SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zowiezo de enige Infanterist... ARG, ik ben slechts een Chauffeur bij de infanterie, dus geen echte infanterist.... nouwquote:Op zondag 4 april 2010 19:25 schreef golfer het volgende:
Iemand die bij defensie werkt hoeft natuurlijk niet persé een militair te zijn, Braamyo.
Dus voorlopig hou ik het er op dat jij onze enige militair in deze SC bent.
*lacht hardop* hahaquote:Op zondag 4 april 2010 19:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit keer wel, next time wat sneller marcheren vriend
Ik zit niet in een kazernequote:Op zondag 4 april 2010 19:35 schreef Braamyo het volgende:
Gokje uit de losse pols.
Gebaseert op jou woonplaats en de kazernes die in jou provincie liggen denk ik aan Wezep of t'harde?
en met terugblik op de vorige posts die jij gemaakt hebt zou ik me rotlachen als je in t'harde zit :0
*meldt*quote:Op zondag 4 april 2010 19:25 schreef golfer het volgende:
Iemand die bij defensie werkt hoeft natuurlijk niet persé een militair te zijn, Braamyo.
Dus voorlopig hou ik het er op dat jij onze enige militair in deze SC bent.
AHA !!!!!quote:
Bel ons eensquote:Op zondag 4 april 2010 19:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
AHA !!!!!
dan kun jij me vast wel vertellen waar mijn vakantie uren zijn gebleven die ik tussen 03-07-2009 en 31-12-2009 op bouwde, want die heb ik nooit gehad !
*vind de schuldige har har har*
neej, ff zonder dollen, niks mee doen, administratie oirschot is daar al mee aan het worstelen....
maar toch denk ik dat jij de schuldige bent !
Hoe heb je het gehad Bluezz?quote:Op zondag 4 april 2010 19:26 schreef Bluezz het volgende:
Aangezien dit oude hoofd is sufgeluld door moeder & zus ga ik me even terugtrekken
ren je nog?quote:Op zondag 4 april 2010 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nog ff met Evy rennen voordat het donker wordtDaar gaan m'n schenen.
Ja, toen ik maandag hoorde in blvd dat ze in coma lag wist ik eigenlijk al dat het niet meer goed komt, maar als het definitief is schrik je toch.quote:
Ja zo denk ik er ook wel over.quote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja.
hoewel het beter is zo wrs, ivm dat zuurstofgebrek.
(operaties zijn eng)
Leuk zo'n ochtendbaantjequote:
Die is ook niet over het hoofd te zienquote:Op zondag 4 april 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie Pdehoog op je timelapse FOT-meet Flickr foto
Het was te verwachten inderdada, maar wel zonde. Was volgens mij hartstikke aardige vrouwquote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, toen ik maandag hoorde in blvd dat ze in coma lag wist ik eigenlijk al dat het niet meer goed komt, maar als het definitief is schrik je toch.
[..]
Ja zo denk ik er ook wel over.
Normaal KM maar ik ben nu even uitgeleend aan de Landmacht.quote:Op zondag 4 april 2010 19:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik snap de +1 telling niet, verklaar je nader
Voelt het sarcasme er af druipenquote:Op zondag 4 april 2010 19:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Bel ons eensmaar het is de vraag of ze dus gemuteerd staan in de systemen. Zo niet dan zijn ze nooit geregistreerd en kunnen wij en ik dus al helemaal niks voor je betekenen
Ik zou jou toch nooit die dagen/uren ontnemen
Kneuzenles 5, nieuwe schoenen gekocht, rustig opbouwen.quote:
OWJAquote:Op zondag 4 april 2010 19:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Normaal KM maar ik ben nu even uitgeleend aan de Landmacht.
Zie pm straksquote:Op zondag 4 april 2010 19:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
coowl, welke afdeling zit je en wat doe je enzo :p
jah pijn in schenen is veel voorkomend bij het hardlopen, natuurlijk heb je nu wel goeie met goeie ondersteuning? (ik hoef het jou wss niet te vertellen want je doe zelf ook al wat jaartjes aan sport zo te horen)quote:Op zondag 4 april 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kneuzenles 5, nieuwe schoenen gekocht, rustig opbouwen.Wil geen haarscheuren in m'n scheenbeen....
Denk dat ik sprintsporten gewend ben, vroeger veel gevolleyballt. Nu ook ben ik helemaal niet buiten adem, maar doen de schenen gewoon teveel pijn om verder te gaan.
Net samenvatting AZ-Utrecht nog ff gezien (retteketet), dus tot over 25 minuten
rennen met scheenpijn is niet ok steerquote:Op zondag 4 april 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kneuzenles 5, nieuwe schoenen gekocht, ru
rustig opbouwen.Wil geen haarscheuren in m'n scheenbeen....
Denk dat ik sprintsporten gewend ben, vroeger veel gevolleyballt. Nu ook ben ik helemaal niet buiten adem, maar doen de schenen gewoon teveel pijn om verder te gaan.
Net samenvatting AZ-Utrecht nog ff gezien (retteketet), dus tot over 25 minuten
houd ik je aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAA na NIGHTWISH door de speakers te hebben laten knallen is het nu de beurt aan Celtic Myst met de Riverdance e.d.
Vet mooie wegdroom muziek
en vanavond Spartacus op de TeeVee, zonder dat ik op de kazerne zit, dus ik heb nog bier ook haha
whoei ! de avond is goed![]()
Een echte Hageneesquote:Op zondag 4 april 2010 19:49 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het was te verwachten inderdada, maar wel zonde. Was volgens mij hartstikke aardige vrouw
quote:Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
houd ik je aan(alsof dat nodig is)
Je bent lekker vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAA na NIGHTWISH door de speakers te hebben laten knallen is het nu de beurt aan Celtic Myst met de Riverdance e.d.
Vet mooie wegdroom muziek
en vanavond Spartacus op de TeeVee, zonder dat ik op de kazerne zit, dus ik heb nog bier ook haha
whoei ! de avond is goed![]()
Maar Spartacus , heb vorige zaterdag dat voor het eerst gezien, dat was opzich nog wel oke. Toen dachten we.. kom laten we eens afl 1 bekijken. Echt we hebben hem afgezet.. zoooo slecht![]()
Heb aflevering 1 dus maar half gezien, maar ik vind de afgelopen 2 weekenden (dat zijn dan afleveringen 3/4 en 5/6 allebei wel okay)quote:Op zondag 4 april 2010 20:01 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je bent lekker vrolijk![]()
Maar Spartacus , heb vorige zaterdag dat voor het eerst gezien, dat was opzich nog wel oke. Toen dachten we.. kom laten we eens afl 1 bekijken. Echt we hebben hem afgezet.. zoooo slecht
Had dat niet te maken met gewenningstijd? omdat ze wss op hele andere punten steun geven dan je gewend bent?quote:Op zondag 4 april 2010 20:04 schreef freecell het volgende:
Ik heb een tijdje met héle goede, peciaal aan laten meten, best wel dure hardloopschoenen gelopen.
Au.
Toen maar weer doorgegaan op mijn oude gympenGewoon allstar achtige dingen. Gaat prima
quote:Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
houd ik je aan(alsof dat nodig is)
Maar die beentjes zitten zo eng los van dat lijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAA na NIGHTWISH door de speakers te hebben laten knallen is het nu de beurt aan Celtic Myst met de Riverdance e.d.![]()
Ik heb het een week of 3 geprobeerdquote:Op zondag 4 april 2010 20:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Had dat niet te maken met gewenningstijd? omdat ze wss op hele andere punten steun geven dan je gewend bent?
Al snap ik dat je daar ook geen zin in hebt
Maar het ziet er wel gaaf uitquote:Op zondag 4 april 2010 20:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar die beentjes zitten zo eng los van dat lijf
Manschap, EUFOR 12quote:Op zondag 4 april 2010 19:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
OWJA
Vistick meets Zandhaas(tja die kon je verwachten)
welk onderdeel hebben ze je toegesplitst? en ben je manschap of hoger :p
stereo doelde daar niet opquote:Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik ga niet alles op fok gooien
ze zeggen ook (heb ik gelezen) dat je je oude schoenen moet afwisselen met je nieuwe tot de nieuwe zijn ingelopen om problemen te voorkomen...quote:Op zondag 4 april 2010 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb het een week of 3 geprobeerdToen dacht ik 'barst maar, waarom zou ik aan iets wennen wat pijn doet als ik ook iets simpels heb wat géén pijn doet'
En ik liep toen al best lang best regelmatig zonder problemen.
Heeeeeel begrijpelijkquote:Op zondag 4 april 2010 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb het een week of 3 geprobeerdToen dacht ik 'barst maar, waarom zou ik aan iets wennen wat pijn doet als ik ook iets simpels heb wat géén pijn doet'
En ik liep toen al best lang best regelmatig zonder problemen.
Weet ikquote:Op zondag 4 april 2010 20:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze zeggen ook (heb ik gelezen) dat je je oude schoenen moet afwisselen met je nieuwe tot de nieuwe zijn ingelopen om problemen te voorkomen...
mijn ervaring is dat als je eenmaal conditie hebt, dan komt het ook sneller terugquote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef DarkElf het volgende:
*mopper... kan ik straks over enkele maanden weer helemaalopnieuw beginnen met hardlopen terwijl ik zo lekker ging en op 2x 15 min zat ...
mja, ik zit ook weer op nul vrees ikquote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef DarkElf het volgende:
*mopper... kan ik straks over enkele maanden weer helemaalopnieuw beginnen met hardlopen terwijl ik zo lekker ging en op 2x 15 min zat ...
ik zou het niet weten FC, ik luister de muziek, ik kijk nietquote:Op zondag 4 april 2010 20:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar die beentjes zitten zo eng los van dat lijf
VVHOquote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat vet
krijg je daar ook uitzendtoelage voor *wonders*
Dat supporten is wel handig natuurlijk. Dat helpt je toch om van de bank af te komen en te startenquote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
ik hoef nu niet veel meer kwijt neemaar geen idee hoe dat over een paar weken is natuurlijk...
ik heb bedacht dat ik het hardlopen tot na de zomer uit mijn hoofd zet... dan hoop ik weer te kunnen beginnen.. (mijn zus bevalt in mei en gaat na de zomer ook weer beginnen... kunnen we elkaar supporten)
Ben 1 of 2 keer in de Def slowchat geweest maar daar werd toen een topic in 4 weken gevuld en dat was net te langzaam voor mijquote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
VVHO
Maar ik ga nu weer verder film kijken, ik zou zeggen kom eens langs in DEF
oh dat van de bank afkomen is geen probleem, ik vond het heerlijk om te doenquote:Op zondag 4 april 2010 20:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat supporten is wel handig natuurlijk. Dat helpt je toch om van de bank af te komen en te starten
ondertussen ga je natuurlijk wel max fietsen, om je benen te laten wennen, en toch een zekere vorm van conditie op te bouwenquote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
ik hoef nu niet veel meer kwijt neemaar geen idee hoe dat over een paar weken is natuurlijk...
ik heb bedacht dat ik het hardlopen tot na de zomer uit mijn hoofd zet... dan hoop ik weer te kunnen beginnen.. (mijn zus bevalt in mei en gaat na de zomer ook weer beginnen... kunnen we elkaar supporten)
Pffff dat is echt veeeels te slow.quote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ben 1 of 2 keer in de Def slowchat geweest maar daar werd toen een topic in 4 weken gevuld en dat was net te langzaam voor mij
ik lurk nog wel leuk mee op de achtergrond hoowr
Netjes van jequote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat van de bank afkomen is geen probleem, ik vond het heerlijk om te doen
(ok niet elke keer natuurlijk maar heb de hele herfst en winter buiten doorgelopen )
maar fietsen is stomquote:Op zondag 4 april 2010 20:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ondertussen ga je natuurlijk wel max fietsen, om je benen te laten wennen, en toch een zekere vorm van conditie op te bouwen
vond ik het leukste toen ik in 2008 aan het trainen was voor de landmacht, door hefts weer en wind, kou en rondvliegende bladeren, BOEJAKA voorwaards te lopenquote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat van de bank afkomen is geen probleem, ik vond het heerlijk om te doen
(ok niet elke keer natuurlijk maar heb de hele herfst en winter buiten doorgelopen )
MAar wel goed voor jequote:
Het ligt in overijssel schatquote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Braamyo het volgende:
ligt enschede dan op fietsafstand van overijssel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn fiets ligt al 2 jaar ongebruikt onder een carport.. denk niet dat je er veel aan hebtquote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
MAar wel goed voor je
anders doe mij jouw fiets.. die van mij is gejat en ik wil juist fietsend naar m'n werk
quote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het ligt in overijssel schatjah ik dacht dat je de stad overijssel bedoelde ! schat....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah ik dacht dat je de stad overijssel bedoelde ! schat....Owww dat kan natuurlijk ook (mits het een stad is, want dat weet ik weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
![]()
ik fiets altijd naar mijn werk (middelburg oirschot)quote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
MAar wel goed voor je
anders doe mij jouw fiets.. die van mij is gejat en ik wil juist fietsend naar m'n werk
ik denk dat ik me moet gaan schamen, want het is geen stadquote:Op zondag 4 april 2010 20:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Owww dat kan natuurlijk ook (mits het een stad is, want dat weet ik weer niet)
Maar jij bent dan ook heel sportiefquote:Op zondag 4 april 2010 20:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik fiets altijd naar mijn werk (middelburg oirschot)
welliswaar met behulp van de trein, maargoed dat mag de pret niet drukken, heb een heerlijke mountainbike en doe gemiddeld 20 KM per doordeweekse dag, rawr
vind dat super hard doorfietsen echt heerlijk om te doenquote:
Heul niet. Al ben ik sinds een half jaar wel 2x in de sportschool te vindenquote:Op zondag 4 april 2010 20:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
vind dat super hard doorfietsen echt heerlijk om te doen
ben jij eigenlijk sportief aangelegt of heul niet?
hoe vet is dat,quote:Op zondag 4 april 2010 20:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Heul niet. Al ben ik sinds een half jaar wel 2x in de sportschool te vinden
sorry man, de shotgun is al geroepenquote:Op zondag 4 april 2010 20:31 schreef z80 het volgende:
mag het slow er van af.
net even aan de sociale verplichtingen voldaan, lees bij mijn ouders mat de hele fam. gegeten.
zijn we weer een paar toppics verder.
en wat zie ik,
vers vrouw volk zonder aanhang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |