomstige enquêtes. Jammer dat je hem niet alsnog wilt invullen.
De rest allemaal nogmaals bedankt voor je deelname!
Lespect tijn. Er komt 1 buitenstaander langs en meteen het beste beentje voorquote:Op maandag 5 april 2010 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aldoende leert men![]()
Succes met je onderzoek. Schroom niet om vaker terug te komen met enquêtes in de toekomst
Taal is niet mijn sterkste kantquote:Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Lespect tijn. Er komt 1 buitenstaander langs en meteen het beste beentje voor![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat is te merken in de gequote post.
BTW..zit tussendoor harry potter te kijken
Zitten er nu wel of geen fouten in mijn postquote:Op maandag 5 april 2010 22:17 schreef ikke043 het volgende:
Okee, ik zie niet wat er taaltechnisch mis is met tijn z'n post :-)
[twitter]Net ff een ei proberen te koppen met de smalle kant. Maar dat heb toch ff geduurd[/twitter]
jawel, voor zover ik weet hoort er te staan:"heeft ff geduurd"(en volgens het boekje hoort er even te staan ipv. ff)quote:Op maandag 5 april 2010 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zitten er nu wel of geen fouten in mijn post![]()
Wattes
Ff 'n quote voor de feelquote:Op maandag 5 april 2010 22:20 schreef francis998 het volgende:
[..]
jawel, voor zover ik weet hoort er te staan:"heeft ff geduurd"(en volgens het boekje hoort er even te staan ipv. ff)
Ik was een beetje sarcastisch bezigquote:Op maandag 5 april 2010 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zitten er nu wel of geen fouten in mijn post![]()
Wattes
Dat is heul niet leuk mij in de maling nemenquote:Op maandag 5 april 2010 22:22 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ik was een beetje sarcastisch bezigIn mijn eerste reply
Srryquote:Op maandag 5 april 2010 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is heul niet leuk mij in de maling nemen![]()
Dat ligt eraanquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ligt eraandaar moet ik nog een nachtje over slapen
Dat krijg je ervanquote:
Daar heb je dan weer wel een puntquote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef Demise het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat die drempel tegenwoordig wat lager ligt. Ik denk niet dat ik in de vroegere situatie erg snel aan een leraar zou hebben uitgelegd waar ik last van heb (Asperger/ADHD), waardoor school voor mij erg moeilijk of onmogelijk zou worden. Immers, als ik het niet uitleg, kan er ook geen rekening mee worden gehouden.
Nee, dit gaat mij te ver. Maar ja, niet geheel toevallig hou ik dan weer van duidelijke structurenquote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lijkt alsof jij leraren afschilderd als halve goden ofzo.
Suggestie: laat je enquête op taal en grammatica controleren door taalnazi (het zijn haar woorden)Satsuma.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Bezig met die test, maar bij vraag 5, 8 en 9 staat er 'anders', en dan moet je die rondjes invullen (nooit t/m erg vaak), maar dat slaat toch nergens op dat je 'nooit' invult bij 'anders'? Zou je dat niet moeten specificeren wat je bedoelt met 'anders'?
En vraag nummer 6: "Hoe belangrijk is de computer voor jouw.."
Jouw
En MBO staat er niet tussen bij het opleidingsniveau?
Tja, dat heb ik dus ook. Ik word knettergek in een cafe of disco. En daarnaast snap ik ook niet echt wat er leuk aan is. Er is heel veel herrie, en in een disco ook allemaal lichtflitsen en dan zijn er nog 20000 verschillende geurtjes.quote:Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Dat heeft met prikkels te maken. ‘Echte’ autisten vinden een café vooral chaotisch met al die geluiden door elkaar. De prikkels komen ongefilterd binnen. Voor sommige mensen met autisme geeft zelfs het zwembad of de bios (bij een normale film) te veel prikkels. Voor een deel zit het misschien tussen de oren. Ik kan me er ook niet zoveel bij voorstellen, wel dat het het leven heel moeilijk maakt.
Oeh, dat had ik ook (voordat ik een strebertje werd)! Maar dan met scheikunde. Als ik een 10 haalde voor een proefwerk, won ik een appeltaartje van de Appie. Ik helemaal enthousiast. Maarja, ik vergat het weer en pas de dag van tevoren kwam ik erachter. Toen toch nog die stof twee keer doorgelezen, daarna proefwerk gemaakt. 10.2, ik had ook de bonus goed.quote:Op maandag 5 april 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij was het juist zo omdat ik het wel snapte ik het saai vond. Vooral Economie en Biologie. Dus besteden ik weinig energie aan mijn huiswerk. Ik heb een keer een 10 gehaald bij een repetie voor biologie. En dat was om een weddenschap met een leraar.
Ik kan er gewoon niet zoveel mee.quote:Op maandag 5 april 2010 22:00 schreef Tweeks het volgende:
[..]
Je hebt een paar goede punten. Ik heb geprobeerd de enquête zo simpel en gevarieerd mogelijk te houden, bedankt voor de feedback. Deze kan ik helaas niet in deze versie verwerken, maar ik zal het meenemen naar mijn toekomstige enquêtes. Jammer dat je hem niet alsnog wilt invullen.
De rest allemaal nogmaals bedankt voor je deelname!
'Jouw' klopt, want het gaat om 'jouw computergebruik' (of zoiets), dus het wordt gebruikt als bezittelijk voornaamwoord. Het staat alleen wel lelijk, ja.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Bezig met die test, maar bij vraag 5, 8 en 9 staat er 'anders', en dan moet je die rondjes invullen (nooit t/m erg vaak), maar dat slaat toch nergens op dat je 'nooit' invult bij 'anders'? Zou je dat niet moeten specificeren wat je bedoelt met 'anders'?
En vraag nummer 6: "Hoe belangrijk is de computer voor jouw.."
Jouw
En MBO staat er niet tussen bij het opleidingsniveau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |