Ik moest lachenquote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
In before de bekendmaking van de nieuwe talentenjacht "de nieuwe Sugar Lee Hooper"
quote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
In before de bekendmaking van de nieuwe talentenjacht "de nieuwe Sugar Lee Hooper"
Lekker boeiend, dat deed ze al jaren niet meer volgens mij...quote:Op zondag 4 april 2010 18:01 schreef WillFerrell het volgende:
Wie moet er nu de spange verenpakken aan doen.
[ afbeelding ]
DAAR GAAT HET TOCH NIET OM. Een echt feestbeest is heengegaan.quote:Op zondag 4 april 2010 18:11 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dat deed ze al jaren niet meer volgens mij...
Nou zo leuk en lief was ze niet als ze niet a la minute geholpen werd bij een winkel of als je ook maar iets durfde te zeggen wanneer ze je bijna omver reed met d'r scootmobiel.quote:
Ik kwam haar dan ook nooit tegen. Nuchter.quote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nou zo leuk en lief was ze niet als ze niet a la minute geholpen werd bij een winkel of als je ook maar iets durfde te zeggen wanneer ze je bijna omver reed met d'r scootmobiel.
Maar wel erg sneu natuurlijk voor d'r. En nog zo jong ook.
Gaan nou geen ideeën gevenquote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
Wel bij SBS hé.quote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
Als ik jou was zou ik alvast de website claimenquote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
Och, met die omvang mag je toch blij zijn dat je de 62 haalt...quote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Maar wel erg sneu natuurlijk voor d'r. En nog zo jong ook.
Maar goed dat we jou hebben voor de inside information.quote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nou zo leuk en lief was ze niet als ze niet a la minute geholpen werd bij een winkel of als je ook maar iets durfde te zeggen wanneer ze je bijna omver reed met d'r scootmobiel.
quote:Op zondag 4 april 2010 18:17 schreef Afwazig het volgende:
Nou is het CO2 probleem ook opgelost. Zon lichaam stoot nogal wat schadelijke stoffen uit lijkt me.
Je vraagt wie er nu die (overigens inderdaad) spange verenpakken aan moet doen, terwijl die al jaren niet meer door iemand aangetrokken zijn. Lekker boeiend dus, we hebben de beelden nog!quote:Op zondag 4 april 2010 18:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
DAAR GAAT HET TOCH NIET OM. Een echt feestbeest is heengegaan.
Kun je misschien iets serieuzer reageren? Het is hier geen ONZ!quote:Op zondag 4 april 2010 18:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Je vraagt wie er nu die (overigens inderdaad) spange verenpakken aan moet doen, terwijl die al jaren niet meer door iemand aangetrokken zijn. Lekker boeiend dus, we hebben de beelden nog!
Serieus in KLB?quote:Op zondag 4 april 2010 18:36 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kun je misschien iets serieuzer reageren? Het is hier geen ONZ!
KLB is al een tijdje een soort 2e onzinforum, vol met nepklachten, onzinnige klachten en lemmings.quote:Op zondag 4 april 2010 18:36 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kun je misschien iets serieuzer reageren? Het is hier geen ONZ!
quote:Op zondag 4 april 2010 18:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Serieus in KLB?
Gaat je soberzo niet lukken.
quote:Op zondag 4 april 2010 18:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
KLB is al een tijdje een soort 2e onzinforum, vol met nepklachten, onzinnige klachten en lemmings.
quote:Op zondag 4 april 2010 18:39 schreef donald_dick het volgende:
Rip voor de nabestaande vanwege de 3 weken durende crematie van Sugar!
quote:Op zondag 4 april 2010 18:39 schreef donald_dick het volgende:
Ze moeten alleen wel een half bos omhakken voor de kist.quote:Op zondag 4 april 2010 18:17 schreef Afwazig het volgende:
Nou is het CO2 probleem ook opgelost. Zon lichaam stoot nogal wat schadelijke stoffen uit lijkt me.
SBS 6: De meest spraakmakende momenten uit het leven van Sugar Lee Hooperquote:Op zondag 4 april 2010 18:56 schreef Delta09 het volgende:
Pff, en nu wordt ook zij weer de hele week opgehemeld alsof het 1 van de grootste artiesten van Nederland was. Het is jammer, maar kom op zeg. Ik weet al precies wat er gaat komen.
NL1 : Documentaire Sugar Lee Hooper
wie weet nog wat voor de overige zenders?
Ja, want Sugar Lee Hooper was niet één van onze grootste artiestenquote:Op zondag 4 april 2010 18:56 schreef Delta09 het volgende:
Pff, en nu wordt ook zij weer de hele week opgehemeld alsof het 1 van de grootste artiesten van Nederland was. Het is jammer, maar kom op zeg. Ik weet al precies wat er gaat komen.
NL1 : Documentaire Sugar Lee Hooper
wie weet nog wat voor de overige zenders?
Remlofquote:
Ja, bij de extreem dikken kan 't nog wel eens lastig zijn 't geslacht te bepalen.quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 19:33 schreef Fascination het volgende:
Sugar, ik zal je nooit vergeten. Je zult altijd als een danseresje stampend in m'n hoofd dansen.
Move like Sugar Lee Hooperquote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
Heb je de nieuwe suger lee hooper shirts al in bestelling?quote:
Nee maar ze wogen haar altijd op een weegbrug, dat gaat per ton.quote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij was ze de laatste jaren helemaal niet dik. Ik geloof iets van rond de 80 kilo
quote:Op zondag 4 april 2010 20:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee maar ze wogen haar altijd op een weegbrug, dat gaat per ton.
Ze geeft het woord massagraf een geheel andere betekenis.quote:Op zondag 4 april 2010 20:36 schreef Chowi het volgende:
Ik reed ook zo ergens langs een stad hè, en ik dacht ook al, wtf, gaan ze daar een nieuw ondergronds metrostation bouwen?.
Maar ja, het was dus het graf. Van haar.
Wegquote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef WillFerrell het volgende:
Kankers, in zulks een pareltje zulks een lage bitchfight.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee maar ze wogen haar altijd op een weegbrug, dat gaat per ton.
Oh? Die gestrande walvissen blazen ze toch ook in 1 keer op?quote:Op zondag 4 april 2010 18:39 schreef donald_dick het volgende:
We hebben er Frans Duijts voor teruggekregen. Niet zeuren dus.quote:Op zondag 4 april 2010 23:52 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Jammer weer een bijzonder mens heengegaan.
Vergeet rasartiest Rinus niet.quote:Op maandag 5 april 2010 10:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We hebben er Frans Duijts voor teruggekregen. Niet zeuren dus.
Al zou ik het willen, dan nog zou dat niet kunnen.quote:
Sowieso is elke keer als je onder narcose gaat gevaarlijk. Maar als je zo'n omvang hebt is narcose echt mega risky, omdat je gewoon meer kans hebt om op de tafel te overlijden dan dat je er gezond weer af komt.quote:Op zondag 4 april 2010 23:52 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Was het een fout van de artsen?
Operatie voor je heup enne je hart staat stil...eh?
Overdosis narcotica middeltjes?
Maar ze is toch heel veel afgevallen en had helemaal niet meer het formaatje "standed whale" ?quote:Op maandag 5 april 2010 12:08 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Sowieso is elke keer als je onder narcose gaat gevaarlijk. Maar als je zo'n omvang hebt is narcose echt mega risky, omdat je gewoon meer kans hebt om op de tafel te overlijden dan dat je er gezond weer af komt.
Een kennis van mij die ook zeg maar formaatje 'stranded whale' heeft moest een routine-operatie ondergaan, maar die moest eerst minstens 30 kilo afvallen voordat ze zich d'r aan wilden wagen.
Van 350 naar 320... Yup still a stranded whale!quote:Op maandag 5 april 2010 14:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Maar ze is toch heel veel afgevallen en had helemaal niet meer het formaatje "standed whale" ?
Bij dit soort mensen is het probleem dat ze die 30 kilo alleen al in hun gezicht kunnen afvallen.quote:Op maandag 5 april 2010 15:02 schreef Ironhide het volgende:
[..]
Van 350 naar 320... Yup still a stranded whale!
Ze is groot genoeg voor een eigen hitlijst.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:34 schreef Jos_ het volgende:
Staan al haar hits nu ook weer bovenaan in de hitlijsten de komende weken?
quote:Op maandag 5 april 2010 15:02 schreef Ironhide het volgende:
[..]
Van 350 naar 320... Yup still a stranded whale!
Nee hoor, volgens mij is dat een pyroclastische stroom veroorzaakt door een vulkaanuitbarsting.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:50 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
As Sugar Lee Hooper uitgestrooid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |