quote:Op zondag 4 april 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
Livingggggg on the edgeeeeeeeeeeee
quote:Op zondag 4 april 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
Livingggggg on the edgeeeeeeeeeeee
Al is de edit nog zo snel!quote:
Had jij ze ook onder je CTRL-V?quote:
Ja! Ik had net die eerste gekopieerd en toen had ze m gewijzigd!quote:
quote:
Nou, de poezen die ik ken die rood zijn, zijn vaak een beetje vaal-rood (roze-achtig) dan... niet zo diep (sowieso zijn rode poezen zeldzaam)quote:Op zondag 4 april 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo ik lees net in je poessiees-topic; zijn mannetjes dan qua rood vaker dieper van kleur?
quote:Op zondag 4 april 2010 20:04 schreef Dirkh het volgende:
Hallo
quote:Op zondag 4 april 2010 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de poezen die ik ken die rood zijn, zijn vaak een beetje vaal-rood (roze-achtig) dan... niet zo diep (sowieso zijn rode poezen zeldzaam)
Ik had ook een hele mooie dieprooiequote:Op zondag 4 april 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, dat wist ik niet, leuk om te weten
mwuhahahahahahaquote:Op zondag 4 april 2010 20:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de poezen die ik ken die rood zijn, zijn vaak een beetje vaal-rood (roze-achtig) dan... niet zo diep (sowieso zijn rode poezen zeldzaam)
quote:Op zondag 4 april 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had ook een hele mooie dieprooie![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 4 april 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik had zo'n vale rooie vent.quote:Op zondag 4 april 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld, beest heeft me een jaar van m'n leven gekost.quote:Op zondag 4 april 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik je er toen, in een van de F&F topics, over zien schrijven![]()
nee, het is niet grappig dat tombola alleen ondiepe rooie poezen kent?quote:Op zondag 4 april 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwabbert heeft wel vaker van die binnenpretjes in z'n eentje![]()
Baloe werd qua kleur steeds donkerder; deze foto is gemaakt op de eerste avond dat ie bij ons kwamquote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa
En Draakje is volgens mij zelfs donkerder
Als er maar wél een draaiorgel komtquote:Act van Sieneke nog onduidelijk
AMSTERDAM - De act van onze Sieneke tijdens het Eurovisie Songfestival in Oslo is nog een groot vraagteken.
Dit heeft te maken met de regie in Oslo, zo vertelde de 18-jarige zangeres in het programma Life 4 You. "De regie heeft voorschriften. We wachten hier nog op." Het plan was om met meerdere draaiorgels op het podium te staan.
Ook weet Sieneke nog niet wat voor outfit ze zal dragen tijdens de halve finale. "We werken met verschillende ontwerpers. Ik mag er nog niet veel over zeggen. Ik weet wel dat het géén jurk wordt. Dat past niet zo bij het nummer."
De tweede week van april zal Sieneke bij de nonnen in Vught haar Engels bijspijkeren.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, beest heeft me een jaar van m'n leven gekost.
Wat een ellende en vooral verdriet was dat zeg.
Mijn lieve LoetjeDe allerleukste Rooie Rotterdammert
Naartjie is ook een net niet rijpe wortel toch?quote:
Baloe idd...aka Loetje of Baloeloequote:Op zondag 4 april 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Baloe toch?Nu weet ik het weer. Ik onthoud vaak de verhalen en de dieren, maar dan ken ik de users niet goed genoeg verder om ze allemaal te onthouden.
Er staat nergens ondiep, er staat lichter van kleur.quote:Op zondag 4 april 2010 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, het is niet grappig dat tombola alleen ondiepe rooie poezen kent?![]()
quote:
quote:
Wie dan?quote:
quote:
Nee! Ik zag het hier te laat en Dirk had niet gesmstquote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wat zijn.
Greys heb je Sien nog bij Carlo en Irene in d'r hippe roze blote-schouders-dingetje gezien?
Naartjie is best dieprood. Je standaard theemuts, zeg maar.quote:Op zondag 4 april 2010 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naartjie is ook een net niet rijpe wortel toch?
quote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja, Em El showed der modskills ook ff
Ll is hier toch niet? Erik???????? Lurk jij?quote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er verder modrechten heeft hierMl-etje zie ik er niet voor aan, LL kan niet editten en Dirk ook niet, toch?
quote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee! Ik zag het hier te laat en Dirk had niet gesmst
Maar blote schouder dingetjes doen het altijd goed.
Heb ik van horen zeggen
quote:Op zondag 4 april 2010 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll is hier toch niet? Erik???????? Lurk jij?
Awquote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Vanmiddag stapte er een huilend mannetje uit de auto. Ze waren naar opa gaan kijken en toen besefte hij met zijn 6 jaar dat hij écht dood was.![]()
Hij had opa's hand de hele tijd geaaid.![]()
En 2 petten van hem meegekregen die accuut Opa [naam] zijn gedoopt. En ze staan hem zo schattig.
En best hilarisch als broerlief roept: 'Zet opa [naam] eens op je hoofd!'
![]()
Gelukkig is paaseieren zoeken een prima afleiding om het ergste verdriet weer te vergeten.
Ik snap nu ff niets van wat je zegtquote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Nou ik ga het maar opbiechten...
Nee, ik heb de TT niet gewijzigd. Maar ik heb Tombola net gePMd omdat ik op een praktisch bezwaaruitdaging stuitte in Het Verhaal. Jullie niet?
Ik zie het gewoon teveel voor me denk ik.
Vertelquote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Nee, ik heb de TT niet gewijzigd. Maar ik heb Tombola net gePMd omdat ik op een praktisch bezwaaruitdaging stuitte in Het Verhaal. Jullie niet?
quote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee, het is de bedoeling dat jullie het zelf ontdekkenquote:
quote:
Nee, met die TT heb ik niks te makenquote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus Tombo kan wijzigen? Ik snap het niet
Bedoel je dat ik iets kan in het verhaal wat anatomisch gezien onmogelijk is?quote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee, het is de bedoeling dat jullie het zelf ontdekken
Anders zeggen we het gewoon niet
Mwah, nee hoor.quote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee, het is de bedoeling dat jullie het zelf ontdekken
Anders zeggen we het gewoon niet
Nee want ik ken het verhaal nietquote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, met die TT heb ik niks te maken
Maar Greys heeft iets ontdekt in het laatste stukje BV wat praktisch best onhandig is... En de vraag is of jullie dat ook zien
Nee ik was wat warrig, sorryquote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus Tombo kan wijzigen? Ik snap het niet
Oh, wat sneu dat ie het nu pas door heeft...quote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Vanmiddag stapte er een huilend mannetje uit de auto. Ze waren naar opa gaan kijken en toen besefte hij met zijn 6 jaar dat hij écht dood was.![]()
Hij had opa's hand de hele tijd geaaid.![]()
En 2 petten van hem meegekregen die accuut Opa [naam] zijn gedoopt. En ze staan hem zo schattig.
En best hilarisch als broerlief roept: 'Zet opa [naam] eens op je hoofd!'
![]()
Gelukkig is paaseieren zoeken een prima afleiding om het ergste verdriet weer te vergeten.
In theorie zou dat het kunnen zijn jaquote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik iets kan in het verhaal wat anatomisch gezien onmogelijk is?
Zoiets. In die richting moet je het wel zoeken jaquote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik iets kan in het verhaal wat anatomisch gezien onmogelijk is?
Schoonma zat ook in de auto, maar de familie trok het allemaal best goed geloof ik.quote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat sneu voor je neefje Cat...en voor je schoonzus ook om je kind zo verdrietig te zien terwijl je zelf ook al zo'n verdriet hebt
Ja, duh. En het is wel mogelijk.quote:Op zondag 4 april 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets. In die richting moet je het wel zoeken ja
Maar verder zeg ik niets. En misschien is het ook wel mogelijk, maar zie ik het ff niet voor me HOE dan
Maar je hoeft het verhaal niet te kennen om het te ontdekken hoorquote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee want ik ken het verhaal niet
Ik klets nu alleen over wie de TT gewijzigd heeft
Vertel dan maar wat het is!quote:
Ja, duidelijk. Tegen de tijd dat die twee thuis waren was die flurry allang gesmolten en deed die geen tepel meer rechtop staan. Had ik meteen door!quote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik was wat warrig, sorry
Ik heb de TT niet gewijzigd. Echt niet. Ik weet wel wie welEn het was Tombola niet.
Maar verder, zie hierboven!
Ik ben benieuwd of jullie het ook zien!
Maar volgens mij denkt Dirk nu iets andersquote:Op zondag 4 april 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Oh god, waarom moet ik toch altijd dat soort dingen zeggen
Ik heb er nu alweer spijt van.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je hoeft het verhaal niet te kennen om het te ontdekken hoor
Ik heb bijvoorbeeld wel eens een pm gehad van Takaiki:
"Zeg, als KKI die blinddoek nog om heeft kan ie toch nooit naar Kat5 en Q.G kijken?"
![]()
zoiets
Neeeeeee nog ff nietquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, duidelijk. Tegen de tijd dat die twee thuis waren was die flurry allang gesmolten en deed die geen tepel meer rechtop staan. Had ik meteen door!
OMGquote:Op zondag 4 april 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeee nog ff niet
Even wachten nog. Laat ie het je maar PMen. Of nee, doe onder een spoiler!
En dan mag de rest niet kijken!
quote:Op zondag 4 april 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
Wie al weet waar het om gaat, ff niets zeggen hoor nog
Pisces, wil je een linkje naar het verhaal? Of had je dat al?
Wat denk jij dat ie denkt danquote:Op zondag 4 april 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar volgens mij denkt Dirk nu iets anders
En ik zeg niks als ze het niet zien, erewoord
eh nee...quote:
Ik geef de voorkeur aan de aanduiding 'crème'.quote:
Je hoeft er niemand voor te kennen. Het gaat om iets praktisch... wie het ook is!quote:Op zondag 4 april 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen linkje, maar ik ken ook al die users niet, dus dan is het toch ook niet om te volgen?![]()
Of heb ik genoeg aan de paar mensen in ESF hier?
Pm maar jaquote:
Mwah, het gaat nu om dirk en ingetje en het gaat niet om het verhaal nuquote:Op zondag 4 april 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen linkje, maar ik ken ook al die users niet, dus dan is het toch ook niet om te volgen?![]()
Of heb ik genoeg aan de paar mensen in ESF hier?
ik pm jequote:Op zondag 4 april 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ie denkt dan
Het wordt steeds leuker. PM me eens.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Mwah, het gaat nu om dirk en ingetje en het gaat niet om het verhaal nu
Mooierd iddquote:Op zondag 4 april 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de aanduiding 'crème'.
[SC# 696] Whoepsiedaizzyyy!quote:Op zondag 4 april 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh oke, ik wist niet van wie die namen waren, nu kan ik na gaan denken
En wie het ziet....quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[SC# 696] Whoepsiedaizzyyy!
Hier staat het verhaal waar ik het over had
Ja? Wat dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |