SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zowiezo de enige Infanterist... ARG, ik ben slechts een Chauffeur bij de infanterie, dus geen echte infanterist.... nouwquote:Op zondag 4 april 2010 19:25 schreef golfer het volgende:
Iemand die bij defensie werkt hoeft natuurlijk niet persé een militair te zijn, Braamyo.
Dus voorlopig hou ik het er op dat jij onze enige militair in deze SC bent.
*lacht hardop* hahaquote:Op zondag 4 april 2010 19:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit keer wel, next time wat sneller marcheren vriend
Ik zit niet in een kazernequote:Op zondag 4 april 2010 19:35 schreef Braamyo het volgende:
Gokje uit de losse pols.
Gebaseert op jou woonplaats en de kazernes die in jou provincie liggen denk ik aan Wezep of t'harde?
en met terugblik op de vorige posts die jij gemaakt hebt zou ik me rotlachen als je in t'harde zit :0
*meldt*quote:Op zondag 4 april 2010 19:25 schreef golfer het volgende:
Iemand die bij defensie werkt hoeft natuurlijk niet persé een militair te zijn, Braamyo.
Dus voorlopig hou ik het er op dat jij onze enige militair in deze SC bent.
AHA !!!!!quote:
Bel ons eensquote:Op zondag 4 april 2010 19:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
AHA !!!!!
dan kun jij me vast wel vertellen waar mijn vakantie uren zijn gebleven die ik tussen 03-07-2009 en 31-12-2009 op bouwde, want die heb ik nooit gehad !
*vind de schuldige har har har*
neej, ff zonder dollen, niks mee doen, administratie oirschot is daar al mee aan het worstelen....
maar toch denk ik dat jij de schuldige bent !
Hoe heb je het gehad Bluezz?quote:Op zondag 4 april 2010 19:26 schreef Bluezz het volgende:
Aangezien dit oude hoofd is sufgeluld door moeder & zus ga ik me even terugtrekken
ren je nog?quote:Op zondag 4 april 2010 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nog ff met Evy rennen voordat het donker wordtDaar gaan m'n schenen.
Ja, toen ik maandag hoorde in blvd dat ze in coma lag wist ik eigenlijk al dat het niet meer goed komt, maar als het definitief is schrik je toch.quote:
Ja zo denk ik er ook wel over.quote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja.
hoewel het beter is zo wrs, ivm dat zuurstofgebrek.
(operaties zijn eng)
Leuk zo'n ochtendbaantjequote:
Die is ook niet over het hoofd te zienquote:Op zondag 4 april 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie Pdehoog op je timelapse FOT-meet Flickr foto
Het was te verwachten inderdada, maar wel zonde. Was volgens mij hartstikke aardige vrouwquote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, toen ik maandag hoorde in blvd dat ze in coma lag wist ik eigenlijk al dat het niet meer goed komt, maar als het definitief is schrik je toch.
[..]
Ja zo denk ik er ook wel over.
Normaal KM maar ik ben nu even uitgeleend aan de Landmacht.quote:Op zondag 4 april 2010 19:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik snap de +1 telling niet, verklaar je nader
Voelt het sarcasme er af druipenquote:Op zondag 4 april 2010 19:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Bel ons eensmaar het is de vraag of ze dus gemuteerd staan in de systemen. Zo niet dan zijn ze nooit geregistreerd en kunnen wij en ik dus al helemaal niks voor je betekenen
Ik zou jou toch nooit die dagen/uren ontnemen
Kneuzenles 5, nieuwe schoenen gekocht, rustig opbouwen.quote:
OWJAquote:Op zondag 4 april 2010 19:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Normaal KM maar ik ben nu even uitgeleend aan de Landmacht.
Zie pm straksquote:Op zondag 4 april 2010 19:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
coowl, welke afdeling zit je en wat doe je enzo :p
jah pijn in schenen is veel voorkomend bij het hardlopen, natuurlijk heb je nu wel goeie met goeie ondersteuning? (ik hoef het jou wss niet te vertellen want je doe zelf ook al wat jaartjes aan sport zo te horen)quote:Op zondag 4 april 2010 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kneuzenles 5, nieuwe schoenen gekocht, rustig opbouwen.Wil geen haarscheuren in m'n scheenbeen....
Denk dat ik sprintsporten gewend ben, vroeger veel gevolleyballt. Nu ook ben ik helemaal niet buiten adem, maar doen de schenen gewoon teveel pijn om verder te gaan.
Net samenvatting AZ-Utrecht nog ff gezien (retteketet), dus tot over 25 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |