Dat had ik dus ook meegemaakt. Ik kocht een xbox 360 "gerepareert van een RROD"quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:40 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Nu stuurt hij ongeveer dit:
Ik laat me niet oplichten door jou,of je reparareert de xbox 360 fatsoenlijk of je geeft een deel van het geld terug. En zijn je ouders er wel van op de hoogte dat je mensen zo belazert.
Ik zit er toch aan te denken om hem het geld voor een reparatie ergens anders te geven of hem zelf te repareren. Het was namelijk een aardige vent en ik heb eigenlijk geen zin om nog langer dit aan te horen
Welles!quote:
Ehhhh.. wat is ook geen optie?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:19 schreef Elias3 het volgende:
Hij wist natuurlijk dat hij geen garantie meer had ( is ook uit 2005). Maar ik heb het gewoon goed met hem voor en ik vind het ook kut voor hem dat hij voor 150 euro maar zo kort heeft kunnen spelen. Ik ga gewoon een hybrid fix voor hem uitvoeren, 150 euro is namelijk ook aardig veel voor een 2de hands xbox en ik wou hem eigenlijk voor 130 verkopen. Die hybrid fix kost mij 20 euro en wat tijd. Overigens ben ik beneden 16 (ik zeg niet hoe jong) en hij minstens 18 dus dat is ook geen optie.
Splosion Man kon me ook niet zo boeien, leuk voor een leveltje, maar verder dan wereld 1 ben ik nooit gekomen.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
'We' hebben gekozen:
[..]
Dat is in ieder geval één prijs voor Splosion Man
Grapjas, hem in elkaar meppen natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 12:02 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Sexuele handelingen aanbieden als schadevergoeding?
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:02 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Sexuele handelingen aanbieden als schadevergoeding?
quote:Microsoft’s just pushed forward the release date of Alan Wake to May 14.
The Remedy thriller was previously down for a May 21 release in the UK and Europe, with a US launch three days before that on May 18. Both the American release date and Japanese launch of May 27 remains the same.
Las het idd net, komt toch weer goed uitquote:Op woensdag 7 april 2010 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Vervroegde release voor Alan Wake.
[..]
ey broederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal leuk en aardig maar ik vernam dat er niet echt een SP in zit maar meer gewoon losse area's die je dan co-op kunt spelen...quote:
Dat is geen eend maar een fazant.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome cover, iedereen probeert hem dood te maken en hij richt op de eend.
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:59 schreef Marble het volgende:
Taxonomische accuratesse is belangrijk, vooral in Xboxtopiques.
quote:
Ik zit met je in de hypetrain Keppie!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:20 schreef kepler het volgende:
_________O__________
Fantastische trailerDit wordt echt een hele toffe game
Over 2 weken nu eindelijk een 360 halenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zit met je in de hypetrain Keppie!
[ afbeelding ]
Ga je zeilen op dat meertje voor je huis?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Over 2 weken nu eindelijk een 360 halen, jammer dat ik het weekend van de release zeilwedstrijden heb
Haha nee, op de Kagerplassen, ook dichtbijquote:Op woensdag 7 april 2010 22:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ga je zeilen op dat meertje voor je huis?
Prioriteiten he. Meneer Wake gaat voor alles.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Over 2 weken nu eindelijk een 360 halen, jammer dat ik het weekend van de release zeilwedstrijden heb
3 mei toch?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Haha nee, op de Kagerplassen, ook dichtbij
En ik was ook nog eens vergeten dat 1 mei de Halo Reach Beta uitkomt
Ja kan ook, begin mei iigquote:
quote:As a cornerstone of our Red Dead Redemption Multiplayer Week, look for the next step forward in open-world multiplayer to be unveiled via an all-new Gameplay Series video devoted entirely to Multiplayer Free Roam - debuting tomorrow, Thursday April 8th. Get the gang together: we’re going hunting.
Look for it here on Thursday at the Rockstar site and at the official Red Dead Redemption site.
Yep, morgen komen ook de previews van de multiplayer, waaronder ook bij ons. 18:00 als ik het goed hebquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome cover, iedereen probeert hem dood te maken en hij richt op de eend.
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:20 schreef kepler het volgende:
_________O__________
Fantastische trailerDit wordt echt een hele toffe game
ik installeer geen games en eerlijk gezegd, mis ik er niets aanquote:Op donderdag 8 april 2010 10:48 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
als ik aan 60 gig ruim genog heb, heb ik dan aan 20 gig ook ruim genoeg?
Dat is zuur zeg. Ik ga mijn savegames dus voorlopig nog niet op USB stick zetten.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:48 schreef Niek. het volgende:
Ben un mn gamer profile aan het recoveren, echt zo kut dat ik al mn save games van de afgelopen jaren waarschijnlijk kwijt ben. usb stick doet helemaal niets en mn hdd staan ze niet op...
Hopelijk komt er snel een programma uit waarme je de xbox-usb stick kan uitlezen, kan dan de data op een andere stick zetten in de hoop dat het gaat werken.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zal ik 'm dan toch maar gaan kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |