quote:Op zondag 4 april 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
Livingggggg on the edgeeeeeeeeeeee
quote:Op zondag 4 april 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
Livingggggg on the edgeeeeeeeeeeee
Al is de edit nog zo snel!quote:
Had jij ze ook onder je CTRL-V?quote:
Ja! Ik had net die eerste gekopieerd en toen had ze m gewijzigd!quote:
quote:
Nou, de poezen die ik ken die rood zijn, zijn vaak een beetje vaal-rood (roze-achtig) dan... niet zo diep (sowieso zijn rode poezen zeldzaam)quote:Op zondag 4 april 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo ik lees net in je poessiees-topic; zijn mannetjes dan qua rood vaker dieper van kleur?
quote:Op zondag 4 april 2010 20:04 schreef Dirkh het volgende:
Hallo
quote:Op zondag 4 april 2010 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de poezen die ik ken die rood zijn, zijn vaak een beetje vaal-rood (roze-achtig) dan... niet zo diep (sowieso zijn rode poezen zeldzaam)
Ik had ook een hele mooie dieprooiequote:Op zondag 4 april 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, dat wist ik niet, leuk om te weten
mwuhahahahahahaquote:Op zondag 4 april 2010 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de poezen die ik ken die rood zijn, zijn vaak een beetje vaal-rood (roze-achtig) dan... niet zo diep (sowieso zijn rode poezen zeldzaam)
quote:Op zondag 4 april 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had ook een hele mooie dieprooie![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 4 april 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik had zo'n vale rooie vent.quote:Op zondag 4 april 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld, beest heeft me een jaar van m'n leven gekost.quote:Op zondag 4 april 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik je er toen, in een van de F&F topics, over zien schrijven![]()
nee, het is niet grappig dat tombola alleen ondiepe rooie poezen kent?quote:Op zondag 4 april 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwabbert heeft wel vaker van die binnenpretjes in z'n eentje![]()
Baloe werd qua kleur steeds donkerder; deze foto is gemaakt op de eerste avond dat ie bij ons kwamquote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa
En Draakje is volgens mij zelfs donkerder
Als er maar wél een draaiorgel komtquote:Act van Sieneke nog onduidelijk
AMSTERDAM - De act van onze Sieneke tijdens het Eurovisie Songfestival in Oslo is nog een groot vraagteken.
Dit heeft te maken met de regie in Oslo, zo vertelde de 18-jarige zangeres in het programma Life 4 You. "De regie heeft voorschriften. We wachten hier nog op." Het plan was om met meerdere draaiorgels op het podium te staan.
Ook weet Sieneke nog niet wat voor outfit ze zal dragen tijdens de halve finale. "We werken met verschillende ontwerpers. Ik mag er nog niet veel over zeggen. Ik weet wel dat het géén jurk wordt. Dat past niet zo bij het nummer."
De tweede week van april zal Sieneke bij de nonnen in Vught haar Engels bijspijkeren.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, beest heeft me een jaar van m'n leven gekost.
Wat een ellende en vooral verdriet was dat zeg.
Mijn lieve LoetjeDe allerleukste Rooie Rotterdammert
Naartjie is ook een net niet rijpe wortel toch?quote:
Baloe idd...aka Loetje of Baloeloequote:Op zondag 4 april 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Baloe toch?Nu weet ik het weer. Ik onthoud vaak de verhalen en de dieren, maar dan ken ik de users niet goed genoeg verder om ze allemaal te onthouden.
Er staat nergens ondiep, er staat lichter van kleur.quote:Op zondag 4 april 2010 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, het is niet grappig dat tombola alleen ondiepe rooie poezen kent?![]()
quote:
quote:
Wie dan?quote:
quote:
Nee! Ik zag het hier te laat en Dirk had niet gesmstquote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wat zijn.
Greys heb je Sien nog bij Carlo en Irene in d'r hippe roze blote-schouders-dingetje gezien?
Naartjie is best dieprood. Je standaard theemuts, zeg maar.quote:Op zondag 4 april 2010 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naartjie is ook een net niet rijpe wortel toch?
quote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja, Em El showed der modskills ook ff
Ll is hier toch niet? Erik???????? Lurk jij?quote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er verder modrechten heeft hierMl-etje zie ik er niet voor aan, LL kan niet editten en Dirk ook niet, toch?
quote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee! Ik zag het hier te laat en Dirk had niet gesmst
Maar blote schouder dingetjes doen het altijd goed.
Heb ik van horen zeggen
quote:Op zondag 4 april 2010 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll is hier toch niet? Erik???????? Lurk jij?
Awquote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Vanmiddag stapte er een huilend mannetje uit de auto. Ze waren naar opa gaan kijken en toen besefte hij met zijn 6 jaar dat hij écht dood was.![]()
Hij had opa's hand de hele tijd geaaid.![]()
En 2 petten van hem meegekregen die accuut Opa [naam] zijn gedoopt. En ze staan hem zo schattig.
En best hilarisch als broerlief roept: 'Zet opa [naam] eens op je hoofd!'
![]()
Gelukkig is paaseieren zoeken een prima afleiding om het ergste verdriet weer te vergeten.
Ik snap nu ff niets van wat je zegtquote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Nou ik ga het maar opbiechten...
Nee, ik heb de TT niet gewijzigd. Maar ik heb Tombola net gePMd omdat ik op een praktisch bezwaaruitdaging stuitte in Het Verhaal. Jullie niet?
Ik zie het gewoon teveel voor me denk ik.
Vertelquote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Nee, ik heb de TT niet gewijzigd. Maar ik heb Tombola net gePMd omdat ik op een praktisch bezwaaruitdaging stuitte in Het Verhaal. Jullie niet?
quote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee, het is de bedoeling dat jullie het zelf ontdekkenquote:
quote:
Nee, met die TT heb ik niks te makenquote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus Tombo kan wijzigen? Ik snap het niet
Bedoel je dat ik iets kan in het verhaal wat anatomisch gezien onmogelijk is?quote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee, het is de bedoeling dat jullie het zelf ontdekken
Anders zeggen we het gewoon niet
Mwah, nee hoor.quote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee, het is de bedoeling dat jullie het zelf ontdekken
Anders zeggen we het gewoon niet
Nee want ik ken het verhaal nietquote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, met die TT heb ik niks te maken
Maar Greys heeft iets ontdekt in het laatste stukje BV wat praktisch best onhandig is... En de vraag is of jullie dat ook zien
Nee ik was wat warrig, sorryquote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus Tombo kan wijzigen? Ik snap het niet
Oh, wat sneu dat ie het nu pas door heeft...quote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Vanmiddag stapte er een huilend mannetje uit de auto. Ze waren naar opa gaan kijken en toen besefte hij met zijn 6 jaar dat hij écht dood was.![]()
Hij had opa's hand de hele tijd geaaid.![]()
En 2 petten van hem meegekregen die accuut Opa [naam] zijn gedoopt. En ze staan hem zo schattig.
En best hilarisch als broerlief roept: 'Zet opa [naam] eens op je hoofd!'
![]()
Gelukkig is paaseieren zoeken een prima afleiding om het ergste verdriet weer te vergeten.
In theorie zou dat het kunnen zijn jaquote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik iets kan in het verhaal wat anatomisch gezien onmogelijk is?
Zoiets. In die richting moet je het wel zoeken jaquote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik iets kan in het verhaal wat anatomisch gezien onmogelijk is?
Schoonma zat ook in de auto, maar de familie trok het allemaal best goed geloof ik.quote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat sneu voor je neefje Cat...en voor je schoonzus ook om je kind zo verdrietig te zien terwijl je zelf ook al zo'n verdriet hebt
Ja, duh. En het is wel mogelijk.quote:Op zondag 4 april 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets. In die richting moet je het wel zoeken ja
Maar verder zeg ik niets. En misschien is het ook wel mogelijk, maar zie ik het ff niet voor me HOE dan
Maar je hoeft het verhaal niet te kennen om het te ontdekken hoorquote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee want ik ken het verhaal niet
Ik klets nu alleen over wie de TT gewijzigd heeft
Vertel dan maar wat het is!quote:
Ja, duidelijk. Tegen de tijd dat die twee thuis waren was die flurry allang gesmolten en deed die geen tepel meer rechtop staan. Had ik meteen door!quote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik was wat warrig, sorry
Ik heb de TT niet gewijzigd. Echt niet. Ik weet wel wie welEn het was Tombola niet.
Maar verder, zie hierboven!
Ik ben benieuwd of jullie het ook zien!
Maar volgens mij denkt Dirk nu iets andersquote:Op zondag 4 april 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Oh god, waarom moet ik toch altijd dat soort dingen zeggen
Ik heb er nu alweer spijt van.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je hoeft het verhaal niet te kennen om het te ontdekken hoor
Ik heb bijvoorbeeld wel eens een pm gehad van Takaiki:
"Zeg, als KKI die blinddoek nog om heeft kan ie toch nooit naar Kat5 en Q.G kijken?"
![]()
zoiets
Neeeeeee nog ff nietquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, duidelijk. Tegen de tijd dat die twee thuis waren was die flurry allang gesmolten en deed die geen tepel meer rechtop staan. Had ik meteen door!
OMGquote:Op zondag 4 april 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeee nog ff niet
Even wachten nog. Laat ie het je maar PMen. Of nee, doe onder een spoiler!
En dan mag de rest niet kijken!
quote:Op zondag 4 april 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
Wie al weet waar het om gaat, ff niets zeggen hoor nog
Pisces, wil je een linkje naar het verhaal? Of had je dat al?
Wat denk jij dat ie denkt danquote:Op zondag 4 april 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar volgens mij denkt Dirk nu iets anders
En ik zeg niks als ze het niet zien, erewoord
eh nee...quote:
Ik geef de voorkeur aan de aanduiding 'crème'.quote:
Je hoeft er niemand voor te kennen. Het gaat om iets praktisch... wie het ook is!quote:Op zondag 4 april 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen linkje, maar ik ken ook al die users niet, dus dan is het toch ook niet om te volgen?![]()
Of heb ik genoeg aan de paar mensen in ESF hier?
Pm maar jaquote:
Mwah, het gaat nu om dirk en ingetje en het gaat niet om het verhaal nuquote:Op zondag 4 april 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen linkje, maar ik ken ook al die users niet, dus dan is het toch ook niet om te volgen?![]()
Of heb ik genoeg aan de paar mensen in ESF hier?
ik pm jequote:Op zondag 4 april 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ie denkt dan
Het wordt steeds leuker. PM me eens.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Mwah, het gaat nu om dirk en ingetje en het gaat niet om het verhaal nu
Mooierd iddquote:Op zondag 4 april 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de aanduiding 'crème'.
[SC# 696] Whoepsiedaizzyyy!quote:Op zondag 4 april 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh oke, ik wist niet van wie die namen waren, nu kan ik na gaan denken
En wie het ziet....quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[SC# 696] Whoepsiedaizzyyy!
Hier staat het verhaal waar ik het over had
Ja? Wat dan?quote:
Nee, in die richting moet je het niet zoeken.quote:
Helaas komt er altijd weer een opvolger.quote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
Die Paus zag er trouwens uit en klonk alsof hij elk moment dood neer kan vallen
Ze gaan niet erg lang mee he?quote:Op zondag 4 april 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helaas komt er altijd weer een opvolger.
Ha! Ik zei al tegen Greys dat jij dat zou zeggen!quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet even het verhaal op me in laten werken
We houden straks onze mond hoor...quote:Op zondag 4 april 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, in die richting moet je het niet zoeken.
Het is veel simpeler. Van praktische aard. Maar misschien lees ik het wel gewoon verkeerd
Jij bent ook bang dat we als provinciaaltjes worden geclassificeerd als we het verkeerd zien?quote:
quote:
Volgens mij stelde ik mijzelf die vraag ook directquote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[SC# 696] Whoepsiedaizzyyy!
Hier staat het verhaal waar ik het over had
quote:Op zondag 4 april 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent ook bang dat we als provinciaaltjes worden geclassificeerd als we het verkeerd zien?
Nee, dat kan wel!quote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets met de operatie te maken had, maar ik zit gehaal fout weet ik nu
Ja?quote:
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja?![]()
Maarrrr....ik heb toch geen baarmoedert? Dus die kan ook niet samentrekken![]()
(whoehoehoehoeeee)
Oh, dat is het ook niet!quote:Op zondag 4 april 2010 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja?![]()
Maarrrr....ik heb toch geen baarmoedert? Dus die kan ook niet samentrekken![]()
(whoehoehoehoeeee)
Hoe dan?quote:Op zondag 4 april 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is het ook niet!
Je kan een hoogtepunt krijgen als je omgebouwd bent hoor
Vraag maar aan Kelly
Rammelen kan niet
Mss kan het wel, maar fijn lijkt het me nietquote:Op zondag 4 april 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
OMG, hilarisch dit
Ing, je gok in de PM was goed!![]()
En ik had gelijk dus toch, dat kan toch niet?
quote:
Ik stop met schrijven nu natuurlijk he...quote:Op zondag 4 april 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
OMG, hilarisch dit
Ing, je gok in de PM was goed!![]()
En ik had gelijk dus toch, dat kan toch niet?
weet ik veel!!!! Kelly zegt tquote:
Nee, idd...quote:Op zondag 4 april 2010 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss kan het wel, maar fijn lijkt het me niet
OMG ik ook... ik krijg echt verstoorde blikken van de katten als ik weer in de lach schietquote:Op zondag 4 april 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik zit hier echt hardop te gieren en te hinniken
quote:Op zondag 4 april 2010 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik krijg echt verstoorde blikken van de katten als ik weer in de lach schiet
quote:
quote:Een geslachtsoperatie omvat:
- constructie van een ‘neovagina’, van binnen meestal bekleed met de huid van de vroegere penis;
- constructie van een clitoris (uit eikel en peniszenuw) met gevoel en met als regel de mogelijkheid van orgasme;
- verplaatsing en inkorting van de urinebuis (urethra), waardoor normaal vrouwelijk urineren mogelijk is;
- vorming van grote schaamlippen (labia maiora) uit de huid van de balzak (scrotum);
- amputatie van niet-hergebruikte mannelijke weefseldelen, zoals de teelballen (testikels).
Hemeltje lief, da's toch een stuk ingewikkelder dan ff met een mesje een snee makenquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hemeltje lief, da's toch een stuk ingewikkelder dan ff met een mesje een snee maken
Jaquote:Op zondag 4 april 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
Nou zullen we het maar gewoon zeggen Tombola?
En dan zegt de rest 'Ohhhhh, was dát alles?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar leunt ie dan op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 4 april 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Nou... dit zinnetje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar leunt ie dan op?Nou eeh... er staat trouwens niet dat ie met 2 handen masseert heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb het veranderd in het verhaal
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maar t blijft hilarischquote:Op zondag 4 april 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou eeh... er staat trouwens niet dat ie met 2 handen masseert he
Nou... dit zinnetje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar leunt ie dan op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ja maar zo kwam het wel over.quote:Op zondag 4 april 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou eeh... er staat trouwens niet dat ie met 2 handen masseert he
Toch? Toch? Toch?
Ik zit echt te gieren hier. En volgens mij knorde ik er ook nog bij net![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pas op joh! We moeten nog bij Ing logeren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tranen over mijn wangen hier
(Hoogte)puntje voor Greys dus.quote:Op zondag 4 april 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar zo kwam het wel over.
Toch? Toch? Toch?
Ik zit echt te gieren hier. En volgens mij knorde ik er ook nog bij net![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ja, je had helemaal gelijk (daarom heb ik het ook veranderdquote:Op zondag 4 april 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar zo kwam het wel over.
Toch? Toch? Toch?)
Ik zit ook echt te proestenquote:Ik zit echt te gieren hier. En volgens mij knorde ik er ook nog bij net![]()
Cat
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Maar wij zijn met z'n tweetjes! En dan kan het wel. Ieder één hand.quote:Op zondag 4 april 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas op joh! We moeten nog bij Ing logeren!![]()
Of bedoelde je dat niet?
WAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op zondag 4 april 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wij zijn met z'n tweetjes! En dan kan het wel. Ieder één hand.![]()
* donderdag een tijdelijke ziekte gaat oplopen *NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Of bedoelde je dat niet?![]()
Of die oefent nu op paddo...quote:Op zondag 4 april 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Dirk vindt het echt totáál niet grappig geloof ik
Piem0l (daar pingt ie op toch?)
Nou... dit zinnetje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar leunt ie dan op?Hij ligt op zijn rug, zij ligt op haar rug boven op hem, met haar handen onder hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet moeilijk zijn.![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Dirk vindt het echt totáál niet grappig geloof ik
Ik had ook iets hilarisch verwacht of een echte doordenker
Nee, zo was het in het verhaal NIET bedoeld!quote:Op zondag 4 april 2010 21:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij ligt op zijn rug, zij ligt op haar rug boven op hem, met haar handen onder hem.
Kan niet moeilijk zijn.
Want zij lag op haar rug. Wegens Flurry er bovenop!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik zie het niet voor me.quote:Op zondag 4 april 2010 21:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij ligt op zijn rug, zij ligt op haar rug boven op hem, met haar handen onder hem.
Kan niet moeilijk zijn.Heb toch visueel bewijs nodig dus doe de 15e maar voor.
Iddquote:Op zondag 4 april 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zo was het in het verhaal NIET bedoeld!
Want zij lag op haar rug. Wegens Flurry er bovenop!
En ze zouden nog op hun zij gedraaid kunnen zijn theoretishc, dan kan het iets beter, maar dat stond er niet
quote:Op zondag 4 april 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas op joh! We moeten nog bij Ing logeren!![]()
* vast spinnen gaat kopen en op zolder vrijlaten...heeeele grote
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Was ff het Whoopje wandelen en snap er geen **** meer van
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Maarre... kan hij niet gewoon rechtop bovenop haar zitten? Dat bekken van Kelling kan wel wat hebben geloof ik.quote:Op zondag 4 april 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zo was het in het verhaal NIET bedoeld!
Want zij lag op haar rug. Wegens Flurry er bovenop!
quote:Op zondag 4 april 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie het niet voor me.Heb toch visueel bewijs nodig dus doe de 15e maar voor.
Ik blijf lachen hier...
Oh ja.. nou.... ZIE!quote:Op zondag 4 april 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maarre... kan hij niet gewoon rechtop bovenop haar zitten? Dat bekken van Kelling kan wel wat hebben geloof ik.
Praktische oplossing!
Ha! Ik ben totaal niet bang voor spinnenquote:Op zondag 4 april 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
* vast spinnen gaat kopen en op zolder vrijlaten...heeeele grote
* wespen gaat vangen *
Wees blijquote:Op zondag 4 april 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Was ff het Whoopje wandelen en snap er geen **** meer van![]()
Als Elies er nu zou zijn hadden we vast al een paint gehad
Ja, als zij haar benen half in zijn nek legt zal het op zich wel kunnen denk ik...quote:Op zondag 4 april 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maarre... kan hij niet gewoon rechtop bovenop haar zitten? Dat bekken van Kelling kan wel wat hebben geloof ik.
Meneer I. ontdekte gisteren een oud wespennest op zolder...echt waarquote:Op zondag 4 april 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha! Ik ben totaal niet bang voor spinnen
* wespen gaat vangen *
Mogen we het niet bij schimmels houden?quote:Op zondag 4 april 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha! Ik ben totaal niet bang voor spinnen
* wespen gaat vangen *
Oh god ja. Die mis ik. Die vunzige paints. En Elies!quote:Op zondag 4 april 2010 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wees blij![]()
Als Elies er nu zou zijn hadden we vast al een paint gehad
Het belooft iig een FF-waardig nachtjequote:
Kijk! Kan dus!quote:Op zondag 4 april 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, als zij haar benen half in zijn nek legt zal het op zich wel kunnen denk ik...
Vandaar dat ik de ogenschijnlijke fout niet zag.
quote:Op zondag 4 april 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja.. nou.... ZIE!
Praktische oplossing!![]()
Het kan!!!!!
Ik zag er tijdens het schrijven ook geen probleem in, maar als ik er bij nadenk wordt het wel een spierpijn-actie...
Nuit de surprise?quote:Op zondag 4 april 2010 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het belooft iig een FF-waardig nachtje
Jij zag het meteen op die manier voor je ja?quote:Op zondag 4 april 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk! Kan dus!
Knap!
quote:Op zondag 4 april 2010 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. ontdekte gisteren een oud wespennest op zolder...echt waar
Ik ben niet bang voor wespen
ik haat ze enkelJa...quote:Op zondag 4 april 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god ja. Die mis ik. Die vunzige paints. En Elies!Ja, jij bent zo lenig natuurlijk dat je dat met JJH al heel vaak gedaan hebt...quote:Op zondag 4 april 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk! Kan dus!
Cat heeft ervaring, dat moge duidelijk zijn.quote:Op zondag 4 april 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zag het meteen op die manier voor je ja?
Knap!
Wij zijn slechts leken Greys, we moeten nog zoveel leren
Dank.quote:Op zondag 4 april 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zag het meteen op die manier voor je ja?
Knap!
Dirk? What's up? Heeft de gourmet er zo hard ingehakt?
Want normaal zou jij om zoiets toch ook moeten lachen?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nou inderdaad. Voel jij je ook zo'n provinciaaltje?quote:Op zondag 4 april 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat heeft ervaring, dat moge duidelijk zijn.
Dirk wordt as we speak afgetuigd door Paddo denk ikquote:Op zondag 4 april 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Want normaal zou jij om zoiets toch ook moeten lachen?
Voordeel van een intense online relatie he. Je wordt creatief.quote:Op zondag 4 april 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo lenig natuurlijk dat je dat met JJH al heel vaak gedaan hebt...
+1quote:Op zondag 4 april 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik verzin het wel, maar ik moet dus achteraf horen of het wel klopt wat ik schrijf
![]()
![]()
Ik ben nog langs een hele bruisende stad gereden vanavond
Oh, en ik kan wel 8 SC's missen zonder een panieksms?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Ja, voortaan es wat verder kijken dan onder de dekens en licht uitquote:Op zondag 4 april 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Voel jij je ook zo'n provinciaaltje?
quote:Op zondag 4 april 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dirk wordt as we speak afgetuigd door Paddo denk ik
Geloof dat we nog wat oefening nodig hebbenquote:Op zondag 4 april 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik miste je al! Waar was je?quote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik ben nog langs een hele bruisende stad gereden vanavond [ afbeelding ]
Oh, en ik kan wel 8 SC's missen zonder een panieksms?I'm the patron saint of the denial.
Geen idee, het gaat echt volledig langs me heen. Probeer de grap te ontdekken maar zie het niet.quote:Op zondag 4 april 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Want normaal zou jij om zoiets toch ook moeten lachen?![]()
B&H!quote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik zou zeker even teruglezen deze keer! Geen 8 SC-en, maar even vanaf blz 6 van het vorige topic!
Het is de moeite!
En er is naar je gevraagd hoor, we misten je al
Niet gesmst nee, dat dan weer niet. Maar dat heb jij niet nodig
quote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:![]()
GB alleen langs gereden??
Enne don't blame me..kheb je nr niet
Ai.quote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen idee, het gaat echt volledig langs me heen. Probeer de grap te ontdekken maar zie het niet.
*aai*IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Jij bent net als ik he?quote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen idee, het gaat echt volledig langs me heen. Probeer de grap te ontdekken maar zie het niet.Ziet meteen dat het wél kan.
Nu nog de flexibiliteit van geest ontwikkelen om met de provinciaaltjes mee te praten en je bent er!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zet je nummer hier ff neer.quote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Oh, en ik kan wel 8 SC's missen zonder een panieksms?![]()
GB!
Catquote:Op zondag 4 april 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent net als ik he?Ziet meteen dat het wél kan.
Nu nog de flexibiliteit van geest ontwikkelen om met de provinciaaltjes mee te praten en je bent er!![]()
Oooooh, ik ga je toch een maoams voeren vrijdag...echt woar![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Oh, en ik kan wel 8 SC's missen zonder een panieksms?quote:J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik denk dat iedereen wel eens wakker wordt en dan denkt, hoe kan daar nou een kras zitten?quote:Op zondag 4 april 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu nog de flexibiliteit van geest ontwikkelen om met de provinciaaltjes mee te praten en je bent er!![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In jouw provinciequote:
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Taaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrut!quote:Op zondag 4 april 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu nog de flexibiliteit van geest ontwikkelen om met de provinciaaltjes mee te praten en je bent er!
En niet ff aanwippenquote:
En bedankt hequote:Op zondag 4 april 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat![]()
Ik ga zo teruglezen!quote:Op zondag 4 april 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
B&H!
Ik zou zeker even teruglezen deze keer! Geen 8 SC-en, maar even vanaf blz 6 van het vorige topic!
Het is de moeite!
En er is naar je gevraagd hoor, we misten je al
Niet gesmst nee, dat dan weer niet. Maar dat heb jij niet nodig
En dat panieksms was maar een grapje hoorIk miste jullie hoor
Dat is dus niet zo.quote:Op zondag 4 april 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel eens wakker wordt en dan denkt, hoe kan daar nou een kras zitten?![]()
Provinciaaltjes: aan/uit.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Hoe snel werken ze eiks? Ik wil zelf natuurlijk niet in de stank zitten
* KKI stiekem verliefd gaat laten worden op een ander *quote:Op zondag 4 april 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu nog de flexibiliteit van geest ontwikkelen om met de provinciaaltjes mee te praten en je bent er!J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja daaaaagquote:![]()
Voelde je m'n aanwezigheid, hmm?
We beginnen niet weer he?quote:
Jullie slapen gewoon een nachtje gezellig samen in de Twijfelaar en ik leg wel een paar bakstenen op de hoeken van het dekbed
Waylon die shalalie zingt
Teleurstellend idd.quote:Op zondag 4 april 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo.![]()
Provinciaaltjes: aan/uit.![]()
Ik meende dat je niet van onverwacht bezoek hieldquote:
Nee, maar ik moet de volgende dag met haar in 1 auto he... Lekker, met die Maoamsquote:Op zondag 4 april 2010 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We beginnen niet weer he?
Jullie slapen gewoon een nachtje gezellig samen in de Twijfelaar en ik leg wel een paar bakstenen op de hoeken van het dekbed
Dirk: leermoment!
Kijk, hier nog zo'n voorbeeld:Zegt ze het zelf, ik beaam dat en dan krijg je dit:quote:Op zondag 4 april 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Voel jij je ook zo'n provinciaaltje?quote:![]()
Je moet er effe mee leren omgaan.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Van jou welquote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik meende dat je niet van onverwacht bezoek hield![]()
Maar je had best ff kunnen bellen, dan had ik spesjaal voor jou m'n MSN jasje aangedaan.I'm the patron saint of the denial.
Als nagels op mijn rugquote:Op zondag 4 april 2010 21:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja daaaaag![]()
Voelde je m'n aanwezigheid, hmm?![]()
Hte was bij de vara sorryquote:
SCHERRUP!quote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik meende dat je niet van onverwacht bezoek hield
Sprite kopen en ramen openquote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet de volgende dag met haar in 1 auto he... Lekker, met die Maoams
Ze stinken niet! Het is puur aanvullend, extra bruis bij mijn sprankelende persoonlijkheid.quote:Op zondag 4 april 2010 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe snel werken ze eiks? Ik wil zelf natuurlijk niet in de stank zitten
quote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Kijk, hier nog zo'n voorbeeld:
[..]
Zegt ze het zelf, ik beaam dat en dan krijg je dit:
[..]
![]()
Je moet er effe mee leren omgaan.
Oh jammer ook shalalie gemist
quote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Kijk, hier nog zo'n voorbeeld:
[..]
Zegt ze het zelf, ik beaam dat en dan krijg je dit:
[..]
![]()
Je moet er effe mee leren omgaan.
Dirkh loopt duidelijk achter
Wauw, ik voel me vereerdquote:Op zondag 4 april 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van jou wel![]()
Maar je had best ff kunnen bellen, dan had ik spesjaal voor jou m'n MSN jasje aangedaan.
![]()
Maar ik heb je nummer niet eens. Hoewel, ik had jouw huis vast wel gevonden in dat gat![]()
4000 inwoners...succesquote:Op zondag 4 april 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wauw, ik voel me vereerd![]()
Maar ik heb je nummer niet eens. Hoewel, ik had jouw huis vast wel gevonden in dat gat![]()
Echt, op een avond als dit ben ik zó blij dat ik training gesprekstechnieken heb gevolgd.
Ik "effectief communiceren"quote:Op zondag 4 april 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
Echt, op een avond als dit ben ik zó blij dat ik training gesprekstechnieken heb gevolgd.
Geef eens een workshopquote:Op zondag 4 april 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
Echt, op een avond als dit ben ik zó blij dat ik training gesprekstechnieken heb gevolgd.![]()
Srsly.quote:Op zondag 4 april 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
Als je teveel weet ben je een h**r.
Als je te weinig weet ben je een provinciaaltje
Ik moet straks weg...quote:Op zondag 4 april 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
En nu wil ik niet meer
WAAROM heb ik geen internet op mn mobiel
En dan bij iedere scheet een beker sprite tegen der hoofd gooien.quote:
Neem je de camera mee?
Greys, alleen pagina 6 van het vorige topic was genoeg neem ik aan?
Wij zitten ertussenin, he Greys?quote:Op zondag 4 april 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly.
Als je te weinig weet ben je een provinciaaltje![]()
Moet lukkenquote:
* 30 bekers sprite inslaat *quote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan bij iedere scheet een beker sprite tegen der hoofd gooien.
Neem je de camera mee?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Nee, ook dit hele topic! Srsly!quote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Goodbye het volgende:
Greys, alleen pagina 6 van het vorige topic was genoeg neem ik aan?
Hoewel, misschien vind jij het ook wel helemaal niet grappig
Ik weet het...al denk ik niet dat ze het op m'n werk waarderen als ik zo zou communicerenquote:Op zondag 4 april 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind jouw communiekeeeesjun anders heul effectief hoor, MSN jasje!
Dat is jouw mening en ik respecteer die.quote:Op zondag 4 april 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly.
Als je te weinig weet ben je een provinciaaltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, ik heb vakantie! Dus houd dat W woord eens voor je en ga je mond spoelen!quote:
* 30 bekers sprite en camera inpakt *quote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem je de camera mee?
OMG! Daar was die beker voorquote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem je de camera mee?
![]()
Ja, misschien alleen jij en ik welquote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ook dit hele topic! Srsly!
*zet badmuts op*quote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem je de camera mee?
Ik denk idd dat Gb of Greys windjes liet in de auto en dat Ll het niet meer trokquote:
Nou, pagina 1 van dit topic gaat weer heel ergens anders overquote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ook dit hele topic! Srsly!
![]()
Al zag ik nog wel datIng
mij miste.
Greys, heb je die ene PM die je meteen moest wissen ook meteen gewist eigenlijk?
quote:Op zondag 4 april 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en ik respecteer die.
Ohww nou Cat dan heb je meer onthouden dan ik ooit gedaan heb bij die cursusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hey, ik heb vakantie! Dus houd dat W woord eens voor je en ga je mond spoelen!
Welke bedoel je Tombo?quote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
Greys, heb je die ene PM die je meteen moest wissen ook meteen gewist eigenlijk?
quote:quote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Gb of Greys windjes liet in de auto en dat Ll het niet meer trok
Dat is het ook... Dat zien de mannen vast wel inquote:Op zondag 4 april 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Exactly. Je zóu zeggen dat dat precies goed is
Ja, dat zeg ik natuurlijk nietquote:
Maar hij was niet van mij!
Nou nee hoor, ik eet nooit Maoam
Dat van die sprite was gewoon ongecontroleerde dronkenschap van Ll. Trust me!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik natuurlijk niet
Maar hij was niet van mij!
Maar mss word jij wel winderig van Flurriesquote:Op zondag 4 april 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
Dat van die sprite was gewoon ongecontroleerde dronkenschap van Ll. Trust me!![]()
Oh jeetje....ik ga maar ff was ophalen ofzo, dit gaat me te gek
Ah d'n Dronken Torquote:Op zondag 4 april 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
Dat van die sprite was gewoon ongecontroleerde dronkenschap van Ll. Trust me!
Maar ergens verderop gaat het om een praktisch probleem in het nieuwe deel van BV van Tombola, het sekseh verhaal. Maar daar had je bij geweest moeten zijn. Denk ikquote:Op zondag 4 april 2010 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, pagina 1 van dit topic gaat weer heel ergens anders over![]()
Al zag ik nog wel datIng
mij miste.
![]()
Dronkenschap en Sprite... mmmmmmmmmmmquote:Op zondag 4 april 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
Jij maakt die jongen nogal vaak dronken mee he!
* noteert voor BV *J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik eet wel eens Maoam, maar dan zonder nare bijwerkingenquote:Op zondag 4 april 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar mss word jij wel winderig van Flurries![]()
Oh jeetje....ik ga maar ff was ophalen ofzo, dit gaat me te gekhahahahahahahahahahaha, die arme jongenquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 4 april 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar mss word jij wel winderig van Flurries![]()
Oh jeetje....ik ga maar ff was ophalen ofzo, dit gaat me te gek
Dat doen dames niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik weet niet eens wat maoams zijn
quote:Op zondag 4 april 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat doen dames niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
quote:Op zondag 4 april 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 4 april 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 april 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
No worries ing, ik neem er vrijdag wel mee.quote:![]()
![]()
![]()
Jij bent bijgelezen?quote:
Oh nee, zelfs deze pagina was al genoeg.
Nu toch maar even bijlezen dan
Doe maar bijlezen dan.quote:Op zondag 4 april 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Oh nee, zelfs deze pagina was al genoeg.
Nu toch maar even bijlezen dan
Wordt je beeld van mij hopelijk ietsje positiever bijgesteld.
Ik heb teruggelezen maar het verhaal is veranderd ondertussen![]()
Dus ik zou zeggen dat dat ene zinnetje wel kan. Behalve als ze al, ehm, nouja, één zijn
Ah joh, ik lees wel door al die grapjes heen hoorquote:Op zondag 4 april 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe maar bijlezen dan.
quote:Op zondag 4 april 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe maar bijlezen dan.
sorry...
En ook dat kan op vele manieren uitgelegd worden.quote:Op zondag 4 april 2010 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah joh, ik lees wel door al die grapjes heen hoor
Ja nou ja. Dat dus.quote:Op zondag 4 april 2010 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Dus ik zou zeggen dat dat ene zinnetje wel kan. Behalve als ze al, ehm, nouja, één zijn
Ja, hee! Ik sta nu als een winderige, stinkende betweterige teveel over sex wetende wijsneus te boek!quote:
Sorryquote:Op zondag 4 april 2010 21:47 schreef Goodbye het volgende:
maar greys zegt toch welk zinnetje het is
*remt*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Als ik er was geweest, had ik je bijgestaanquote:![]()
En nu reageer je alwéér niet op m'n pm.
Jawelllllll, maar er kwam even e.e.a. tussendoorquote:Op zondag 4 april 2010 21:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik er was geweest, had ik je bijgestaan![]()
En nu reageer je alwéér niet op m'n pm.
quote:Op zondag 4 april 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
*remt*
Is het al tijd om te remmen???????Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Allemaal on the edgeeeeeeeeeeeeeee, laat het er maar om spannen
Greys (en andere dierenliefhebbers) volg je Emma&Eduard nog?
Zo lief!
quote:Op zondag 4 april 2010 21:59 schreef Cat22 het volgende:
Greys (en andere dierenliefhebbers) volg je Emma&Eduard nog?
Zo lief!
Ja! Duckies
Gekkenwerk!quote:Op zondag 4 april 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Allemaal on the edgeeeeeeeeeeeeeee, laat het er maar om spannen![]()
Ik rem tegenwoordig vroeg. Het nieuwe posten, isda.quote:
quote:
Tombo heeft 4 of weetikhethoeveel topics op een rij de Opening, tegengas Dirk tegengas!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dan rem je niet, maar laat je het gas los.quote:Op zondag 4 april 2010 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik rem tegenwoordig vroeg. Het nieuwe posten, isda.
Vrouwen.![]()
Stacey Rookhuizen in Gehaktdag
quote:Op zondag 4 april 2010 22:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan rem je niet, maar laat je het gas los.
Vrouwen.
Ze zit al weer klaar denk ik.quote:Op zondag 4 april 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tombo heeft 4 of weetikhethoeveel topics op een rij de Opening, tegengas Dirk tegengas!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: