quote:
Ik zit met je in de hypetrain Keppie!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:20 schreef kepler het volgende:
_________O__________
Fantastische trailerDit wordt echt een hele toffe game
Over 2 weken nu eindelijk een 360 halenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zit met je in de hypetrain Keppie!
[ afbeelding ]
Ga je zeilen op dat meertje voor je huis?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Over 2 weken nu eindelijk een 360 halen, jammer dat ik het weekend van de release zeilwedstrijden heb
Haha nee, op de Kagerplassen, ook dichtbijquote:Op woensdag 7 april 2010 22:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ga je zeilen op dat meertje voor je huis?
Prioriteiten he. Meneer Wake gaat voor alles.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Over 2 weken nu eindelijk een 360 halen, jammer dat ik het weekend van de release zeilwedstrijden heb
3 mei toch?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Haha nee, op de Kagerplassen, ook dichtbij
En ik was ook nog eens vergeten dat 1 mei de Halo Reach Beta uitkomt
Ja kan ook, begin mei iigquote:
quote:As a cornerstone of our Red Dead Redemption Multiplayer Week, look for the next step forward in open-world multiplayer to be unveiled via an all-new Gameplay Series video devoted entirely to Multiplayer Free Roam - debuting tomorrow, Thursday April 8th. Get the gang together: we’re going hunting.
Look for it here on Thursday at the Rockstar site and at the official Red Dead Redemption site.
Yep, morgen komen ook de previews van de multiplayer, waaronder ook bij ons. 18:00 als ik het goed hebquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome cover, iedereen probeert hem dood te maken en hij richt op de eend.
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:20 schreef kepler het volgende:
_________O__________
Fantastische trailerDit wordt echt een hele toffe game
ik installeer geen games en eerlijk gezegd, mis ik er niets aanquote:Op donderdag 8 april 2010 10:48 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
als ik aan 60 gig ruim genog heb, heb ik dan aan 20 gig ook ruim genoeg?
Dat is zuur zeg. Ik ga mijn savegames dus voorlopig nog niet op USB stick zetten.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:48 schreef Niek. het volgende:
Ben un mn gamer profile aan het recoveren, echt zo kut dat ik al mn save games van de afgelopen jaren waarschijnlijk kwijt ben. usb stick doet helemaal niets en mn hdd staan ze niet op...
Hopelijk komt er snel een programma uit waarme je de xbox-usb stick kan uitlezen, kan dan de data op een andere stick zetten in de hoop dat het gaat werken.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zal ik 'm dan toch maar gaan kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |