SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zowiezo de enige Infanterist... ARG, ik ben slechts een Chauffeur bij de infanterie, dus geen echte infanterist.... nouwquote:Op zondag 4 april 2010 19:25 schreef golfer het volgende:
Iemand die bij defensie werkt hoeft natuurlijk niet persé een militair te zijn, Braamyo.
Dus voorlopig hou ik het er op dat jij onze enige militair in deze SC bent.
*lacht hardop* hahaquote:Op zondag 4 april 2010 19:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit keer wel, next time wat sneller marcheren vriend
Ik zit niet in een kazernequote:Op zondag 4 april 2010 19:35 schreef Braamyo het volgende:
Gokje uit de losse pols.
Gebaseert op jou woonplaats en de kazernes die in jou provincie liggen denk ik aan Wezep of t'harde?
en met terugblik op de vorige posts die jij gemaakt hebt zou ik me rotlachen als je in t'harde zit :0
*meldt*quote:Op zondag 4 april 2010 19:25 schreef golfer het volgende:
Iemand die bij defensie werkt hoeft natuurlijk niet persé een militair te zijn, Braamyo.
Dus voorlopig hou ik het er op dat jij onze enige militair in deze SC bent.
AHA !!!!!quote:
Bel ons eensquote:Op zondag 4 april 2010 19:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
AHA !!!!!
dan kun jij me vast wel vertellen waar mijn vakantie uren zijn gebleven die ik tussen 03-07-2009 en 31-12-2009 op bouwde, want die heb ik nooit gehad !
*vind de schuldige har har har*
neej, ff zonder dollen, niks mee doen, administratie oirschot is daar al mee aan het worstelen....
maar toch denk ik dat jij de schuldige bent !
Hoe heb je het gehad Bluezz?quote:Op zondag 4 april 2010 19:26 schreef Bluezz het volgende:
Aangezien dit oude hoofd is sufgeluld door moeder & zus ga ik me even terugtrekken
ren je nog?quote:Op zondag 4 april 2010 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nog ff met Evy rennen voordat het donker wordtDaar gaan m'n schenen.
Ja, toen ik maandag hoorde in blvd dat ze in coma lag wist ik eigenlijk al dat het niet meer goed komt, maar als het definitief is schrik je toch.quote:
Ja zo denk ik er ook wel over.quote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja.
hoewel het beter is zo wrs, ivm dat zuurstofgebrek.
(operaties zijn eng)
Leuk zo'n ochtendbaantjequote:
Die is ook niet over het hoofd te zienquote:Op zondag 4 april 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie Pdehoog op je timelapse FOT-meet Flickr foto
Het was te verwachten inderdada, maar wel zonde. Was volgens mij hartstikke aardige vrouwquote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, toen ik maandag hoorde in blvd dat ze in coma lag wist ik eigenlijk al dat het niet meer goed komt, maar als het definitief is schrik je toch.
[..]
Ja zo denk ik er ook wel over.
Normaal KM maar ik ben nu even uitgeleend aan de Landmacht.quote:Op zondag 4 april 2010 19:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik snap de +1 telling niet, verklaar je nader
Voelt het sarcasme er af druipenquote:Op zondag 4 april 2010 19:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Bel ons eensmaar het is de vraag of ze dus gemuteerd staan in de systemen. Zo niet dan zijn ze nooit geregistreerd en kunnen wij en ik dus al helemaal niks voor je betekenen
Ik zou jou toch nooit die dagen/uren ontnemen
Kneuzenles 5, nieuwe schoenen gekocht, rustig opbouwen.quote:
OWJAquote:Op zondag 4 april 2010 19:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Normaal KM maar ik ben nu even uitgeleend aan de Landmacht.
Zie pm straksquote:Op zondag 4 april 2010 19:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
coowl, welke afdeling zit je en wat doe je enzo :p
jah pijn in schenen is veel voorkomend bij het hardlopen, natuurlijk heb je nu wel goeie met goeie ondersteuning? (ik hoef het jou wss niet te vertellen want je doe zelf ook al wat jaartjes aan sport zo te horen)quote:Op zondag 4 april 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kneuzenles 5, nieuwe schoenen gekocht, rustig opbouwen.Wil geen haarscheuren in m'n scheenbeen....
Denk dat ik sprintsporten gewend ben, vroeger veel gevolleyballt. Nu ook ben ik helemaal niet buiten adem, maar doen de schenen gewoon teveel pijn om verder te gaan.
Net samenvatting AZ-Utrecht nog ff gezien (retteketet), dus tot over 25 minuten
rennen met scheenpijn is niet ok steerquote:Op zondag 4 april 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kneuzenles 5, nieuwe schoenen gekocht, ru
rustig opbouwen.Wil geen haarscheuren in m'n scheenbeen....
Denk dat ik sprintsporten gewend ben, vroeger veel gevolleyballt. Nu ook ben ik helemaal niet buiten adem, maar doen de schenen gewoon teveel pijn om verder te gaan.
Net samenvatting AZ-Utrecht nog ff gezien (retteketet), dus tot over 25 minuten
houd ik je aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAA na NIGHTWISH door de speakers te hebben laten knallen is het nu de beurt aan Celtic Myst met de Riverdance e.d.
Vet mooie wegdroom muziek
en vanavond Spartacus op de TeeVee, zonder dat ik op de kazerne zit, dus ik heb nog bier ook haha
whoei ! de avond is goed![]()
Een echte Hageneesquote:Op zondag 4 april 2010 19:49 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het was te verwachten inderdada, maar wel zonde. Was volgens mij hartstikke aardige vrouw
quote:Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
houd ik je aan(alsof dat nodig is)
Je bent lekker vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAA na NIGHTWISH door de speakers te hebben laten knallen is het nu de beurt aan Celtic Myst met de Riverdance e.d.
Vet mooie wegdroom muziek
en vanavond Spartacus op de TeeVee, zonder dat ik op de kazerne zit, dus ik heb nog bier ook haha
whoei ! de avond is goed![]()
Maar Spartacus , heb vorige zaterdag dat voor het eerst gezien, dat was opzich nog wel oke. Toen dachten we.. kom laten we eens afl 1 bekijken. Echt we hebben hem afgezet.. zoooo slecht![]()
Heb aflevering 1 dus maar half gezien, maar ik vind de afgelopen 2 weekenden (dat zijn dan afleveringen 3/4 en 5/6 allebei wel okay)quote:Op zondag 4 april 2010 20:01 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je bent lekker vrolijk![]()
Maar Spartacus , heb vorige zaterdag dat voor het eerst gezien, dat was opzich nog wel oke. Toen dachten we.. kom laten we eens afl 1 bekijken. Echt we hebben hem afgezet.. zoooo slecht
Had dat niet te maken met gewenningstijd? omdat ze wss op hele andere punten steun geven dan je gewend bent?quote:Op zondag 4 april 2010 20:04 schreef freecell het volgende:
Ik heb een tijdje met héle goede, peciaal aan laten meten, best wel dure hardloopschoenen gelopen.
Au.
Toen maar weer doorgegaan op mijn oude gympenGewoon allstar achtige dingen. Gaat prima
quote:Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
houd ik je aan(alsof dat nodig is)
Maar die beentjes zitten zo eng los van dat lijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAA na NIGHTWISH door de speakers te hebben laten knallen is het nu de beurt aan Celtic Myst met de Riverdance e.d.![]()
Ik heb het een week of 3 geprobeerdquote:Op zondag 4 april 2010 20:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Had dat niet te maken met gewenningstijd? omdat ze wss op hele andere punten steun geven dan je gewend bent?
Al snap ik dat je daar ook geen zin in hebt
Maar het ziet er wel gaaf uitquote:Op zondag 4 april 2010 20:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar die beentjes zitten zo eng los van dat lijf
Manschap, EUFOR 12quote:Op zondag 4 april 2010 19:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
OWJA
Vistick meets Zandhaas(tja die kon je verwachten)
welk onderdeel hebben ze je toegesplitst? en ben je manschap of hoger :p
stereo doelde daar niet opquote:Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik ga niet alles op fok gooien
ze zeggen ook (heb ik gelezen) dat je je oude schoenen moet afwisselen met je nieuwe tot de nieuwe zijn ingelopen om problemen te voorkomen...quote:Op zondag 4 april 2010 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb het een week of 3 geprobeerdToen dacht ik 'barst maar, waarom zou ik aan iets wennen wat pijn doet als ik ook iets simpels heb wat géén pijn doet'
En ik liep toen al best lang best regelmatig zonder problemen.
Heeeeeel begrijpelijkquote:Op zondag 4 april 2010 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb het een week of 3 geprobeerdToen dacht ik 'barst maar, waarom zou ik aan iets wennen wat pijn doet als ik ook iets simpels heb wat géén pijn doet'
En ik liep toen al best lang best regelmatig zonder problemen.
Weet ikquote:Op zondag 4 april 2010 20:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze zeggen ook (heb ik gelezen) dat je je oude schoenen moet afwisselen met je nieuwe tot de nieuwe zijn ingelopen om problemen te voorkomen...
mijn ervaring is dat als je eenmaal conditie hebt, dan komt het ook sneller terugquote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef DarkElf het volgende:
*mopper... kan ik straks over enkele maanden weer helemaalopnieuw beginnen met hardlopen terwijl ik zo lekker ging en op 2x 15 min zat ...
mja, ik zit ook weer op nul vrees ikquote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef DarkElf het volgende:
*mopper... kan ik straks over enkele maanden weer helemaalopnieuw beginnen met hardlopen terwijl ik zo lekker ging en op 2x 15 min zat ...
ik zou het niet weten FC, ik luister de muziek, ik kijk nietquote:Op zondag 4 april 2010 20:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar die beentjes zitten zo eng los van dat lijf
VVHOquote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat vet
krijg je daar ook uitzendtoelage voor *wonders*
Dat supporten is wel handig natuurlijk. Dat helpt je toch om van de bank af te komen en te startenquote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
ik hoef nu niet veel meer kwijt neemaar geen idee hoe dat over een paar weken is natuurlijk...
ik heb bedacht dat ik het hardlopen tot na de zomer uit mijn hoofd zet... dan hoop ik weer te kunnen beginnen.. (mijn zus bevalt in mei en gaat na de zomer ook weer beginnen... kunnen we elkaar supporten)
Ben 1 of 2 keer in de Def slowchat geweest maar daar werd toen een topic in 4 weken gevuld en dat was net te langzaam voor mijquote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
VVHO
Maar ik ga nu weer verder film kijken, ik zou zeggen kom eens langs in DEF
oh dat van de bank afkomen is geen probleem, ik vond het heerlijk om te doenquote:Op zondag 4 april 2010 20:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat supporten is wel handig natuurlijk. Dat helpt je toch om van de bank af te komen en te starten
ondertussen ga je natuurlijk wel max fietsen, om je benen te laten wennen, en toch een zekere vorm van conditie op te bouwenquote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
ik hoef nu niet veel meer kwijt neemaar geen idee hoe dat over een paar weken is natuurlijk...
ik heb bedacht dat ik het hardlopen tot na de zomer uit mijn hoofd zet... dan hoop ik weer te kunnen beginnen.. (mijn zus bevalt in mei en gaat na de zomer ook weer beginnen... kunnen we elkaar supporten)
Pffff dat is echt veeeels te slow.quote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ben 1 of 2 keer in de Def slowchat geweest maar daar werd toen een topic in 4 weken gevuld en dat was net te langzaam voor mij
ik lurk nog wel leuk mee op de achtergrond hoowr
Netjes van jequote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat van de bank afkomen is geen probleem, ik vond het heerlijk om te doen
(ok niet elke keer natuurlijk maar heb de hele herfst en winter buiten doorgelopen )
maar fietsen is stomquote:Op zondag 4 april 2010 20:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ondertussen ga je natuurlijk wel max fietsen, om je benen te laten wennen, en toch een zekere vorm van conditie op te bouwen
vond ik het leukste toen ik in 2008 aan het trainen was voor de landmacht, door hefts weer en wind, kou en rondvliegende bladeren, BOEJAKA voorwaards te lopenquote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat van de bank afkomen is geen probleem, ik vond het heerlijk om te doen
(ok niet elke keer natuurlijk maar heb de hele herfst en winter buiten doorgelopen )
MAar wel goed voor jequote:
Het ligt in overijssel schatquote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Braamyo het volgende:
ligt enschede dan op fietsafstand van overijssel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn fiets ligt al 2 jaar ongebruikt onder een carport.. denk niet dat je er veel aan hebtquote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
MAar wel goed voor je
anders doe mij jouw fiets.. die van mij is gejat en ik wil juist fietsend naar m'n werk
quote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het ligt in overijssel schatjah ik dacht dat je de stad overijssel bedoelde ! schat....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah ik dacht dat je de stad overijssel bedoelde ! schat....Owww dat kan natuurlijk ook (mits het een stad is, want dat weet ik weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
![]()
ik fiets altijd naar mijn werk (middelburg oirschot)quote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
MAar wel goed voor je
anders doe mij jouw fiets.. die van mij is gejat en ik wil juist fietsend naar m'n werk
ik denk dat ik me moet gaan schamen, want het is geen stadquote:Op zondag 4 april 2010 20:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Owww dat kan natuurlijk ook (mits het een stad is, want dat weet ik weer niet)
Maar jij bent dan ook heel sportiefquote:Op zondag 4 april 2010 20:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik fiets altijd naar mijn werk (middelburg oirschot)
welliswaar met behulp van de trein, maargoed dat mag de pret niet drukken, heb een heerlijke mountainbike en doe gemiddeld 20 KM per doordeweekse dag, rawr
vind dat super hard doorfietsen echt heerlijk om te doenquote:
Heul niet. Al ben ik sinds een half jaar wel 2x in de sportschool te vindenquote:Op zondag 4 april 2010 20:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
vind dat super hard doorfietsen echt heerlijk om te doen
ben jij eigenlijk sportief aangelegt of heul niet?
hoe vet is dat,quote:Op zondag 4 april 2010 20:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Heul niet. Al ben ik sinds een half jaar wel 2x in de sportschool te vinden
sorry man, de shotgun is al geroepenquote:Op zondag 4 april 2010 20:31 schreef z80 het volgende:
mag het slow er van af.
net even aan de sociale verplichtingen voldaan, lees bij mijn ouders mat de hele fam. gegeten.
zijn we weer een paar toppics verder.
en wat zie ik,
vers vrouw volk zonder aanhang
zomer vind ik net zo leuk, over het strand, vol in de zon, een gevecht(tje) tegen de elementen rawrquote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef freecell het volgende:
Rennen in de winter en herfst is juist lekker
De zomer is me veel te heet daarvoor
En dat terwijl ik normaal echt een koukleum benEn het me 's zomers nooit te warm is....
Hahahaquote:Op zondag 4 april 2010 20:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat hij net als mij en alle andere vrijgezelle fok mannen tot het label wanhopig behoort
ik ken geen roze maffia :p ben ik nu een newbiequote:Op zondag 4 april 2010 20:39 schreef z80 het volgende:
braam, weet waar je aan begint.
ze is van de roze mafia zo te lezen.![]()
ja ook een jaar voor mijn nummer in dienst gezeten.
buishangzequote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef Laydina het volgende:
Maargoed ik ben even buishangen en warm worden onder m'n dekentje
als die bikini lijn er maar weer komtquote:Op zondag 4 april 2010 20:47 schreef Stereotomy het volgende:schenen
Laatste loopminuten toch maar ff laten schieten, want langzaam lopen gaat nu ook wat stroefjes.
Heb gewoon korte scheenspieren ofzo.Of ik kan ook gewoon weer gaan zwemmen ipv rennen.
wat dacht je van de administratie binnen het leger?quote:Op zondag 4 april 2010 20:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik ken geen roze maffia :p ben ik nu een newbie
probeer jij de baret van de administratie maar eens te vinden... :p denk dat je de administratie nog niet eens gevonden krijgtquote:Op zondag 4 april 2010 20:53 schreef z80 het volgende:
[..]
wat dacht je van de administratie binnen het leger?
kijk even naar de kleur van baret.
*kugh* ehm *kugh* jaaa, dat denk ik ook :pquote:Op zondag 4 april 2010 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Braam, ik denk dat je iets anders bedoelt
vratjes zijn lang lang geleden alweer ingeleverdquote:Op zondag 4 april 2010 21:01 schreef z80 het volgende:
en waar lever jij je vratjes in?
in mijn dienst tijd mocht de vrieskist (kap.)3 keer krabbelen en dan inleveren bij de admin.
Nou, het viel niet tegen. Ze heeft wel toenemend mindere dagen, maar vandaag was een redelijke.quote:
Niet bij te houden zo snel als het gaat als je een Braamyo in de SC hebt zitten.quote:
fijn dat het op zich goed gaat.quote:Op zondag 4 april 2010 21:36 schreef cybermans het volgende:
je suis back! cybermams maakt het goed, maar gaat nog wel even duren voordat die thuis weer de boel komt drillen. Alleen jammer dat ik dinsdag weer richting werk/hotel/eigen crib moet
Hadden ze al door wat er aan het handje was?quote:Op zondag 4 april 2010 21:36 schreef cybermans het volgende:
je suis back! cybermams maakt het goed, maar gaat nog wel even duren voordat die thuis weer de boel komt drillen. Alleen jammer dat ik dinsdag weer richting werk/hotel/eigen crib moet
Hey, wat super.quote:Op zondag 4 april 2010 17:31 schreef DarkElf het volgende:
welkom
Zo de mr is weer weg, heeft mij de hele middag gezelschap gehouden
Oh en we hebben een wandeling gemaakt in het ziekenhuis en ik heb voor het eerst trappen gelopen (aan t handje) Naar beneden lopen gaat goed natuurlijk al strek je wel alles (buikspieren) steeds en dat voelt raar maar naar boven....! Naar boven is heel iets anders
Ik heb echt slappe spieren gekregen zeg want na 2 trappen op bejaardentempo stond ik te trillen op mijn benen
schreetjesquote:Op zondag 4 april 2010 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, wat super.
Logisch ook dat je stond te trillen, je was dus écht nogal ziek hè. En nog moet je heul voorzichtig doen.
Maar het gaat vooruitMet kleine rasse schreetjes.
Schreetjes
trustequote:Op zondag 4 april 2010 22:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
schreetjes
en je hebt gelijken ik doe zeker voorzichtig. Ga ook echt geen trappen oefenen als ik alleen ben dat voelt veel te eng nog. Was blij met de mr naast mij.
En nu ga ik lekker slapen, mijn luikjes vallen dicht.
slaap lekker voor straks!!!
Couchsurfers.. ivm vakanies enzo, ze biedt haar bank aanquote:Op zondag 4 april 2010 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nog ff een kopje thee drinken in de stad
Vriendin belde net op met de mededeling dat ze een Couchsurfende negerhad en dat ze die de stad
wilde laten zien
en of ik zin had om ff mee te komen
awwww, wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 4 april 2010 22:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
dank je, ben me wel slechter gaan voelen zeg.. hopelijk is het morgen weer wat minder.
dat is niet best, in ieder geval beterschapquote:Op zondag 4 april 2010 22:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geen idee, maar m'n eten wil niet blijven zitten en heb knallende koppijn
Dank je . ik ga weer verder film kijken, op msn is het weer rustig geworden. fijne avond alvastquote:Op zondag 4 april 2010 22:42 schreef cybermans het volgende:
[..]
dat is niet best, in ieder geval beterschap
have fun en die rustige msn kan ik wel verstoren hoorquote:Op zondag 4 april 2010 22:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dank je . ik ga weer verder film kijken, op msn is het weer rustig geworden. fijne avond alvast
hehe, kijk onze cyber player gaanquote:Op zondag 4 april 2010 22:44 schreef cybermans het volgende:
[..]
have fun en die rustige msn kan ik wel verstoren hoor
lekker!quote:Op zondag 4 april 2010 22:43 schreef Tezz het volgende:
Trusten voor iedereen die gaat slapen en hoi voor iedereen die nog wakker is!
Ik heb net een goddelijke late-night-snack gemaakt (we hebben rond zessen een soepje gegeten en we hadden honggggger): salade (babyleaf aangemaakt met olijfolie en limoensap), sugarsnaps, tomaat, gekookt ei, pijnboompitten en serranoham on the side met balsamico stroop! Jummie!
Als die gast heet blijkt te zijn stuur ik hem wel door naar je.quote:Op zondag 4 april 2010 23:06 schreef SeaOfLove het volgende:
en het is best koud hier, brrr, dekentje gepakt en verwarming aan
je moest eens weten... ik en player... naaaahquote:Op zondag 4 april 2010 23:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hehe, kijk onze cyber player gaan
ik ben slapen beste iedereen, weltruste
Pics orquote:Op zondag 4 april 2010 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Net Eternal sunshine of the spottles mind gezien.. weird maar mooi![]()
En er steken hier allerlei honden-onderdelen uit de mandzo schattig hoe Sam er bij ligt weer..
quote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
Zij die negers gaan tegenhouden, groeten u
quote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als die gast heet blijkt te zijn stuur ik hem wel door naar je.
ik ga morgen even de foto's bekijken als ik weer in voorburg ben, op normale groottequote:Op zondag 4 april 2010 23:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
en net staken daar dus her en der wat poten uit
Heyquote:Op zondag 4 april 2010 23:27 schreef Den_Haag het volgende:
avond!
Wat heb ik gemist? wie is de andere militair?
ja eigenlijk wel, alhoewel ik liever bij milou en mijn moeder had gebleven, echt een heerlijk weekend gehad zo samenquote:
die van mij is mijn ondertitelquote:Op zondag 4 april 2010 23:52 schreef Tezz het volgende:
Spreuk van de dag:
Als ik mezelf voorbij loop, lach ik wel altijd even vriendelijk....
Ik vond het wel een goede!
slaap lekker borisz. en leuk nr, jammer dat ik geen youtube kan kijken op pokkelientjequote:Op zondag 4 april 2010 23:58 schreef borisz het volgende:
Al tijden niet meer gehoord, en knal hem er toch in.
Ik wens u allen een goede nacht toe.
truste beeb! ik heb 3 boeken uit de bibliotheek van mijn moeder meegenomenquote:Op maandag 5 april 2010 00:00 schreef Tezz het volgende:
Een goede nacht aan U Borisz en alle anderen! Ik ga ook slapen! Nou ja, er ligt een spannende Dean Koontz op mijn nachtkastje, dus ik kan nog wel even vooruit...
Eraaaaaaaaaaaaaaaaasmoquote:
Ach, als defensie-werknemer ben je ambtenaar en van ambtenaren is algemeen bekend dat ze weinig uitspoken. Die ene SC kan er dan ook wel bijquote:Op maandag 5 april 2010 00:14 schreef Erasmo het volgende:
Ik denk dat het ook maar een tijdelijk uitstapje is hoor, ik ben dol op koken maar 4 slowchats bijhouden is me iets te veel
wanneer kom ik weer eten?quote:Op maandag 5 april 2010 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn boeuf stroganoff is goed bevallen. Lekker rijst erbijEn nog twee porties in de vriezer voor binnenkort
quote:
Ik heb verlof dus ik heb het wel drukquote:Op maandag 5 april 2010 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach, als defensie-werknemer ben je ambtenaar en van ambtenaren is algemeen bekend dat ze weinig uitspoken. Die ene SC kan er dan ook wel bij;
wel met leuke film erna dan weerquote:Op maandag 5 april 2010 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik boeuf stroganoff maak?
Is goedquote:
foto is leuk, jammer dat milou opeens wakker werdquote:Op maandag 5 april 2010 00:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is goed
En op verzoek van SOL:
[ afbeelding ]
Commentaar leveren mag ze zelf
Heeft die teddybeer nu echt een tong?quote:Op maandag 5 april 2010 00:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is goed
En op verzoek van SOL:
[ afbeelding ]
Commentaar leveren mag ze zelf
het is ook best moeilijk om terug te lezenquote:Op maandag 5 april 2010 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
goedenacht allemaalnog even hier kijken tussen het slapen door
joh, al die beesten zijn eng.... ben jij wel eens wakker geworden naast smurfinquote:Op maandag 5 april 2010 01:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heeft die teddybeer nu echt een tong?
huh? wat bedoel jequote:Op maandag 5 april 2010 01:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is ook best moeilijk om terug te lezenwant zoveel tot niets heb je terug gekeken.
Hehe nee.quote:Op maandag 5 april 2010 01:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
joh, al die beesten zijn eng.... ben jij wel eens wakker geworden naast smurfin
Hehe dat is idd de juiste insteek om een film te gaan kijkenquote:
Ajax dus, maar het was zo'n stress partij...quote:
marlboroquote:
voetbalquote:Op maandag 5 april 2010 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Welke club steun jij dan?
Ja.quote:
last van pms? ik heb t gewoon nogal druk de laatste tijd en laat mn hoofd hier dan even zien om te laten weten dat ik verder nog leef, verder ben ik net dus in slaap gevallen en had ik verder niet meer gereageerdquote:Op maandag 5 april 2010 01:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je doet alleen maar hoi en doei zeggen. vooral hoi naar denhaag. ga lekker verder op msn dan
Nog waar ookquote:
laatste keer nog steeds een beetje bloedarmoede (0.21 ipv 0,25-0.45) maar ze gedraagt zich verder wel goed eigenlijk, tis een schatje en een wonder dat ze er zo bovenop gekomen is, dat zeggen de dierenartsen ook,quote:Op zondag 4 april 2010 18:04 schreef DarkElf het volgende:
hi memo, dacht laatst ineens aan de gele oren! (ik zag een gele meneer in het ziekenhuis en toen moest ik aan je kat denken)
hoe is het nu daarmee?
welterusten al tezamen, ook maar eens het warme nestje op zoeken gaatquote:
jij ook alquote:Op maandag 5 april 2010 09:01 schreef Tezz het volgende:
Jaaaaaaa gaap, ook weer wakker! Goedemorgen!
Ik moet eigenlijk nog wat internetbankieren, maar ik durf niet te kijken. Heb een beetje te veel opgemaakt deze maand........
heerlijk! en jij?quote:Op maandag 5 april 2010 09:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij ook goedemorgen Elfkelekker geslapen?
Die sponsor ikquote:Op maandag 5 april 2010 01:41 schreef Zokunen het volgende:
Nog waar ook(of lucky strike)
En SOL voetbal is heus wel leuk! Alleen vandaag dus wat minder.
Net als dat groente best lekker is, maar soms krijg je spruitjes voorgeschoteld. Dat valt ook tegen
Wel lekker geslapen, ik was gisteren godsgruwelijk vroeg naar bed gegaan want ik had last van mn nek & schouders. Ik ben niet gewend om keukenkastjes onder gootstenen te installeren geloof ikquote:
Kaas en ik zijn vast een goed klusteam. Ik vind mezelf namelijk ook best wel handigquote:
Jij bent multifunctioneelquote:Op maandag 5 april 2010 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kaas en ik zijn vast een goed klusteam. Ik vind mezelf namelijk ook best wel handigIk bedoel, hoeveel verpleegkundigen ken jij die kunnen stuccen en computers kunnen bouwen?
Ik ken er geen! Een multi-inzetbare verpleegkundige. De ideale vrouw lijkt me....quote:Op maandag 5 april 2010 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kaas en ik zijn vast een goed klusteam. Ik vind mezelf namelijk ook best wel handigIk bedoel, hoeveel verpleegkundigen ken jij die kunnen stuccen en computers kunnen bouwen?
Aiquote:Op maandag 5 april 2010 09:29 schreef Tezz het volgende:Ik zag het saldo op mijn lopende rekening en schrok me een ongeluk. Pff wat heb ik veel geld uit gegeven deze maand. Het werd alleen nog maar erger toen ik zag dat de kinderbijslag ook gestort is deze maand. Heb ik ook al opgemaakt. Pff. Waar moet het heen met ons!
Volgende maand op rantsoen....
Jep!quote:Op maandag 5 april 2010 09:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ainouja, maar een maandje zuinig aan doen dan?
McGyverquote:
Behalve mensen die McGyver of Lein heten!quote:Op maandag 5 april 2010 09:39 schreef Braamyo het volgende:
Scherp is gevaarlijk,
NIEMAND MET SCHERPE DINGEN SPELEN !
goeie morgen
Morning Braamboyquote:Op maandag 5 april 2010 09:39 schreef Braamyo het volgende:
Scherp is gevaarlijk,
NIEMAND MET SCHERPE DINGEN SPELEN !
goeie morgen
Toffe serie iddquote:Op maandag 5 april 2010 09:46 schreef cybermans het volgende:
Net the Paciific deel 1 gekeken. Echt net band of brothers (zelfde makers enzo), maar dan andere kant van de wereld. Aanradertje
sinds 2 uur staat ep4 ook onlinequote:Op maandag 5 april 2010 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toffe serie iddBen inmiddels al bij ep. 3.
zo heb je er ook eentje over de oorlog van de amerikaanse mariniers in afganistan 95% waargebeurtquote:Op maandag 5 april 2010 09:46 schreef cybermans het volgende:
Net the Paciific deel 1 gekeken. Echt net band of brothers (zelfde makers enzo), maar dan andere kant van de wereld. Aanradertje
Niet voor milou though!!!!
heb je daar ook een titel vanquote:Op maandag 5 april 2010 09:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
zo heb je er ook eentje over de oorlog van de amerikaanse mariniers in afganistan 95% waargebeurtecht een mooie en realistische verfilming van het geheel, en ze raken allemaal aan de schijt
dezequote:Op maandag 5 april 2010 10:04 schreef Braamyo het volgende:
nope kan hem zo gauw niet vindenafijn ff ontbijten
Kloptquote:
Generation Kill soms? Dat is van HBO maar speelt zich af in Irak.quote:Op maandag 5 april 2010 10:02 schreef Braamyo het volgende:
nope maar is van dezelfde makers als band of brothers...dus wss makkelijk te vinden op google :p zal zelf ff snel kijken
probably zal het van de week eens aan me maat vragen *die heeft hem*quote:Op maandag 5 april 2010 10:10 schreef cybermans het volgende:
[..]
deze
http://www.imdb.com/title/tt0353096/
?
2 jaar terug op 1 januari dattie het bij ons niet meer deedquote:Op maandag 5 april 2010 10:11 schreef stavromulabeta het volgende:
Zometeen lekker ontbijten. Maar eerst even douchen en hopen dat de CV-ketel niet weer Fout12 zegt.
maar jij kon teminste een extra trui aantrekken en je had het droog !quote:Op maandag 5 april 2010 10:19 schreef cybermans het volgende:
[..]
2 jaar terug op 1 januari dattie het bij ons niet meer deed
koudste nieuwjaarsdag ooit voor mijn gevoel
(aso hoge voorrij kosten ook zeg van zon monteur)
true true, maar jij krijgt er voor betaald to feel cold, wet and miserablequote:Op maandag 5 april 2010 10:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
maar jij kon teminste een extra trui aantrekken en je had het droog !
Is net als Band of Brothers van HBO idd. Viel me nogal tegen moet ik zeggen. Band of brothers daarentegenquote:Op maandag 5 april 2010 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Generation Kill soms? Dat is van HBO maar speelt zich af in Irak.
Goeie serie. Dacht eerst dat ik naar een film aan het kijken was, toen ik het voor het eerst zag.quote:Op maandag 5 april 2010 11:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is net als Band of Brothers van HBO idd. Viel me nogal tegen moet ik zeggen. Band of brothers daarentegen
Mja, altijd een afweging he? Als je je vaste lasten wat lager maakt, heb je wat meer wiggle room voor je variabele lasten. Maarja, vaste lasten heeft met je 'basisluxe' te maken (wat voor huisje, wat voor auto, etc.) en als je eenmaal voor iets gekozen hebt, dan blijft die brok vaste lasten altijd zo...quote:Op maandag 5 april 2010 09:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jep!
Het beangstigt me trouwens wel enorm hoor. Wij kunnen in principe redelijk 'ruim' leven, maar in de praktijk kom ik regelmatig geld te kort aan het einde van de maand.
Het salaris van mijn man gebruiken we voor vaste lasten en sparen en het salaris wat ik verdien is om op te maken aan variabel lasten (boodschappen, kleding, tanken, uitgaan, etc. etc.).
En dat variabele deel is ruim 1000 euro per maand! Dat moet toch voldoende zijn voor een gezin van drie personen! Echt ongelofelijk dat het telkens op of opper is........
(Maar ja: grofweg per week: 130 euro boodschappen, 20 euro roken, 50 euro tanken, 50 euro beursgeld voor losse aankoopjes, kleding af en toe, een keer uit eten)
Maar dat is het nu juist. Mijn vaste lasten zijn al zo laag mogelijk (binnen onze mogelijkheden). Ik begin gewoon echt te twijfelen aan onze keuze destijds van het kopen van een huis. Waren we maar lekker van de woningstichting blijven huren..........quote:Op maandag 5 april 2010 11:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, altijd een afweging he? Als je je vaste lasten wat lager maakt, heb je wat meer wiggle room voor je variabele lasten. Maarja, vaste lasten heeft met je 'basisluxe' te maken (wat voor huisje, wat voor auto, etc.) en als je eenmaal voor iets gekozen hebt, dan blijft die brok vaste lasten altijd zo...
Vind het ook lastig hoor, om het te managen, al ben ik van huis uit goed 'zunig' opgevoed. Ik check mijn saldo dagelijks sinds ik de Rabobank iPhone app heb, waarmee ik gewoon met een code ff kan inloggen. Dat helpt wel.
helemaal niks, alleen een verwarming die op standje sambal kan (dat of uit)quote:Op maandag 5 april 2010 10:33 schreef cybermans het volgende:
[..]
true true, maar jij krijgt er voor betaald to feel cold, wet and miserable
alhoewel heeft die tank van jou climate control? verwarmde stoelen? gps?
Veel plezierquote:Op maandag 5 april 2010 11:49 schreef Tezz het volgende:
Maar goed, vandaag wordt in ieder geval sowieso een zuining dagje. Want mijn ouders belde net of ik wil komen brunchen (ja!). Dus dat spaar ik dan weer uit vandaag, hihi........
Fijne 2e Paasdag allemaal!
Dat is balen. Heeft ze trouwens een moderne TV? kijk eens in de spec of die dan CI+ (let op die plus) heeftquote:Op maandag 5 april 2010 11:32 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag maar ff goed zoeken naar digitale tv (HD) plus blu-ray en een recorder. Plus nog home-cinema set voor het geluid.
Zat voor de blu-ray hieraan te denken.
http://tweakers.net/productreview/17144/lg-hr400.html
En nog een router.
En Cyber, de PS3 wil ze niet aan
wie?quote:Op maandag 5 april 2010 11:32 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag maar ff goed zoeken naar digitale tv (HD) plus blu-ray en een recorder. Plus nog home-cinema set voor het geluid.
Zat voor de blu-ray hieraan te denken.
http://tweakers.net/productreview/17144/lg-hr400.html
En nog een router.
En Cyber, de PS3 wil ze niet aan
Ik heb dat ook een jaartje gekend toen ik nog bij me eerste baas zat. Ben er toen met jobhoppen echt flink op vooruit gegaan. Maar in de supermarkt denk ik echt vaak bij het afrekenen. Zoveel scheelde dat niet als ik bij me ouders afrekende in de supermarkt maar dan voor 3-4 personen. In je eentje betaal je echt veel meer lijkt het welquote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef Laydina het volgende:
Zow ik leef weer een beetje
Tezz logisch dat je je soms zorgen maakt. Het is ook niet altijd even prettig. Ik huur sinds kort, en heb drie keer zoveel vaste lasten als dat ik had toen ik op m'n kamertje zat. Soms heb ik ook wel eens het gevoel dat ik dat gewoon nog niet had moeten doen. Gewoon lekker had moeten blijven zitten, m'n lening afbetalen, leuke dingen doen en kopen. ipv nu een eigen stekje en weinig geld meer hebben. Maarja.
Dat weet ik niet, betaal al jaren eten voor mezelf.quote:Op maandag 5 april 2010 11:57 schreef cybermans het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een jaartje gekend toen ik nog bij me eerste baas zat. Ben er toen met jobhoppen echt flink op vooruit gegaan. Maar in de supermarkt denk ik echt vaak bij het afrekenen. Zoveel scheelde dat niet als ik bij me ouders afrekende in de supermarkt maar dan voor 3-4 personen. In je eentje betaal je echt veel meer lijkt het wel
quote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef DarkElf het volgende:
(kwam haar wel tegen in de gang toen ik aan het wandelen was en ze vond dat ik er prima uitzag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Complimentjesquote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef DarkElf het volgende:
ok feestdagen in het ziekenhuis zijn best boring. er gebeurt heel weinig en ze hebben geen bloed geprikt vanmorgen dus de dr hoeft ook niet langs te komen... (kwam haar wel tegen in de gang toen ik aan het wandelen was en ze vond dat ik er prima uitzag)
Yeah! toch wel een beetje gezelligheid dus vandaagquote:Op maandag 5 april 2010 12:00 schreef DarkElf het volgende:
jawel straks om 2 uur komen mijn zus, zwager en neefje van drieen vanmiddag laat komt de mr
en heb al 4 telefoontjes gehad
quote:Op maandag 5 april 2010 11:59 schreef cybermans het volgende:
[..]nee zo ben ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bovendien zag ik de de laatste weken er superberoerd uit
.. witter dan dat kan haast niet denk ik en verder echt heel beroerd)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op maandag 5 april 2010 12:01 schreef Laydina het volgende:
[..]
Yeah! toch wel een beetje gezelligheid dus vandaag
had ook niet gedacht dat ik al 2,5 jaar op me huidge stek zou zitten.. had op een jaartje ofzo gerekend. Hopelijk vind ik me droomhuisje snelquote:Op maandag 5 april 2010 11:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, betaal al jaren eten voor mezelf.
Maar ik weet ook dat de kans groot is dat ik hier maar een jaartje zit ivm straks werken ergens anders. Gelukkig kan de vloer meeMaar je hebt er wel geld ingestoken en alles.
Al weet ik ook dat ik een extra jaar studentenhuis ook niet overleefd zou hebben haha
Ik hoop niet dat het bij mij zolang duurt. Of ik mag dan hopen dat ik hier in de buurt dan een andere baan heb gevonden.quote:Op maandag 5 april 2010 12:03 schreef cybermans het volgende:
[..]
had ook niet gedacht dat ik al 2,5 jaar op me huidge stek zou zitten.. had op een jaartje ofzo gerekend. Hopelijk vind ik me droomhuisje snel![]()
(grote keuken, randstad, dicht bij een nachtnet station, stad met historie, centraal gelegen (Utrecht anyone))
Wat ik vooral mis is eigenlijk het bruisende van een grote stad, voordeel van huidge plek is dat ik veel geld kan sparen (doe ik niet altijd even hard). (aangezien ik niet zo ben als die Mac reclame)quote:Op maandag 5 april 2010 12:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het bij mij zolang duurt. Of ik mag dan hopen dat ik hier in de buurt dan een andere baan heb gevonden.
Waar woon je nu eig? (hopelijk weet ik dat nog niet anders heb ik wel een heel kort geheugenquote:Op maandag 5 april 2010 12:15 schreef cybermans het volgende:
[..]
Wat ik vooral mis is eigenlijk het bruisende van een grote stad, voordeel van huidge plek is dat ik veel geld kan sparen (doe ik niet altijd even hard). (aangezien ik niet zo ben als die Mac reclame)
ben er nog nooit wezen stappen...quote:Op maandag 5 april 2010 12:20 schreef Laydina het volgende:
[..]
Owja dat bruist in ieder geval meer dan enschede
Agressief ja? Dat valt hier gelukkig wel mee.quote:Op maandag 5 april 2010 12:23 schreef cybermans het volgende:
[..]
ben er nog nooit wezen stappen...
In Deventer heb ik een beetje de lol van stappen verloren. Hangt te vaak een agressieve sfeer of is zo stampes vol
jah het ging ook fout toen je Deventer noemdequote:Op maandag 5 april 2010 12:23 schreef cybermans het volgende:
[..]
ben er nog nooit wezen stappen...
In Deventer heb ik een beetje de lol van stappen verloren. Hangt te vaak een agressieve sfeer of is zo stampes vol
Yup.. vanmorgen nog even de rest van mijn maag eruit gegooid en nu lig ik heel leeg op m'n bedquote:Op maandag 5 april 2010 12:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hey kijk wie er ook weer wakker is
Nog last van ziekjes zijn enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |